Kies datums om prijzen te bekijken
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard kamer (Queen/Twin) laden

Standaard kamer (Queen/Twin)
7,4 van 10
Goed
(6 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Lcd-televisie
Een haardroger
Een privébadkamer
Waterkoker
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Satellietzenders
Alle foto's voor Superior kamer, 1 queensize bed laden

Superior kamer, 1 queensize bed
8,6 van 10
Voortreffelijk
(29 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Lcd-televisie
Een haardroger
Een privébadkamer
Een microgolfoven
Waterkoker
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Alle foto's voor Deluxe kamer (Queen/Twin) laden

Deluxe kamer (Queen/Twin)
8,0 van 10
Zeer goed
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Lcd-televisie
Een haardroger
Een privébadkamer
Een microgolfoven
Waterkoker
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

231-235 Malop Street, Geelong, VIC, 3220
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

Eden Oak Geelong
Eden Oak Geelong
- Zwembad
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
9.2 van 10, Fantastisch, 383 beoordelingen
De prijs is € 75
inclusief belastingen en toeslagen
24 jul - 25 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Vóór het inchecken dien je een waarborg van AUD 200 te betalen.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de kredietkaart die bij de check-in wordt gebruikt om bijkomende kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam voor de kamerreservering.
Deze accommodatie accepteert creditcards en pinpassen; contante betalingen zijn niet toegelaten
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een rookmelder
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Nationale beoordeling
Star Ratings Australia, een sterrenclassificatiebedrijf in Australië, heeft aan deze accommodatie een sterrenclassificatie toegekend.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Comfort Inn Bay City Geelong
Comfort Inn Bay City Hotel
Comfort Inn Bay City Hotel Geelong
Comfort Inn Bay City Motel Geelong
Comfort Inn Bay City Motel
Comfort Bay City Geelong
Bay City(Geelong) Motel
Bay City Motel Geelong Motel
Bay City Motel Geelong Geelong
Bay City Motel Geelong Motel Geelong
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Bay City Motel Geelong
Beoordelingen
8,2
Zeer goed
8,6/10
Netheid
8,0/10
Personeel en service
8,0/10
Voorzieningen
7,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
21 apr 2025
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Pau
11 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
This is worth it!
Pau
1 nacht verbleven in april 2025
6/10 – Redelijk
Julie
10 apr 2025
Positief: Netheid, voorzieningen
Julie
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Ken
8 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ken
3 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Jessica
Reisde met partner
23 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jessica
1 nacht verbleven in maart 2025
6/10 – Redelijk
Faye
Reisde met partner
22 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Faye
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Harry
Reisde met partner
21 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Harry
2 nachten verbleven in maart 2025
4/10 – Matig
Ros
16 mrt 2025
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Ros
1 nacht verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Nelson
Zakenreiziger
7 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nelson
4 nachten verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
Richard
Reisde met partner
6 mrt 2025
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
Richard
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Aydin, South Morang
Zakenreiziger, Reisde met familie
21 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Aydin
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Fi
20 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Fi
1 nacht verbleven in februari 2025
6/10 – Redelijk
Cherry
Reisde met familie
16 feb 2025
Negatief: Netheid
Cherry
1 nacht verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
GAVAN
Reisde met partner
16 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
GAVAN
1 nacht verbleven in februari 2025
6/10 – Redelijk
Ann
16 feb 2025
Ann
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Selina
9 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Selina
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Alison
Reisde met familie
9 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alison
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Fatima
Reisde met partner
8 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fatima
1 nacht verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
MINGYU
4 feb 2025
MINGYU
4 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Adrian
4 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Adrian
1 nacht verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
Shane
2 feb 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Shane
2 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Kristee
Reisde met partner
27 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kristee
2 nachten verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
Robert
Reisde met partner
24 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Robert
1 nacht verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
Lynette
Reisde met familie
23 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lynette
1 nacht verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
Tony
17 jan 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Tony
2 nachten verbleven in januari 2025