Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 11 van 49 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
11
Gastenscore: 8 - Goed. 17 van 49 beoordelingen" "
8 - Goed
17
Gastenscore: 6 - Redelijk. 10 van 49 beoordelingen" "
6 - Redelijk
10
Gastenscore: 4 - Matig. 7 van 49 beoordelingen" "
4 - Matig
7
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 4 van 49 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
4
7,2/10
Netheid
7,4/10
Personeel en service
8,6/10
Voorzieningen
6,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
7,2/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
6/10 – Redelijk
Mehmet Sami
9 dec 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kussen bed en kamer ruikt sigaretten roken dus niet fijn.
Mehmet Sami
4 nachten verbleven in december 2022
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie en kleine kinderen
1 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
De kamers waren netjes, personeel was erg attent en ging direct in actie als er iets niet goed was.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie en kleine kinderen
6 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel was very clean and breakfast was very good. Price/quality excellent for this hotel.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
9 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zeer centraal gelegen grote hotel. Bijna alle bezienswaardigheden zoals Kasteel, Bakircilar carsisi, Bedestan zijn op loopafstand.
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in maart 2019
2/10 – Ontzettend slecht
Agdede
7 jan 2024
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Agdede
4 nachten verbleven in december 2023
6/10 – Redelijk
Majd
Reisde met familie
13 dec 2023
Majd
1 nacht verbleven in december 2023
4/10 – Matig
Türker
9 nov 2023
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Tek avantajı çarşilara yakin olması
Odalar kokuyor,oda kapiları açılmıyor asansor hep arizali .kahvaltı vasat
Türker
1 nacht verbleven in november 2023
8/10 – Goed
Aymelek
21 sep 2023
Aymelek
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Tilmen Hotel op 25 sep 2023
Merhaba Sn.Aymelek,Değerlendirmeniz için çok teşekkür eder,Tilmen Hotel olarak , sizi ağırlama mutluluğunu en içten şekilde yaşadığımızı belirtmek isteriz.Tilmen Hotel Ekibi...
6/10 – Redelijk
mustafa
27 mei 2023
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
mustafa
1 nacht verbleven in mei 2023
4/10 – Matig
Farsat kamal
27 dec 2022
Farsat kamal
1 nacht verbleven in december 2022
2/10 – Ontzettend slecht
Oleg
7 dec 2022
Oleg
1 nacht verbleven in december 2022
4/10 – Matig
Ahmet
Zakenreiziger
4 dec 2022
Negatief: Personeel en service, comfort kamer
Vasat
Çok eski iç dizayn eski mobilyalar yenilenmesi gerekiyor çok eksik bir kahvaltı 10 üzerinden 3
Konum güzel merkezi bir otel
Ahmet
1 nacht verbleven in december 2022
8/10 – Goed
Abdulla Meshal
Reisde met een groep
25 nov 2022
Positief: Personeel en service
Abdulla Meshal
1 nacht verbleven in november 2022
4/10 – Matig
Birce
19 nov 2022
Birce
1 nacht verbleven in november 2022
8/10 – Goed
Hyunsook
9 nov 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
은근 편안하고 괜찮은숙소, 응접신까지 있다.
Hyunsook
10/10 – Uitstekend
Emel
23 mei 2022
Emel
2 nachten verbleven in mei 2022
2/10 – Ontzettend slecht
Mahsum
Zakenreiziger
26 feb 2022
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mahsum
1 nacht verbleven in februari 2022
8/10 – Goed
Nezar
Reisde met familie
14 nov 2021
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Nezar
2 nachten verbleven in november 2021
8/10 – Goed
Engin
Reisde met familie
6 aug 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mükemmel bir konaklama deneyimi tavsiye ederim.
Tilmen oteli hotels aracılığı ile buldum. Antepi gezmeye gelmiştim. Otel konum olarak tamda istediğim yerdeydi. Yürüyerek o tarihi çarşılarını kalesini gezebilecek bir mevkide. Eğer anteni gezmek için ve merkezde bir işiniz varsa bu otel istediğiniz yerde olabilir. Otele giriş sırasında karşılama güzel, odalarda çay kahve içmek için şu ısıtıcı sıcak su ve sabah kahvaltısı açık büfe çorbası bulunan ve daha bir çok şeye mevcut rahat bir konaklama. Lobide ki ikramlar bedava yazmasına rağmen lobide görünen bir ikram bulamadım. Ama tavsiye ederim otel arayanlara teşekkürler tilmen otel
Engin
2 nachten verbleven in augustus 2021
8/10 – Goed
Gökhan
Reisde met een groep
24 jul 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
GüZel bir oteldi
Gökhan
1 nacht verbleven in juli 2021
10/10 – Uitstekend
ALPER
Reisde met familie
27 sep 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
TAVSİYE EDERİM
Otelin konumu çok güzel her yere yakın,Oda geniş banyo çok güzel ve temiz,yatak aynı şekilde... personel güler yüzlü COVİD kuralları güzel uygulanıyor , oto park sorunu yok , TAVSİYE EDERİM
ALPER
1 nacht verbleven in september 2020
10/10 – Uitstekend
ADAM
3 sep 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ADAM
1 nacht verbleven in augustus 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
16 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in september 2019
6/10 – Redelijk
hatice
7 sep 2019
Negatief: Netheid
Tek gece için kalınabilir
Mini bar dolabı kötüydü soğutmuyordu ve içinde birşey yoktu yerlerin hali ile kaplanması kötü hijyen acısından klima sogutmuyordu bunlar dışında iyiydi kahvaltıları güzeldi
hatice
1 nacht verbleven in september 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
15 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I liked the hotel very much and very close the city attractions within walking distance,all the worker very friendly
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juli 2019
8/10 – Goed
Tareef
15 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Very good for family
It is nice site
I love it
Tareef
3 nachten verbleven in juli 2019
6/10 – Redelijk
M Ergun
7 mei 2019
Negatief: Comfort kamer
M Ergun
4 nachten verbleven in april 2019
4/10 – Matig
Yusuf
28 apr 2019
Negatief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Yusuf
2 nachten verbleven in april 2019
2/10 – Ontzettend slecht
Yunus Emre
24 apr 2019
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Yunus Emre
1 nacht verbleven in april 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
28 mrt 2019
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2019
8/10 – Goed
Hamdi
16 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hamdi
2 nachten verbleven in maart 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
13 mrt 2019
Positief: Netheid
Sie sprechen nur Turkisch.. Mann kan mit Ihnen gar nucht verständigen.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2019
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
25 sep 2018
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Dreck wo man hin sieht
Alles ist in alt. Das ist an sich ok aber das alles dreckig ist und zum Teil seit jahren nicht gereinigt wurde geht gar nicht.
Schlafen kann man auch erst weit nach Mitternacht da die Fenster absolut nicht dicht sind und den kompletten krach der Hauptstrasse und der angrenzenden Notaufnahme eines Krankenhauses ungehindert durch lassen.
Für mich nie wieder dieses Hotel. Schade eigentlich da die Lage sehr zentral ist.
Geverifieerde reiziger
5 nachten verbleven in september 2018
10/10 – Uitstekend
Burak
30 aug 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Burak
1 nacht verbleven in augustus 2018
8/10 – Goed
fatih
28 aug 2018
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
fatih
3 nachten verbleven in augustus 2018
10/10 – Uitstekend
Gökhan
24 aug 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Gökhan
1 nacht verbleven in augustus 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
29 jul 2018
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
One of the few hotels in Antep with an openair rooftop restaurant offering panoramic views of the castle. Like the hotel itself, though, it has probably seen better days. 70% of the menu is never available (been there 3 times). Hotel is still value for money. Good beds, quiet rooms, everything functions, friendly staff.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2018
10/10 – Uitstekend
Roberto
22 jun 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Roberto
1 nacht verbleven in juni 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
25 mei 2018
Positief: Personeel en service
Bulunduğu yer dışında vasat bir otel
Dekor çok eski ve bakımaız bir otel.. açık büfede yetersiz ve lezzetsiz ürünler vardı
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2018
6/10 – Redelijk
Fulya
24 mei 2018
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fulya
1 nacht verbleven in mei 2018
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
13 mei 2018
Negatief: Netheid
Geverifieerde reiziger
4/10 – Matig
Tuncay
11 mei 2018
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Oteli kesinlikle tavsiye etmem, odalarımızı teslim ettiler kapıyı açtık, odalar önceki müşteri çıktıktan sonra temizlenmemiş ve kokuyordu.
Zemin halıları kötü kokuyor.
Tuncay
8/10 – Goed
orhan
2 mei 2018
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Tilmen Otel konaklama
Tilmen Otel genelde fena değil, yenilenmeye ihtiyacı var gibi geldi. 1 veya 2 gecelik konaklamalar için yeterli. Arabanızla gitmenizde sakınca yok, yan tarafta otoparkla anlaşılmış problem olmuyor. çok merkezi yerde. sabah kahvaltısı yeterli derece kafi.
orhan
8/10 – Goed
Tevfik
10 mrt 2018
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Temizlik iyiydi.Hizmet orta düzeyde olup.Otel konumu çok iyi değildi..
Tevfik
1 nacht verbleven in februari 2018
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
20 feb 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
This hotel is very good for stayi location is very good staff is very good