Prince Smart Inn Hakata
Hotel met gratis ontbijt, op 5 minuten stappen van Canal City Hakata (winkelcentrum)
Fotogalerie voor Prince Smart Inn Hakata





Beoordelingen
8,2 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 76
22 dec - 23 dec
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
6 van 6 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer, niet-roken (with Complimentary Breakfast) laden

Standaard tweepersoonskamer, niet-roken (with Complimentary Breakfast)
8,2 van 10
Zeer goed
(25 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een toilet met elektronisch bidet
Een haardroger
Een regendouche
Een privébadkamer
Alle foto's voor Standaard Twin kamer, niet-roken (with Complimentary Breakfast) laden

Standaard Twin kamer, niet-roken (with Complimentary Breakfast)
7,8 van 10
Goed
(15 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een toilet met elektronisch bidet
Een haardroger
Een regendouche
Een privébadkamer
Alle foto's voor Standard Double Room laden

Standard Double Room
Alle foto's voor Standard Twin Room laden

Standard Twin Room
Alle foto's voor Universal Twin Room laden

Universal Twin Room
Alle foto's voor Run Of House laden

Run Of House
Misschien vind je dit ook leuk

Tokyu Stay Fukuoka Tenjin
Wijk Chuo
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
9.2 van 10, Fantastisch, 1.000 beoordelingen
De prijs is € 90
4 jan - 5 jan 2026
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

3-21-4 Hakataekimae Hakataku, Fukuoka, Fukuoka, 8120011
Over deze accommodatie
Prince Smart Inn Hakata
Gelijkaardige accommodaties

Hotel Wing International Select Hakata Ekimae
Hotel Wing International Select Hakata Ekimae
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
8.6 van 10, Uitstekend, 1.000 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. De belasting bedraagt tussen JPY 100 en JPY 10.000 per persoon per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Mogelijk zijn ook andere vrijstellingen van toepassing. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Betaald parkeren (overdekt): JPY 1300 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een rookmelder, een beveiligingssysteem, een EHBO-koffer en raambeveiliging
De accommodatie bevestigt dat ze de schoonmaak- en desinfectiemaatregelen van Prince Safety Commitment (Prince Hotels & Resorts) hanteert.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Er gelden hoogtebeperkingen bij het parkeren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Prince Smart Inn Hakata Hotel
Prince Smart Inn Hakata Fukuoka
Prince Smart Inn Hakata Hotel Fukuoka
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Prince Smart Inn Hakata
8,2
Zeer goed
8,8
Netheid
7,8
Voorzieningen
8,2
Personeel en service
8,4
Milieuvriendelijkheid
8,4
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
Reisde met familie
8 dec 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
10 nachten verbleven in november 2025
6/10 – Redelijk
SATORU, Chiba
7 dec 2025
Positief: Netheid
SATORU
1 nacht verbleven in december 2025
4/10 – Matig
Ray
3 dec 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Ray
1 nacht verbleven in december 2025
8/10 – Goed
Kento
Reisde met een groep
1 dec 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kento
2 nachten verbleven in november 2025
6/10 – Redelijk
shinobu
Reisde met een groep
27 nov 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
shinobu
2 nachten verbleven in november 2025
8/10 – Goed
まこと
Zakenreiziger
22 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
まこと
1 nacht verbleven in november 2025
8/10 – Goed
chun wai
Reisde met familie
19 nov 2025
Positief: Netheid
chun wai
3 nachten verbleven in november 2025
8/10 – Goed
YASUSHI
12 nov 2025
YASUSHI
1 nacht verbleven in november 2025
6/10 – Redelijk
Shao Heng
Reisde met familie en kleine kinderen
19 okt 2025
Shao Heng
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Magdelene
15 okt 2025
Magdelene
8 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
JUNJI
28 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
JUNJI
2 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Miho
24 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Miho
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Hakaru
20 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hakaru
2 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
DAE HWAN
Reisde met familie
14 sep 2025
Positief: Netheid, voorzieningen
DAE HWAN
2 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Bryan
Reisde met een groep
12 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bryan
4 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
man leung
9 sep 2025
man leung
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Kwok Kit
7 sep 2025
Kwok Kit
7 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Tsz Hin
7 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Tsz Hin
5 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Kwun Ki
6 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good Business Hotel near Hakata
Kwun Ki
5 nachten verbleven in augustus 2025
6/10 – Redelijk
Naoki
16 aug 2025
Naoki
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
12 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in augustus 2025
4/10 – Matig
chiyo
Reisde met een groep
7 aug 2025
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
chiyo
1 nacht verbleven in augustus 2025
6/10 – Redelijk
Mina
29 jul 2025
Positief: Netheid
Mina
1 nacht verbleven in juli 2025
6/10 – Redelijk
JING
Zakenreiziger
24 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
コップとポットが部屋に必要です。
JING
1 nacht verbleven in juli 2025
2/10 – Ontzettend slecht
mito
Reisde met familie
23 jul 2025
Negatief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
mito
1 nacht verbleven in juli 2025












