One’s Hotel Fukuoka
Hotel met een restaurant, op wandelafstand van Ohori-park
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor One’s Hotel Fukuoka





Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 59
4 aug - 5 aug
Kameropties
Alle foto's voor Standaard kamer laden

Standaard kamer
8,8 van 10
Voortreffelijk
(5 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
8 slaapkamers
Een bad/douchecombinatie
Een bidet
Een haardroger
Een privébadkamer
Alle foto's voor Tweepersoonskamer (Wide) laden

Tweepersoonskamer (Wide)
8,0 van 10
Zeer goed
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een bad/douchecombinatie
Een bidet
Een haardroger
Een privébadkamer
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Tweepersoonskamer laden

Tweepersoonskamer
8,4 van 10
Zeer goed
(6 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een bad/douchecombinatie
Een bidet
Een haardroger
Een privébadkamer
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Economy tweepersoonskamer laden

Economy tweepersoonskamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een bad/douchecombinatie
Een bidet
Een haardroger
Een privébadkamer
Dagelijkse huishoudservice
Misschien vind je dit ook leuk

Tokyu Stay Fukuoka Tenjin
Wijk Chuo
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
9.2 van 10, Fantastisch, 1.012 beoordelingen
De prijs is € 104
31 jul - 1 aug
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

1-3-3 Imagawa, Chuo-ku, Fukuoka, Fukuoka, 810-0054
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

Heiwadai Hotel 5
Heiwadai Hotel 5
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
7.2 van 10, Goed, 461 beoordelingen
De prijs is € 40
28 jul - 29 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij deze accommodatie wordt een stadsbelasting in rekening gebracht. De belasting bedraagt tussen JPY 200 en JPY 500 per persoon per nacht, afhankelijk van het kamertarief. Er zijn mogelijk verdere vrijstellingen van toepassing.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer JPY 1000 voor volwassenen en JPY 800 voor kinderen
- Toeslag voor vroeg inchecken: JPY 1000 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Toeslag voor laat uitchecken: JPY 1000 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een rookmelder, een beveiligingssysteem en een EHBO-koffer
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
ONE’S HOTEL
ONE’S FUKUOKA
ONE’S
ONE’S HOTEL FUKUOKA Hotel
ONE’S HOTEL FUKUOKA Fukuoka
ONE’S HOTEL FUKUOKA Hotel Fukuoka
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over One’s Hotel Fukuoka
Beoordelingen
8,4
Zeer goed
8,8/10
Netheid
8,6/10
Personeel en service
8,4/10
Voorzieningen
8,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,2/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
5 jul 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juni 2025
6/10 – Redelijk
Koichi
Reisde met partner
5 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Koichi
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Valeri
4 jul 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Valeri
3 nachten verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
MIYAMOTO
11 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
MIYAMOTO
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Toshi
Reisde met partner
1 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Toshi
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
ユカ
27 apr 2025
ユカ
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
TaeHyeun
24 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
TaeHyeun
2 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Yuko
17 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yuko
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
MAMORU
Reisde met familie
16 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
MAMORU
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
sachiyo
12 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
sachiyo
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 – Goed
MAYUMI
2 apr 2025
MAYUMI
1 nacht verbleven in maart 2025
6/10 – Redelijk
HIROFUMI
1 apr 2025
HIROFUMI
2 nachten verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Andrea Ruth
23 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Andrea Ruth
2 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
keiji
Reisde met familie
12 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
朝食が色んなものがあって最高。



keiji
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
KA YAN
11 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
KA YAN
2 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
LeAnn
11 mrt 2025
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
LeAnn
2 nachten verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Takuroh
7 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Takuroh
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Shizue
Reisde met familie
5 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Shizue
1 nacht verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
28 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
良いホテル
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
Fumihiro
Zakenreiziger
24 feb 2025
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Fumihiro
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
EIJI
Zakenreiziger
20 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
EIJI
3 nachten verbleven in februari 2025
6/10 – Redelijk
ナオミ
14 feb 2025
ナオミ
1 nacht verbleven in februari 2025
4/10 – Matig
??
12 feb 2025
??
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
??
9 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
??
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
?
Reisde met familie
4 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
?
1 nacht verbleven in januari 2025