Aparthotel

GRAND BASE Hakata

3.0-sterrenaccommodatie
Aparthotels met kitchenettes, op 3 minuten stappen van Kindermuseum Fukuoka Anpanman

Kies datums om prijzen te bekijken

Beoordelingen

8,0 op 10 –
Zeer goed

Populaire voorzieningen

  • Keuken
  • Airconditioning
  • Gratis wifi

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven

Standaard kamer, niet-roken (A)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Kitchenette
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een bad/douchecombinatie
Een haardroger
Geluidsdichte kamers
Airconditioning
Verwarming
Bidet
Haardroger
Privébadkamer
  • 22 m²
  • Max. aantal: 6
  • 2 tweepersoonsbedden

Superior kamer, niet-roken (B)

10,0 van 10
Uitzonderlijk
(2 beoordelingen)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Kitchenette
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Wasmachine
Een apart bad en aparte douche
Geluidsdichte kamers
Airconditioning
Verwarming
Wasmachine
Bidet
Haardroger
  • 45 m²
  • Max. aantal: 10
  • 2 tweepersoonsbedden en 2 eenpersoonsbedden

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
2-17 Komondomachi, Fukuoka, Fukuoka, 812-0029

In de buurt

  • Kindermuseum Fukuoka Anpanman - 3 min. wandelen - 0.3 km
  • Hakataza Theater - 3 min. wandelen - 0.3 km
  • Canal City Hakata (winkelcentrum) - 11 min. wandelen - 0.9 km
  • Haven van Hakata - 15 min. wandelen - 1.3 km
  • Marine Messe Fukuoka - 16 min. wandelen - 1.4 km

Lokaal vervoer

  • Station Nakasu-kawabata - 5 min. wandelen
  • Station Fukuoka Tenjin - 12 min. wandelen
  • Fukuoka (FUK) - 15 min. rijden

Restaurants

  • ‪ShinShin 古門戸町店 - ‬1 min. wandelen
  • ‪FIKA COFFEE - ‬6 min. wandelen
  • ‪オークラブルワリー - ‬4 min. wandelen
  • ‪カフェテラス カメリア (Cafe Terrace CAMELLIA) - ‬4 min. wandelen
  • ‪明治屋 古門戸店 - ‬1 min. wandelen

Over deze accommodatie

GRAND BASE Hakata

Aparthotels met kitchenettes, op 3 minuten stappen van Kindermuseum Fukuoka Anpanman
Dit rookvrije aparthotel beschikt over gratis wifi in gemeenschappelijke ruimtes. Elk aparthotel heeft gratis wifi en een flatscreentelevisie. Verder is de kitchenette voorzien van een koelkast en een microgolfoven. Je vindt er tevens een haardroger en gratis toiletartikelen.
GRAND BASE Hakata heeft 3 kamers met airconditioning die zijn voorzien van pantoffels en een haardroger. Alle kamers in dit aparthotel met 3 sterren hebben kitchenettes met een koelkast, een microgolfoven en kookgerei, borden en bestek. Elke badkamer is voorzien van een bidet, een toilet met elektronische bidet en gratis toiletartikelen.

In dit aparthotel in Fukuoka is wifi gratis. Elke kamer is voorzien van flatscreentelevisie.

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in het appartement: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Geen parkeergelegenheid ter plaatse

Gezinsvriendelijk

  • Gratis verblijf voor kinderen (zie details)

Kitchenette

  • Koelkast
  • Kookgerei, borden en bestek
  • Microgolfoven

Slaapkamers

  • Beddengoed inbegrepen

Badkamer

  • Bidet
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels

Entertainment

  • Flatscreen-tv

Comfort

  • Airconditioning
  • Verwarming

Huisdieren

  • Alleen assistentiedieren (geen huisdieren toegelaten)

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Lift
  • Rookvrije accommodatie

Diensten en faciliteiten

  • Virtuele receptie

Veiligheidsvoorzieningen

  • Geen koolmonoxidemelder vermeld (De eigenaar heeft niet aangegeven of er een koolmonoxidemelder aanwezig is in de accommodatie. Breng eventueel zelf een draagbare melder mee.)
  • Rookmelder (de eigenaar heeft aangegeven dat er een rookmelder aanwezig is in de accommodatie)

Algemeen

  • 3 units
  • Geluiddichte muren

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 15.00 uur; inchecken kan tot: 22.00 uur
In- en uitchecken zonder direct persoonlijk contact
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 10.00 uur
Contactloos uitchecken

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie heeft geen receptie.
Binnen de 72 uur voor aankomst ontvang je een e-mail met incheckinstructies en een toegangscode. Je hebt toegang tot de accommodatie via een privé-ingang.
Na de openingstijden kan er bij deze accommodatie niet ingecheckt worden.
Je kunt hulp vragen aan een virtuele receptie

Toegang tot accommodatie

Toegangscode, privé-ingang

Huisdieren

Geen huisdieren toegelaten (uitgezonderd assistentiedieren en daar wordt geen toeslag voor aangerekend)

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Kinderen van 6 jaar en jonger kunnen gratis verblijven als ze gebruikmaken van de aanwezige bedden wanneer ze slapen in de kamer van de ouder of voogd

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. De belasting bedraagt tussen JPY 100 en JPY 10.000 per persoon per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Mogelijk zijn ook andere vrijstellingen van toepassing. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Bestemmingstoeslag: JPY 200 per persoon per nacht. Deze toeslag geldt niet voor kinderen jonger dan 7 jaar.

We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
De eigenaar heeft niet aangegeven of er een koolmonoxidemelder aanwezig is in de accommodatie. Breng eventueel zelf een draagbare melder mee.
De eigenaar heeft aangegeven dat er een rookmelder aanwezig is in de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren. 

Accommodatie ook bekend onder de naam

GRAND BASE HAKATA Hotel
GRAND BASE Hotel
Hotel GRAND BASE HAKATA Fukuoka
Fukuoka GRAND BASE HAKATA Hotel
Hotel GRAND BASE HAKATA
GRAND BASE HAKATA Fukuoka
GRAND BASE
GRAND BASE HAKATA Hotel
GRAND BASE HAKATA Fukuoka
GRAND BASE HAKATA Hotel Fukuoka

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij GRAND BASE Hakata?

Nee, alleen assistentiedieren zijn welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel berekent GRAND BASE Hakata voor parkeren?

Bij deze accommodatie zijn geen parkeermogelijkheden.

Hoe laat kan ik bij GRAND BASE Hakata inchecken?

Inchecken kan vanaf: 15.00 uur; inchecken kan tot: 22.00 uur. Nadat de receptie is gesloten, is inchecken niet meer mogelijk.

Tot hoe laat kan ik bij GRAND BASE Hakata uitchecken?

Je dient om uiterlijk 10.00 uur uit te checken.

Waar staat GRAND BASE Hakata?

Dit aparthotel ligt in Wijk Hakata, op 5 minuten wandelen van Kindermuseum Fukuoka Anpanman en Hakataza Theater. Ook Canal City Hakata (winkelcentrum) en Haven van Hakata liggen op een kwartiertje wandelen. Station Nakasu-kawabata ligt op maar 5 minuten wandelen en naar Station Gofukumachi is het 8 minuten wandelen.

Beoordelingen over GRAND BASE Hakata

Beoordelingen

8,0

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 16 van 38 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 13 van 38 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 3 van 38 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 4 van 38 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 2 van 38 beoordelingen

8,6/10

Netheid

7,6/10

Personeel en service

8,0/10

Voorzieningen

8,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

SEIGO

Reisde met een groep
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
部屋が綺麗で過ごしやすかった
1 nacht verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

せいじ

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juli 2025

4/10 – Matig

YUKO

2 nachten verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

YUKIE

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in april 2025

10/10 – Uitstekend

Asuka

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
部屋に清潔感があって広さもちょうど良く、とても快適に過ごせました。また利用したいです。
2 nachten verbleven in maart 2025

6/10 – Redelijk

Yin

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This is NOT a place for you if hygiene is important!! The hygiene is not up to standard and not for Japan. It feels the management have tried to cut operation costs and hygiene has been sacrificed. Bad: - Bins are only emptied at the end of your stay attracting crockaches. In summer rubbish begin to smell if you had food. This does not work well with a hotel offering a full functioning kitchen (as people would be cooking) - We were given one roll of toilet paper for a four night stay for a four bedder. We were told we have to buy more toilet paper ourselves. - We found and killed several crockaches in the bathroom and the living room. - The bathroom ceiling fan and curtain rod and curtain had mold on it. - Toilet paper holder was broken, unsure of intentions to fix . - A towel had yellow spots on it Good: Quiet street, can sleep well. Aircon is good. Water pressure is good Management responded quickly to our request and sent someone to clean the bathroom the next day. The shower curtain was changed. However that is only a temporary fix. I think management should invest in doing a deep clean of the room before leasing out to the next customer.
4 nachten verbleven in september 2024

10/10 – Uitstekend

HYUKNAM

2 nachten verbleven in juni 2024

4/10 – Matig

hyejung

Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Negatief: Netheid, personeel en service
룸이 작고 에어컨 바람이 침대쪽 직선이라 잠자기 불편했어요 가격대비 숙소는 별로네요
2 nachten verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

ひろこ

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
床の絨毯がもう少しキレイだといいなぁと思いましたが、全体的にとてもキレイだと思いました。
1 nacht verbleven in april 2023

10/10 – Uitstekend

Ji-woong

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in januari 2023

10/10 – Uitstekend

Hideki

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
地下鉄駅に近くコンビニも近いので便利です

8/10 – Goed

KWOK FAI

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
7 nachten verbleven in december 2022

8/10 – Goed

??

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
アクセスがとても良かった。
1 nacht verbleven in augustus 2022

6/10 – Redelijk

KUMIKO

Reisde met familie
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer

部屋はいいのに色々残念

チェックイン時、タブレットの反応が悪く時間がかかった。 一番困ったのが、夜外出して戻った際に、入口ドアの暗証番号を入れるパネルが4ケタの数字を認識せず(何度押しても数字が入らない)、ドアに貼ってある緊急時トラブルの電話にかけた。そうこうしているうちに、中から別のお客さんが外出しようと出てきたので、入れ替わりで中に入った。この方が戻った時はまた入れず困るんじゃないかと心配だった。無人フロントの問題点だと思う。電気系統、パネルやタブレットのメンテやチェックなどは定期的にやってほしい。 また、部屋に前のゲストの使用したマスクが2枚残っていた。このコロナの時期に大変不衛生で大きな問題だと思う。清掃は基本なのでルームクリーニングのスタッフの意識を高めてほしい。いくら部屋が良くても、清掃の行き届き方で、一発で悪い印象になる。 部屋の広さ、設備に関しては良かった。
1 nacht verbleven in augustus 2022

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

快適

綺麗で広くてとても良かったです
2 nachten verbleven in november 2021

8/10 – Goed

GOUKI

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

清潔で綺麗なホテルでした! 髭剃り、ナイトウェアが置いてないので 忘れないようにご注意下さい!
1 nacht verbleven in december 2021

8/10 – Goed

Yuki

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

グランドベース博多 サイコー

想像以上に良かったです(*^^*) また利用したいと思いました😆
1 nacht verbleven in oktober 2021

10/10 – Uitstekend

Yasuka

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
事前に仮チェックインの登録をしておけば当日はQRコードをかざすだけでチェックインできました。 3階建てで、ホームエレベーター
2 nachten verbleven in september 2021

8/10 – Goed

sena, 福岡

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
安くて綺麗なお部屋でよかったです(^^) ありがとうございました!
1 nacht verbleven in juli 2020

10/10 – Uitstekend

Wing Yi

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in januari 2020

4/10 – Matig

まぁこ, 宮崎県

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
出かけ先から戻ってきたとき、フロントで教わった通りに番号を入力したのですが、解錠できませんでした。ですから本社?にお問い合わせして、解錠ができました。寒い中なかなか入れなくて辛かったです。 後、必要最低限のアメニティは欲しいです。
1 nacht verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

りかにゃん, 熊本

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
予定より早くついた為、寒いなか、待たなくてはならなかったのが不便だったが、気を使わず、外的に過ごせたのは、良かった?
1 nacht verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

YY, 香港

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
公寓式酒店,預先聯絡酒店人員, 他準時到達, 接下的行程暢順了。 有電梯, 房間夠大非常清潔, 可洗衣又可煮食。
3 nachten verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

Sara, HK

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It is very clean, tidy and convenient. The host has waited us for checkin even at 23:00. Fridge and washing machine are provided and can be use freely. Towels, teeth brush are provided too.
2 nachten verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
とても素敵なホテルでした。地下鉄駅かえあも近く便利でした 今度福岡に来る時も利用したいと思っています
3 nachten verbleven in december 2019