mizuka Imaizumi 4 - unmanned hotel -
Hotel in Fukuoka, in de buurt van Canal City Hakata (winkelcentrum)
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor mizuka Imaizumi 4 - unmanned hotel -





Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Comfort vierpersoonskamer, Meerdere bedden, niet-roken laden

Comfort vierpersoonskamer, Meerdere bedden, niet-roken
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Aparte slaapkamer
Een apart bad en aparte douche
Een haardroger
Een toilet met elektronisch bidet
Een privébadkamer
Een bureau
Alle foto's voor Tweepersoonskamer, 1 tweepersoonsbed, niet-roken laden

Tweepersoonskamer, 1 tweepersoonsbed, niet-roken
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Aparte slaapkamer
Een apart bad en aparte douche
Een haardroger
Een toilet met elektronisch bidet
Een privébadkamer
Een laptopwerkplek
Alle foto's voor Economy tweepersoonskamer, 1 tweepersoonsbed, niet-roken laden

Economy tweepersoonskamer, 1 tweepersoonsbed, niet-roken
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Aparte slaapkamer
Een bad/douchecombinatie
Een haardroger
Een toilet met elektronisch bidet
Een privébadkamer
Een laptopwerkplek
Misschien vind je dit ook leuk

Tokyu Stay Fukuoka Tenjin
Wijk Chuo
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
9.2 van 10, Fantastisch, 1.012 beoordelingen
De prijs is € 104
30 jul - 31 jul
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

1-17-16 Imaizumi 3F, Fukuoka, Fukuoka, 810-0021
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

mizuka Imaizumi II-unmanned hotel-
mizuka Imaizumi II-unmanned hotel-
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Microgolfoven
7.6 van 10, Goed, 104 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij deze accommodatie wordt een stadsbelasting in rekening gebracht. De belasting bedraagt tussen JPY 200 en JPY 500 per persoon per nacht, afhankelijk van het kamertarief. Er zijn mogelijk verdere vrijstellingen van toepassing.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs en een kredietkaart voor te leggen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Mizuka Imaizumi 4 Unmanned
mizuka Imaizumi 4 unmanned hotel
mizuka Imaizumi 4 - unmanned hotel - Hotel
mizuka Imaizumi 4 - unmanned hotel - Fukuoka
mizuka Imaizumi 4 - unmanned hotel - Hotel Fukuoka
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over mizuka Imaizumi 4 - unmanned hotel -
Beoordelingen
8,0
Zeer goed
8,6/10
Netheid
8,0/10
Personeel en service
7,4/10
Voorzieningen
7,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
7,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
16 apr 2025
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Charline
30 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Charline
1 nacht verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
hwasook
Reisde met familie
30 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
hwasook
3 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
SEOKJU
Reisde met een groep
25 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
SEOKJU
3 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Joshua
9 nov 2024
Joshua
2 nachten verbleven in oktober 2024
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
8 nov 2024
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in november 2024
6/10 – Redelijk
Ryuji
Reisde met een groep, Zakenreiziger
26 nov 2023
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ryuji
1 nacht verbleven in november 2023
6/10 – Redelijk
MIHO
30 aug 2023
Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
MIHO
10/10 – Uitstekend
HYUNGGEON
17 jul 2023
HYUNGGEON
4 nachten verbleven in juli 2023
10/10 – Uitstekend
ゆか
14 jun 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
ゆか
1 nacht verbleven in juni 2023
6/10 – Redelijk
TOSHIE
23 mei 2023
TOSHIE
1 nacht verbleven in mei 2023
6/10 – Redelijk
seonmi
29 okt 2022
seonmi
2 nachten verbleven in oktober 2022
8/10 – Goed
KEISUKE
25 apr 2022
KEISUKE
2 nachten verbleven in april 2022
8/10 – Goed
Ryoko
Reisde met familie
31 mrt 2020
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ryoko
1 nacht verbleven in maart 2020
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
15 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
週末の夜のステイには耳栓を。。。
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
11 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
27 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
満足してます
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
21 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie en kleine kinderen
8 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2020
10/10 – Uitstekend
Woo Hyang
Reisde met familie
23 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
쾌적합니다.
Woo Hyang
1 nacht verbleven in januari 2020
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
22 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2020
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
16 jan 2020
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
14 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in november 2019