Exterieur

Beoordelingen van Hotel Miramar am Römer

3 out of 5
Hotel Miramar am Römer
Berliner Straße 31, Frankfurt, HE

Beoordelingen

8,0

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 187 van 530 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 221 van 530 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 75 van 530 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 22 van 530 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 25 van 530 beoordelingen" "

8,4/10

Netheid

8,4/10

Personeel en service

7,6/10

Voorzieningen

7,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Jos

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima hotel, gunstig gelegen in het centrum. Fijn ontbijt. Voldoende eetgelegenheden heel dichtbij. Wij sliepen aan de voorkant en moesten helaas ons raam dichthouden.
5 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Hotel Miramar am Römer op 23 mrt 2024
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 – Uitstekend

Arie

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
prima locatie in het midden van het centrum
Reactie van Hotel Miramar am Römer op 10 nov 2022
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

8/10 – Goed

Sjoerd

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ok , as expected
3 nachten verbleven in augustus 2022
Reactie van Miramar am Römer op 28 aug 2022
Danke, dass Sie bei uns geblieben sind. Wir schätzen Ihr Feedback!

10/10 – Uitstekend

Hr. C. de

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
De centrale ligging van “Miramar am Romer” is fantastisch! Veel bezienswaardigheden en horeca in de directe omgeving. Ook voor een boottocht hoef slechts 5 min. te lopen. Het personeel is zeer vriendelijk, vooral ook de de dame bij het ontbijt en dhr. Abucarr.
9 nachten verbleven in november 2021

6/10 – Redelijk

Marc Van

Reisde met partner
Excellent location
3 nachten verbleven in september 2021

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Goede locatie. Veel geluid aan de weg
1 nacht verbleven in juni 2021

8/10 – Goed

Coco, Groningen, nl

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Schoon, goed bed, niet luxe, kamers zijn goed donker te maken met de gordijnen. Geen lawaai overlast gehad. Ontbijt redelijk. Hotel midden in het centrum. Parkeergarage vlakbij.
1 nacht verbleven in januari 2019

8/10 – Goed

Frank

Zakenreiziger
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
lage
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van Hotel Miramar am Römer op 20 mei 2024
Vielen Dank, dass Sie sich für einen Aufenthalt bei uns entschieden haben. Wir danken Ihnen für Ihr Feedback.

6/10 – Redelijk

Angélique

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Chambre vieillotte et pas très propre. Les murs sont tâchés. Le lavabo fissuré, la barre de douche cassée.En revanche la literie est propre. Nuits très compliquées, il faisait très chaud, la clim ne fonctionnait pas. Personnels très agréables.
4 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Hotel Miramar am Römer op 17 mei 2024
Dear Ms. Alavin,first we would like to thank you for the booking and to apologize ourselves for all inconveniences. We appreciate your feedback!

8/10 – Goed

Carla

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Preis-/Leistung top! Hotel liegt ideal in super Gegend, direkt zwischen Kleinmarkthalle und Römer; schnell zu Gastro, touristischen Highlights und alles zu Fuß machbar. Aber auch öffentliche Verkehrsmittel sind direkt um die Ecke. Wir hatten ein echtes Schnäppchenpreis, Zimmer war vorn raus (für uns perfekt), wer es bzgl. Straßenlärm leiser mag, buche nach hinten raus. Klar ist das Hotel von der räumlichen Ausstattung etwas in die Jahre gekommen, aber das wussten wir vorher und es war tipptopp sauber; das war uns wichtig, so wie auch der günstige Preis.
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van Hotel Miramar am Römer op 11 mei 2024
Vielen Dank, dass Sie sich für einen Aufenthalt bei uns entschieden haben. Wir danken Ihnen für Ihr Feedback.

8/10 – Goed

Jose Angel

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The ubication is great
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Hotel Miramar am Römer op 4 mei 2024
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

8/10 – Goed

Cecilia

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great location, walking distance to many attractions. Good room. Towels were not super clean, but overall a good deal. There was a lot of dust under the bed, but sheets were clean
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Hotel Miramar am Römer op 26 apr 2024
Dear Ms. Esau,first we would like to thank you for the booking and to apologize ourselves for all inconveniences. We will do our best in order to improve our service and will be glad to welcome you in our hotel next time and of course we appreciate your feedback!

6/10 – Redelijk

Martin

Positief: Personeel en service
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Hotel Miramar am Römer op 21 apr 2024
Vielen Dank, dass Sie sich für einen Aufenthalt bei uns entschieden haben. Wir danken Ihnen für Ihr Feedback.

10/10 – Uitstekend

Peter, Berlin

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Das Personal an der Rezeption war sehr hilfsbereit. Die Lage ist sehr gut. Das Zimmer war klein, aber es war alles da, was man braucht. Es war nach hinten raus angenehm ruhig.
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Hotel Miramar am Römer op 14 apr 2024
Vielen Dank, dass Sie sich für einen Aufenthalt bei uns entschieden haben. Wir danken Ihnen für Ihr Feedback.

10/10 – Uitstekend

Dr. Oda

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Everything was alright!
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Hotel Miramar am Römer op 14 apr 2024
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 – Uitstekend

Sarah, Marion

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
6 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Hotel Miramar am Römer op 2 apr 2024
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

6/10 – Redelijk

andrea

Positief: Netheid
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Hotel Miramar am Römer op 23 mrt 2024
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
Negatief: Comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Hotel Miramar am Römer op 23 mrt 2024
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 – Uitstekend

Jessy De la

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hôtel propre et chambre bien équipé, personnel très accueillant et sympathique
3 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Hotel Miramar am Römer op 23 mrt 2024
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

8/10 – Goed

Bryce

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen
The hotel is in a great location for touring downtown Frankfurt. The room was a little small and it needed some minor repairs to things like trim boards and the coat hanger was falling off the wall. Overall four stars, but the rooms could use some TLC.
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Hotel Miramar am Römer op 23 mrt 2024
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

8/10 – Goed

Aomi

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
location was nice. staffs were kind. electric kettle helped me.
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Hotel Miramar am Römer op 23 mrt 2024
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 – Uitstekend

Bernd

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Für einen City-Trip nach Frankfurt super geeignet. Zentral gelegen und freundlich.
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Hotel Miramar am Römer op 23 mrt 2024
Vielen Dank, dass Sie sich für einen Aufenthalt bei uns entschieden haben. Wir danken Ihnen für Ihr Feedback.

8/10 – Goed

Hristijan

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Convenient location. Good service. Clean as it can be for the price. I stayed here in February and when i arrived i got room temperature, however i was freezing at night, I wonder if its central heating even it is pretty old hotel. When you exit the hotel on the right site you will see homeless people sleeping (saw them twice at 10pm and 7am). I woke up early because of the noice that wasn’t stopping for like 30 minutes straight. I would stay here again because of the convenient location, fast service, cheap rate.
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Hotel Miramar am Römer op 23 mrt 2024
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 – Uitstekend

Richard, HAWI

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Easy. Inexpensive. Nice staff.
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Hotel Miramar am Römer op 23 mrt 2024
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

8/10 – Goed

Neal

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Better than expected from a hotel that is priced less than $70 dollar. The location was excellent
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Hotel Miramar am Römer op 23 mrt 2024
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

2/10 – Ontzettend slecht

Marco

Zakenreiziger, Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Me entregaron una habitación usada. Sucia. Y no me dieron solución. Pésima experiencia.
Reactie van Hotel Miramar am Römer op 23 mrt 2024
Dear Guest,first we would like to thank you for the booking. We will do our best in order to improve our service and will be glad to welcome you in our hotel next time and of course we appreciate your feedback!

10/10 – Uitstekend

Gregorio

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great value price quality.
Great value price quality.
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Hotel Miramar am Römer op 23 mrt 2024
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

6/10 – Redelijk

Astrid

Reisde met partner
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Die Unterkunft ist sehr altbacken, viele Kleinigkeiten sind reparaturbedürftig.Die Reinigung der Zimmer ist sehr oberflächlich. Das Frühstück war gut. Der Standort des Hotels ist gut. Man ist schnell in der Altstadt aber auch zu den Einkaufsmöglichkeiten. Verkehrsanbindung ist auch sehr gut
3 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Hotel Miramar am Römer op 23 mrt 2024
Dear Guest,first we would like to thank you for the booking. We will do our best in order to improve our service and will be glad to welcome you in our hotel next time and of course we appreciate your feedback!

8/10 – Goed

Cristiano A

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ótimo custo beneficio, localização e atendimento!
Uma ótima experiência, exceto pelo elevador que as vezes funcionava e as vezes nao. Localização muito boa proximo a principal praça da cidade.
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Hotel Miramar am Römer op 23 mrt 2024
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 – Uitstekend

Michael

1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Hotel Miramar am Römer op 23 mrt 2024
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

2/10 – Ontzettend slecht

Andrea

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Hotel Miramar am Römer op 23 mrt 2024
Dear Guest,first we would like to thank you for the booking. We will do our best in order to improve our service and will be glad to welcome you in our hotel next time and of course we appreciate your feedback!

10/10 – Uitstekend

Michelle

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Comfortable beds; quiet rooms; very convenient location; LOVED our stay!
3 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Hotel Miramar am Römer op 23 mrt 2024
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 – Uitstekend

Andrea

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Muito boa! Ótima localização! Café da manhã muito bom!
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Hotel Miramar am Römer op 23 mrt 2024
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

6/10 – Redelijk

Alfred

Reisde met familie
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Location for christmas market was excellent. Maitenance was poor. Shower head half plugged.
4 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Hotel Miramar am Römer op 23 mrt 2024
Dear Guest,first we would like to thank you for the booking. We will do our best in order to improve our service and will be glad to welcome you in our hotel next time and of course we appreciate your feedback!

10/10 – Uitstekend

Lori, Williamsburg

1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Hotel Miramar am Römer op 23 mrt 2024
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

8/10 – Goed

Alfred

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Great location for Weinachtsmarkt
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Hotel Miramar am Römer op 23 mrt 2024
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

8/10 – Goed

Vincent

Positief: Netheid, personeel en service
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Hotel Miramar am Römer op 23 mrt 2024
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

8/10 – Goed

Steinar

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Hotel Miramar am Römer op 23 mrt 2024
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

8/10 – Goed

Sanna Maaret

Sijainti loistava.
3 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Hotel Miramar am Römer op 23 mrt 2024
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

6/10 – Redelijk

nuri

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Comfort kamer
Noisy reception
Great location. However we were woken up both nights by the noise from reception.
2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Hotel Miramar am Römer op 1 dec 2023
Dear Ms. Saracoglu,we would like to thank you for your feedback and to apologize for all inconveniences.

8/10 – Goed

Klaus-Michael

Reisde met een groep, Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kurztrip
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Hotel Miramar am Römer op 23 nov 2023
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 – Uitstekend

Maria B

Super friendly and helpful front desk personnel!
I arrived in the morning and I knew I had to wait until check in time at around 2:00 pm. But the receptionist told me as soon as my room was vacated and cleaned that I could proceed to my room as early as 11:00 am. He was very friendly, courteous and helpful. Thank you very much!
2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Hotel Miramar am Römer op 23 nov 2023
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

6/10 – Redelijk

Ilkka

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hyvällä paikalla remontissa oleva hotelli
Erinomainen sijainti, mutta aamulla heräsimme remonttimiesten kovaääniseen jutusteluun. Olimme varanneet bisnes-statuksen huoneet, mutta olisi ollut kiva tietää millaiset normi huoneet olisivat olleet. Suihkun viemäri ei vetänyt, muutoin kylpyhuone oli siistein paikka huoneessa, sänkyjen alla edellisten asukkaiden sipsipussi, vesipullo ym muuta moskaa. Tv:n kaukosäädin ei toiminut, pyysimme respaa vaihtamaan patterin, korjaamaan suihkun viemärin, mutta mitään ei tapahtunut... varatessa ei mainintaa, että remontoivat hotellia.
2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Hotel Miramar am Römer op 10 nov 2023
Dear Ms. Arvola,first we would like to thank you for the booking. We will do our best in order to improve our service and will be glad to welcome you in our hotel next time and of course we appreciate your feedback!

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Breakfast lady should try to smile even once
The location is simply great. There are stuff to see right next door and almost everything in the city is on one mile radius. Rooms were dated and small but that was to be expected (price/pictures). Bed was not comfy but nothing too drastic. What we did not expect was that the whole hotel was under renovations and all the corridors etc were filled with construction stuff. The worst part was the service at the breakfast. The lady was so angry all the time without any reason. Almost like she was filled with rage. You did not want to go to the breakfast at all since you had to talk to her. You would like to start your morning happy but it was not possible with this service. Never experienced anything like that before in hundreds of hotels. It was wild. Overall the hotel did its job. Perfect location and I guess after the renovations it is good enough for avarage tourist spending a couple of days in Frankfurt. Don't get the breakfast tough, eat out somewhere else.
3 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Hotel Miramar am Römer op 10 nov 2023
Dear Guest,first we would like to thank you for the booking. We will do our best in order to improve our service and will be glad to welcome you in our hotel next time and of course we appreciate your feedback!

8/10 – Goed

Samantha

Positief: Netheid, personeel en service
Caro
Quarto pequeno com banheiro menor ainda. Ficamos hospedados 2x em datas diferentes e nas duas vezes nos colocaram em um andar que estava em reforma, cheiro de pintura forte. As paredes são finas, dá para ouvir as pessoas falando no corredor. O que salva é a localização, ainda assim, tenho que dizer que não oferece o equivalente ao preço cobrado.
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Hotel Miramar am Römer op 10 nov 2023
Dear Mr. Raldi,we would like to thank you for your feedback and to apologize for all inconveniences.

10/10 – Uitstekend

Günther

Positief: Netheid, personeel en service
2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Hotel Miramar am Römer op 6 nov 2023
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

8/10 – Goed

SAMANTHA

1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Hotel Miramar am Römer op 6 nov 2023
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

4/10 – Matig

ANDRE

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Predio em obras
Nosso andar estava em obras, de manhã cedo a obra começava e por mais que os funcionários tentassem ser silenciosos é inevitável o barulho.
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Hotel Miramar am Römer op 4 nov 2023
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

6/10 – Redelijk

Frida

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Hotel Miramar am Römer op 4 nov 2023
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

6/10 – Redelijk

Frida

1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Hotel Miramar am Römer op 4 nov 2023
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!