Trap

Beoordelingen van The Carlton Hotel

3 out of 5
The Carlton Hotel
16/19 The Leas, Folkestone, England

Beoordelingen

5,6
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 115 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 185 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 268 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 187 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 245 van 1000 beoordelingen" "

5,4/10

Netheid

6,8/10

Personeel en service

6,6/10

Voorzieningen

4,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

5,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger, Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Onvoldoende dekens,warmwater in douche onvoldoende
1 nacht verbleven in maart 2020
Reactie van Kevin op 18 mrt 2020
Thank you for your feedback.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
....................,,,,,,,,,,,,,,,, kan beter,,,,,,,,
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van Joe op 29 feb 2020
Thank you for reviewing your stay.

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen
Een koude douche is niet echt leuk in december. Verwarming werkt wel, maar die kan dan weer niet in de douche staan.
1 nacht verbleven in december 2019
Reactie van Joe op 16 dec 2019
Thank you for reviewing your stay.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in oktober 2019
Reactie van Joe op 20 okt 2019
Thank you for staying with us.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We have a okay room with sea view and an closed none balcony. The hotel is very old and smells like it (lot of mold) Breakfast room is in bad shape the walls are mold, we don't want know how the kitchen are. The carpetfloors uhmm.. please make hard groundfloors better to keep it clean. Also we think there are very bad rooms over here.
2 nachten verbleven in september 2019
Reactie van Joe op 5 okt 2019
Thank you for your feedback.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Het Carlton hotel voldeed aan onze verwachtingen en het voorzieningen niveau was passend binnen de prijsrange en onze verwachtingen, de locatie is een pluspunt ivm het zeezicht
2 nachten verbleven in september 2019
Reactie van Joe op 26 sep 2019
Thank you for staying with us.

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The view was nice and soap tot shower with was provided. Apart from that, no positivity. I found a blood stain on my top cover and mold on the curtains of the shower. Poor poor hygiene. Not recommendable. The windows couldnt be opened without being blown away by the wind, no way to tighten them.
1 nacht verbleven in augustus 2019
Reactie van Jo op 12 aug 2019
Thank you for your feedback.

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het is uniek hoe iemand deze vuilnishoop en pleurisbende verhuurd krijgt
1 nacht verbleven in juni 2019
Reactie van Kevin op 29 jun 2019
Thank you for reviewing.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Great location. A bit outdated building but priced fairly!
1 nacht verbleven in maart 2019
Reactie van Kevin op 30 mrt 2019
Thank you for staying with us. Regards,

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Vies en erg gehorig. Harde bedden en we hadden het idee alsof de bedden ook niet verschoond waren. De douche stond midden in de kamer zonder enige privacy.
1 nacht verbleven in mei 2018
Reactie van Kevin - Carlton Hotel Folkestone op 2 jun 2018
Thanks for your comment.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooie ligging maar is aan renovatie toe
De ligging is goed maar de kamer is echt hoognodig aan renovatie toe. In de badkamer was schimmel te vinden op het plafond en het douchegordijn en er hing een muffe geur.
1 nacht verbleven in mei 2018
Reactie van Kevin - Carlton Hotel Folkestone op 8 mei 2018
Thank you

6/10 – Redelijk

anja, brabant

Positief: Personeel en service
Prijs en kwaliteit komt overeen.
Eenvoudig hotel met gratis eenvoudig ontbijt. Prima voor op doorreis.
2 nachten verbleven in februari 2018
Reactie van Kevin - Carlton Hotel Folkestone op 19 feb 2018
Thank you very much for your valued feedback. Hope to see you again in the summer maybe. Kind regards,

6/10 – Redelijk

Peter, Culemborg

Positief: Personeel en service
Het is een degelijk hotel op een prachtige locatie. De verhouding prijs kwaliteit is prima. De kamers zijn klein en eenvoudig, maar de prijs ook.
1 nacht verbleven in september 2017
Reactie van Kevin - Carlton Hotel Folkestone op 10 nov 2017
Thanks, your feedback is very much appreciated as it enables us to improve our standards. Kind Regards

4/10 – Matig

Ellen, Den Helder, Holland

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Cheap at the see
This hotel was a disapointment, poor breakfest facillety, not clean, poor bedrooms, bathroom every thing.
2 nachten verbleven in augustus 2017

6/10 – Redelijk

paul, geleen

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Typical English hotel
Our first night on our trip and as expected typical English. Our 3 bed room was too crowded, almost no walking space. Bathroom adequate. Needs renovations in room. Breakfast was good.
1 nacht verbleven in augustus 2017

2/10 – Ontzettend slecht

TJ, Amsterdam

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Was expecting Average, turned out to be Worse
Was looking for an inexpensive hotel for 1 night. Friendly staff, but that's about it. Beds are horrible. No comfort whatsoever. Rooms are cold, lots of stuff broken. Bathroom smells like mould. Loads of outside noise from partypeople during most of the night. Showering means constantly adjusting the temperature. Not a lot to choose from at breakfast. If you just want a roof over your head, this hotel will meet your expectations.

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Weinig kwaliteit voor weinig geld.
Goedkoop hotel, maar dan krijg je ook niet veel: kleine, muffe, niet schone kamer inclusief krap bed met slecht matras. Weinig water uit de douchekop. Bovendien is het hotel erg gehorig. Het is wel prachtig gelegen. Neem het zig-zag pad tegenover het hotel naar het strand: mooi! Trek erop uit, geniet van de mooie omgeving en breng zo min mogelijk tijd in je hotelkamer door, dan is het wel te doen :-) Aanrader: Grieks restaurant naast de parkeerplaats achter het hotel.

2/10 – Ontzettend slecht

Nel, Utrechtse heuvelrug

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Vreselijk hotel!
The Carlton in Folkstone is het slechtste hotel waar wij ooit geweest zijn. De website belooft heel wat, maar lijkt in niets op wat ze zeggen te zijn. Onze 1e kamer was op de zolder te vinden na een benauwd tochtje in de lift waar met moeite 2 personen in passen en een zoektocht door vele gangetjes en trappen en in een vreselijke staat. Geen douche, alleen een bad, vieze wc, in een woord verschrikkelijk. Om een andere kamer gevraagd, niet beschikbaar, fully booked??? Om later er naast te staan bij de receptie als er een kamer geboekt wordt! Uiteindelijk de manager gesproken en een andere kamer gekregen, nice room he said! Te erg voor woorden, maar net ietsie pietsie beter dan de vorige. Kast staat op 45 graden, een gat in de vloer bedekt door vloerbedekking, vochtig, schimmel in de badkamer, nou ja, badkamertje! Noem maar op, tv in dezelfde staat als de kamer. Advies....GA ER NIET HEEN, elke euro/pond is teveel betaald!
Vreselijk dus!

6/10 – Redelijk

Dennis, tholen

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Is goed als je niet teveel verwacht
Aardig personeel, condities hotel matig, kregen kamer waarin gerookt was en dat was duidelijk ruikbaar( maar voor een nacht ging het wel)verder waren ze de hal aan het schilderen wat je dus goed kon ruiken. Ontbijt was matig weinig keus in drank/eten ( geen melk ) Tijdens ontbijt gingen ze de buffet al opruimen wilde nog koffie maar was op.

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
kleine hotel kamer, slechte douche, weinig comfort, beperkt ontbijt

4/10 – Matig

Willem, Netherland

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
You get what you pay for!
You get what you pay for!

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Slechte
Dit was de slechtste hotel dat ik ooit in gebleven had

6/10 – Redelijk

Sonja, Badhoevedorp

Negatief: Netheid, comfort kamer
Goed voor tussenstop
Verwacht geen comfort en de kamers zijn niet echt schoon. Er staat een bed, je kunt water koken en douchen is mogelijk. Kleine wastafel, op sommige kamers alleen in het toilet. Het ontbijt was goed, hoewel het broodrooster kuren had, full English best lekker klaargemaakt. Het hotel staat op een mooie plek en ze zijn buiten bezig het te renoveren. Pluspunt is gratis parkeren achter het hotel. Vanwege zijn lage prijs zeker aan te raden als adres voor tussenstop.

4/10 – Matig

mieke, Rotterdam

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel aan de zee
Dit hotel ligt prachtig aan de zee. Als je aan komt ziet het er goed uit eenmaal binnen op je kamer schrik je wel van de staat van het hotel, een kamer aan de achterzijde, deze is duidelijk aan renovatie toe. Er waren wel mensen bezig aan de achterzijde van het hotel, maar dit zal wel een lang proces zijn .

2/10 – Ontzettend slecht

Laura

1 nacht verbleven in augustus 2022

2/10 – Ontzettend slecht

A

1 nacht verbleven in augustus 2022

2/10 – Ontzettend slecht

daniel

Cet hôtel a été vendu depuis au mois 3 mois. Il n'est plus ouvert et a refusé de nous accueillir. Je vous demande de bien vouloir me contacter sur mon portable 00440651767420 pour convenir d'un remboursement et d'un dédommagement. Salutations
1 nacht verbleven in juli 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Phillip

1 nacht verbleven in juni 2022
Reactie van Joe op 14 jul 2022
Sorry for any inconvenience caused

2/10 – Ontzettend slecht

D

1 nacht verbleven in juni 2022
Reactie van Joe op 14 jul 2022
Sorry for any inconvenience caused

2/10 – Ontzettend slecht

William

1 nacht verbleven in mei 2022
Reactie van Joe op 1 jun 2022
Sorry for the cancellation of your booking.

2/10 – Ontzettend slecht

Jason

1 nacht verbleven in april 2022
Reactie van Kevin op 14 apr 2022
Sorry for any inconvenience caused.

2/10 – Ontzettend slecht

William burke

1 nacht verbleven in maart 2022
Reactie van Joe op 4 apr 2022
Sorry for the inconvenience of cancelling your booking.

2/10 – Ontzettend slecht

Stephen

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
cancelled by hotel
1 nacht verbleven in januari 2022
Reactie van Kevin op 17 jan 2022
Sorry for the inconvenience.

6/10 – Redelijk

Sean

1 nacht verbleven in december 2021
Reactie van Joe op 31 dec 2021
Thank you for leaving a feedback.

2/10 – Ontzettend slecht

jamie

Disappointed
They cancelled my room with little notice due to renovations. You should not of taken my reservation when you did.
1 nacht verbleven in december 2021
Reactie van Kevin op 11 dec 2021
Apologizes for the inconvenience. all our customers should have been informed of the hotel closure in due course.

2/10 – Ontzettend slecht

Christopher

1 nacht verbleven in december 2021
Reactie van Kevin op 11 dec 2021
Thanks for your review.

2/10 – Ontzettend slecht

Anne

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Closed Hotel
I arrived after a 6 hour drive to be rudely told that I couldn't have made a booking as the hotel was closed by a worker. there. Fortunately I know Folkestone and managed to book in at another hotel
2 nachten verbleven in november 2021
Reactie van Kevin op 11 dec 2021
Apologizes for the inconvenience. all our customers should have been informed of the hotel closure in due course.

2/10 – Ontzettend slecht

Lee

1 nacht verbleven in november 2021

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Disgusting attitude
Arrived at hotel to be told it closed 5 days ago even though i received a booking/stay confirmation email 2 days prior to my stay. The owner basically told me there is nothing they can do and he is not going to give me a refund and slammed the door closed in my face whilst being very rude and using abusive language all the while we were stood out in the rain with no where to stay and not a bit of compassion from the hotel owner
1 nacht verbleven in november 2021
Reactie van Joe op 22 nov 2021
We are sorry for this, your reservation will be refunded trough the website you have booked as per the instructions of the owners.

2/10 – Ontzettend slecht

Oumenoune

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Films d’horreur
A fuir pire expérience
1 nacht verbleven in november 2021
Reactie van Joe op 17 nov 2021
Thank you for staying with us.

8/10 – Goed

Brian

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Lift is not working
2 nachten verbleven in november 2021
Reactie van Kevin op 16 nov 2021
Thank you for staying with us.

8/10 – Goed

Natalie

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Wot you pay is wot you get… very basic but very cheap so suited us down to the ground.
1 nacht verbleven in november 2021
Reactie van Kevin op 16 nov 2021
Thank you for staying with us.

10/10 – Uitstekend

Sue

1 nacht verbleven in november 2021
Reactie van Kevin op 16 nov 2021
Thank you for staying with us.

6/10 – Redelijk

Adam

1 nacht verbleven in november 2021
Reactie van Joe op 12 nov 2021
Thank you for staying wit us

2/10 – Ontzettend slecht

Jay

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Rubbish app
Check in staff clueless and didn’t explain anything.the room had a shower so would expect decent towels but we’re not more like flannels and had black fingers marks all over,no bin in the room and headboard fixed to the wall was hanging off do not recommend this place at all.We are no snobs and have stayed in low rating hotels but not this bad
1 nacht verbleven in november 2021
Reactie van Joe op 8 nov 2021
Thank you for your feedback.

10/10 – Uitstekend

Mark

Reisde met een groep
Overnighter
Did the job, easy to get to and close to amenities. Cannot complain for the price, it was what it was. Happy, and if in this neck of the woods again would stay there. Thank you all @ The Carlton
1 nacht verbleven in november 2021
Reactie van Kevin op 7 nov 2021
Thank you for staying it us and your valued feedback.

10/10 – Uitstekend

Michael

3 nachten verbleven in september 2021
Reactie van Joe op 7 okt 2021
Thank you for staying with us

6/10 – Redelijk

Russell

1 nacht verbleven in september 2021
Reactie van Joe op 7 okt 2021
Thank you for staying with us.

10/10 – Uitstekend

Jason

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
We stay at the Carlton regularly due to price, location and the free car park at the rear of the hotel. It is the only hotel we use now when we visit Folkestone and happy with our stay
1 nacht verbleven in september 2021
Reactie van Joe op 29 sep 2021
Thank you for staying with us.

6/10 – Redelijk

Ranjit

Positief: Personeel en service
3 nachten verbleven in september 2021
Reactie van Joe op 29 sep 2021
Thank you for staying with us.