Ristolocanda Grani di Pepe
Hotel met gratis ontbijt en een 24-uurs receptie in Flaibano
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Ristolocanda Grani di Pepe





Beoordelingen
9,6 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 135
inclusief belastingen en toeslagen
5 aug - 6 aug
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Superior tweepersoonskamer laden

Superior tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Gratis babybed
Smart-tv
Een privébadkamer
Een bidet
Een haardroger
Een minibar
Alle foto's voor Junior suite laden

Junior suite
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Gratis babybed
Smart-tv
Een privébadkamer
Een bad/douchecombinatie
Een bidet
Een haardroger
Alle foto's voor Klassieke tweepersoonskamer laden

Klassieke tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Gratis babybed
Smart-tv
Een privébadkamer
Een bidet
Een haardroger
Een minibar
Alle foto's voor Driepersoonskamer laden

Driepersoonskamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Gratis babybed
Smart-tv
Een privébadkamer
Een bidet
Een haardroger
Een minibar
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Via Camillo Benso Conte di Cavour, Flaibano, UD, 33030
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

Relais Picaron
Relais Picaron
- Huisdiervriendelijk
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
8.8 van 10, Uitstekend, 190 beoordelingen
De prijs is € 64
inclusief belastingen en toeslagen
3 aug - 4 aug
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor huisdieren: EUR 10 per accommodatie, per dag
- Hulpdieren zijn vrijgesteld van heffingen
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
Geluidsdichte kamers kunnen niet gegarandeerd worden.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een EHBO-koffer
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Alle gasten, waaronder kinderen, dienen tijdens het inchecken aanwezig te zijn en hun door de overheid verstrekte identiteitsbewijs met foto of paspoort te laten zien.
Wegens de nationale wetgeving mogen contante betalingen bij deze accommodatie het bedrag van EUR 5000 niet overschrijden. Contacteer de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging voor meer informatie.
Nationale beoordeling
Deze accommodatie heeft haar officiële sterrenclassificatie gekregen van the local rating authority.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Ristolocanda Grani di Pepe Hotel Flaibano
Ristolocanda Grani di Pepe Hotel
Ristolocanda Grani di Pepe Flaibano
Ristolocanda Grani Pepe Hotel
Ristolocanda Grani di Pepe Hotel
Ristolocanda Grani di Pepe Flaibano
Ristolocanda Grani di Pepe Hotel Flaibano
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Ristolocanda Grani di Pepe
Beoordelingen
9,6
Uitzonderlijk
9,2/10
Netheid
9,4/10
Personeel en service
8,6/10
Voorzieningen
9,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
7 jul 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2020
8/10 – Goed
Roger
24 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Roger
1 nacht verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
Walter
18 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Walter
4 nachten verbleven in juni 2024
10/10 – Uitstekend
Federico
Reisde met familie
23 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Federico
1 nacht verbleven in december 2023
10/10 – Uitstekend
Annika
20 jul 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Magiskt hotell



Annika
1 nacht verbleven in juli 2023
8/10 – Goed
Christian
Zakenreiziger
15 dec 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Christian
2 nachten verbleven in december 2022
10/10 – Uitstekend
Franco
18 nov 2022
Franco
1 nacht verbleven in november 2022
10/10 – Uitstekend
Robert Finn
Reisde met partner
12 okt 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Robert Finn
1 nacht verbleven in oktober 2021
6/10 – Redelijk
Robert, Padova
Reisde met partner
16 aug 2020
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Robert
1 nacht verbleven in augustus 2020
10/10 – Uitstekend
Sara
Reisde met partner
27 jul 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sara
1 nacht verbleven in juli 2020
8/10 – Goed
Luigi
Zakenreiziger
19 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Luigi
1 nacht verbleven in november 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
15 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2019
10/10 – Uitstekend
Alexandru
11 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Alexandru
3 nachten verbleven in juni 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
12 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2019
10/10 – Uitstekend
Raffaele
16 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Raffaele
2 nachten verbleven in maart 2019
10/10 – Uitstekend
Marco
16 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Marco
1 nacht verbleven in februari 2019