Lindenhof Hotel Garni

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel met gratis ontbijt in Fehmarn

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Lindenhof Hotel Garni

Tuin
Superior kamer | Woonruimte | Televisie
Superior kamer | Woonruimte | Televisie
Superior kamer | Privékitchenette | Een koffiezetapparaat/waterkoker, een waterkoker
Exterieur

Beoordelingen

8,4 op 10 –
Zeer goed

Populaire voorzieningen

  • Schoonmaakservice
  • Ontbijt inbegrepen
  • Huisdiervriendelijk
  • Parkeren inbegrepen
  • Gratis wifi

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven

Tweepersoonskamer

Hoogtepunten

Verwarming
Minikoelkast
Televisie
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Een haardroger
Een minibar
Een koffiezetapparaat/waterkoker
  • 20 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed

Familiekamer

Hoogtepunten

Verwarming
Kitchenette
Een koelkast
Televisie
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Een haardroger
Waterkoker
  • 30 m²
  • Max. aantal: 4
  • 1 kingsize bed en 1 tweepersoonsbed

Superior kamer

Hoogtepunten

Verwarming
Kitchenette
Een koelkast
Televisie
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Een haardroger
Waterkoker
  • 1 slaapkamer
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Gollendorfer Weg 3, Fehmarn, 23769

In de buurt

  • Wasservogelreservat Wallnau - 21 min. rijden - 8.7 km
  • Hafen Burgstaaken - 21 min. rijden - 17.8 km
  • Veerbootterminal Puttgarden - 22 min. rijden - 22.1 km
  • Fehmarn golfbaan - 23 min. rijden - 19.4 km
  • Yachthafen Burgtiefe - 24 min. rijden - 20.0 km

Lokaal vervoer

  • Station Fehmarn-Burg - 15 min. rijden
  • Luchthaven van Lübeck (LBC), Duitsland - 73 min. rijden

Restaurants

  • ‪Aalkate Lemkenhafen - ‬8 min. rijden
  • ‪Hofcafe Bisdorf - ‬11 min. rijden
  • ‪Hofcafé Albertsdorf - ‬15 min. rijden
  • ‪Strandbar Strukkamphuk - ‬19 min. rijden
  • ‪Flora-Café - ‬8 min. rijden

Over deze accommodatie

Lindenhof Hotel Garni

Hoogtepunten van de accommodatie
Lindenhof Hotel Garni biedt onder andere een gratis ontbijtbuffet en een tuin. Avontuurlijke reizigers kunnen fietsen bij dit hotel. Gasten kunnen verbinding maken met het internet via gratis wifi in de kamer.
Je kunt ook genieten van voordelen zoals:
  • Gratis parkeerplaatsen
  • Fietsverhuur, hulp bij uitstappen/tickets en rookvrije accommodatie
Kamervoorzieningen
Alle kamers bij Lindenhof Hotel Garni zorgen voor veel comfort met gratis wifi en minibars.
Er zijn ook andere gemakken voorzien in de kamers zoals:
  • Douches, haardrogers en shampoo
  • Televisies met kabelzenders
  • Baby-/kinderbedden, waterkokers en verwarming

Talen

Engels, Frans, Duits, Italiaans

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Gratis zelf parkeren ter plaatse

Eten en drinken

  • Gratis ontbijtbuffet beschikbaar dagelijks van 08.00 uur tot 11.00 uur

Dingen om te doen

  • Fietsenverhuur

Gezinsvriendelijk

  • Babybed (toeslag)

Voorzieningen

  • Receptie met beperkte openingsuren

Gastendiensten

  • Hulp met excursies en tickets
  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Buiten

  • Tuin

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Geen lift

Meer

  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Babybed (toeslag)
  • Beddengoed inbegrepen

Badkamer

  • Douche
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Shampoo
  • Toiletpapier
  • Zeep

Entertainment

  • Tv met kabelzenders

Eten en drinken

  • Elektrische waterkoker
  • Koffiezetapparaat/waterkoker
  • Minibar

Meer

  • Bureau
  • Verwarming

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 15.00 uur; inchecken kan tot: 20.00 uur
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 10.30 uur

Speciale incheckinstructies

De receptie is dagelijks geopend van 15.00 uur tot 20.00 uur.
Er zijn niet altijd medewerkers aanwezig aan de receptie.
Na de openingstijden kan er bij deze accommodatie niet ingecheckt worden.

Toegang tot accommodatie

Receptie met beperkte openingstijden

Huisdieren

Voor huisdieren betaal je EUR 10 per huisdier, per dag
Assistentiedieren zijn welkom en er wordt geen toeslag voor in rekening gebracht
1 in totaal

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Eén kind van 3 jaar of jonger kan gratis verblijven als het gebruikmaakt van de aanwezige bedden wanneer het slaapt in de kamer van de ouder of voogd
Er zijn verrijdbare/extra bedden beschikbaar aan EUR 35.0 per nacht.
Er zijn babybedjes beschikbaar aan EUR 10.0 per nacht.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Er wordt een stadsbelasting door de stad geïnd en bij de accommodatie aangerekend. Deze belasting wordt per seizoen aangepast en geldt mogelijk niet het hele jaar lang. Er gelden mogelijk ook andere uitzonderingen en kortingen. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • De stad heft de volgende belasting: van 1 januari t/m 14 mei betaal je EUR 1.50 per persoon, per nacht.
  • De stad heft de volgende belasting: van 15 mei tot 14 september betaal je EUR 2.30 per persoon, per nacht.
  • De stad heft de volgende belasting: van 15 september tot 31 december, EUR 1.50 per persoon, per nacht

We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.

Optionele extra's

  • Toeslag voor huisdieren: EUR 10 per huisdier, per dag
  • Hulpdieren zijn vrijgesteld van heffingen
  • Toeslag voor babybed: EUR 10.0 per nacht
  • Toeslag voor extra bed: EUR 35.0 per nacht

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Neem vooraf contact op met de accommodatie om babybedden en verrijdbare/extra bedden te reserveren.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Er zijn geen liften in deze accommodatie

Nationale beoordeling

Hotelstars Union kent in Duitsland een officiële sterrenclassificatie toe. Deze accommodatie heeft 3 stars toegekend gekregen.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Lindenhof Hotel Garni Hotel
Lindenhof Hotel Garni Fehmarn
Lindenhof Hotel Garni Hotel Fehmarn

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Lindenhof Hotel Garni?

Ja, bij dit hotel zijn huisdieren toegestaan (maximum 1 in totaal). Er geldt een toeslag van EUR 10 per huisdier, per dag. Hulpdieren betalen geen toeslag.

Hoeveel berekent Lindenhof Hotel Garni voor parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik bij Lindenhof Hotel Garni inchecken?

Inchecken kan vanaf: 15.00 uur; inchecken kan tot: 20.00 uur. Nadat de receptie is gesloten, is inchecken niet meer mogelijk.

Tot hoe laat kan ik bij Lindenhof Hotel Garni uitchecken?

Je dient om uiterlijk 10.30 uur uit te checken.

Waar staat Lindenhof Hotel Garni?

Dit hotel in Fehmarn bevindt zich op enkele stappen van Eilanden van de Oostzee en op 5 km van Flügger Leuchtturm en Flügger Strand. Ook St. Johanniskirche en Lemkenhafen Molenmuseum liggen op 5 km afstand.

Beoordelingen over Lindenhof Hotel Garni

Beoordelingen

8,4

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 11 van 21 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 5 van 21 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 3 van 21 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 2 van 21 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 0 van 21 beoordelingen

9,2/10

Netheid

9,0/10

Personeel en service

8,8/10

Voorzieningen

9,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Michael

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2023

4/10 – Matig

Robert

Positief: Netheid
Eigentlich zu Anfang ganz ok, sieht man von der Umbuchung auf ein anderes Zimmer ab. Dann, am letzten Abend gab es einen sehr unangenehmen und völlig unnötigen Disput mit dem Inhaber. Ich hatte mein Fahrrad direkt vor der Ferienwohnung abgestellt, der Inhaber reklamierte das, ich sah in seiner Aufforderung keine direkt notwendige Handlung, das hatte er auch nicht geäußert. Gut eine Stunde später kam er schreiend auf mich zu, fuchtelte bedrohlich mit seinen Rankhilfen und wies mich mich an sofort das Fahrrad zu entfernen. All dies in einem unglaublich unverschämten Ton der einem Dialog zwischen Gast und Hotelier unwürdig war. So war ich genau 2 mal in dieser Unterkunft, das erste und letze Mal!
4 nachten verbleven in juni 2025

8/10 – Goed

Nicole

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ein angenehmes inhabergeführtes kleines Hotel. Eine schöne ruhige Lage auf der Sonneninsel Fehmarn. Die Zimmer sind modern renoviert und mit allem ausgestattet, was man braucht. Die Auswahl beim Frühstück könnte etwas regionaler sein mit weniger Abgepacktem. Aber z. B. Kaffeevarianten und Rührei etc. gibt es auf Wunsch auch ganz frisch. Das Bad ist etwas klein und die (kurzen) Wege/ Treppe etwas gewöhnungsbedürftig, aber alles OK.
1 nacht verbleven in maart 2025

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Negatief: Personeel en service

Buchungen über Onlineportale ungern gesehen

3 nachten verbleven in juli 2024

10/10 – Uitstekend

Stephanie

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Great

Great appartment, Nice breakfast.
1 nacht verbleven in juli 2024

8/10 – Goed

Markus

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Das Zimmer war sauber . Neuwertige Einrichtung. Frühstück war sehr lecker
3 nachten verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Stefan

Reisde met huisdieren, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sehr sauberes und modernes Zimmer. Die Betreiber sind extrem freundlich und zuvorkommend. Sehr empfehlenswert.
2 nachten verbleven in maart 2023

4/10 – Matig

Gabriele

6 nachten verbleven in december 2022

10/10 – Uitstekend

Mareile

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Das persönliche Engagement der Eigentümer und das Eingehen auf Wünsche
3 nachten verbleven in september 2022

8/10 – Goed

Klaus

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
gute Lage, fussläufig zum Orther Hafen mit viel Atmosphäre, sehr gutes Frühstück mit exklusivem Angebot schönes, grosses Zimmer mit Ausblick
3 nachten verbleven in september 2022

8/10 – Goed

Siegrid

3 nachten verbleven in september 2022

10/10 – Uitstekend

Siegfried

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Die Gastgeber einfach Freundlich und das Frühstück sehr gut.....Zimmer gan neu echt gut...
6 nachten verbleven in maart 2022

6/10 – Redelijk

Michael

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in januari 2022

10/10 – Uitstekend

Kevin

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Der Chef und die Chefin sind sehr nett und hilfsbereit. Die Lage von dem Hotel ist gut. Kostenloses parken vor dem Haus ist kein Problem. Mein Zimmer (#3) war schön eingerichtet und alles war sauber. Ich durfte meinen e-Scooter in der Garage kostenlos aufladen! Das hat mich sehr gefreut und hat meinen Aufenthalt verschönert :) Das Frühstück war ebenfalls sehr gut. Es gab eine große Auswahl am Buffet, sogar die Chefin höchstpersönlich versorgte alle Gäste mit tollen und frischen Extras :) Top! Weiter so! Komme gerne wieder.
2 nachten verbleven in september 2021

6/10 – Redelijk

Ingrid

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Schön renovierte Zimmer
2 nachten verbleven in september 2021

8/10 – Goed

Allan

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Pænt og rent, lyse værelser, flot badeværelse. God morgenmad i rolige omgivelser. Udlejning af cykler, venlig betjening.
2 nachten verbleven in september 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sehr schöne Zimmer mit großem Bett. Zimmer waren alle sehr sauber mit einer mini Bar. Schönes, vielfältiges Frühstück. Fühlt sich nicht wie ein drei Sterne Hotel, Gastgeber sind sehr zuvorkommend. Alles in einem ein sehr schöner Aufenthalt, gerne wieder !
3 nachten verbleven in juli 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Super nette Inhaber die Wert auf die Zufriedenheit ihrer Kunden legen. Wir kommen wieder!
5 nachten verbleven in juni 2021

10/10 – Uitstekend

Josef

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Modern und ganz neu umgebaute Zimmer. Sehr gute Betten. Die Gastgeberfamilie kümmert sich persönlich um die Gäste . Einbtoller Aufenthalt
1 nacht verbleven in april 2021

10/10 – Uitstekend

Carsten, Witten

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ruhige Lage fußläufig zum Hafen. Nette serviceorientierte Inhaber mit guten Tipps für die Ausflugsplanung.
3 nachten verbleven in juli 2020

10/10 – Uitstekend

Stefan

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sehr guter Service. Immer nett ,Frühstück war sehr gut. Gute Lage für Ausflüge. Südstrand sind ca. 14 Km mit dem Auto.
11 nachten verbleven in juli 2020