Een sauna, een spabad, diepe bindweefselmassages, Zweedse massages

Beoordelingen van Hotel Panorama & Spa

4 out of 5
Hotel Panorama & Spa
Carretera de l'Obac, 64, Escaldes-Engordany

Beoordelingen

7,8

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 139 van 470 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 198 van 470 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 91 van 470 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 29 van 470 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 13 van 470 beoordelingen" "

8,0/10

Netheid

8,2/10

Personeel en service

8,0/10

Voorzieningen

7,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Robert

Reisde met partner
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Gedateerd familie hotel. Redelijk goed bereikbaar maar niet in de omgeving van leuke restaurants. Prima prijs kwaliteit verhouding.
2 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van A. Sierra op 19 jul 2023
Dear Robert,Thank you for informing us of your opinion of the services of the Panorama HotelWe hope to see you in a next visit to the PrincipalityBest regardsAngel Sierra . Guest Experience M

2/10 – Ontzettend slecht

Pascal

Reisde met familie
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Shithole met uitzicht
Erg oud hotel. Op onze verdieping stonk het enorm. Bedden doorgelegen en zijn een soort veredelde veldbedden. Alles is oud en vergane glorie. Douche erg klein. Verweerde kittanden. Handoeken niet zuiver. Door covid half uur in zwembad, dan eruit, maar dat kan je ze niet kwalijk nemen. Maar geen handoeken bij het zwembad. Raar. Ontbijt was wel de finale klapper. Doe dan niks. Slechte kwaliteit. Koffie uit een machine van oploszooi en rest was ver beneden de maat. Maar goed..wij betaalde dan ook maar 130 eur met 4 pers...moet je niet zeiken of toch wel. ?
1 nacht verbleven in augustus 2020

6/10 – Redelijk

Levi

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
For a paradise state, you have a feeling of a rest home. Buscars are coming and gone. The diner was very basic. The bed feel like a preparing for your death. We are thinking for a 4 stars hotel, it is very quiet but the older people are not friendly and respectfull to the normal hotel visitors. It's good for your grandparents but please take a other and much better hotel.
1 nacht verbleven in oktober 2019
Reactie van Àngel Sierra .Director de Atención al cliente op 12 okt 2019
Dear Mr. Levi, Thank you for informing us of your experience at the Panorama Hotel. We regret the mistake for not having found the hotel quiet but a large capacity hotel can have this inconvenience only during the day because at night all guests sleep. You said “The bed feel like a preparing for your death” . Is it a comment we don't understand, and you understand it? Best regards Angel Sierra . Guest Experience M

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Zeer oud hotel ,zou echt wel eens mogen vernieuwd worden We sliepen net op de autoweg heel veel lawaai op de kamer !
1 nacht verbleven in juli 2019
Reactie van Àngel Sierra .Director d'Atenció al client op 2 aug 2019
Dear guest Thank you for sharing with us your experience at the Panorama Hotel. Noise to not sleep .., it was only necessary to close the windows and turn on the air conditioning. The structure of the hotel has the age of construction per the room it has occupied is completely renovated. Best regards Angel Sierra . Guest Experience M

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid
Goed hotel dat op een goede locatie gelegen is. Het hotel is vlak nabij de winkel- wandelstraat gelegen.
4 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van Director d'Atenció al client op 27 jul 2019
Dear guest Thank you for sharing with us your experience at the Panorama Hotel. Best regards Angel Sierra . Guest Experience M

8/10 – Goed

jos

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel
Prima hotel voor bezoekje aan de stad om bijv. Te shoppen. Op bovenste verdieping zelfs aardig binnenzwembadje en mooi uitzicht over de stad. Als je met de auto komt, adres is niet helemaal duidelijk voor de navigatie. Je komt dan in een onmogelijk steegje achter het hotel uit. Ingang en garage ligt gewoon aan de doorgaande weg aan de lnkerkant als je van spanje naar frankrijk rijdt.

8/10 – Goed

I, Utrecht

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Vergane glorie
Je hebt weinig aan een panorama hotel als je op de 2e verdieping wordt gezet. Wel snelle liften! Geen wifi op de kamer, alleen in hotel-lounge.

8/10 – Goed

D, Rotterdam

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Prima hotel aan drukke weg
We waren in augustus een paar dagen in dit hotel. Dan mis je de airco en omdat het hotel aan een drukke weg ligt heeft het openen van de ramen weinig zin. Leuk zwembadje met extra's. Prima ontbijtbuffet

6/10 – Redelijk

Bienvenu

Reisde met familie
Negatief: Comfort kamer
Décevant
L'isolation phonique est inexistante et la literie manque de confort. La piscine et le spa sont ridiculeusement petits pour les capacités de l'hôtel, et les photos sont très (trop) vendeuses
1 nacht verbleven in januari 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Jose

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Voy a proceder judicialmente contra este hotel por haber incautado mis pertenencias, medicinas y demás sin ninguna razón y/o justificación ni notificacion previa
2 nachten verbleven in december 2023

6/10 – Redelijk

Jacqueline

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Jaime

Positief: Voorzieningen
Correcto. Personal muy eficiente.
1 nacht verbleven in november 2023

6/10 – Redelijk

AC

Positief: Personeel en service
2 nachten verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Serge

1 nacht verbleven in oktober 2023

6/10 – Redelijk

Maurine

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Asceur qui donne accès au centre -ville, personnels très accueillant et disposible. Structure correcte, mais qui méritait des legers travaux. Fenetres de la suite junior laissent entrer l'air frais bien que les fenetres etaient fermées ainsi qu'une odeur d'égouts dans la salle bain. Sinon nous sommes très heureux du voyage, car l'hotel est très bien situé donc parfait pour visiter la ville à pied.
3 nachten verbleven in september 2023

8/10 – Goed

Michel

1 nacht verbleven in september 2023

6/10 – Redelijk

Luigi

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bien placé, propre et accueillant
Tres bon hotel bien placé et tres accueillant. Chambre spatieuse, propre et fonctionnelle. Personnel chaleureux et courtois.
1 nacht verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Einar

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It was wonderful, clean and the staff was very helpful. I travel with my dad in a wheel chair and although I tried to get a room with accessibility and Expedia did not help me, the staff of the hotel was able to help me with a room with our needs. It was great.
2 nachten verbleven in augustus 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Albi

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Filthy and dodgy hotel. Don't be fooled by photos and reception area. Rooms are very dirty and old. FAMILY & COUPLE don't book this, we booked double bed and got 2 single bed. Receptionist and manager too rude when we ask for change. Once you paid your money gone, they never gonna help. This is not 4 STAR hotel, just fooling people with photos. Highly recommend stay safe elsewhere than wasting your money here.
1 nacht verbleven in september 2023

8/10 – Goed

Abdel Kayoum

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2023

6/10 – Redelijk

Mathilde

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Negatief: Netheid
Hôtel sympathique, parking très étroit et chambre très sale, poubelle non changer dans la chambre lors de notre arrivée ! Et la réception m’a dit que c’était un supplément pour faire vider les poubelles des anciens clients !!! Je n’est jamais vu ça !
2 nachten verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Kesorn

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Value money
2 nachten verbleven in augustus 2023

4/10 – Matig

Gemma

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Molt fluix tot
1 nacht verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

JOAN

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
7 nachten verbleven in augustus 2023

6/10 – Redelijk

Patricia

Reisde met familie
Para una noche bien, para más buscaría algo mejor
La ubicación es muy buena, pero nada más llegar ya no había pk para dejar el coche, cosa que veo mal. Además nos pusieron en una habitación que da a la carretera y aunque era un séptimo había mucho ruido.
1 nacht verbleven in augustus 2023

6/10 – Redelijk

Raymond

Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service
Pas de parking à l’hôtel mais bien à 5-10 min à pied, 26 eur pour la journée au lieu des 16 eur prévu si parking à l’hôtel.
1 nacht verbleven in augustus 2023

6/10 – Redelijk

Eseohe

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The room was in pretty bad shape (peeling floors, old peeling bath tub). It obviously hadn’t been renovated in a long while. Under the bed was full of dust bunnies

8/10 – Goed

Pascal

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Établissement bien placé mais parking payant
L’établissement est très bien placé. Le petit déjeuner est copieux. Seul bémol, un parking très étroit qui rend très difficile les manœuvres des véhicules. De plus le parking est payant 16 euros par jours en supplément de la chambre.
3 nachten verbleven in augustus 2023

6/10 – Redelijk

Laia

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
El personal es muy amable
1 nacht verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

Ramon

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

Raúl

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

Milagros

2 nachten verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

Viviana

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
falta mantenimiento en las habitaciones
4 nachten verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

Susana

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Muy confortable y el personal super amable es la segunda vez que voy y repetire
2 nachten verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

mohamed sadok

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2023

6/10 – Redelijk

Béatrice

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

Jordi

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
El acceso con vehículo antes de realizar el check-in es incomodo, está en una calle transitada y no hay suficientes plazas para aparcar.
2 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van A. Sierra op 16 jul 2023
Apreciado JordiGracias por informarnos mediante su opinión de que los servicios e instalaciones del Hotel Panorama fueron de su entera satisfacción durante su estancia.Esperamos seguir siendo su hotel de referencia en Andorra.Àngel Sierra . Director de Atención al cliente

10/10 – Uitstekend

Romain

1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van A. Sierra op 16 jul 2023
Bonjour Mr. Romain,Merci de nous informer de votre opinion que les services et installations de l’Hôtel Panorama étaient à votre satisfaction pendant votre séjour.Nous espérons continuer à être votre hôtel de référence en Andorre.Angel Sierra. Directeur du service clientèle

8/10 – Goed

MARIANA

2 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van A. Sierra op 16 jul 2023
Apreciada Mariana,Li estem agraïts per informar-nos de la seva valoració i experiència durant la seva estada.Cordials salutacionsÀngel Sierra . Director d’Atenció al client

10/10 – Uitstekend

Humberto

1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van A. Sierra op 16 jul 2023
Apreciado HumbertoGracias por compartir con nosotros su experiencia en el Hotel Panorama.Esperamos seguir gozando de su confianza a la hora de elegir dónde pasar "la escapada".Reciba un cordial saludoÀngel Sierra Director de Atención al cliente

4/10 – Matig

Kévin

1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van A. Sierra op 16 jul 2023
Cher clientNous voulons vous remercier d’avoir choisi notre hôtel pour votre séjour en Principauté.Pour l’évaluation qui nous renvoie à leur expérience, nous avons compris que certains avantages ou installations pourraient être améliorés pour répondre à leurs attentes; Si tel est le cas, nous vous demandons de nous faire part de vos impressions à notre service clientèle à l'adresse suivante: client@andorrapanorama.com . Nous nous ferons un plaisir de répondre à vos suggestions.Cordialement,Àngel Sierra. Directeur du service clientèle

10/10 – Uitstekend

Franklin

1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van A. Sierra op 19 jul 2023
Apreciado clienteGracias por informarnos mediante su valoración de que los servicios e instalaciones del Hotel Panorama fueron de su entera satisfacción durante su estancia.Esperamos seguir siendo su hotel de referencia en Andorra.Àngel Sierra . Director de Atención al cliente

8/10 – Goed

Ana

Reisde met familie
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
2 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van A. Sierra op 19 jul 2023
Apreciada AnaGracias por compartir con nosotros su experiencia en el Hotel Panorama.Esperamos seguir gozando de su confianza a la hora de elegir dónde pasar "la escapada".Reciba un cordial saludoÀngel Sierra Director de Atención al cliente

6/10 – Redelijk

david

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service
personnel au top chambre sentant la fumée
2 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van A. Sierra op 19 jul 2023
Mr. DavidNous vous remercions de partager avec nous l'évaluation de votre séjour.Avec nos salutations.Àngel Sierra. D. service à la clientèle

8/10 – Goed

Andreu

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
todo correcto
1 noche con desanyuno y todo correcto. atención en la entrada, desayuno y rapidez.
1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van A. Sierra op 19 jul 2023
Apreciado AndreuGracias por informarnos mediante su opinión de que los servicios e instalaciones del Hotel Panorama fueron de su entera satisfacción durante su estancia.Esperamos seguir siendo su hotel de referencia en Andorra.Àngel Sierra . Director de Atención al cliente

10/10 – Uitstekend

Alain

1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van A. Sierra op 16 jul 2023
Bonjour Mr. AlainMerci de nous informer de votre opinion que les services et installations de l’Hôtel Panorama étaient à votre satisfaction pendant votre séjour.Nous espérons continuer à être votre hôtel de référence en Andorre.Angel Sierra. Directeur du service clientèle

6/10 – Redelijk

José Maria

Negatief: Comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van A. Sierra op 15 jun 2023
Apreciat Josep Maria,Li estem agraït en haver compartit la seva experiència amb nosaltres.Salutacions.ângel Sierra. Director d'atenció al client

10/10 – Uitstekend

Anna

1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van A. Sierra op 15 jun 2023
Apreciada Anna,Us donem les gràcies per haver triat el nostre hotel per a la vostra estada al Principat i per compartir amb nosaltres l'experiència durant la vostra estada.Lhabitació on es va allotjar, una júnior suite, de recent remodelació disposa dun innovador i avantguardista disseny amb banyera dhidromassatge, llit de mitges King Size, dos Smarts TV de plasma dúltima generació i amb unes vistes espectaculars donada lorientació de les mateixes . Gràcies pel seu reconeixement i per informar-nos que ha estat a l'alçada de les expectatives.Una cordial salutació i fins a una propera visita.Àngel Sierra. Director d'atenció al client

10/10 – Uitstekend

Mònica

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van A. Sierra op 15 jun 2023
Apreciada Mònica,El nostre agraïment més sincer per compartir amb nosaltres la seva experiència durant la sevaVolem seguir tenint la seva confiança en futures escapades al Principat !!!Salutacions cordialsÀngel Sierra. Director d'atenció al client