Extérieur

Avis sur Sheraton Miramar Resort El Gouna

5 out of 5

Avis

8,6

Excellent

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 129 avis sur 242." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 77 avis sur 242." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 12 avis sur 242." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 16 avis sur 242." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 8 avis sur 242." "

8,8/10

Propreté

8,8/10

Personnel et service

8,2/10

Équipements

8,4/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

8,0/10

Écoresponsabilité

Avis

8/10 Bien

marc-antoine

Les points forts : Personnel et service
Can be better
Place is nice, but old hotel, needs renovations. Ligthing not working, not very clean.. Do not know what is hoover.
Séjour de 3 nuits en mars 2021
Réponse de Amer le 6 avr. 2021
Dear Valued Guest, Thank you very much for taking the time to review and rate us and we hope to see you again. Please accept our apology for any inconvenience. Best Regards. Mohamed Amer Hotel Management.

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
La beauté du lieu la gentillesse du personnel la nourriture rien à redire
Séjour de 6 nuits en mars 2020
Réponse de Wafy le 22 mars 2020
Dear Valued Guest, It is a great pleasure to hear from you and you take the time to rate and review us. Looking forward to seeing you once again. Thank you and best regards. Wafy Gaber

10/10 Excellent

Kate

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel magnifique entouré de lagunes. On se croirait au paradis.
Séjour de 7 nuits en avril 2018

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Accueil parfait.
Chambres spacieuses et très confortables. Hôtel très agréable. Séjour relaxant sur la plage...
Séjour de 2 nuits en décembre 2017
Réponse de OmarY le 20 nov. 2018
Thank you for your feedback and for taking time to share your opinion with us. Your review has been very helpful for us and we are glad to hear our associates made your stay memorable. We would be delighted to welcome you again at our resort, for this you can use also our web site to book direct with us. Best regards, Omar Younis and Hotel Management

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour très agréable
Réponse de OmarY le 20 nov. 2018
Dear, Thank you very much for your review, and for staying recently at the Sheraton Miramar Resort. Since you report your concerns to the management, actions were immediately taken and we wanted to meet with you personally but Unfortunately this was against your wish. therefore and again please accept our sincere apology for any inconvenience may caused to you during your stay with us. Best Regards Hotel Management

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très joli et très agréable
C'était la deuxième fois que je séjournais dans cet hôtel et je n'ai pas été déçue. L'architecture est très jolie, les chambres sont spacieuses et confortables, et le service est chaleureux. A recommander!!

8/10 Bien

Stephane, Prague

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Globalement positif
Chambre spacieuse et calme. Jardin agréable. Petite plage, séparée de la mer par une lagune de sable. Service correct et sympathique. Sur 5, 2 malades le premier jour... Navette très pratique. Buffet copieux. Piscine un peu surchargée.

10/10 Excellent

Christian, 50220 POILLEY

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre

10/10 Excellent

Ashraf

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Great place
Séjour de 3 nuits en mai 2024

10/10 Excellent

Norbert

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 7 nuits en avril 2024

10/10 Excellent

Frank

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ausstattung, Gesamtanlage, Service, Poolbereich und angelegte Lagunen hervorragend. Frühstückauswahl prima, sehr gut. Abendessenbuffet 4 Sterne.
Séjour de 15 nuits en avril 2024
Réponse de Amer le 6 mai 2024
Lieber Herr Frank,ich freue mich, dass Sie Ihren Aufenthalt bei uns genossen haben und die Freundlichkeit unseres Personals zu schätzen wissen und dass Ihnen unser Essen geschmeckt hat. Wir freuen uns darauf, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen.DankeschönMohamed AmerHotelleitung

10/10 Excellent

Michael, Zürich

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sehr schönes Hotel an bester Lage mit vielen romantischen Brücken über den Lagunen und blühenden Pflanzen und Palmen. Grosse Zimmer mit allem was ein 5* Hotel auszeichnet. Sehr freundliches zuvorkommendes Personal. Abwechslungsreiches Essen von guter Qualität.
Séjour de 9 nuits en mars 2024
Réponse de Amer le 6 mai 2024
Sehr gehert Michael,Vielen Dank für Ihre Bewertung. Wir freuen uns zu lesen, dass Ihnen unser Hotel im Allgemeinen gefallen hat und Sie einen sehr angenehmen Aufenthalt bei uns hatten.Wir würden Sie gerne bald wieder bei uns begrüßen.Mit freundlichen Grüßen.Mohamed Amer Hotel Management

10/10 Excellent

Ghada

Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Great stay
Séjour de 3 nuits en novembre 2023

8/10 Bien

Maya

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Very nice area and hotel was also very nice

10/10 Excellent

Christina Vandhana

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Amazing experience at the Sheraton Miramar in El Gouna. The staff were so friendly and helpful. The rooms are slowly being upgraded and wow, once they are all done this place will be even more wonderful.

10/10 Excellent

youssef, Brooklyn

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Coming back next year
Séjour de 6 nuits en août 2023

10/10 Excellent

Andrea

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great staff and lovely interior
My partner and I loved staying at the hotel. We stayed in a newly renovated and nice room right by the beach. Cleaning and cleanliness were very good and the bed comfortable. On the beach there were many sunbeds available and the staff were very friendly and took drink orders at the sunbeds. All the staff at the hotel treated us nicely both at the reception, in the restaurants and in the bars. The absolute best food in the hotel was served at the oriental restaurant by the water. Good freshly made bread and meat on the table grill! Moh. A Latif who is the responsible manager of both the restaurant and the beach bar was very helpful and made our days extra good with very good service and nice conversations. We will definitely be back!
Séjour de 3 nuits en août 2023

2/10 Horrible

Lamis

Séjour de 1 nuit en juin 2023

10/10 Excellent

Robert

Voyage en couple
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Friendly Staff, very good food, beautiful view of Red Sea.
Séjour de 5 nuits en juin 2023

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Séjour de 8 nuits en mai 2023

10/10 Excellent

Mark

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nice resort
Séjour de 3 nuits en mai 2023

10/10 Excellent

Mohamed

Voyage en famille
Les points forts : Propreté et personnel et service
Excellent nothing to complain
Séjour de 1 nuit en avril 2023

10/10 Excellent

Peggy

Séjour de 1 nuit en avril 2023

4/10 Médiocre

Mona Fatma Mursi

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
The dinners very poor quality and there is no information about the ingredients of the good items
Séjour de 3 nuits en janvier 2023
Réponse de Guest Service Center le 25 janv. 2023
Dear Mona Fatma, Thank you for taking the time to let us know about your experience while staying with us. Providing the highest level of hospitality is our number one priority and I sincerely apologize for failing to meet your expectations regarding our food. I have shared your feedback with the concerned leadership team to ensure the necessary guidelines are in place and reviewed.I hope you choose to stay with us again when your travels bring you back to the area.Sincerely,Wafy GaberHotel Management

4/10 Médiocre

Errieta

6/10 Satisfaisant

Werner

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Ohne Bauarbeiten empfehlenswert
Am Tag nach Ablauf der Stornierungsfrist kam die Nachricht vom Hotel, dass Bauarbeiten stattfinden. Unser Zimmer war weit weg von den Arbeiten, aber an den (wirklich schönen) Stränden war den ganzen Tag flexen und hämmern zu hören. Auf meine Beschwerde im Hotel hieß es, dass das Zimmer ja nicht betroffen ist. Seltsame Einstellung. Essen so la la, auf für all inclusive eher mittelmäßig. Sehr freundliches Servicepersonal.
Séjour de 5 nuits en novembre 2022
Réponse de Guest Service Center le 25 nov. 2022
Dear Valued Guest,It is our pleasure to hear from you and you take the time to rate and review us.Please accept our deep apology for any inconvenience.Looking forward to seeing you once again.Thank you and best regards.Wafy GaberHotel Management.

8/10 Bien

William

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Personnel et service
Very Good
Séjour de 5 nuits en octobre 2022
Réponse de Sara le 27 oct. 2022
Dear Mr. William,It is a great pleasure to hear from you and you take the time to rate us.Looking forward to seeing you once again.Thank you and best regards.Sara IbrahimGuest Relations Team.

10/10 Excellent

Lamis

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en septembre 2022
Réponse de Guest Service Center le 20 sept. 2022
Dear Valued Guest, It is a great pleasure to hear from you and you take the time to rate us. Looking forward to seeing you once again .Thank you and best regards. Sara Ibrahim , Guest Relations

2/10 Horrible

Mohamed

Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Room next to hotel construction site. Construction activities ongoing right next to the guests. Absolutely rediculous. Won’t stay there again.
Séjour de 1 nuit en septembre 2022
Réponse de Guest Service Center le 11 sept. 2022
Dear Mr. Mohamed, Thank you for taking the time to let us know about your experience while staying with us. Providing the highest level of hospitality is our number one priority and I sincerely apologize for failing to meet your expectations. I have shared your feedback with the concerned leadership team to ensure the necessary guidelines are in place and reviewed.I hope you choose to stay with us again when your travels bring you back to the area.Sincerely,Wafy GaberHotel Management

10/10 Excellent

Emese

Séjour de 3 nuits en août 2022

10/10 Excellent

Mohemeed

Séjour de 3 nuits en août 2022
Réponse de Wafy le 19 août 2022
Dear Valued Guest,It is a great pleasure to hear from you and you take the time to rate us.Looking forward to seeing you once again.Thank you and best regards.Wafy GaberHotel Management

2/10 Horrible

Ahmed

Voyage en couple
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sherton is great hotel, it has its reputation.... All around the world But the one at algouna is not at the level of the Sherton .... Sorry to say that
Séjour de 3 nuits en août 2022

8/10 Bien

Heba

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en juillet 2022
Réponse de Wafy le 20 juil. 2022
Dear Ms. Heba, Thank you so much for your rating and review. We are glad to read that you liked our hotel in general and had a pleasant stay with us. We would like to welcome you back soon again. Best Regards. Wafy Gaber Hotel Management

10/10 Excellent

Ahmed

Séjour de 3 nuits en juillet 2022
Réponse de Wafy le 20 juil. 2022
Dear Mr. Ahmed, Thank you so much for your rating and review. We are glad to read that you liked our hotel in general and had a pleasant stay with us. We would like to welcome you back soon again. Best Regards. Wafy Gaber Hotel Management

10/10 Excellent

Doaa

Séjour de 3 nuits en juin 2022

10/10 Excellent

Boshra

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Great
Séjour de 2 nuits en juin 2022
Réponse de Wafy le 22 juin 2022
Dear Boshra, It is a great pleasure to hear from you and you take the time to rate and review us. Looking forward to seeing you once again. Thank you and best regards. Wafy Gaber Hotel Management.

8/10 Bien

Avneeth

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en juin 2022

10/10 Excellent

Maged

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The Staff were really nice. So welcoming and helpful, especially at the restaurant named Miramar. the staff, including Mr Ayman, Nada, Suzy, Moussa, Aswany, Abdullah were so helpful.
Séjour de 3 nuits en avril 2022
Réponse de Wafy le 4 mai 2022
Dear Maged, Thank you so much for leaving such a nice review. We are glad that you loved our services; our dedicated staff will be pleased to learn of your high praise. They work very diligently and it will provide them with great encouragement to keep doing their best. We would like to welcome you back soon again. Best Regards. Wafy Gaber Hotel Management

8/10 Bien

Andreas

Voyage en famille
Les points forts : Propreté et personnel et service
Séjour de 6 nuits en avril 2022
Réponse de Wafy le 4 mai 2022
Dear Andreas, Thank you for taking the time to write about your experience with us. It is wonderful to hear that you enjoyed your stay with us. We look forward to seeing you again in the future. Wafy Gaber Hotel Management

8/10 Bien

Omneya

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The property is nice and well maintained. Excellent food. Amazing walking tracks. The views of the sea and the lagoons are breathtaking.
Séjour de 3 nuits en décembre 2021
Réponse de Wafy le 17 janv. 2022
Dear Omneya, Thank you so much for your rating and review. We are glad to read that you liked our hotel in general and had a pleasant stay with us. We would like to welcome you back soon again. Best Regards. Wafy Gaber Hotel Management

10/10 Excellent

Maged

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
.
Séjour de 6 nuits en décembre 2021
Réponse de Wafy le 6 janv. 2022
Dear Maged, Thank you so much for your rating and review. We are glad to read that you liked our hotel in general and had a pleasant stay with us. We would like to welcome you back soon again. Best Regards. Wafy Gaber Hotel Management

10/10 Excellent

Magdi

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The cleanliness and the staff in the restaurant were terrific.
Séjour de 3 nuits en décembre 2021
Réponse de Wafy le 4 janv. 2022
Dear Valued Guest, Thank you so much for your rating and review. We are glad to read that you liked our hotel in general and had a pleasant stay with us. We would like to welcome you back soon again. Best Regards. Wafy Gaber Hotel Management

10/10 Excellent

Maher

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Excellent location at paradise El gouna Hotel is huge area with so beautiful landscaping and best jogging trail Breakfast was amazing with tasty food and excellent staff Nadin in restaurant is so classy and very accommodating We used paddle board and was a lot fun Short trip but we will come back Only set back not enough drinking water at room and we had to buy our water for drinking and coffee they need to fix this problem
Séjour de 3 nuits en décembre 2021
Réponse de Wafy le 18 déc. 2021
Dear Valued Guest, Thank you so much for your rating and review. We are glad to read that you liked our hotel in general and had a pleasant stay with us. Your comments will be on top of our priorities to be enhanced. We would like to welcome you back soon again. Best Regards. Wafy Gaber Hotel Management

10/10 Excellent

Henri

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Immer wieder
Sehr familienfreundlich und ausgesprochen nette Angestellte. Erfüllten jeden Wunsch,
Séjour de 9 nuits en octobre 2021
Réponse de Wafy le 19 oct. 2021
Dear Valued Guest, Thank you for taking the time to write about your experience. It is wonderful to hear that you enjoyed your stay with us. We look forward to seeing you again in the future. Wafy Gaber Hotel Management

10/10 Excellent

Rodrigo, São Paulo

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
O Hotel é lindo. Fica em El Gouna, proximo a Hugarda. Local bonito, seguro e limpo. De frente ao Mar Vermelho, com praia e centro de mergulho certificado. O restaurante é muito bom, em especial o cafe da manha. Otima opção para quem deseja mergulhar no Mar Vermelho ou descansar.
Séjour de 3 nuits en septembre 2021
Réponse de Wafy le 7 oct. 2021
Dear Valued Guest, Thank you so much for your rating and review. We are glad to read that you liked our hotel in general and had a pleasant stay with us. We would like to welcome you back soon again. Best Regards. Wafy Gaber Hotel Management

8/10 Bien

Hebatalla

Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Excellent service. Always smiling and helpful staff.
Séjour de 3 nuits en septembre 2021
Réponse de Wafy le 9 sept. 2021
Dear Hebatalla, Thank you for taking the time to write about your experience. It is wonderful to hear that you enjoyed your stay with us. We look forward to seeing you again in the future. Wafy Gaber Hotel Management

10/10 Excellent

shady ibrahim

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
I stayed in the beach front room, room is spacious had room for baby cot, nice balcony with sea view Breakfast is good and restaurant has amazing views
Séjour de 2 nuits en août 2021
Réponse de Wafy le 6 sept. 2021
Dear Valued Guest, Thank you for leaving such a nice review. We are glad that you and family loved our services; our dedicated staff will be pleased to learn of your high praise. They work very diligently and it will provide them with great encouragement to keep doing their best. We would like to welcome you back soon again. Best Regards. Wafy Gaber Hotel Management

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en août 2021
Réponse de Wafy le 29 août 2021
Dear Valued Guest, Thank you so much for your rating and review. We are glad to read that you liked our hotel in general and had a very pleasant stay with us. We would like to welcome you back soon again. Best Regards. Wafy Gaber Hotel Management

2/10 Horrible

Voyageur vérifié

Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
I booked a beachfront Deluxe room (king bed ) The room was very very dirty ( hair on the bed) no view at all ,I couldn’t see the beach ,so I called the reception and asked to change the room ,they took me to another room with a sea view but not a deluxe room and with two small beds ,I ordered room service found a plastic thing in the pasta ,I complained to them all they did was offer an apology!! One time I asked for a golf card the Receptionist answered in a very rude way that the golf card takes a long time to arrive !! They were late to send me someone to pick up the bags so I can leave to the airport,, The room is really not clean ,very old towels ,even the wall is not clean ,the hotel is very outdated and not a 5 stars standard at all..never been more disappointed in a hotel stay.. totally waste of money..
Séjour de 2 nuits en août 2021
Réponse de Wafy le 15 août 2021
Dear Valued Guest, Thank you so much for your rating and review. Let me seize this opportunity to extend our apologies for not meeting your expectations, we would like to welcome you back soon again. Best Regards. Wafy Gaber Hotel Management

10/10 Excellent

Tarek

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en juillet 2021
Réponse de Wafy le 15 août 2021
Dear Mr. Valued Guest, Thank you so much for your rating and review. We are glad to read that you liked our hotel in general and had a pleasant stay with us. We would like to welcome you back soon again. Best Regards. Wafy Gaber Hotel Management