Restaurant

Beoordelingen van Clayton Hotel Düsseldorf City Centre

Clayton Hotel Düsseldorf City Centre
Immermannstr. 41, Düsseldorf, NW

Beoordelingen

7,8

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 369 van 1002 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 329 van 1002 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 150 van 1002 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 90 van 1002 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 64 van 1002 beoordelingen" "

8,2/10

Netheid

7,8/10

Personeel en service

7,8/10

Voorzieningen

8,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Hou I

Reisde met een groep
We are with friends, we would like to have a drink in the evening, but the bar is closed at 21:30, a little bit disappointed. The reception didn’t tell us how the elevator works, we had to find out by ourselves. Outside the elevator is a small screen, there we need to choose the floor and then the screen shows which of the 3 elevators we need to take.
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Clayton Hotel op 1 apr 2024
Dear Guest,Thank you for taking the time to share your feedback.While I wish you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve our service.We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it's apparent in this case that we fell short. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you, that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of.Clayton Hotel Düsseldorf

8/10 – Goed

Victor

1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Clayton Hotel op 15 apr 2024
Dear Guest,Thank you very much for your review.We are delighted that you enjoyed your stay with us.Your Clayton Hotel Düsseldorf

8/10 – Goed

nick

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel zelf was goed alleen als je als hollander daar een club binnen wil wordt je overal geweerd als hollander
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van . op 19 mrt 2024
Dear Guest,Thank you for leaving us with this 4 out of 5 points score!We are flattered to receive such generous compliments regarding your overall stay with us.Hope to see you soon in Clayton Hotel Düsseldorf.Kind regards

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
Goed maar mist verschillende punten
Goed hotel, maar komt tekort in kwaliteit en service ten opzichte van de prijs. Mooie ruime kamer, goede bedden en ruime badkamer. Goede locatie in de Japanse buurt, ideaal ten opzichte van centrum. Alleen heel jammer dat er geen ramen open kunnen in de kamer en de individuele luchtregulatie per kamer niet werkt. Daardoor is de kamer te warm. Verder bleek dat de fitness en zwembad alleen toegankelijk waren als je daar extra voor betaalde. Dat staat nergens duidelijk vermeld bij het boeken van de kamer. Het koffie / thee apparaat op de kamer is feitelijk ongeschikt om thee te zetten. Ik verbleef meerdere dagen in het hotel, bij navraag over deze punten werd geen service geboden. Dat hadden ze anders op kunnen lossen.
4 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van . op 29 feb 2024
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback regarding your last stay with us.At the Clayton Hotel Düsseldorf, we always welcome our guest’s feedback, positive or negative as we believe this is our most important tool we have to help improve our services.Let us assure you that all of your comments will be discussed at our daily management meeting. If you give us a chance to earn back your trust, we can assure you, that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of.Thank you,your Clayton Hotel Düsseldorf team

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van . op 29 feb 2024
Dear Guest,Thank you for taking the time to share this lovely score!We're so glad to know you had such an enjoyable experience with us at Clayton Hotel Düsseldorf. We would be glad to welcome you soon again.Your Clayton Hotel Düsseldorf

6/10 – Redelijk

Leslie

Positief: Netheid, personeel en service
I Booked a room with airconditioning but got a very Hot room, the airconditioning was turned off and could not be turned on so sleeping was difficult. Would be nice if they had mention this while i was booking.
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van . op 29 feb 2024
Dear Guest,Thank you for taking the time to share your feedback.While we wish you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve our service and standards.We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it's apparent in this case that we fell short. If you give us a chance to earn back your trust, we can assure, that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of.Kind regards,Clayton Hotel Düsseldorf

8/10 – Goed

Karin

1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van . op 1 mrt 2024
Dear guest, thank you very much for your 4 out of 5 score. We are happy that you have enjoyed the stay with us. We'd love to host you again so we can share yet another unforgettable experience with you!Kind regards,Clayton Hotel Düsseldorf

10/10 – Uitstekend

Andre

1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van . op 29 feb 2024
Dear Guest,Thank you for leaving us with this 5-points review! We are wery happy to have met all your expectations.We would be glad to welcome you soon in Clayton Hotel Düsseldorf.Your Clayton Hotel Düsseldorf

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Centraal liggend hotel
Prima ontvangst bij de receptie. Onduidelijkheid over geboekte kamers bij hotels.com. Eerst ontvingen we kaartjes voor de kamer en zwembad kaartjes maar in tweede instantie moesten we deze week terug geven en kregen we twee andere kamers voor het zwembad moesten we 15€ pp bijbetalen ineens. De kamers zijn groot en net muv de vloerbedekking. Hier zaten grote vlekken op. Vanaf het hotel loop je binnen 5 min het centrum in. Ideaal.
1 nacht verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Gilermo

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
The water of The swimmingpool is way to cold I mean like 25 degrees
2 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Erg vriendelijk personeel, goede kamer, schoon en mooi. Enige minpuntje: slaapbank slaapt niet zo lekker en is vrij hard. Dichtbij treinstation en maar 10 minuutjes lopen van het centrum. Wel zou het fijn zijn als er bij het inchecken wordt vertelt dat je een spakaart moet kopen voor gebruik van het zwembad!
2 nachten verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Rene

1 nacht verbleven in december 2023

4/10 – Matig

Iris

Reisde met een groep
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in december 2023

6/10 – Redelijk

Mila

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Evert

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Tessa

Reisde met een groep, Reisde met partner
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wc spoelde niet door. Waterdruk in de douche was 0,0. Er zat schimmel in de badkamer. Op veel plekken stof, niet goed schoon. Geen zakjes in de prullenbakken. Kamers gehorig. Slechte afwerking. Ramen vies en half kapot. Ontbijt overvol met mensen. Zeer onder de maat en helemaal voor bijna €180(!!!!!) per nacht.
1 nacht verbleven in december 2023

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
The location is good and they have nice rooms. But a big downside are the elevators. One morning it took 20 minutes to go from floor 3 to 0. The system is not working well and elevators that come are full. Also at the reception with checking in & out it takes quite some time.
2 nachten verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Miquel

Positief: Netheid
1 nacht verbleven in november 2023

8/10 – Goed

Megan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Thi

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very convenient location, next to restaurants and shops. Clean and renovated rooms.
2 nachten verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

Frank

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dicht bij centrum, zeer schoon en uiterst vriendelijk personeel!
2 nachten verbleven in maart 2023

8/10 – Goed

Miranda

1 nacht verbleven in maart 2023

10/10 – Uitstekend

Nina

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in februari 2023

4/10 – Matig

Rob

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Comfort kamer
Not what i exoected
No refrigerator in the room and an airco with the sound of a small airplane
2 nachten verbleven in februari 2023

10/10 – Uitstekend

Joke

1 nacht verbleven in januari 2023

10/10 – Uitstekend

Junhuang

2 nachten verbleven in januari 2023

6/10 – Redelijk

C

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Can be much better!
The shower head fell off, the entry light didn't work at all. The telephone on the desk is no signal that is just out of order!
2 nachten verbleven in december 2022

10/10 – Uitstekend

Henk

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Top hotel
Mooi hotel met een ruime kamer. Wij verbleven in de executive room.Ontbijt was zelfs met champagne.
1 nacht verbleven in december 2022

8/10 – Goed

Gerardus

8/10 – Goed

Thirza

Reisde met een groep
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima kamers, roomservice begint wel meerdere keren vanaf half negen op je deur te kloppen.. niet zo heel fijn. Kussens zijn super plat. Voor de rest een prima hotel
3 nachten verbleven in december 2022

8/10 – Goed

Lara

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Top hotel

2/10 – Ontzettend slecht

Albert

1 nacht verbleven in december 2022

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Relaxed hotel
Verblijf heel prima. Mooi hotel! Jammer dat de wellness nog extra geld kost. Hotel is op loop afstand vanaf treinstation en winkelstraat
2 nachten verbleven in november 2022

8/10 – Goed

N

1 nacht verbleven in november 2022

10/10 – Uitstekend

Nan

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Check in and out was smooth, friendly front desk staff. Great location, waking distance to a lot of restaurants and supermarkets. We requested a quiet room as we have a 3 year old. As an additional need, we asked for a baby cot and it was brought to our room with clean and cute bedding’s. Breakfast was full of choices, even with freshly made miso soup and rice. The only disappointment was, in the bathroom and living room I could clearly see dust and other stuff on the floor and on the desk. And the bed frame was a bit soft at the bottom. We are used to bigger and harder bed since my husband is quite tall.
1 nacht verbleven in oktober 2022

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, comfort kamer
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2022

8/10 – Goed

John

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zeer tevreden over het personeel
1 nacht verbleven in augustus 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Shinichiro

1 nacht verbleven in augustus 2022

10/10 – Uitstekend

Phinehas

2 nachten verbleven in juli 2022

8/10 – Goed

Han

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
4 nachten verbleven in juli 2022

10/10 – Uitstekend

Sven

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed hotel
Hele goede airco tijdens deze warme dagen.
2 nachten verbleven in juli 2022

8/10 – Goed

Marc

1 nacht verbleven in mei 2022
Reactie van Hotel Nikko op 12 mei 2022
Dear guest, thank you for your review. Your Hotel Nikko

10/10 – Uitstekend

Breguina

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Probably way too warm for Americans used to a/c; I slept with the window open for the first time. Long stairs to pool, not a problem for me. I liked the bed.
2 nachten verbleven in april 2022
Reactie van Hotel Nikko op 2 mei 2022
Dear guest, thank you for your good ranking. Your Hotel Nikko

10/10 – Uitstekend

Kaori

1 nacht verbleven in maart 2022
Reactie van Hotel Nikko op 30 mrt 2022
Dear guest, thank you for your very good rating! Your Hotel Nikko

8/10 – Goed

Marianne

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
8
Prima hotel we zaten op de 9e in een executive room piepkleine badkamer dat is op zich niet erg maar als je gung douchen stond de hele badkamer blank! Schot om water tegen te houden is te klein en er was geen randje bij de inloopdouche om t water tegen te houden. Daarnaast was het ook koud in de kamer de temperatuur kon je niet goed regelen. Kamer is verder netjes en schoon met goede bedden. Een ander ding is dat het zwembadwater ook veels te koud was die moet echt minstens 5 graden omhoog! Je kan je gasten niet in een koud zwembad laten zwemmen en het is ook zo zonde want het is een prachtige heerlijke ruimte waar t zwembad is. Ontbijt helemaal goed! Ruime keus echt lekker!
2 nachten verbleven in januari 2022
Reactie van Hotel Nikko op 25 mrt 2022
Dear guest, thank you very much for your review. It is important for us to get feedback so that we know where we can improve. We are happy to pass on your comments. Your Hotel Nikko

6/10 – Redelijk

Susanne

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
1 nacht verbleven in januari 2022
Reactie van Hotel Nikko op 25 mrt 2022
Dear guest, thank you for your review! Your Hotel Nikko

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice business hotel at perfect location
Location was superb, close to train station and in little tokyo, parking directly below the hotel with 2 charging points for electric cars. Parking was expensive though, since it was a public garage, we paid 31euros for a bit longer than a day. We booked the executive suite, which was nice, not that big though, especially the bathroom was quite small. Room was comfortabel and clean, nice bed, but airco was not working well, there was only airco in the seating area and not in the bedroom, so it was very hot. Didn’t sleep well. Breakfast was very nice, with also small selection of japanese food. Pool at the 9th floor was okayish, quite crowded even in covid times (even though we booked a spot, there were definately more than 8 people during that time slot). 6 people allowed in the pool at the same timw, so had to wait for half an hour to be able to enter the pool.. sauna was closed during our stay.
1 nacht verbleven in januari 2022
Reactie van Hotel Nikko op 25 mrt 2022
Dear guest, Thank you for your review, every feedback is important to us and we are sorry that you had to wait a bit in the spa area. It is very nice that you enjoyed the breakfast. We will be happy to pass on the comment on the air conditioning system to the relevant department. Your Hotel Nikko

8/10 – Goed

Yong

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima accomodatie voor een weekeind Dusseldorf
Prima hotel, nette kamer. Maar niets bijzonders en waar voor je geld. Wellicht door alle maatregelen dat het een prima verblijf was ipv een fantastisch. Ontbijtbuffet was wel zeer goed en uitgebreid. Wij hadden de 'pech' dat er een gezin bij ons op de gang verbleef wat erg veel lawaai veroorzaakte met name laat op de avond.
2 nachten verbleven in januari 2022
Reactie van Hotel Nikko op 25 mrt 2022
Dear Guest, thank you very much for your good rating. Your Hotel Nikko

2/10 – Ontzettend slecht

Bastian

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
1 nacht verbleven in januari 2022

10/10 – Uitstekend

Koen

1 nacht verbleven in januari 2022