Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Hotel Borchers





Beoordelingen
7,8 op 10 –
Goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Superior eenpersoonskamer
Hoogtepunten
Verwarming
Flatscreentelevisie
Een privébadkamer
Een haardroger
Een minibar
Kabelzenders
Dagelijkse huishoudservice
Een bureau
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer laden

Standaard tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Verwarming
Flatscreentelevisie
Een privébadkamer
Een haardroger
Een minibar
Kabelzenders
Kleerkast
Een bureau
Alle foto's voor Superior tweepersoonskamer laden

Superior tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Verwarming
Flatscreentelevisie
Een privébadkamer
Een haardroger
Een minibar
Kabelzenders
Kleerkast
Een bureau
Standaard eenpersoonskamer
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Verwarming
Flatscreentelevisie
Een privébadkamer
Een haardroger
Een minibar
Kabelzenders
Kleerkast
Een bureau
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Neudörpenerstrasse 48, Doerpen, NI, 26892
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

Hotel Alte Werft
Hotel Alte Werft
- Huisdiervriendelijk
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
9.0 van 10, Fantastisch, 273 beoordelingen
De prijs is € 117
inclusief belastingen en toeslagen
17 jul - 18 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor huisdieren: EUR 5 per huisdier, per nacht
- Hulpdieren zijn vrijgesteld van heffingen
- Een schoonmaakservice is beschikbaar tegen betaling
- Voor een babybed worden kosten aangerekend
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert bekende creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
Contactloos betalen is mogelijk
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Akzent Borchers
Akzent Borchers Doerpen
AKZENT Hotel Borchers Doerpen
AKZENT Hotel Borchers
Hotel Borchers Hotel
AKZENT Hotel Borchers
Hotel Borchers Doerpen
Hotel Borchers Hotel Doerpen
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Borchers
Beoordelingen
7,8
Goed
8,2/10
Netheid
8,0/10
Personeel en service
6,8/10
Voorzieningen
7,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
6,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
5 nov 2017
Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in november 2017
10/10 – Uitstekend
Frank, Wijk bij Duurstede, Nederland
13 jan 2013
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
top
Frank
6/10 – Redelijk
Hermann
Reisde met partner
17 sep 2022
Positief: Netheid
Hermann
1 nacht verbleven in september 2022
8/10 – Goed
Anna
20 sep 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Anna
1 nacht verbleven in september 2021
4/10 – Matig
Thomas
Zakenreiziger
6 mei 2021
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Zu teuer für die Leistung.

Thomas
1 nacht verbleven in mei 2021
10/10 – Uitstekend
Lissie Kold
16 okt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fott
Lissie Kold
1 nacht verbleven in oktober 2020
10/10 – Uitstekend
Alexander
17 feb 2020
Alexander
1 nacht verbleven in februari 2020
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
1 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2019
10/10 – Uitstekend
Trine
14 nov 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Trine
1 nacht verbleven in november 2018
6/10 – Redelijk
Andreas, Trondheim
7 mrt 2016
Helt greit og billig.
Andreas
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
1 feb 2016
Positief: Netheid, personeel en service
Preis-Leistungsverhältnis echt gut!
Geverifieerde reiziger
10/10 – Uitstekend
Marcel, Dresden
3 dec 2015
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kann man sich mal gönnen.
Marcel
8/10 – Goed
Mia
5 sep 2015
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mia
8/10 – Goed
Klaus-Bernhar
5 jul 2015
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Klaus-Bernhar
8/10 – Goed
Lene
15 jun 2015
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lene
8/10 – Goed
irmi, wankum
2 jun 2015
Positief: Personeel en service
Schönes hotel für radfahren
irmi
8/10 – Goed
Frode
23 sep 2014
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Frode
10/10 – Uitstekend
js
13 sep 2014
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
js
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
25 aug 2014
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2/10 – Ontzettend slecht
BAH, Paris
8 mei 2014
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Déception et surprise désagréable.
BAH
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
3 mei 2013
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten