Voorkant van accommodatie

Beoordelingen van Prins Van Oranje

3 out of 5
Prins Van Oranje
Halensebaan 152, Diest

Beoordelingen

7,8

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 17 van 60 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 24 van 60 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 14 van 60 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 2 van 60 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 3 van 60 beoordelingen" "

7,8/10

Netheid

7,4/10

Personeel en service

7,0/10

Voorzieningen

7,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

BUYSE

Negatief: Netheid
1 nacht verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Ger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Netheid is oké. Ontbijt uitstekend. Kamer goed in verhouding tot de prijs.
1 nacht verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Gerard

1 nacht verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Joanna

1 nacht verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Stijn

1 nacht verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Joanna

1 nacht verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

Joanna

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super nice service , very friendly place , great breakfast !
1 nacht verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

Robert

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel
Prima hotel, dicht bij uitvalswegen. Service en ontbijt uitstekend. parkeren bij het hotel is prettig. Goede locatie voor vervolg route
1 nacht verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

Kim

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geweldige hotel !
Super goed hotel, we hebben een top verblijf gehad. En goede service
4 nachten verbleven in januari 2023

10/10 – Uitstekend

Gerald

2 nachten verbleven in april 2022

8/10 – Goed

Pieter

Goed geslapen
Op zich een prima hotel, maar de eerste indruk (aankomst) viel tegen. Groot bord, maar slecht onderhouden. Kapotte verlichting. Kaal.
1 nacht verbleven in november 2021

10/10 – Uitstekend

Sefa

1 nacht verbleven in juli 2021

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Very basic but clean hotel, conveniently located
1 nacht verbleven in augustus 2021

8/10 – Goed

Kristel

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel
Propere kamers , zaaalig geslapen in het heerlijke bed, goed ontbijt met genoeg keuze, vriendelijk ontvangen
1 nacht verbleven in februari 2020

8/10 – Goed

Paul

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Aangenaam logeren bij Prins Van Orange.
Aangenaam logeren bij Prins Van Orange. De ontvangst moest in het Engels omdat de man aan de balie geen Nederlands verstond. Gelukkig kunnen wij Vlamingen ons in vele talen behelpen. De ontvangst was nochtans zeer aangenaam. Het heerlijk ontbijt was erg verzorgd met een ruime keuze aan ontbijtgranen, brood en beleg. De kamers waren net. De afstandsbediening van de televisie werkte nauwelijks, gelukkig kon het ook zonder. Koffie en thee was beschikbaar in het salon.
webbekoms broek wandeling
webbekoms broek wandeling
2 nachten verbleven in december 2019

8/10 – Goed

indino

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
8
B
1 nacht verbleven in september 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Matig.
Geen mogelijkheid om een warme maaltijd te nuttigen. Dichtstbijzijnde eetgelegenheid was niet op loopafstand. Kamers waren eenvoudig voor de prijs die we moesten betalen.
1 nacht verbleven in juli 2019

6/10 – Redelijk

RvB

Zakenreiziger
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Voor €95,00 (in eerste instantie werd €85,00 in rekening gebracht maar aangezien ik alleen verbleef in de kamer werd er + €10,00 bij geteld???) verwacht je toch wel betere accommodatie. De PvO is in die zin wel toe aan een renovatie. Een paar blikken verf en emmers latex zouden wonderen doen.
1 nacht verbleven in juni 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Matig
De receptionist zat daar duidelijk tegen zijn goesting.
1 nacht verbleven in mei 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Alain

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Slechte ervaring
1 nacht verbleven in oktober 2018

10/10 – Uitstekend

Simon

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2018
Reactie van receptie op 12 okt 2018
Hartelijk dank voor uw verblijf bij ons..

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed hotel goede bereikbaarheid.
Bedankt voor het prettige verblijf. Ontbijt was goed en de kamer zag er netjes uit.
1 nacht verbleven in februari 2018

8/10 – Goed

Stefan, Culemborg

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Rustig gelegen hotel

6/10 – Redelijk

josé&wil nuenen, nl

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
achterstallig onderhoud
raamespagnolet verdwenen-koelkast stuk-afsluitdop bad ontbrak. schoon. goede bedden. goed ontbijt. vriendelijk

6/10 – Redelijk

Joop, 's-Hertogenbosch

Positief: Personeel en service
Buitenkant verslaat binnenkant
Buitenkant van het hotel ziet er prachtig uit. Binnenkant : kamers er somber door kleurstelling en kleine raam, badkamer schoon maar erg gedateerd, airco overduidelijk zelf aangelegd (bos kabels) en vergeten de plafondlampen aan de binnenzijde schoon te maken. Al met al te duur voor het gebodene.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

pembe

Positief: Voorzieningen
Service petit dejeuner pas acceuillant
1 nacht verbleven in september 2023

4/10 – Matig

Silvano

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Un po’ triste . Camere ampie . Pulizia non troppo curata .
1 nacht verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

Karl

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ev'ry thing - ok
1 nacht verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Umberto

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tout était parfait, place de parking pour le camion, bien propre, bon petit déjeuner. c'est une bonne adresse
1 nacht verbleven in maart 2023

6/10 – Redelijk

Sven Erik

2 nachten verbleven in oktober 2022

10/10 – Uitstekend

Carl

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good Hotel!
A really good basic hotel. My room was very clean and comfortable with a much appreciated air-conditioning system! Beds were comfortable and a nice modern clean bathroom. The breakfast buffet was of great quality with a reasonable selection.
1 nacht verbleven in augustus 2022

8/10 – Goed

Flemming Heine

1 nacht verbleven in juli 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Maciej

Zakenreiziger
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Stay clear if you going to check in late.
Hotel was closed befor 9PM so could NOT check in. Still charged and as of today no refund!
1 nacht verbleven in september 2021
Reactie van Hotel Prins van Oranje / Receptie op 24 jan 2022
best our door will be closed but clearly indicated at the sign if the door is locked you can call if the door called will be open immediately, due to corona rules for the time being we do this way and everyone when at the door call and open the door responce best regards Hotel Prins van Oranje

8/10 – Goed

Guy

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good hotel for 1 overnight stay during business travels
1 nacht verbleven in september 2020

8/10 – Goed

Werner

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in juli 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Simple aber schön! Zimmer war Sauber. Frühstück war gut.
1 nacht verbleven in maart 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
A pleasant stay!
The room was simple but nice. The bathroom area is quite spacious. Would definitely recommend for short visit!
6 nachten verbleven in november 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
L emplacement, la structure, la propreté et le petit déjeuner.
1 nacht verbleven in juli 2019

6/10 – Redelijk

Jean Bosco

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Dificil comunicación
Bien, solo le faltan gente que podía comunicarse en Frances o en Español. DIFICIL COMUNICATION
2 nachten verbleven in mei 2019

8/10 – Goed

Kim

Positief: Netheid, personeel en service
7 nachten verbleven in maart 2019

8/10 – Goed

Marco

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
quasi un motel
fuori dal centro cittadino e vicino al raccordo offre un servizio base. struttura architettonicamente carina. Comodo come hotel di passaggio per la presenza di un parcheggio e la prossimità' al raccordo autostradale. molta attenzione dedicata al giardino.
2 nachten verbleven in oktober 2018

8/10 – Goed

C S

Ok
1 nacht verbleven in november 2018

8/10 – Goed

stephen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
room clean ,breakfast good ,plenty of parking .
1 nacht verbleven in oktober 2018
Reactie van receptie op 12 okt 2018
Hartelijk dank voor uw verblijf bij ons

6/10 – Redelijk

Maximilian

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Business trip
I booked a room in this hotel because there wasn’t any other closer to my work. The hotel is a nice old building with plenty of rooms. There is not much to do nearby so furtunately the tv program was good. If you like to sleep with an open window ensure that your room doesn’t face the roadside.
5 nachten verbleven in september 2018
Reactie van Receptie op 12 okt 2018
Hartelijk dank voor uw verblijf bij ons

10/10 – Uitstekend

Mike

Rooms spotlessly clean. Excellent breakfast
We booked two rooms at this hotel for a friend and I to visit the Old-timer fly-in event at Diest airfield. The rooms were large and very well furnished with comfortable beds, spotlessly clean bed-linen and excellent bathroom and toiletries. Slightly disappointing that they didn't do evening meals as it is a good 3kms. to the centre of Diest but excellent breakfasts.
2 nachten verbleven in augustus 2018
Reactie van Hotel op 22 aug 2018
Best, we thank you for your positive response Hotel Prins van Oranje

8/10 – Goed

Henrik Birk

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2018
Reactie van hotel op 22 aug 2018
best, we thank you for your positive response Hotel Prins van Oranje

8/10 – Goed

Philip

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice quiet hotel. Unfortunately no Air Conditioning.
1 nacht verbleven in juni 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

6/10 – Redelijk

Jean-Michel

Chambre classique retenue avec grand lit. seul bémol, chambre non chauffée à mon arrivée, draps glacés, malgré la mise du chauffage et l'inertie, difficile de se réchauffer pendant la nuit. Il serait bien de préparer les chambres quand les réservations sont effectués !! Du coup je ne suis resté qu'une nuit dans cet hotel Petit déjeuner copieux
1 nacht verbleven in februari 2018