Leman Hotel - Boutique Class

Hotel met een volledig uitgeruste spa en gratis ontbijt in Denizli

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Leman Hotel - Boutique Class

Serveert ontbijt, lunch, diner, Turkse gerechten
Zitruimte lobby
Deluxe kamer | Een minibar, een kluis op de kamer, een bureau, geluiddichte muren
Café
Zitruimte lobby

Populaire voorzieningen

  • Bar
  • Spa
  • Ontbijt inbegrepen
  • Parkeren inbegrepen
  • Wasservice
  • Schoonmaakservice

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
1 van 1 kamer weergeven

Deluxe kamer

9,4 van 10
Uitzonderlijk
(3 beoordelingen)

Hoogtepunten

Balkon
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Lcd-televisie
Een haardroger
Een privébadkamer
Badjassen
  • 33 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Yunus Emre Mah. Yunus Emre Cad., No 89/1 Pamukkale, Denizli, 20160

In de buurt

  • Pamukkale University - 3 min. wandelen - 0.3 km
  • Pamukkale Wijnen - 2 min. rijden - 1.5 km
  • Forum Camlik - 2 min. rijden - 2.3 km
  • Denizli Atatürk Stadyumu - 4 min. rijden - 3.8 km
  • Kabelbaan van Denizli - 5 min. rijden - 4.5 km

Lokaal vervoer

  • Station Denizli - 9 min. rijden

Restaurants

  • ‪Alo 24 Pide & Kebap, Denizli - ‬2 min. wandelen
  • ‪Leman Kültür - ‬1 min. wandelen
  • ‪Göksel Tantuni Plus - ‬2 min. wandelen
  • ‪Dönerci Hamdi Usta Denizli - ‬2 min. wandelen
  • ‪Mesken Ocakbaşı Restaurant - ‬10 min. wandelen

Over deze accommodatie

Leman Hotel - Boutique Class

Hotel in Pamukkale
Gratis ontbijt voor onderweg, een wasserij en een bar vormen slechts een kleine greep uit wat je kunt verwachten bij Leman Hotel - Boutique Class. Geniet van een lichaamsbehandeling, een body wrap of een massage bij Sensei Spa, het wellnesscentrum ter plaatse. Het plaatselijke restaurant serveert ontbijt, lunch en diner. Ga het net op via gratis wifi in de kamer.
Andere voordelen van dit hotel zijn:
  • Gratis parkeerplaatsen
  • Een shuttleservice van/naar de luchthaven, een lift en bagageopslagruimte
  • Massage- en behandelingsruimtes, een 24-uurs receptie en een kluis bij de receptie
Kamervoorzieningen
De 54 kamers zijn voorzien van leuke voordelen zoals airconditioning en aparte zitruimtes, bovenop extra's zoals gratis wifi en kluisjes.
Er zijn ook andere voorzieningen zoals:
  • Gratis theezakjes/oploskoffie en waterkokers
  • Badkamers met douches en gratis toiletartikelen
  • Lcd-televisies met satellietzenders
  • Balkons, aparte zitruimtes en dagelijkse schoonmaak

Talen

Engels, Farsi, Frans, Russisch, Turks

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Shuttleservice van/naar de luchthaven (toeslag)
  • Gratis zelf parkeren ter plaatse
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen beschikbaar

Eten en drinken

  • Gratis afhaalontbijt beschikbaar op werkdagen van 07.30 uur tot 10.00 uur
  • Een bar/lounge
  • Een restaurant

Dingen om te doen

  • Volledig uitgeruste spa

Gezinsvriendelijk

  • Geluiddichte kamers
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Gratis kranten in de lobby
  • Kluisje bij het onthaal
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Zakelijke diensten

  • Vergaderruimte

Volledig uitgeruste spa

  • 2 behandelingsruimtes
  • Behandelingsruimtes voor koppels
  • Body scrubs
  • Body wraps
  • Gezichtsbehandelingen
  • Manicures/pedicures
  • Massage
  • Sauna
  • Spa dagelijks geopend
  • Stoombad

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • 1 rolstoeltoegankelijke parkeerplaats
  • 7 treden naar de ingang
  • Lift (50 centimeter brede deur)
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
  • Rolstoeltoegankelijk pad naar lift
  • Rolstoeltoegankelijk restaurant
  • Rolstoeltoegankelijke douche op de kamer
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen
  • Rolstoeltoegankelijke registratiebalie (50 centimeter hoog)
  • Rolstoeltoegankelijke spa

Meer

  • 1 gebouw
  • 9 etages
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Badkamer

  • Badjassen
  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Lcd-tv met satellietzenders

Eten en drinken

  • Beperkte roomservice
  • Elektrische waterkoker
  • Gratis mineraalwater
  • Minibar
  • Theezakjes/oploskoffie

Meer

  • Airconditioning (met klimaatregeling)
  • Apart zitgedeelte
  • Bureau
  • Geluiddichte kamers
  • Kluisje
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek
  • Telefoon

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: middernacht
In- en uitchecken zonder direct persoonlijk contact
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur
Contactloos uitchecken

Speciale incheckinstructies

De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.
Na de openingstijden kan er bij deze accommodatie niet ingecheckt worden.

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Geen huisdieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Er zijn geen verrijdbare/extra bedden beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een koolmonoxidedetector, een brandblusapparaat, een rookmelder, een beveiligingssysteem, een EHBO-koffer en raambeveiliging
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Registratienummer van de accommodatie 17033
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Je dient vooraf te reserveren voor massagebehandelingen en spabehandelingen. Reserveringen kun je voor je aankomt maken als je de accommodatie contacteert via de gegevens in de boekingsbevestiging.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Leman Hotel Boutique Class Denizli
Leman Hotel Boutique Class
Leman Boutique Class Denizli
Leman Boutique Class
Leman Boutique Class Denizli
Leman Hotel - Boutique Class Hotel
Leman Hotel - Boutique Class Denizli
Leman Hotel - Boutique Class Hotel Denizli

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Leman Hotel - Boutique Class?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel berekent Leman Hotel - Boutique Class voor parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik bij Leman Hotel - Boutique Class inchecken?

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: middernacht. Nadat de receptie is gesloten, is inchecken niet meer mogelijk.

Tot hoe laat kan ik bij Leman Hotel - Boutique Class uitchecken?

Je dient om uiterlijk 12.00 uur uit te checken.

Biedt Leman Hotel - Boutique Class een shuttle naar het vliegveld?

Ja, er is een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar.

Waar staat Leman Hotel - Boutique Class?

Dit wellness hotel ligt in Pamukkale, op 2 km afstand van Pamukkale University en Pamukkale Wijnen. Ook Forum Camlik en Recep Yazıcıoğlu Park liggen op 3 km afstand.

Beoordelingen over Leman Hotel - Boutique Class

Beoordelingen

9,2

Fantastisch

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 32 van 47 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 12 van 47 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 2 van 47 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 1 van 47 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 1 van 47 beoordelingen

9,4/10

Netheid

9,0/10

Personeel en service

8,8/10

Voorzieningen

9,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

9,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Ozgur

1 nacht verbleven in februari 2025

8/10 – Goed

William

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2025

10/10 – Uitstekend

GORKEM

1 nacht verbleven in oktober 2024

10/10 – Uitstekend

ezgi

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2024

8/10 – Goed

salih

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Otelin yeri ve rest hizmeti mükemmeldi fakat yatak çok kötüydü böyle bir otele sürekli gıcırdayan yatak yakışmamış
1 nacht verbleven in november 2024

10/10 – Uitstekend

Meltem

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2024

10/10 – Uitstekend

Ayse

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2024

10/10 – Uitstekend

Mehmet

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2024

10/10 – Uitstekend

Deisy

Zakenreiziger
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good attention
1 nacht verbleven in augustus 2024

10/10 – Uitstekend

ÖMÜR

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2023

8/10 – Goed

ISMAIL HAKAN

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2022

10/10 – Uitstekend

Mehmet Önder

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2022

8/10 – Goed

Cally

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in september 2022

10/10 – Uitstekend

Trinidad

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in mei 2022

10/10 – Uitstekend

Vanya

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2021

8/10 – Goed

Kemal

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

+ lar ve - ler

Yan odada insanlar normal bir sesle konuşsalar bile rahatlıkla diğer odadan duyuluyor, sanki alçıpan duvar var. Klozet kapağı sıkışıyordu, sıkıntı verici. Duşakabinde üst sabit duş başlığı çalışmıyordu, el duş ahizesinin ise duvarda sabitleneceği askı aparatı yoktu. Tek elle ahizeyi tutup, duş almanız gerekiyor. Su tasarrufu sağlamak için bir kurnazlık mı diye düşünmeden edemedim. Otel lokasyon olarak çok iyi yerde, yürüme mesafesinde sayısız restaurantlar var. Oda dekorasyonu çok sevimli ve konforlu. Personel güleryüzlü ve nazik. Sosyal medyada Leman kültürlerde çalışanlara karşı olumsuz tutumları okuduktan sonra da sempatimiz de ister istemez bir düşüş yaşadık.
2 nachten verbleven in oktober 2021

10/10 – Uitstekend

Philip

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

2 night stay

Very good value for money Hotel. Very good restaurant menu.
2 nachten verbleven in september 2021

8/10 – Goed

Andrea

Reisde met een groep
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Pleasant

Few days away with friends, wasn't told at check in that if we ate in the adjoining restaurant we were eligible for 10 % discount until end of 2nd day. Rooms comfortable, showers good.... Mini bar was not stocked..... Breakfast served rather than buffet, but the same every day, very boring, another hotel that let's it's self down by charging for Extra coffee at breakfast, not good for the image at all
4 nachten verbleven in september 2021

10/10 – Uitstekend

Engin

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Harika

Konsept harika. dekorasyon ve temizlik cok guzel. Kahvaltiya bayildik. Canlı müzikte bonusu oldu
1 nacht verbleven in augustus 2021

10/10 – Uitstekend

Murat

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2021

10/10 – Uitstekend

Hakan

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Denizli'de günlük konaklama için çok uygun seçim

Denizli konaklamalarımızı güneye tatile inerken yolu ikiye bölmek için yapıyoruz. Otel anayolun hemen bir sokak arkasında çok kolay bulaşılan bir yerde. Önünde dört kamerayla gözlenen açık park yeri var. İlk karşılama çok nazikti. Dekorasyon çok şık ve sevimliydi. oda temiz ve genişti. Kahvaltı Leman Kültür'de servis edildi. Kapalı bir salondu. Çalışanlardan biri maske takmıyordu, hatırlatınca hemen taktı.
1 nacht verbleven in juli 2021

6/10 – Redelijk

ERKAN

1 nacht verbleven in februari 2021

10/10 – Uitstekend

Güray

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2020

8/10 – Goed

Veysel, Denizli

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Aufenthalt war gut, das zimmer war gemütlich, das Restaurant war toll und belebt.
1 nacht verbleven in augustus 2020

4/10 – Matig

Ahmet

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten

Kahvaltı rezalet...

Kahvaltı rezalet, yiyecekler çok önceden hazırlanmış soğuk ve görüntüsü çok kötüydü. Otele gece giriş yaptık. Koridorlar karanlıktı odamızı bulmakta zorlandık. Kat görevlisi sabah odamızın kapısını çalmadan içeriye daldı. Çok kötü bir konaklama oldu maalesef.
1 nacht verbleven in oktober 2019