Hotel The Royal Plaza

4.0-sterrenaccommodatie
Edwardiaanse accommodatie met 3 restaurants en een volledig uitgeruste spa

Kies datums om prijzen te bekijken

Beoordelingen

6,6 op 10 –

Populaire voorzieningen

  • Ontbijt beschikbaar
  • Bar
  • Zwembad
  • Spa
  • Parkeren inbegrepen
  • Roomservice
De huidige prijs is € 132
inclusief belastingen en toeslagen
8 dec - 9 dec

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
6 van 6 kamers weergeven

Royal suite

Hoogtepunten

Een aparte eetruimte
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
In eigen stijl gemeubileerd
In eigen stijl ingericht
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Gratis babybed
  • 40 m²
  • 1 slaapkamer
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed

Deluxe kamer, 1 tweepersoonsbed

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Gratis babybed
Lcd-televisie
Kussenkeuzemenu
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
  • 23 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed

Standaard kamer

Hoogtepunten

Een aparte eetruimte
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
In eigen stijl gemeubileerd
In eigen stijl ingericht
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Gratis babybed
  • 60 m²
  • 1 slaapkamer
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed

Kamer

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Gratis babybed
Lcd-televisie
Kussenkeuzemenu
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
  • 23 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 2
  • 1 eenpersoonsbed

Deluxe kamer

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Gratis babybed
Lcd-televisie
Kussenkeuzemenu
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
  • 23 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Deluxe kamer (Premium)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Gratis babybed
Lcd-televisie
Kussenkeuzemenu
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
  • 23 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
19, Ashoka Road, Connaught Place, New Delhi, Delhi N.C.R, 110001

In de buurt

  • Western Court Building - 6 min. wandelen - 0.6 km
  • Jantar Mantar - 8 min. wandelen - 0.7 km
  • Kasturba Gandhi Marg - 10 min. wandelen - 0.9 km
  • Gurudwara Bangla Sahib (Sikh-gebedshuis) - 13 min. wandelen - 1.1 km
  • Indiapoort - 6 min. rijden - 1.8 km

Lokaal vervoer

  • Station Shivaji-brug - 3 min. rijden
  • Station Patel Chowk - 4 min. wandelen
  • Indira Gandhi International Airport (DEL) - 36 min. rijden

Restaurants

  • ‪Hotel Saravana Bhavan - ‬12 min. wandelen
  • ‪The Spice Route - ‬8 min. wandelen
  • ‪Nero - ‬6 min. wandelen
  • ‪McDonald's - ‬11 min. wandelen
  • ‪Connaught Clubhouse - ‬13 min. wandelen

Over deze accommodatie

Hotel The Royal Plaza

Hotel met een luxe stijl en een chique stijl vlak bij Gurudwara Bangla Sahib (Sikh-gebedshuis)
Hotel The Royal Plaza bevindt zich dicht bij Parlement van India en Indiapoort en biedt een nachtclub, een koffiebar/café en een tuin. Geniet van een manicure/pedicure, een body scrub of een massage bij het wellnesscentrum ter plaatse. Ga lekker eten bij een van de 3 restaurants ter plaatse. Ze serveren er lunch en diner. Naast een kapsalon en een droogkuis/wasserijservice, hebben gasten ook toegang tot gratis wifi in de kamer.
Tijdens je verblijf geniet je ook van:
  • Een buitenzwembad met een redder ter plaatse
  • Gratis parkeerplaatsen en valetparkeerservice
  • Limousine- of autoservice, een continentaal ontbijt (toeslag) en snelle uitcheckservice
  • Bagageopslagruimte, een lift en 2 vergaderruimtes
  • Beoordelingen van gasten zijn zeer positief over het behulpzame personeel
Kamervoorzieningen
Alle 419 kamers bieden veel comfort met 24-uurs roomservice en luxe beddengoed, naast leuke voordelen zoals kussenmenu's en laptopwerkplekken.
Er zijn extra voorzieningen zoals:
  • Kinderstoelen en gratis kinderbedden
  • Badkamers met douches en badkuipen of douches
  • Lcd-televisies met premium tv-zenders
  • Koffiezetapparaten/waterkokers, dagelijkse schoonmaak en bureaus

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • 24-uurs shuttleservice vanaf de luchthaven op verzoek tegen een toeslag
  • Limousine-/autoservice
  • Gratis beveiligd, onoverdekt zelf parkeren ter plaatse
  • Gratis valetparkeren ter plaatse

Eten en drinken

  • Dagelijks continentaal ontbijt tegen een toeslag beschikbaar van 07.30 uur tot 10.30 uur: INR 1.027 voor volwassenen en INR 1.027 voor kinderen
  • 3 restaurants
  • Een bar/lounge
  • Een koffiebar/café
  • Koffie en thee in gemeenschappelijke ruimtes
  • Snackbar/delicatessenwinkel

Restaurants ter plaatse

  • Jasmine
  • Lutyens
  • Onyx

Dingen om te doen

  • Buitenzwembad
  • Fitnesscentrum
  • Nachtclub
  • Sauna
  • Stoombad
  • Volledig uitgeruste spa

Gezinsvriendelijk

  • Babybed in de kamer
  • Buitenzwembad
  • Geluiddichte kamers
  • Kinderstoel
  • Lifeguards aanwezig
  • Snackbar/delicatessenwinkel
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Kapsalon
  • Kluisje bij het onthaal
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Droogkuis-/wasserijservice
  • Hulp met excursies en tickets
  • Meertalig personeel
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Turndownservice

Zakelijke diensten

  • 186 vierkante meter aan conferentieruimte
  • 2 vergaderruimtes

Buiten

  • Tuin

Volledig uitgeruste spa

  • 5 behandelingsruimtes
  • Aromatherapie
  • Ayurvedische behandelingen
  • Behandelingsruimtes voor koppels
  • Body scrubs
  • Hotstone-massages
  • Hydrotherapie
  • Manicures/pedicures
  • Massages voor diepe bindweefsels
  • Sauna
  • Spa dagelijks geopend
  • Zweedse massages

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Deuropeningen op rolstoelbreedte
  • Goed verlicht pad naar de ingang
  • Lift
  • Pad zonder treden naar de ingang
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
  • Rolstoeltoegankelijke conciërgebalie
  • Rolstoeltoegankelijke registratiebalie
  • Rolstoeltoegankelijkheid

Meer

  • 19 etages
  • Edwardiaanse architectuur
  • Feestruimte
  • Gebouwd in 2009
  • Lifeguards
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Gratis babybed
  • Kussenkeuzemenu
  • Luxe beddengoed
  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Bad of douche
  • Badjassen
  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Lcd-tv met premium digitale zenders

Eten en drinken

  • 24-uurs roomservice
  • Koffiezetapparaat/waterkoker
  • Minibar

Meer

  • Aangrenzende kamers beschikbaar
  • Airconditioning (met klimaatregeling)
  • Bureau
  • Geluiddichte kamers
  • Kluisje
  • Laptopvriendelijke werkplek
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek
  • Telefoon

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: middernacht
Vroeg inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Vroeg inchecken is tegen een toeslag beschikbaar
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur
Laat uitchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Voor laat uitchecken wordt een toeslag aangerekend
Snelle uitcheckservice

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie biedt transfers vanaf de luchthaven (hiervoor kan een toeslag gelden). Om opgehaald te worden, dien je de accommodatie 72 uur voor aankomst te contacteren. De contactgegevens vind je in de boekingsbevestiging.
De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.
De informatie die de accommodatie verstrekt, is mogelijk vertaald met automatische vertaaltools
Indiase staatsburgers dienen bij het inchecken een geldig Indiaas identiteitsbewijs met foto of rijbewijs te tonen. Reizigers die geen staatsburger van India zijn, dienen een geldig paspoort en visum te tonen.

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Geen huisdieren of assistentiedieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Eén kind van 5 jaar of jonger kan gratis verblijven als het gebruikmaakt van de aanwezige bedden wanneer het slaapt in de kamer van de ouder of voogd
Er zijn verrijdbare/extra bedden beschikbaar aan INR 2000.0 per nacht.
Op verzoek zijn er gratis babybedjes beschikbaar bij de accommodatie

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor continentaal ontbijt: ongeveer INR 1027 voor volwassenen en INR 1027 voor kinderen
  • Toeslag voor luchthavenshuttle: INR 2248 per voertuig
  • Kindertarief voor de luchthavenshuttle: INR 2248
  • Vroeg inchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
  • Laat uitchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
  • Toeslag voor extra bed: INR 2000.0 per nacht

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
Langdurige huurders welkom.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een rookmelder, een beveiligingssysteem, een EHBO-koffer en raambeveiliging
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Je dient vooraf te reserveren voor massagebehandelingen. Reserveringen kun je voor je aankomt maken als je de accommodatie contacteert via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.
Aangrenzende kamers kunnen aangevraagd worden, afhankelijk van beschikbaarheid. Informeer rechtstreeks bij de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.
Deze accommodatie verwelkomt gasten van elke seksuele geaardheid of geslachtsidentiteit (LHBTI+-vriendelijk)

Accommodatie ook bekend onder de naam

Hotel Royal Plaza
Hotel Royal Plaza New Delhi
Royal Plaza New Delhi
Hotel The Royal Plaza Hotel
Hotel The Royal Plaza New Delhi
Hotel The Royal Plaza Hotel New Delhi

Veelgestelde vragen

Beschikt Hotel The Royal Plaza over een zwembad?

Ja, deze accommodatie heeft een buitenzwembad.

Hoeveel kost een verblijf bij Hotel The Royal Plaza?

Vandaag, 7 dec. 2025, kost een verblijf bij Hotel The Royal Plaza van één nacht voor twee volwassenen op 8 dec. 2025 min. € 131,76, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Zijn huisdieren welkom bij Hotel The Royal Plaza?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel kost het om hier te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen en valetparkeerservice.

Hoe laat kan ik bij Hotel The Royal Plaza inchecken?

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: middernacht. Voor vroeg inchecken geldt een toeslag (afhankelijk van beschikbaarheid). Je kunt op beperkte tijden laat inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij Hotel The Royal Plaza uitchecken?

Je dient om uiterlijk 12.00 uur uit te checken. Tegen betaling van een toeslag kun je laat uitchecken (afhankelijk van beschikbaarheid).

Biedt Hotel The Royal Plaza een shuttle naar het vliegveld?

Ja, er is op verzoek vervoer vanaf de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van INR 2248 per voertuig.

Waar staat Hotel The Royal Plaza?

Dit luxe hotel ligt in Connaught Place, op 2 km afstand van Gurudwara Bangla Sahib (Sikh-gebedshuis), Parlement van India en Indiapoort. Ook Supreme Court en Pragati Maidan liggen op 5 km afstand. Station Patel Chowk ligt op maar 4 minuten wandelen en naar Janpath Station is het 8 minuten wandelen.

Beoordelingen

Beoordelingen over Hotel The Royal Plaza

6,6

7,0

Netheid

8,2

Locatie

6,6

Personeel en service

6,6

Milieuvriendelijkheid

6,4

Staat van de accommodatie en faciliteiten
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 184 van 1000 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 291 van 1000 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 227 van 1000 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 144 van 1000 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 154 van 1000 beoordelingen

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

sarah, S.

Positief: Personeel en service
Negatief: Comfort kamer

Het was redelijk oké.

Personeel was echt goed vooral Aman ze heeft echt haar best gedaan om het naar ons zin te hebben. Hotel zelf is redelijk.

6/10 – Redelijk

ram, o

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, comfort kamer

Not crowded area, just off CP shopping area

I stayed 4 days at this hotel. Service is good. Rooms are not so large. Bathrooms not maintained well, but clean. Helpfull personnel. Roof top club is okay. Food is okay around €10 for snacks and lunch. €20 for dinner. Varied menu. Metro station 10 minutes from the hotel, everyone on the street will advice you to take a cab or tuktuk. Be aware of the 24,5% tax in Delhi in hotels.

10/10 – Uitstekend

S A T, Amsterdam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Old & Expensive

Nice Old Style decoration. As you see in the pictures, but you can also see the cracks in the bathroom marmer, it is just old! Nice Nightclub on the roof. Too bad our room was 2 floors down and you could really hear the beats when trying to go to sleep. Everything is very expensive, 8,- euro for a glass of coca-cole is absurd in a country where that normally costs 0,80 euro. price/value wise it was just not worth it.

8/10 – Goed

Mark

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer

4/10 – Matig

Couple, Hedel, Nederland

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Comfort kamer

Appearances are deceptive...

The hotel has an impressive entrance, but once you see the room you get disappointed. The (standard) room is very small, the mattress is too hard (not comfortable at all) and in the room I had there was a lot of noise! Every 5 minutes there was a noise like somebody was flushing the toilet in my room (not comfortable when you're trying to sleep!). The prices for food and internet are way TOO HIGH for Indian standards comparing to other (very good) 4* hotels. 800 INR for 24 hours of wireless internet is very expensive, especially because you can only use it on 1 device! I logged in with my iPhone and had to pay another 800 INR to use the internet on my laptop! On the Expedia the hotel looks very nice, but appearances are deceptive...

10/10 – Uitstekend

Shaun

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice room. Good location. Clean.
Lobby
2 nachten verbleven in november 2025

8/10 – Goed

Abhishek

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Everything is fine
2 nachten verbleven in november 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Prabhdeep

Just not worth it.
1 nacht verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

Kartikeya, Fremont

2 nachten verbleven in november 2025

10/10 – Uitstekend

Kartikeya, Fremont

3 nachten verbleven in november 2025

8/10 – Goed

subhash

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in oktober 2025

4/10 – Matig

Rachael

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Single white female traveler. Was in Delhi for dental work (2weeks). Arrived 4am to find drunken screaming females (from the nightclub next door) at the front of the hotel. I had previously alerted the hotel that I’d require an early check in due to my arrival time. They said no problem but upon arrival they changed me full price for a night. The staff inside the hotel were unfriendly and ignored me most of the time. My swipe card constantly needed to be reset 1-2 times a day so I could get into my room. The sheets had holes in them and the towels were stained. Toilet…. Disgusting. I purchased cleaning products so I could clean it properly (urine build up). Fridge didn’t work and they kept trying to charge me for ice (which I needed to keep things cold) AC was terrible and water leaked from the ceiling onto the floor making it dangerous Cleaning staff wouldn’t leave towels etc so they could come back (expecting a tip) They advertise “sound proof rooms”. NOOOO. There’s a night club that pumps loud music most nights. Most staff were unfriendly and rude. When I tried to check out ( I told them when I was) I was told to sit down and wait. Apparently they all were too busy getting their photos taken with some celebrity. I’ll never stay there again
13 nachten verbleven in oktober 2025

6/10 – Redelijk

Sudha

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Staff are not experienced enough to handle the clients and make longer time for checkin. They are very annoying.
2 nachten verbleven in oktober 2025

8/10 – Goed

Gurjinder

Negatief: Personeel en service
1 nacht verbleven in oktober 2025

6/10 – Redelijk

Minu

3 nachten verbleven in oktober 2025

8/10 – Goed

Gilles

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nothing to add. Good hotel
1 nacht verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Gilles

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rien à redire
13 nachten verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Saylee Anand

1 nacht verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Madhu

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rooms are quite small but compensated by the central location Good hotel
1 nacht verbleven in augustus 2025

6/10 – Redelijk

Roberto

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service

Hotel di fascia media alta col peggiore servizio

Hotel in una zona davvero strategica e confortevole. Hanno puntato molto sulla hall, con profusione di marmi e finti affreschi (di dubbio gusto), ma hanno tralasciato qualsiasi cura dei corridoi e delle camere che non sono all'altezza delle stelle ma che risultano comunque confortevoli. I vetri sono sporchissimi, come è frequente in india soprattutto se si tratta di palazzi (come in questo caso) che si sviluppano in altezza. La colazione è di tutto rispetto con possibilità di scelta tra piatti indiani e continentali. I costi della ristorazione per pranzo e cena sono infinitamente superiori ai costi dei ristoranti di fascia alta presenti in zona (di per sé già piuttosto cara). Fin qui si potrebbero comunque dare 4 stelle. L'aspetto negativo è la TOTALE mancanza di assistenza e la maleducazione mista ad arroganza del personale. Potrei elencare alcuni episodi a testimonianza di ciò, ma per dovere di sintesi posso solo dire che giocano a simulare gli hotel di fascia alta occidentali, senza però avere la minima idea degli standard minimi di assistenza al cliente. Di contro sono super assillanti per avere in tempo reale delle recensioni sui loro servizi (chiederanno continuamente di scansionare il QR code) senza dare al cliente la possibilità di farlo serenamente in un altro momento e magari senza essere osservato da colui che chiede la recensione. Sarebbe tutto accettabile se non si trattasse di un hotel di fascia media alta.
2 nachten verbleven in augustus 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Uma

Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We stayed for two nights, Aug 23 & 25. The building looks great from outside including the lobby. But the rooms were very outdated. The bed and the furniture needs replacement. The bathroom fixtures were cranky and the rainwater shower did not work. The position of the mirror was very inconvenient. There were not sufficient electrical plug points. When checking out on the 26th we found we were charged not per our specification and had to argue to get the balance. Overall both times we were not happy. The only reason we returned the second time, is because we had left our luggage there.
1 nacht verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

Daniel

2 nachten verbleven in augustus 2025

4/10 – Matig

Deepak

2 nachten verbleven in augustus 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Lakhwinder

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Its a trap AC was not working, bed was not clean, go for better hotels
1 nacht verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

Harjinder

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
8 nachten verbleven in juli 2025