Caspia Hotel New Delhi Shalimar Bagh

3.5-sterrenaccommodatie
Gezinsvriendelijke hotel met fitnessfaciliteiten en een 24-uurs receptie

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Caspia Hotel New Delhi Shalimar Bagh

Details aan de buitenkant
Terras
Terras
Exterieur
Zitruimte lobby
Dagelijks een gratis receptie, een terras en een koffiebar/café verwelkomen je bij Caspia Hotel New Delhi Shalimar Bagh. Het plaatselijke restaurant LINX serveert ontbijt, lunch en diner. Blijf online met gratis wifi in de kamer en geniet van een tuin en een droogkuis/wasserijservice.

Beoordelingen

6,6 op 10 –

Populaire voorzieningen

  • Roomservice
  • Fitnessruimte
  • Wasservice
  • Ontbijt beschikbaar
  • Schoonmaakservice
  • Parkeren inbegrepen

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven

Premium tweepersoonskamer

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Flatscreentelevisie
Hypoallergeen beddengoed
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Een haardroger
  • 21 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 3
  • 1 queensize bed

Superior tweepersoonskamer, 1 queensize bed

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Flatscreentelevisie
Hypoallergeen beddengoed
Verduisterende gordijnen
Een bad/douchecombinatie
Een privébadkamer
  • 21 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 3
  • 1 queensize bed
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Shalimar Bagh, District Center, ORR, Haiderpur Cross-Red Light, Outer Rd, New Delhi, Delhi N.C.R, 110088

In de buurt

  • New Delhi City Center-winkelcentrum - 5 min. rijden - 4.0 km
  • Televisietoren Pitampura - 5 min. rijden - 3.9 km
  • Rajiv Gandhi Cancer Institute & Research Centre - 5 min. rijden - 4.3 km
  • Majnu-ka-tilla - 11 min. rijden - 10.8 km
  • Chandni Chowk - 16 min. rijden - 12.8 km

Lokaal vervoer

  • Station Adarsh Nagar - 5 min. rijden
  • Haiderpur Badli Mor Station - 8 min. wandelen
  • Indira Gandhi International Airport (DEL) - 63 min. rijden

Restaurants

  • ‪Domino's Pizza - ‬4 min. rijden
  • ‪Sector -15, Rohini - ‬2 min. rijden
  • ‪Café Coffee Day - ‬3 min. rijden
  • ‪Costa Coffee - ‬1 min. wandelen
  • Lotus Leaf

Over deze accommodatie

Caspia Hotel New Delhi Shalimar Bagh

Hotel met een gezinsvriendelijk beleid niet ver van Majnu-ka-tilla
Dagelijks een gratis receptie, een terras en een koffiebar/café vormen slechts een kleine greep uit wat je kunt verwachten bij Caspia Hotel New Delhi Shalimar Bagh. Het plaatselijke restaurant LINX serveert ontbijt, lunch en diner. Blijf online met gratis wifi in de kamer en geniet van een tuin en een droogkuis/wasserijservice.
Tijdens je verblijf geniet je ook van:
  • Gratis parkeerplaatsen
  • Limousine- of autoservice, een ontbijtbuffet (toeslag) en snelle uitcheckservice
  • Rookvrije accommodatie, een feestzaal en bagageopslagruimte
Kamervoorzieningen
Alle 142 kamers zorgen voor veel comfort dankzij 24-uurs roomservice en (laptop)kluisjes, naast leuke voordelen zoals laptopwerkplekken en airconditioning.
Er zijn ook andere gemakken voorzien in de kamers zoals:
  • Hypoallergeen beddengoed en verrijdbare/extra bedden (toeslag)
  • Badkamers met bad/douchecombinaties en haardrogers
  • Flatscreentelevisies van 22 inch met premium tv-zenders
  • Waterkokers, dagelijkse schoonmaak en bureaus

Talen

Engels, Hindi

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Plaatselijke shuttleservice tot 4 km afstand
  • Shuttleservice vanaf het treinstation (toeslag)
  • Shuttle van/naar het winkelcentrum (toeslag)
  • Shuttle van/naar het pretpark (toeslag)
  • Limousine-/autoservice
  • Gratis zelf parkeren ter plaatse
  • Gratis parkeerplekken voor mobilhomes/bussen/vrachtwagens ter plaatse
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen beschikbaar

Eten en drinken

  • Dagelijks ontbijtbuffet tegen een toeslag beschikbaar van 07.30 uur tot 10.30 uur: INR 444 per persoon
  • Dagelijks gratis welkomstreceptie
  • Een koffiebar/café
  • Een restaurant
  • Snackbar/delicatessenwinkel

Restaurants ter plaatse

  • LINX

Dingen om te doen

  • Sportschool
  • Tv in gemeenschappelijke ruimtes

Gezinsvriendelijk

  • Extra bed (toeslag)
  • Geluiddichte kamers
  • Snackbar/delicatessenwinkel
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Gratis kranten in de lobby
  • Kluisje bij het onthaal
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Droogkuis-/wasserijservice
  • Huwelijksservices
  • Portier
  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Zakelijke diensten

  • 2 vergaderruimtes
  • Businesscentrum
  • Conferentiecentrum (84 vierkante meter)

Buiten

  • Picknickplaats
  • Terras
  • Tuin

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Informatieborden in braille of reliëfletters
  • Lift
  • Luisterhulpmiddelen
  • Rolstoeltoegankelijke paden
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen
  • Rolstoeltoegankelijkheid

Meer

  • 1 gebouw
  • 10 etages
  • Feestruimte
  • Gebouwd in 2011
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Extra bed (toeslag)
  • Hypoallergeen beddengoed
  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Bad/douchecombinatie
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Betaalfilms
  • Flatscreen-tv van 22 inch met premium kabelzenders

Eten en drinken

  • 24-uurs roomservice
  • Elektrische waterkoker
  • Gratis mineraalwater
  • Koffiezetapparaat/waterkoker
  • Minibar

Meer

  • (Laptop)kluis
  • Aangrenzende kamers beschikbaar
  • Airconditioning (met klimaatregeling)
  • Bureau
  • Geluiddichte kamers
  • Laptopvriendelijke werkplek
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek
  • Telefoon

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf 15.00 uur
Vroeg inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Toeslag voor vroeg inchecken: INR 1000
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur
Laat uitchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Toeslag voor laat uitchecken: INR 1000
Snelle uitcheckservice

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie biedt transfers vanaf het treinstation (hiervoor kan een toeslag gelden). Om opgehaald te worden, dien je de accommodatie 24 uur voor aankomst te contacteren. De contactgegevens vind je in de boekingsbevestiging.
De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.
Indiase staatsburgers dienen bij het inchecken een geldig Indiaas identiteitsbewijs met foto of rijbewijs te tonen. Reizigers die geen staatsburger van India zijn, dienen een geldig paspoort en visum te tonen.

Renovaties en sluitingen

Deze accommodatie is van 10 februari 2025 tot 30 september 2025 gesloten (datums kunnen wijzigen).

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Geen huisdieren of assistentiedieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Er kunnen 2 kinderen van 5 jaar en jonger gratis verblijven als ze gebruikmaken van de aanwezige bedden wanneer ze slapen in de kamer van de ouder of voogd
Er zijn verrijdbare/extra bedden beschikbaar aan INR 1500.0 per nacht.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer INR 444 per persoon
  • Toeslag voor vroeg inchecken: INR 1000 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
  • Toeslag voor laat uitchecken: INR 1000 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
  • Toeslag voor extra bed: INR 1500.0 per nacht

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
Contactloos betalen is mogelijk
Alleen boekingen van niet-lokale gasten worden geaccepteerd. Inchecken is niet toegestaan voor personen die in dezelfde stad als de accommodatie wonen.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een rookmelder, een beveiligingssysteem en een EHBO-koffer
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Registratienummer van de accommodatie 07AAPCS1691D1Z6
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.
Aangrenzende kamers kunnen aangevraagd worden, afhankelijk van beschikbaarheid. Informeer rechtstreeks bij de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.

Accommodatie ook bekend onder de naam

New Delhi Shalimar Bagh
Premier Inn New Delhi
Caspia Hotel Shalimar Bagh
Premier Inn Shalimar
Premier Inn Shalimar Bagh
Premier Inn Shalimar Bagh Hotel
Premier Inn Shalimar Bagh Hotel New Delhi
Premier Inn Shalimar Bagh New Delhi
Shalimar Bagh New Delhi
Premier New Delhi Shalimar Bagh
Premier Shalimar Bagh
Caspia New Delhi Shalimar Bagh
Caspia Shalimar Bagh
Caspia Hotel
Premier Inn New Delhi Shalimar Bagh
Caspia New Delhi Shalimar Bagh
Caspia Hotel New Delhi Shalimar Bagh Hotel
Caspia Hotel New Delhi Shalimar Bagh New Delhi
Caspia Hotel New Delhi Shalimar Bagh Hotel New Delhi

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Caspia Hotel New Delhi Shalimar Bagh?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel berekent Caspia Hotel New Delhi Shalimar Bagh voor parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik bij Caspia Hotel New Delhi Shalimar Bagh inchecken?

Inchecken is mogelijk vanaf 15.00 uur. Tegen een bedrag van INR 1000 kun je vroeg inchecken (afhankelijk van beschikbaarheid).

Tot hoe laat kan ik bij Caspia Hotel New Delhi Shalimar Bagh uitchecken?

Je dient om uiterlijk 12.00 uur uit te checken. Tegen betaling van een toeslag van INR 1000 kun je laat uitchecken (afhankelijk van beschikbaarheid).

Waar staat Caspia Hotel New Delhi Shalimar Bagh?

Dit gezinsvriendelijke hotel in New Delhi ligt in de zakenwijk, op 5 km afstand van Bhalswa Golf Course, Adventure Island (attractiepark) en New Delhi City Center-winkelcentrum. Ook Televisietoren Pitampura en Rajiv Gandhi Cancer Institute & Research Centre liggen op 5 km afstand. Haiderpur Badli Mor Station ligt op 8 minuten wandelen en naar Rohini Sector 18, 19 Station is het 23 minuten wandelen.

Beoordelingen over Caspia Hotel New Delhi Shalimar Bagh

Beoordelingen

6,6
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 12 van 66 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 22 van 66 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 17 van 66 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 2 van 66 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 13 van 66 beoordelingen

7,2/10

Netheid

6,4/10

Personeel en service

6,8/10

Voorzieningen

6,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Varun

Good basic clean rooms . Breakfast choice is elaborate and very good . Staff is helpful
2 nachten verbleven in oktober 2024

10/10 – Uitstekend

Kulwinder

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
We came here from 15 hours long flight felt good warm welcome from staff Mr Rajesh was helpful very good breakfast room was clean upgrade our room with no fees over all excellent stay strongly recommend Caspia Hotel
2 nachten verbleven in februari 2024

6/10 – Redelijk

Sukhbir

1 nacht verbleven in december 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Ashutosh Kumar

1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

abhishek

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great hotel, nice rooms
1 nacht verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Anant Kumar

2 nachten verbleven in augustus 2023

2/10 – Ontzettend slecht

SATWINDER

1 nacht verbleven in maart 2023

8/10 – Goed

PRADEEP

2 nachten verbleven in februari 2023

6/10 – Redelijk

Harninder

2/10 – Ontzettend slecht

Jayant

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Untidy hotel. Bedsheets and pillow covers looked like never been washed. Shower was broken, Walls have dirt marks. Will never go back again.
1 nacht verbleven in april 2022

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent service, friendly staff, food is excellent. Air quality in New Delhi can be hazardous
5 nachten verbleven in november 2019

8/10 – Goed

Raj

Positief: Personeel en service, comfort kamer
Everything was good apart from dinner time. Staff were relaxed and did not notice about me waiting for help.
1 nacht verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Excellent staff - very friendly and helpful. I believe this is a 3 start hotel, but was very impressed by the general cleanliness and food quality. My only reservation was the area it is in, Although it served my purpose, it would not be for everyone.
5 nachten verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger, Reisde met familie
Positief: Personeel en service
location and staff .. property is good but can be renovated and can be better .
1 nacht verbleven in juli 2019

6/10 – Redelijk

Tandiwe

Negatief: Netheid

Not very clean

Not very clean not very friendly staff only a few. Especially the lady in black at the reception rude
3 nachten verbleven in april 2019

8/10 – Goed

suneet

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Location is not so good otherwise all is well

Good experience good breakfast just the place is located in deserted type side and away from markets etc and hotel seems middle of nowhere otherwise all is ok
1 nacht verbleven in februari 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Mercy

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
I made a reservation for more than 15 days and for serious family reasons I had to check out a week before. The manager refused to return the money I had paid for that week. I do not recommend this hotel.
14 nachten verbleven in december 2018

8/10 – Goed

Sharkmann, CDMX

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel bueno , segun esta en el sector financiero pero pocos pudieron llegar a el sin muchas complicaciones. Les confundia el Dhalimar Bagh , por que aparentemente no esta ahi. Incluso gente a 5 cuadras no lo conocia. El distrito alrededor no hay nada para coprar un cafe o semejante es muy sucio como todo india. El hotel bien el desayuno incluido tambien bien.
2 nachten verbleven in november 2018

8/10 – Goed

Annu

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
poor wifie net access.location & approach road not upto mark.
3 nachten verbleven in november 2018

8/10 – Goed

Raj, Bedford, England

Positief: Personeel en service, comfort kamer

Good hotel in North West of Delhi.

On my arrival Reception staff busy with customers so had to wait for quite some time. Check in was quick and efficient. Staff was attentive and friendly. House keeping Manager Mr N Pandey gave me his good attention and quickly sorted out some minor issues. Very pleased with my stay.
1 nacht verbleven in september 2018

6/10 – Redelijk

K, Mumbai

Negatief: Netheid, personeel en service en comfort kamer

Avg hotel

Nice hotel but staff needs to maintain and has lots of mosquitoes. Breakfast is chaos and very few waiters to clean table n refill food
1 nacht verbleven in april 2018

8/10 – Goed

Andrew, Galveston, TX, USA

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Sharp-witted staff made the difference.

The gentleman who cared for my room (Piyush) picked up on the fact that a foreigner like myself would need plenty of water. He saw to it and he kept my room clean and well supplied. A gentleman at the front desk (Mandeep) was always on the ball. He made good eye-contact and checked to see how I was doing every step of the way. The gym upstairs was a very nice touch, as I had plenty of time to use it during the day. It helped me to stay sharp and to overcome the effects of traveling. Nice. I will probably need a place to stay in Delhi again in a couple of years. I'll be back.
3 nachten verbleven in april 2018

2/10 – Ontzettend slecht

Arvind

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

No check in. Was not allowed to check in .

Was not allowed to check in as my partner had local id. Had to move to another hotel. Lots of hassle and time wasted. Pl return the £145.00 that I have paid
4 nachten verbleven in januari 2018

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
we booked through expedia.. we booked a room with complementary breakfast included in price .. but they charged us the breakfast separately.. Either there was some issue with expedia .. its not user friendly.. overall hotel was good but room service was not upto the mark..
1 nacht verbleven in december 2017

8/10 – Goed

Sandip

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten

Caspia hotel

Good value for money, you do need to travel to see the sights but that was expected. And reason for staying at this hotel was due to an attendance of a wedding at the hotel. Staff are friendly and helpful. Wi-fi is okay for messaging and email and light browsing but anything beyond that it doesn't work. Breakfast was lovely, continental as well as local and south Indian.
1 nacht verbleven in augustus 2017