Marco Polo Davao
Luxe hotel met 4 restaurants en een volledig uitgeruste spa
Kies datums om prijzen te bekijken
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
5 van 5 kamers weergeven
Alle foto's voor Club kamer (Continental) laden

Club kamer (Continental)
Hoogtepunten
Airconditioning
Club lounge
Lcd-televisie
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
Badjassen
Een haardroger
Een bad/douchecombinatie
Alle foto's voor Superior kamer laden

Superior kamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Lcd-televisie
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
Badjassen
Een haardroger
Een bad/douchecombinatie
Een privébadkamer
Alle foto's voor Premier kamer laden

Premier kamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Een minibar met enkele gratis items
Lcd-televisie
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
Badjassen
Een haardroger
Een bad/douchecombinatie
Alle foto's voor Deluxe kamer laden

Deluxe kamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Lcd-televisie
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
Badjassen
Een haardroger
Een bad/douchecombinatie
Een privébadkamer
Alle foto's voor Deluxe kamer (Cabana) laden

Deluxe kamer (Cabana)
Hoogtepunten
Airconditioning
Lcd-televisie
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
Badjassen
Een haardroger
Een bad/douchecombinatie
Een privébadkamer
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Claro M Recto Street, Davao, Davao, 8000
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

Waterfront Insular Hotel Davao
Waterfront Insular Hotel Davao
- Zwembad
- Spa
- Kinderzwembad
- Gratis wifi
8.0 van 10, Zeer goed, 762 beoordelingen
De prijs is € 74
inclusief belastingen en toeslagen
27 jul - 28 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Contante waarborg: PHP 2000 per dag
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer PHP 950 per persoon
- Toeslag voor luchthavenshuttle: PHP 200 per persoon (enkele reis)
- Kindertarief voor de luchthavenshuttle: PHP 200 (enkele reis), (van 6 tot 12 jaar oud)
- Valetparkeerkosten: PHP 50 per verblijf (incl. in- en uitrijden)
- Toeslag voor extra bed: PHP 1700.0 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Alle gasten dienen een geldig paspoort te tonen. Dit is de enige vorm van identificatie die bij deze accommodatie wordt geaccepteerd.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de accommodatie. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.
Voor sommige faciliteiten is de toegang beperkt. Voor meer informatie kun je de accommodatie contacteren via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Davao Marco Polo
Marco Polo Davao
Marco Polo Hotel Davao
Marco Polo Davao Davao City
Marco Polo Davao Hotel Davao
Marco Polo Davao Hotel
Marco Polo Davao Hotel
Marco Polo Davao Davao
Marco Polo Davao Hotel Davao
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Marco Polo Davao
Beoordelingen
8,6
Uitstekend
8,8/10
Netheid
9,0/10
Personeel en service
8,6/10
Voorzieningen
8,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
24 aug 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in augustus 2018
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
29 jan 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
nice, but kinda expensive
Geverifieerde reiziger
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
18 jul 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Comfortabel
Geverifieerde reiziger
10/10 – Uitstekend
Decock Philippe, Kortrijk , Belgium
10 jan 2014
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super Breakfast and the best hotel in Davao City
Decock Philippe
10/10 – Uitstekend
lukas
17 jun 2012
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
een heerlijk hotel als je het kunt betalen
lukas
8/10 – Goed
Jorn
6 sep 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
So nice hotel :)
Jorn
1 nacht verbleven in maart 2020
10/10 – Uitstekend
David&Susan
Reisde met partner
23 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
David&Susan
3 nachten verbleven in maart 2020
10/10 – Uitstekend
gil
19 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
gil
3 nachten verbleven in maart 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
16 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in maart 2020
2/10 – Ontzettend slecht
Andrew
Zakenreiziger
7 mrt 2020
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Andrew
2 nachten verbleven in februari 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
7 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in februari 2020
10/10 – Uitstekend
Daniel
Reisde met familie
5 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Daniel
1 nacht verbleven in maart 2020
6/10 – Redelijk
SATOSHI
4 mrt 2020
SATOSHI
1 nacht verbleven in maart 2020
8/10 – Goed
stephen
Reisde met een groep, Reisde met familie
1 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Location
stephen
5 nachten verbleven in februari 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
29 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in februari 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
18 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in februari 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
17 feb 2020
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2019
8/10 – Goed
Thomas
13 feb 2020
Positief: Personeel en service, comfort kamer
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Thomas
1 nacht verbleven in februari 2020
8/10 – Goed
Takao
Reisde met een groep
13 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ホテルのバーにカラオケが!!!
Takao
3 nachten verbleven in februari 2020
10/10 – Uitstekend
Eric
Reisde met partner
12 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Eric
2 nachten verbleven in februari 2020
6/10 – Redelijk
Yoshi, 京都府京都市
10 feb 2020
Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Yoshi
2 nachten verbleven in februari 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
6 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in februari 2020
8/10 – Goed
Espie
Reisde met familie
4 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Espie
2 nachten verbleven in januari 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
29 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
Thelma
Reisde met een groep
29 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Thelma
3 nachten verbleven in januari 2020