Dalian Kerren Hotel
Luxe hotel met 3 restaurants en fitnessfaciliteiten
Fotogalerie voor Dalian Kerren Hotel





Beoordelingen
8,6 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt
Dalian Kerren Hotel ligt in Dalian in de zakenwijk. Ontdek de prachtige natuur van de omgeving bij Daheishan Scenic Area en Golden Pebble Beach. Daarnaast kun je ook Jinshitan Geological Museum en Dalian Rotsen Museum bezoeken, enkele culturele hoogtepunten. Wil je graag een evenement of wedstrijd bijwonen tijdens je verblijf? Kijk dan even wat er op de planning staat bij Jinzhou-stadion of Dalian Stadium.

186 Jinma Road, Development Area Dalian, Dalian, Liaoning
In de buurt
- Jinzhou-stadion - 9 min. rijden - 9.3 km
- Daheishan Scenic Area - 18 min. rijden - 9.9 km
- Badstrand Golden Coast West - 22 min. rijden - 21.9 km
- Zhongshan-plein - 27 min. rijden - 28.8 km
- Xinghai-plein - 32 min. rijden - 34.7 km
Lokaal vervoer
Restaurants
- McDonald's (麦当劳) - 3 min. wandelen
- 星巴克 - 2 min. wandelen
- Maan Coffee 漫咖啡 - 3 min. wandelen
- Burger King 汉堡王 - 1 min. wandelen
- 鱼你在一起 - 2 min. wandelen
Over deze accommodatie
Dalian Kerren Hotel
Gelijkaardige accommodaties

Dalian East Hotel
Dalian East Hotel
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
8.8 van 10, Uitstekend, 103 beoordelingen
De prijs is € 66
inclusief belastingen en toeslagen
31 okt - 1 nov
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Waarborg: CNY 400.00 per dag
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer CNY 119 voor volwassenen en CNY 119 voor kinderen
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een koolmonoxidedetector, een brandblusapparaat, een rookmelder, een beveiligingssysteem en een EHBO-koffer
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.
Kinderen jonger dan 18 jaar worden zonder toezicht van volwassenen niet tot de spa toegelaten.
Nationale beoordeling
Ten behoeve van onze klanten hebben we een classificatie toegekend volgens ons classificatiesysteem.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Kerren Hotel
Dalian Kerren
Kerren
Dalian Kerren Hotel Hotel
Dalian Kerren Hotel Dalian
Dalian Kerren Hotel Hotel Dalian
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Dalian Kerren Hotel
Beoordelingen
8,6
Uitstekend
8,2/10
Netheid
8,6/10
Personeel en service
8,0/10
Voorzieningen
8,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
21 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in januari 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
17 jan 2020
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in januari 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
2 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in november 2019
6/10 – Redelijk
KEIZO
Zakenreiziger
25 nov 2019
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
KEIZO
1 nacht verbleven in november 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
16 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service
Geverifieerde reiziger
6 nachten verbleven in november 2019
10/10 – Uitstekend
Rie
Reisde met familie
7 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Rie
1 nacht verbleven in november 2019
10/10 – Uitstekend
Keiji
Zakenreiziger
29 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Keiji
3 nachten verbleven in oktober 2019
8/10 – Goed
toto21th, 日本
Zakenreiziger, Reisde met partner, Reisde met familie
21 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
toto21th
2 nachten verbleven in september 2019
10/10 – Uitstekend
Eiji
15 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
リーゾナブル価格と総合的良好
Eiji
6 nachten verbleven in september 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
11 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in september 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
28 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in augustus 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
11 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
6 nachten verbleven in augustus 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
11 aug 2019
Geverifieerde reiziger
6 nachten verbleven in augustus 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
2 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juli 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
25 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juli 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
18 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
満足です
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in juli 2019
8/10 – Goed
Yasu, Japan
2 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yasu
2 nachten verbleven in juni 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
29 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juni 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
29 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in juni 2019
8/10 – Goed
Takepon
Zakenreiziger
22 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Takepon
6 nachten verbleven in juni 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
18 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
1 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
5 nachten verbleven in mei 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
29 apr 2019
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in april 2019
10/10 – Uitstekend
SOICHI
15 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
良いホテル
SOICHI
4 nachten verbleven in april 2019
10/10 – Uitstekend
TRR, hiroshima, jp
Zakenreiziger
11 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service
TRR
1 nacht verbleven in april 2019








