Shangri-La Colombo

5.0-sterrenaccommodatie
Luxe hotel op het strand, met een buitenzwembad

Kies datums om prijzen te bekijken

Beoordelingen

9,4 op 10 –
Uitzonderlijk

Populaire voorzieningen

  • Ontbijt beschikbaar
  • Zwembad
  • Bubbelbad
  • Bar
  • Spa
  • Roomservice
De huidige prijs is € 166
inclusief belastingen en toeslagen
10 jan - 11 jan 2026

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
33 van 33 kamers weergeven

Specialty Suite

  • Max. aantal: 2

Deluxe Twin kamer, uitzicht op meer

10,0 van 10
Uitzonderlijk
(2 beoordelingen)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Gratis babybed
Ledtelevisie
Kussenkeuzemenu
Verduisterende gordijnen
Lakens van Egyptisch katoen
  • 42 m²
  • Uitzicht op het meer
  • Max. aantal: 3
  • 2 eenpersoonsbedden

Horizon Club, Kamer, 1 kingsize bed, uitzicht op zee

10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Club lounge
Gratis babybed
Ledtelevisie
Kussenkeuzemenu
Verduisterende gordijnen
  • 42 m²
  • Uitzicht op zee
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed

Horizon Club, Kamer, 1 kingsize bed, uitzicht op meer

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Club lounge
Gratis babybed
Ledtelevisie
Kussenkeuzemenu
Verduisterende gordijnen
  • 42 m²
  • Uitzicht op het meer
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed

Deluxe kamer, 1 kingsize bed, uitzicht op zee

9,8 van 10
Uitzonderlijk
(7 beoordelingen)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Gratis babybed
Ledtelevisie
Kussenkeuzemenu
Verduisterende gordijnen
Lakens van Egyptisch katoen
  • 42 m²
  • Uitzicht op zee
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed

Deluxe kamer, 1 kingsize bed, uitzicht op meer

9,8 van 10
Uitzonderlijk
(14 beoordelingen)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Gratis babybed
Ledtelevisie
Kussenkeuzemenu
Verduisterende gordijnen
Lakens van Egyptisch katoen
  • 42 m²
  • Uitzicht op het meer
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed

Premier kamer, 1 kingsize bed, balkon

10,0 van 10
Uitzonderlijk
(3 beoordelingen)

Hoogtepunten

Een balkon
Geluidsisolatie
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Gratis babybed
Ledtelevisie
Kussenkeuzemenu
Verduisterende gordijnen
  • 42 m²
  • Uitzicht op zee
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed

Premier kamer, 1 kingsize bed, uitzicht op zee

9,0 van 10
Fantastisch
(6 beoordelingen)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Gratis babybed
Ledtelevisie
Kussenkeuzemenu
Verduisterende gordijnen
Lakens van Egyptisch katoen
  • 42 m²
  • Uitzicht op zee
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed

Executive suite, 1 kingsize bed

10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Executive lounge
Gratis babybed
Ledtelevisie
Kussenkeuzemenu
Verduisterende gordijnen
  • 84 m²
  • Max. aantal: 4
  • 1 kingsize bed

Appartement, 1 slaapkamer

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Executive lounge
Gratis babybed
Ledtelevisie
Kussenkeuzemenu
Aparte slaapkamer
  • 1 slaapkamer
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed

Appartement, 2 slaapkamers, toegang tot de clublounge

7,0 van 10
Goed
(2 beoordelingen)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Executive lounge
Gratis babybed
Ledtelevisie
Kussenkeuzemenu
2 slaapkamers
  • 2 slaapkamers
  • Max. aantal: 6
  • 2 kingsize bedden

Premier Ocean View King Room

  • Max. aantal: 3

Deluxe Lake View King Room

  • Max. aantal: 3

Shangri-La Suite

  • Max. aantal: 2

One-Bedroom Apartment

  • Max. aantal: 3

Deluxe Twin Room With Ocean View

  • Max. aantal: 3

Deluxe King Room With Ocean View

  • Max. aantal: 3

Deluxe Twin Room With Lake View

  • Max. aantal: 3

Premier Balcony Room Non Smoking

  • Max. aantal: 3

Premier King Room With Ocean View

  • Max. aantal: 3

Premier Twin Room With Ocean View

  • Max. aantal: 3

Two-Bedroom Apartment

  • Max. aantal: 6

Executive Twin Suite

  • Max. aantal: 3

Horizon Club Lake View King

  • Max. aantal: 3

Horizon Club Ocean View Twin

  • Max. aantal: 3

Horizon Club Lake View Twin

  • Max. aantal: 3

Horizon Club Ocean View King

  • Max. aantal: 3

Deluxe King Room With Ocean View-Smoking

  • Max. aantal: 3

Deluxe Lake View Room

  • Max. aantal: 2

Deluxe Ocean View Room

  • Max. aantal: 2

Premier Balcony Room

  • Max. aantal: 3

Premier Ocean View Room

  • Max. aantal: 2

Executive Suite

  • Max. aantal: 3

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
1 Galle Face, Colombo, 00200

In de buurt

  • One Galle Face - 1 min. wandelen - 0.0 km
  • Galle Face Green - 2 min. wandelen - 0.2 km
  • Galle Face Beach - 5 min. wandelen - 0.5 km
  • Avondmarkt Galle Face Green - 8 min. wandelen - 0.7 km
  • Bally's Casino - 16 min. wandelen - 1.4 km

Lokaal vervoer

  • Station Colombo Fort - 9 min. rijden
  • Colombo (CMB-Bandaranaike Intl.) - 45 min. rijden

Restaurants

  • ‪Bombay Borough - ‬1 min. wandelen
  • ‪The T-Lounge & Bar By Dilmah - ‬1 min. wandelen
  • ‪Pastamania - ‬1 min. wandelen
  • ‪Dinemore - One Galle Face - ‬1 min. wandelen
  • ‪Indian Ocean Pavilion - ‬6 min. wandelen

Over deze accommodatie

Shangri-La Colombo

Hotel met een luxe stijl niet ver van Galle Face Green
Shangri-La Colombo bevindt zich dicht bij Bally's Casino en Pettah Markt en biedt een dakterras, een kunstgalerij ter plaatse en een shoppingcenter ter plaatse. Geniet van een massage, een gezichtsbehandeling of een manicure/pedicure bij het wellnesscentrum ter plaatse. Ga lekker eten bij een van de 3 restaurants ter plaatse. Ze serveren er ontbijt, lunch en diner, en je geniet er van internationale gerechten. Naast een koffiebar/café en een tuin, hebben gasten ook toegang tot gratis wifi in de kamer.
Andere voordelen van dit hotel zijn:
  • Een zwembad met ligstoelen en parasols bij het zwembad
  • Gratis parkeerplaatsen en valetparkeerservice
  • Een ontbijtbuffet (toeslag), een shuttleservice van/naar de luchthaven en een oplaadpunt voor elektrische auto's
  • Een buitenzwembad, snelle uitcheckservice en snelle incheckservice
  • Beoordelingen van gasten zijn zeer positief over het behulpzame personeel
Kamervoorzieningen
Alle 541 kamers bieden veel comfort met 24-uurs roomservice en kussenmenu's, bovenop voordelen zoals (laptop)kluisjes en airconditioning.
Er zijn extra voorzieningen zoals:
  • Lakens van Egyptisch katoen, donsdekens en verrijdbare/extra bedden (toeslag)
  • Diepe ligbaden, bidets en gratis toiletartikelen
  • Ledtelevisies met premium tv-zenders
  • Ledlampen, gratis kinderbedden en waterkokers

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi en kabelinternet
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Oplaadstation voor elektrische voertuigen ter plaatse
  • 24-uurs shuttleservice van/naar de luchthaven op verzoek tegen een toeslag
  • Gratis zelf parkeren ter plaatse
  • Gratis valetparkeren ter plaatse

Eten en drinken

  • Dagelijks ontbijtbuffet tegen een toeslag beschikbaar van 06.30 uur tot 10.30 uur: USD 20 voor volwassenen en USD 10 voor kinderen
  • 2 bars/lounges
  • 3 restaurants
  • Een koffiebar/café
  • Snackbar/delicatessenwinkel

Restaurants ter plaatse

  • Central
  • Sapphyr Lounge
  • Shang Palace
  • The Capital Bar & Grill
  • The Capital Bar & Grill

Dingen om te doen

  • Bubbelbad
  • Buitenzwembad
  • Designerwinkels
  • Kunstgalerij
  • Sauna
  • Stoombad
  • Volledig uitgeruste spa
  • Winkelcentrum

Gezinsvriendelijk

  • Babybed in de kamer
  • Buitenzwembad
  • Extra bed (toeslag)
  • Geluiddichte kamers
  • Snackbar/delicatessenwinkel
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Cadeauwinkel/kiosk
  • Geldautomaat
  • Gratis kranten in de lobby
  • Kapsalon
  • Kluisje bij het onthaal
  • Wasserij
  • Waterkoeler

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Droogkuis-/wasserijservice
  • Hulp met excursies en tickets
  • Huwelijksservices
  • Meertalig personeel
  • Portier
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Turndownservice

Zakelijke diensten

  • Businesscentrum
  • Computerstation
  • Conferentiecentrum (4.664 vierkante meter)
  • Vergaderruimtes

Buiten

  • Aan het strand
  • Dakterras
  • Ligstoelen aan het zwembad
  • Parasols bij het zwembad
  • Tuin

Volledig uitgeruste spa

  • 10 behandelingsruimtes
  • Aromatherapie
  • Ayurvedische behandelingen
  • Behandelingsruimtes voor koppels
  • Gezichtsbehandelingen
  • Hotstone-massages
  • Hydrotherapie
  • Manicures/pedicures
  • Massages voor diepe bindweefsels
  • Reflexologie
  • Spa dagelijks geopend
  • Zweedse massages

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Lift
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
  • Rolstoeltoegankelijke luchthavenshuttle

Meer

  • 1 gebouw
  • 27 etages
  • Balzaal
  • Bioafbreekbare rietjes beschikbaar
  • Bioafbreekbare roerstaafjes beschikbaar
  • Feestruimte
  • Gebouwd in 2017
  • Geen frisdrank in plastic flessen
  • Geen plastic rietjes
  • Geen plastic roerstaafjes
  • Geen water in plastic flessen
  • Herbruikbaar tafelgerei
  • Herbruikbare kopjes
  • Plantenmuur
  • Ramen met dubbelglas
  • Rookvrije accommodatie
  • Ten minste 80% van de verlichting werkt met leds
  • Ten minste 80% van de voedingsproducten komt van lokale producenten
  • Tentoonstellingen van plaatselijke kunstenaars
  • Tours en activiteiten van lokale aanbieders
  • Uitgebreid beleid om voedselverspilling te voorkomen
  • Uitgebreid recyclingbeleid
  • Veganistische gerechten
  • Vegetarisch ontbijt beschikbaar
  • Vegetarische gerechten

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Donzen dekbed
  • Extra bed (toeslag)
  • Gratis babybed
  • Kussenkeuzemenu
  • Lakens van Egyptisch katoen
  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Bad/douchecombinatie
  • Badjassen
  • Bidet
  • Diep bad
  • Gratis toiletartikelen
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels

Entertainment

  • Led-tv met premium kabelzenders

Eten en drinken

  • 24-uurs roomservice
  • Elektrische waterkoker
  • Gratis mineraalwater
  • Koffiezetapparaat/waterkoker
  • Minibar

Meer

  • (Laptop)kluis
  • Aangrenzende kamers beschikbaar
  • Airconditioning
  • Bureau
  • Energiebesparende schakelaars in kamers
  • Geluiddichte kamers
  • Ledverlichting
  • Strijkijzer/strijkplank
  • Telefoon

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: middernacht
In- en uitchecken zonder direct persoonlijk contact
Snelle incheckservice
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur
Snelle uitcheckservice

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie biedt transfers vanaf de luchthaven (hiervoor kan een toeslag gelden). Je dient je aankomstgegevens vooraf aan de accommodatie door te geven. De contactgegevens vind je in de boekingsbevestiging.
De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.
De informatie die de accommodatie verstrekt, is mogelijk vertaald met automatische vertaaltools
Als je een rate plan inclusief ontbijt hebt geboekt, ontvang je ontbijt voor gasten van 12 jaar en ouder.

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Geen huisdieren of assistentiedieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Er zijn verrijdbare/extra bedden beschikbaar aan USD 25.0 per nacht.
Op verzoek zijn er gratis babybedjes beschikbaar bij de accommodatie

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer USD 20 voor volwassenen en USD 10 voor kinderen
  • Toeslag voor luchthavenshuttle: USD 75 per voertuig (enkele reis, voor maximum 2 personen)
  • Toeslag voor extra bed: USD 25.0 per nacht

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
Geluidsdichte kamers kunnen niet gegarandeerd worden.
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
De vermelde ontbijttoeslag voor kinderen geldt voor gasten tot en met 11 jaar.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Je dient vooraf te reserveren voor massagebehandelingen en spabehandelingen. Reserveringen kun je voor je aankomt maken als je de accommodatie contacteert via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.
Aangrenzende kamers kunnen aangevraagd worden, afhankelijk van beschikbaarheid. Informeer rechtstreeks bij de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.
Gasten van minder dan 18 jaar oud worden niet toegelaten in de spa. Gasten jonger dan 18 jaar worden alleen onder toezicht van een volwassene toegelaten.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Shangri Colombo Hotel
Shangri-La Hotel Colombo
Shangri-La Colombo
Hotel Shangri-La Hotel, Colombo Colombo
Colombo Shangri-La Hotel, Colombo Hotel
Hotel Shangri-La Hotel, Colombo
Shangri-La Hotel, Colombo Colombo
Shangri La Colombo
Shangri-La Hotel
Shangri-La
Shangri-La Colombo Hotel
Shangri La Hotel Colombo
Shangri-La Colombo Colombo
Shangri-La Colombo Hotel Colombo

Veelgestelde vragen

Beschikt Shangri-La Colombo over een zwembad?

Ja, deze accommodatie heeft een buitenzwembad.

Hoeveel kost een verblijf bij Shangri-La Colombo?

Vandaag, 15 dec. 2025, kost een verblijf bij Shangri-La Colombo van één nacht voor twee volwassenen op 10 jan. 2026 min. € 165,94, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Zijn huisdieren welkom bij Shangri-La Colombo?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel kost het om hier te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen en valetparkeerservice.

Hoe laat kan ik bij Shangri-La Colombo inchecken?

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: middernacht.

Tot hoe laat kan ik bij Shangri-La Colombo uitchecken?

Je dient om uiterlijk 12.00 uur uit te checken.

Biedt Shangri-La Colombo een shuttle naar het vliegveld?

Ja, er is op verzoek een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van USD 75 per voertuig.

Waar staat Shangri-La Colombo?

Dit hotel in Kompannaweediya ligt aan het strand, in het stadscentrum en op 2 km afstand van Galle Face Green en Pettah Markt. Ook Winkelcentrum Colombo City Centre en Jami Ul-Alfar-moskee liggen op 3 km afstand.

Beoordelingen

Beoordelingen over Shangri-La Colombo

9,4

Uitzonderlijk

9,6

Netheid

9,0

Locatie

9,2

Personeel en service

9,0

Milieuvriendelijkheid

9,4

Staat van de accommodatie en faciliteiten
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 391 van 518 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 82 van 518 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 25 van 518 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 13 van 518 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 7 van 518 beoordelingen

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Joyce

Positief: Voorzieningen
1 nacht verbleven in maart 2025

10/10 – Uitstekend

JOACHIM

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Wouter, Amsterdam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super hotel, veel comfort, heerlijk voor verblijf in drukke stad
1 nacht verbleven in november 2018

10/10 – Uitstekend

Ward

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Horizon Club

The hotel is just out of the busy city center of Colombo with great views over the sea and the city. The very nice staff can advise you what to do around the hotel. We booked the Horizon Club which provides the separate lounge on the 32nd floor with complementary breakfast, snacks, afternoon tea and cocktails in the evening.
2 nachten verbleven in november 2018

10/10 – Uitstekend

Damith

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Shangri La je kan er niet omheen in Colombo.

Shangri La Hotel het nieuwe 5 ster hotel in Sri Lanka op unieke locatie in Colombo City Center moet je toch echt gezien hebben. Kwaliteit is 100 % van aankleding van het hotel tot het personeel wat klaar staat om je te verwennen maar ook kleine dingen als een schaal appels bij de lift decoratief met de bedoeling "Geniet" was puntje op de i ;-)
2 nachten verbleven in juli 2018

6/10 – Redelijk

David

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff were kind. Hotel is typical corporate hotel
2 nachten verbleven in december 2025

10/10 – Uitstekend

Mario

Positief: Netheid, voorzieningen
wonderful country with amazing people! Looking forward coming back again
8 nachten verbleven in november 2025

10/10 – Uitstekend

Aisalan

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Everything was great. Room service, staff and especially the breakfast buffet. I will definitely come back here.
3 nachten verbleven in november 2025

10/10 – Uitstekend

martin

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
pofessional all round service cleanliness have never stayed at a Shangri-la hotel before and was really impressed generally.with everything.
2 nachten verbleven in november 2025

6/10 – Redelijk

Riaz

Reisde met partner
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Room supposed to be Ocean view but it was partial ocean view! Check out and check in takes very long.
5 nachten verbleven in november 2025

10/10 – Uitstekend

James

Reisde met huisdieren
Positief: Netheid
Sexy
2 nachten verbleven in november 2025

10/10 – Uitstekend

Claire, Lincoln

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Everything was perfect
2 nachten verbleven in november 2025

10/10 – Uitstekend

Sharlene, Mount Cook

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
To be in the position where your children become unwell overseas is extremely stressful, we were fortunate however to experience a service at Shangri-la Colombo that went above and beyond my expectations of any accomodation. A particular mention to the chefs- particularly the head chef who prepared special meals to accomodate my 2 year old sons recovery, the restaurant staff, the hotel staff who daily asked of my childrens wellbeing & empathising being parents themselves. The volume of housekeeping we required was WELL above our quota but not once was there a single comment. A particular mention of the restaurant manager (Maki); who on one occasion upon seeing my level of distress experiencing this kind of event while being away from home responded- "while you are away from home, separated from your own family- you become a part of ours here", numerous occasions during our stay you offered if we required "absolutely any assistance" possible to simply contact you, this individual is an absolute asset to Shangri-la chain, i can't emphasize that enough, he was incredibly helpful. I realise there is a certain level of expectation when staying at higher end accomodation, this experience excelled above and beyond. I would without hesitation recommend any family stay here, it's especially when the unexpected occurs travelling this kind of support exceeds any monetary considerations. Thank you Shangri-la Colombo!!! ❤️🇱🇰
4 nachten verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

Fateha

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Such a great hotel, such great food and the service was excellent! Pasan was great providing us with copious chai, non stop requests and was great all round, Eranda was excellent too. I wish I remembered everyone’s name, but would recommend the stay for their service alone - couldn’t do enough for us. Hotel rooms were clean, would recommend their half board option (some of the best food we had in Sri Lanka) and great shower facility too.
1 nacht verbleven in november 2025

6/10 – Redelijk

Sanjeewa, Philadelphia

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Confusing check in and somewhat indifferent check in staff
3 nachten verbleven in november 2025

10/10 – Uitstekend

Janet

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Room was impeccable, staff was extremely friendly and the fact that it was connected to the mall was a major plus
5 nachten verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

Paul

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great room, amenities and lobby were fantastic.
1 nacht verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

Mahjoob

1 nacht verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

andrew

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel in line with normal Shangri-La standards. Team here however was absolutely superb - helpful, friendly, great fun people. They made the stay particularly enjoyable. Breakfast is solid 5 star level with good, diverse buffet; the capital bar is wonderful, world standard. Food and beverage was strong throughout. Will stay here again.
5 nachten verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

HASSAN

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Overall, friendly, clean and modern
2 nachten verbleven in oktober 2025

4/10 – Matig

chiba

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
部屋が狭い
1 nacht verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

Mudi

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We recently had the pleasure of staying at Shangri-La Colombo from 14th to 19th October 2025, and I wanted to take a moment to express our heartfelt appreciation for the exceptional hospitality we experienced throughout our stay. While every member of the team was attentive, courteous, and welcoming, we would especially like to extend a special shout-out to Chef Dishan and Pradeep from the Central restaurant. Their genuine warmth, professionalism, and personal attention truly elevated our mornings. Each day, they went above and beyond to ensure our breakfast experience was not only delicious but also memorable. From remembering our preferences to greeting us with a smile and kind words, they made us feel right at home. It’s rare to come across such dedication and passion in hospitality, and we are incredibly grateful for the care and attention they showed us. Thanks to them, our mornings started on a high note, setting the tone for wonderful days in Colombo. We look forward to returning to Shangri-La Colombo in the future and hope to see these two outstanding team members again. Please pass on our sincere thanks and appreciation to Chef Dishan and Pradeep for making our stay so special.
6 nachten verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

Yuka

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
スタッフの方々が親切で、PickMeで車を呼ぶ際に上手くいかなかった際にも、代わりに電話してくださったりして大変助かりました。隣のショッピングモールにも連結しているのですぐにお土産を買いに行けます。敷地内で全て完結するので非常に便利です。
1 nacht verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Yumiko

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
施設もきれいで立地もよく、最終日の宿にぴったりのホテルでした。大きなショッピングモールに直結しているため、お土産の買い出しやご飯にもとても便利でした。 また、帰国のフライトが深夜便であることをお伝えしたところ(当日の予約状況に余裕があったので)通常チェックアウトが12時も関わらず、無料で16時まで部屋を使わせていただくことができ大変助かりました。ありがとうございました。
1 nacht verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

SUMEDHA

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The room was clean comfortable and I kept oversleeping on the bed. Being right next One Galle Face helped provide a variety of shopping and culinary options. Hotel staff were very polite and helpful.
3 nachten verbleven in september 2025