Hotel Sechzehn
Gezinsvriendelijke hotel met gratis ontbijt en een koffiebar/café
Fotogalerie voor Hotel Sechzehn





Beoordelingen
8,8 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 125
inclusief belastingen en toeslagen
11 jan - 12 jan 2026
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Comfort eenpersoonskamer laden

Comfort eenpersoonskamer
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Verwarming
Flatscreentelevisie
Hypoallergeen beddengoed
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Alle foto's voor Comfort tweepersoonskamer laden

Comfort tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Verwarming
Een gratis babybed
Flatscreentelevisie
Hypoallergeen beddengoed
Verduisterende gordijnen
Alle foto's voor Comfort Twin kamer, 2 eenpersoonsbedden laden

Comfort Twin kamer, 2 eenpersoonsbedden
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Verwarming
Flatscreentelevisie
Hypoallergeen beddengoed
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Misschien vind je dit ook leuk

The Ascot Hotel Köln
Binnenstad
- Huisdiervriendelijk
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
8.0 van 10, Zeer goed, 379 beoordelingen
De prijs is € 77
inclusief belastingen en toeslagen
8 jan - 9 jan 2026
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Bahnhofstrasse 16, Leverkusen, NW, 51379
Over deze accommodatie
Hotel Sechzehn
Gelijkaardige accommodaties

Nikii City Hotel
Nikii City Hotel
- Huisdiervriendelijk
- Gratis wifi
- Restaurant
- Ontbijt beschikbaar
8.8 van 10, Uitstekend, 159 beoordelingen
De prijs is € 86
inclusief belastingen en toeslagen
5 jan - 6 jan 2026
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Betaald parkeren: EUR 8.00 per nacht
- Toeslag voor huisdieren: EUR 10 per huisdier, per nacht
- Hulpdieren zijn vrijgesteld van heffingen
- Laat uitchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.
Nationale beoordeling
Hotelstars Union kent in Duitsland een officiële sterrenclassificatie toe. Deze accommodatie heeft 3 sterren toegekend gekregen.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Sechzehn
Hotel Sechzehn Leverkusen
Sechzehn Leverkusen
Hotel Sechzehn Hotel
Hotel Sechzehn Leverkusen
Hotel Sechzehn Hotel Leverkusen
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Hotel Sechzehn
8,8
Uitstekend
9,2
Netheid
7,2
Locatie
9,2
Personeel en service
8,2
Milieuvriendelijkheid
8,6
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
4 feb 2015
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
8/10 – Goed
Michel
20 jan 2015
Positief: Netheid
Michel
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
30 mei 2012
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super service~!
Geverifieerde reiziger
10/10 – Uitstekend
jose gonzalez, miami
21 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
jose gonzalez
4 nachten verbleven in november 2025
8/10 – Goed
Daniel
Zakenreiziger
28 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Daniel
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Dirk
3 jun 2025
Dirk
4 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Melanie
Reisde met familie
17 apr 2025
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Melanie
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Willi
Zakenreiziger
31 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Willi
1 nacht verbleven in maart 2025
6/10 – Redelijk
xiao
21 sep 2024
xiao
3 nachten verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Tufan
Zakenreiziger
26 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Tufan
2 nachten verbleven in juni 2024
8/10 – Goed
Dirk
19 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Dirk
2 nachten verbleven in november 2023
10/10 – Uitstekend
Joachim
23 jun 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Joachim
1 nacht verbleven in juni 2023
8/10 – Goed
Sonja
Zakenreiziger
20 nov 2022
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Sonja
1 nacht verbleven in november 2022
8/10 – Goed
Rainer
6 jul 2022
Rainer
4 nachten verbleven in juni 2022
10/10 – Uitstekend
John
Zakenreiziger
5 apr 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
First class hotel
John
3 nachten verbleven in maart 2022
8/10 – Goed
Stuart
Zakenreiziger
4 nov 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Pleasantly Surprised at the Good Standard
Stuart
2 nachten verbleven in oktober 2021
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
9 mrt 2020
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Mittelklasse-Hotels besser direkt buchen!
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in maart 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
22 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
OK
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in oktober 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
16 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2019
10/10 – Uitstekend
Michelle
3 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lovely Spot!
Michelle
2 nachten verbleven in juni 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
29 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
31 jan 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
6 nachten verbleven in januari 2019
10/10 – Uitstekend
Sabine
28 sep 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Gerne wieder
Sabine
3 nachten verbleven in september 2018
10/10 – Uitstekend
Ralf
7 sep 2018
Ralf
1 nacht verbleven in september 2018
8/10 – Goed
Sebastian, Wilhelmshaven
20 apr 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Alles Bestens
Sebastian
1 nacht verbleven in april 2018

















