Sunrise Hotel

3.5-sterrenaccommodatie
Hotel in Chiayi, in de buurt van Nachtmarkt van Wenhua Road

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Sunrise Hotel

Gang
Vierpersoonskamer | 1 slaapkamer, een bureau, gratis wifi, rolstoeltoegang
Gang
Elite tweepersoonskamer | 1 slaapkamer, een bureau, gratis wifi, rolstoeltoegang
Dineren

Beoordelingen

8,6 op 10 –
Voortreffelijk

Populaire voorzieningen

  • Huisdiervriendelijk
  • Schoonmaakservice
  • Airconditioning
  • Gratis wifi

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven

Driepersoonskamer

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Een koelkast
Ledtelevisie
Aparte slaapkamer
Een haardroger
Een privébadkamer
Waterkoker
Gratis mineraalwater
  • 23 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed en 1 eenpersoonsbed

Tweepersoonskamer

10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Een koelkast
Ledtelevisie
Aparte slaapkamer
Een haardroger
Een privébadkamer
Waterkoker
Gratis mineraalwater
  • 23 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
2F.-2, 347, Chiayi City, 60045

In de buurt

  • Cultureel Park van Chiayi - 12 min. wandelen - 1.1 km
  • Nachtmarkt van Wenhua Road - 14 min. wandelen - 1.2 km
  • Toeristische Nachtmarkt Jia-Le-Fu - 17 min. wandelen - 1.4 km
  • Spoorweggaragepark van Alishan Forest - 20 min. wandelen - 1.7 km
  • Kuai Yi Forest Village - 2 min. rijden - 2.1 km

Lokaal vervoer

  • Station Chiayi - 6 min. wandelen
  • Chiayi (CYI) - 11 min. rijden

Restaurants

  • ‪丸亀製麺 - ‬3 min. wandelen
  • ‪阿溪雞肉飯 - ‬3 min. wandelen
  • ‪呆獅火雞肉飯 - ‬2 min. wandelen
  • ‪涮乃葉 - ‬4 min. wandelen
  • ‪星巴克 - ‬4 min. wandelen

Over deze accommodatie

Sunrise Hotel

Hotel vlak bij Nachtmarkt van Wenhua Road
Sunrise Hotel biedt onder andere vervoer van/naar de luchthaven. Gasten kunnen verbinding maken met het internet via gratis wifi in de kamer.
Tijdens je verblijf geniet je ook van:
  • Een shuttleservice van/naar de luchthaven, een waterkoeler en hulp bij uitstappen/tickets
  • Rookvrije accommodatie, een lift en bagageopslagruimte
Kamervoorzieningen
Alle kamers bij Sunrise Hotel bieden leuke voordelen zoals airconditioning, bovenop voorzieningen zoals gratis wifi en gratis flessenwater.
Er zijn ook andere gemakken voorzien in de kamers zoals:
  • Badkamers met douches en gratis toiletartikelen
  • Ledtelevisies met digitale zenders
  • Koelkasten, waterkokers en dagelijkse schoonmaak

Talen

Chinees (Mandarijn), Engels

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Geen parkeergelegenheid ter plaatse
  • Shuttleservice van/naar de luchthaven (toeslag)

Gezinsvriendelijk

  • Koelkast op de kamer

Voorzieningen

  • Bagageopslag
  • Receptie met beperkte openingsuren
  • Reisgidsen
  • Waterkoeler

Gastendiensten

  • Hulp met excursies en tickets
  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Lift
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
  • Rolstoeltoegankelijk pad naar lift
  • Rolstoeltoegankelijke registratiebalie
  • Rolstoeltoegankelijkheid

Meer

  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Badkamer

  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Led-tv met digitale zenders

Eten en drinken

  • Elektrische waterkoker
  • Gratis mineraalwater
  • Koelkast

Meer

  • Airconditioning (met klimaatregeling)
  • Bureau

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 15.30 uur; inchecken kan tot: 21.00 uur
Vroeg inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Toeslag voor vroeg inchecken: TWD 300
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 11.00 uur
Laat uitchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Toeslag voor laat uitchecken: TWD 300

Speciale incheckinstructies

De receptie is dagelijks geopend van 08.00 uur tot 21.00 uur.
Er zijn niet altijd medewerkers aanwezig aan de receptie.
Na de openingstijden kan er bij deze accommodatie niet ingecheckt worden.
Als je nog vragen hebt, kun je de accommodatie contacteren via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.

Toegang tot accommodatie

Receptie met beperkte openingstijden

Huisdieren

Huisdieren verblijven gratis
Assistentiedieren zijn welkom en er wordt geen toeslag voor in rekening gebracht

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Er zijn geen verrijdbare/extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Waarborg: TWD 1000.0 per verblijf

We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.

Optionele extra's

  • Borgsom voor huisdieren: TWD 1000 per verblijf
  • Hulpdieren zijn vrijgesteld van heffingen
  • Toeslag voor vroeg inchecken: TWD 300 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
  • Toeslag voor laat uitchecken: TWD 300 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Deze accommodatie verstrekt geen wegwerpartikelen, zoals kammen, sponzen, scheermesjes, nagelvijlen en schoenpoets
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Sun Rise Hotel Chiayi City
Sun Rise Chiayi City
Sun Rise Hotel
Sunrise Hotel Hotel
Sunrise Hotel Chiayi City
Sunrise Hotel Hotel Chiayi City

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Sunrise Hotel?

Ja, huisdieren zijn bij deze accommodatie welkom. Er geldt een borgsom van TWD 1000 per verblijf. Hulpdieren betalen geen toeslag.

Hoeveel berekent Sunrise Hotel voor parkeren?

Bij dit hotel zijn geen parkeermogelijkheden.

Hoe laat kan ik bij Sunrise Hotel inchecken?

Inchecken kan vanaf: 15.30 uur; inchecken kan tot: 21.00 uur. Tegen een bedrag van TWD 300 kun je vroeg inchecken (afhankelijk van beschikbaarheid). Nadat de receptie is gesloten, is inchecken niet meer mogelijk.

Tot hoe laat kan ik bij Sunrise Hotel uitchecken?

Je dient om uiterlijk 11.00 uur uit te checken. Tegen betaling van een toeslag van TWD 300 kun je laat uitchecken (afhankelijk van beschikbaarheid).

Biedt Sunrise Hotel een shuttle naar het vliegveld?

Ja, er is een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar.

Waar staat Sunrise Hotel?

Dit hotel ligt in District West, op 15 minuten wandelen van Chiayi Cultural and Creative Industries Park en Nachtmarkt van Wenhua Road. Ook Chiayi Art Museum en Cultureel Park van Chiayi liggen op een kwartiertje wandelen. Station Chiayi ligt op 6 minuten wandelen en naar Station Chiayi Beimen is het 29 minuten wandelen.

Beoordelingen over Sunrise Hotel

Beoordelingen

8,6

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 75 van 185 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 88 van 185 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 19 van 185 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 2 van 185 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 1 van 185 beoordelingen

8,8/10

Netheid

8,8/10

Personeel en service

8,4/10

Voorzieningen

8,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

9,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Poon

Reisde met een groep, Zakenreiziger, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very nice
5 nachten verbleven in april 2025

8/10 – Goed

April

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The room was clean although not too big. The surrounding area isn't great but I chose it because its proximity to the train station. The reception is on level 8 of the building but there is no signature on the ground level so it took me a while to find. Otherwise amenities and services are good.
1 nacht verbleven in november 2024

10/10 – Uitstekend

MINHO

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2024

8/10 – Goed

Pei Qi Karin

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Property was located on the second floor of a building so it wasn’t like a stand-alone kind of hotel but was pretty decent for a short stay
1 nacht verbleven in september 2024

10/10 – Uitstekend

LIU KUO TA

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in september 2024

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

房間很舒適

兩人房空間寬敞乾淨,蓮蓬頭水量足,櫃檯人員親切。
2 nachten verbleven in juli 2024

4/10 – Matig

Jack

Reisde met familie
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in mei 2024

8/10 – Goed

HIDAJAT

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

CHUNLUNG

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

淑惠

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

??

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
床很大,枕頭舒服
1 nacht verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

TaeYeon

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

좋아요!!!

아리산 가기위해 예약했어요 자이역과 걸어서 5분거리에 있어 좋았고 룸상태도 엄청좋앗고 바닥이 카펫이 아니어서 더 깔끔하게 쓸수있었습니다.
1 nacht verbleven in september 2023

8/10 – Goed

??

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Erin

2 nachten verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

SHIH HSIEN

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

非常棒的寵物友善旅館

寵物友善,進出都可落地。房間非常乾淨整潔,接待人員非常友善有禮貌。
1 nacht verbleven in maart 2022

10/10 – Uitstekend

YU YA

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

在大樓二樓的旅店

疫情期間提供早餐卷一人五十元,有兩家早餐店可供選擇,續住不打掃。
2 nachten verbleven in oktober 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in mei 2021

6/10 – Redelijk

chia pei

Reisde met familie
1 nacht verbleven in maart 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
房間配置讓人很舒服,但隔音沒有很好,如果是一群人去要稍微注意音量避免打擾到隔壁房。
2 nachten verbleven in maart 2021

10/10 – Uitstekend

Cheng Nan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2021

10/10 – Uitstekend

XIANG-ZHEN

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2021

8/10 – Goed

Chienni

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
乾淨舒適!早餐簡單美味
1 nacht verbleven in december 2020

8/10 – Goed

BO-YUAN

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2020

10/10 – Uitstekend

HSUAN YU

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2020