AMS Raj Palace Sundar

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel met 2 restaurants en een volledig uitgeruste spa in Chennai

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor AMS Raj Palace Sundar

Sportzwembad
2 restaurants, lokale gerechten
Standaard kamer | Uitzicht vanuit de kamer
Gratis parking, gratis valetparking
Tuin

Beoordelingen

7,2 op 10 –
Goed

Populaire voorzieningen

  • Spa
  • Zwembad
  • Ontbijt beschikbaar
  • Roomservice
  • Parkeren inbegrepen
  • Wasservice

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
1 van 1 kamer weergeven

Standaard kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden

9,0 van 10
Fantastisch
(2 beoordelingen)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Een koelkast
Ledtelevisie
Een plafondventilator
Een privébadkamer
Een regendouche
Gratis mineraalwater
  • 19 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
#12, Dr.Durgabai Deshmukh Road, Raja annamalai Puram, Chennai, Tamil Nadu, 600 028

In de buurt

  • Kapaleeswarar Temple - 4 min. rijden - 2.9 km
  • Marina Beach - 5 min. rijden - 4.4 km
  • Pondy Bazaar - 6 min. rijden - 4.7 km
  • U.S. Consulate General Chennai - 7 min. rijden - 5.9 km
  • Apollo Hospital - 8 min. rijden - 6.6 km

Lokaal vervoer

  • Metrostation LIC - 8 min. rijden
  • Station Chennai Greenways Road - 17 min. wandelen
  • Chennai International Airport (MAA) - 33 min. rijden

Restaurants

  • ‪Azzuri Bay - ‬4 min. rijden
  • ‪Munveedu - Native Fine Dining - ‬19 min. wandelen
  • ‪Treat - ‬15 min. wandelen
  • ‪Adayar signal Mushroom Shop - ‬13 min. wandelen
  • ‪Fresh 'O' Fresh - ‬6 min. wandelen

Over deze accommodatie

AMS Raj Palace Sundar

Hotel in Mylapore Tiruvallikk
Overweeg een verblijf bij AMS Raj Palace Sundar en geniet van een terras, een tuin en een droogkuis/wasserijservice. Geniet van een manicure/pedicure, een Thaise massage of aromatherapie bij het wellnesscentrum ter plaatse. Geniet van lokale gerechten en meer bij de 2 restaurants ter plaatse. Gratis wifi in de kamer en een businesscentrum zijn beschikbaar voor alle gasten.
Andere voordelen van dit hotel zijn:
  • Een buitenzwembad en een kinderzwembad met een badmeester ter plaatse
  • Gratis parkeerplaatsen en valetparkeerservice
  • Een continentaal ontbijt (toeslag), een shuttleservice van/naar de luchthaven en een lift
  • Een feestzaal, gratis kranten en hulp bij uitstappen/tickets
Kamervoorzieningen
Alle kamers bij AMS Raj Palace Sundar hebben leuke voordelen zoals 24-uurs roomservice en airconditioning, bovenop voorzieningen zoals gratis wifi en kluisjes.
Er zijn nog meer voorzieningen zoals:
  • Regendouches en gratis toiletartikelen
  • Ledtelevisies met premium tv-zenders
  • (kleer)kasten, koelkasten en plafondventilators

Talen

Engels, Hindi

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • 24-uurs shuttleservice van/naar de luchthaven op verzoek tegen een toeslag
  • Gratis zelf parkeren ter plaatse
  • Gratis beveiligd valetparkeren ter plaatse
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen beschikbaar

Eten en drinken

  • Dagelijks continentaal ontbijt tegen een toeslag beschikbaar van 07.00 uur tot 10.00 uur: INR 295 voor volwassenen en INR 295 voor kinderen
  • 2 restaurants

Restaurants ter plaatse

  • Durga Park
  • Obul

Dingen om te doen

  • Buitenzwembad
  • Buitenzwembad (toegang voor gasten)
  • Kinderzwembad
  • Volledig uitgeruste spa

Gezinsvriendelijk

  • Buitenzwembad
  • Extra bed (toeslag)
  • Geluiddichte kamers
  • Kinderzwembad
  • Koelkast op de kamer
  • Lifeguards aanwezig
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Gratis kranten in de lobby
  • Kluisje bij het onthaal
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Droogkuis-/wasserijservice
  • Hulp met excursies en tickets
  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Zakelijke diensten

  • 2 vergaderruimtes
  • Businesscentrum
  • Computerstation
  • Conferentiecentrum

Buiten

  • Terras
  • Tuin

Volledig uitgeruste spa

  • Aromatherapie
  • Ayurvedische behandelingen
  • Gezichtsbehandelingen
  • Manicures/pedicures
  • Massages voor diepe bindweefsels
  • Reflexologie
  • Thaise massages

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Aangepast badkamermeubel
  • Handgreep naast het toilet
  • Hendels als deurklinken
  • Lift
  • Noodtrekkoord in badkamer
  • Notificatie voor deurbel en telefoon
  • Pad zonder treden naar de ingang
  • Rolstoelen ter plaatse
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
  • Rolstoeltoegankelijk businesscentrum
  • Rolstoeltoegankelijk pad naar lift
  • Rolstoeltoegankelijk restaurant
  • Rolstoeltoegankelijk zwembad
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen
  • Rolstoeltoegankelijke registratiebalie
  • Rolstoeltoegankelijke spa
  • Verhoogd toilet

Meer

  • Aparte rookruimtes
  • Feestruimte
  • Lifeguards
  • Receptieruimte

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen
  • Extra bed (toeslag)

Badkamer

  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger (op verzoek)
  • Handdoeken inbegrepen
  • Regendouche

Entertainment

  • Led-tv met premium digitale zenders

Eten en drinken

  • 24-uurs roomservice
  • Gratis mineraalwater
  • Koelkast
  • Minibar

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau
  • Elke dag gratis kranten
  • Geluiddichte kamers
  • Kluisje
  • Plafondventilator
  • Telefoon
  • Vliegenramen

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 13.00 uur; inchecken kan tot: 23.30 uur
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie biedt transfers vanaf de luchthaven (hiervoor kan een toeslag gelden). Je dient je aankomstgegevens vooraf aan de accommodatie door te geven. De contactgegevens vind je in de boekingsbevestiging.
De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.
Contacteer de accommodatie op voorhand via de contactgegevens in de boekingsbevestiging als je verwacht na 06.00 uur te arriveren. 

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Geen huisdieren of assistentiedieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Er kunnen 2 kinderen van 8 jaar en jonger gratis verblijven als ze gebruikmaken van de aanwezige bedden wanneer ze slapen in de kamer van de ouder of voogd
Er zijn verrijdbare/extra bedden beschikbaar aan INR 600.0 per nacht.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor continentaal ontbijt: ongeveer INR 295 voor volwassenen en INR 295 voor kinderen
  • Toeslag voor luchthavenshuttle: INR 850 per voertuig (enkele reis)
  • Kindertarief voor de luchthavenshuttle: INR 500 (enkele reis), (van 1 tot 9 jaar oud)
  • Toeslag voor extra bed: INR 600.0 per nacht

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Je dient vooraf te reserveren voor massagebehandelingen en spabehandelingen. Reserveringen kun je voor je aankomt maken als je de accommodatie contacteert via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.
In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.

Accommodatie ook bekend onder de naam

AMS Raj Palace Sundar Hotel Chennai
AMS Raj Palace Sundar Hotel
AMS Raj Palace Sundar Chennai
AMS Raj Palace Sundar
AMS Raj Palace Sundar Hotel
AMS Raj Palace Sundar Chennai
AMS Raj Palace Sundar Hotel Chennai

Veelgestelde vragen

Beschikt AMS Raj Palace Sundar over een zwembad?

Ja, deze accommodatie biedt een buitenzwembad en een kinderzwembad.

Zijn huisdieren welkom bij AMS Raj Palace Sundar?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel berekent AMS Raj Palace Sundar voor parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen en valetparkeerservice.

Hoe laat kan ik bij AMS Raj Palace Sundar inchecken?

Inchecken kan vanaf: 13.00 uur; inchecken kan tot: 23.30 uur. Je kunt op beperkte tijden laat inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij AMS Raj Palace Sundar uitchecken?

Je dient om uiterlijk 12.00 uur uit te checken.

Biedt AMS Raj Palace Sundar een shuttle naar het vliegveld?

Ja, er is op verzoek een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van INR 850 per voertuig.

Waar staat AMS Raj Palace Sundar?

Dit wellness hotel ligt in Mylapore Tiruvallikk, op 2,1 km van Ramakrishna Mutt Temple en op 4,2 km van Marina Beach. Ook Old Mahabalipuram Road en Theosophical Society Headquarters liggen op 3 km afstand. Station Chennai Greenways Road ligt op 17 minuten wandelen en naar Station Chennai Mandavelli is het 23 minuten wandelen.

Beoordelingen over AMS Raj Palace Sundar

Beoordelingen

7,2

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 7 van 29 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 11 van 29 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 6 van 29 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 0 van 29 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 5 van 29 beoordelingen

7,0/10

Netheid

7,6/10

Personeel en service

8,8/10

Voorzieningen

6,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

2/10 – Ontzettend slecht

Ram

Negatief: Netheid
2 nachten verbleven in juli 2024

6/10 – Redelijk

Ravi K

Reisde met familie
Positief: Personeel en service

Good but needs improvement

Good: clean rooms, good food at the restaurant, good service, reasonable price. Needs Improvement: bathroom plumbing for toilet, poor lighting in bathroom
3 nachten verbleven in juli 2024

8/10 – Goed

NATHALIE

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hôtel ancien de style indien. Pas moderne, mais très propre, bien tenu, excellent WiFi sécurisé (vous avez votre propre profil), eau chaude, ventilateur et Airco. Service impeccable, gentillesse, empressement; "ils se couperaient en 4 pour vous". Service de lessive professionnel. 2 petits bémols : la nourriture au resto n'est pas au top, simplement correcte - situé à un carrefour, donc l'environnement est assez bruyant, mais ça, c'est Chennai. Chambres néanmoins très très bien insonorisées.
10 nachten verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

Christine

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Large and confortable room Very nice service
7 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Aurélie

Très bon personnel
3 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Sarah

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Jessie

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great stay,thanks!
3 nachten verbleven in november 2023

8/10 – Goed

Ramamoorthy

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2023

6/10 – Redelijk

Ranganathan

1 nacht verbleven in maart 2023

10/10 – Uitstekend

Srinivasan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice location with excellent service, comfortable rooms at affordable rates.
8 nachten verbleven in december 2022

8/10 – Goed

Sivanantham

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Freundliche 👍
1 nacht verbleven in december 2022

10/10 – Uitstekend

RANJU

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
It’s a great location to stay at due to convenience. The food at the restaurant was awesome.
4 nachten verbleven in november 2022

10/10 – Uitstekend

Jotaro

2 nachten verbleven in februari 2022

8/10 – Goed

rcallan, singapore

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
we are unable to comment fully cause we arrived late at night and left for let for early morning flight
1 nacht verbleven in februari 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Personeel en service

Utter disappointment and insulting

The hotel was okay. There were two major issues that was very disappointing. 1. We booked two rooms. We reached there around 5 pm. So it was obvious that we were supposed to get both rooms cleaned and ready for use. They gave us only one room and unfortunately told us that the other room is occupied and cannot be given at the moment. We had to wait for till 8 pm (more than 3 hours) to get our designated room which was supposed to be kept ready for use the instant we checked in. This was very embarrassing and disappointing. 2. Next morning, when we finished breakfast, they came and asked for breakfast charges. Whereas it was clearly mentioned in hotels.com booking reference that the breakfast was FREE. Another insult to us when they kept asking for money. Although we refused to give money but it was very unprecedented. They later told us that it was a mistake from hotels.com and the hotel management. But i dont care, this is not very professional. If hotels.com we made booking, they were supposed to keep everything informed and in line. Insulting a guest is absolutely not the way. Very very disappointed and will be saying bad about this hotel everywhere so that people know how they treat guests, especially who comes from another country.
2 nachten verbleven in september 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Nithya, Vlr

Okay. I would ask you to do the necessary to put up the information in the website about couples staying at your place. Nothing was mentioned and when we reached after tiring journey you guys said unmarried couples not allowed. That was a very bad thing and experience.
1 nacht verbleven in juni 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Elizabeth

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer

I ask for 2 bed they confirm and it was 1 bed

I booked for 2 separate beds, when I arrived was only 1 bed and they couldn't do anything.i have send message few times about my petición. It was confirm like a separate beds
2 nachten verbleven in december 2018

8/10 – Goed

Simrat

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Raj Palace Sunder Review

Convenient location. Friendly and helpful staff....good food and efficient service. Will definitely return back.
1 nacht verbleven in augustus 2018

10/10 – Uitstekend

Mrs, Springfield, VA. USA

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Nice hotel with great service

We stayed 4 nights at the hotel. All the staff were courteous and made our stay very comfortable and pleasant. The location is ideal. Loved the grounds...very clean and well maintained. The breakfast everyday was simple but fresh and tasty. Restaurant serves tasty food. Room service and other requests were handked promptly. Would surely stay again on my next visit. A shout out to Ranjit and Jeeva and all the staff....jeep it up.
4 nachten verbleven in juni 2018

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

最悪。こんな酷いホテルあるんですね

本当に最悪。二度と利用しない。 10泊予約をして滞在1週間が経ったとき、突然カードキーが使えなくなった。ホテル側に「あなたの予約はスタンダードルームでここはエグゼクティブルームだから今すぐ部屋を変われ」と言われた。「これからまたすぐ出かけなければいけないから無理」と言うと「何時に帰るんだ?帰ったらすぐに部屋を変われ」と言われた。こちらに何も不備はない。宿泊していたのがエグゼクティブルームだなんて事前に伝えられてないし、こちらは知らなかった。勝手にアレンジしたのはホテル側だ。詫びの言葉は当然なく、こちらが悪いような言い方だった。酷すぎ。ここでホテルを変わるべきだった。 さらに、最終日の前日にチェックアウトの時間を確認したら「夜のフライトなら夜まで使っていい。夜にチェックアウトして良い」というので、荷造りなどゆっくりできると思っていたら、当日の朝9時になって「昼12時までにチェックアウトしろ」と言われた。「昨日と言っていることが違う」と伝えたら「夜までいたかったら一泊分払え」と言われた。このホテルは全く信頼してはいけない。嘘をつく。当然荷造りをさっさと済ませてホテルを出た。たくさん旅をしたが、こんな不快な思いをしたことはない。最低。ホテルは古いし暗いし価格も特に安いわけでもない。他にも良いホテルやゲストハウスなどたくさんある。絶対利用しない方がいい。
10 nachten verbleven in februari 2018

8/10 – Goed

Janet, Sydney Australial

Positief: Personeel en service, comfort kamer

The hotel was convenient to the centre

Raj Palace Sundar was a convenient and very pleasant stay for the three weeks in Chennai. It was a few minutes walk to the place of my study. All members of the staff, especially the reception and Jeeva were kind and helpful.They went out of their way to make my stay most welcome and comfortable. I hope to make it a base for my return next February.
22 nachten verbleven in juli 2017

2/10 – Ontzettend slecht

S RAJAN

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Don't take this hotel

Very very bad hotel please don't take this hotel
1 nacht verbleven in juni 2017

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Very Indian!

Room was clean and comfortable.

6/10 – Redelijk

Suresh, kerala

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Easy access to many places

Not worth for the money paid. Toilet commode and pipe fittings need immediate replacement.Toilet flooring and wall pianting need to be improvised. Bed matress is really good . Wish to see a better breakfast menu.

6/10 – Redelijk

Nabil, Toronto

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten

normal

Not bad