Grand Residence

4.0-sterrenaccommodatie
Hotel met een volledig uitgeruste spa, in de buurt van Sri Ramachandra University

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Grand Residence

Voorkant van accommodatie
Grand suite | 1 slaapkamer, een minibar, een kluis op de kamer, een bureau
Een binnenzwembad
Receptie
Restaurant
Grand Residence bevindt zich dicht bij Sri Ramachandra University en Chennai Trade Centre en biedt een bibliotheek, een droogkuis/wasserijservice en een fitnesscentrum. Trakteer jezelf op aromatherapie, reflexologie of een diepe bindweefselmassage bij het wellnesscentrum ter plaatse. Blijf online met gratis wifi in de kamer en geniet van een 24-uurs businesscentrum en gratis babysitting/kinderopvang.

Beoordelingen

6,0 op 10 –

Populaire voorzieningen

  • Zwembad
  • Spa
  • Parkeren inbegrepen
  • Roomservice
  • Schoonmaakservice
  • Wasservice

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven

Executive kamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Een koelkast
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Een regendouche
Een koffiezetapparaat/waterkoker
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Deluxe kamer, 1 slaapkamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Een koelkast
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Een regendouche
Een koffiezetapparaat/waterkoker
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Superior kamer, 1 slaapkamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Een koelkast
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Een regendouche
Een koffiezetapparaat/waterkoker
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Grand Residence bevindt zich in Porur, een wijk in Chennai, en ligt vlak bij de luchthaven. Valluvar Kottam en Fort St. George zijn opmerkelijke bezienswaardigheden. Als je graag van de natuur wilt genieten, kan dat bij Marina Beach. Ook Sri Ramachandra University en Chennai Trade Centre zijn zeker een bezoekje waard.
Kaart
No.85/86, Arcot Road, Porur, Chennai, Tamil Nadu, 600 116

In de buurt

  • Sri Ramachandra University - 3 min. rijden - 2.9 km
  • MIOT International Hospital - 5 min. rijden - 4.4 km
  • Chennai Trade Centre - 5 min. rijden - 5.1 km
  • U.S. Consulate General Chennai - 13 min. rijden - 12.6 km
  • Apollo Hospital - 14 min. rijden - 13.7 km

Lokaal vervoer

  • Vadapalani Station - 7 min. rijden
  • Saidapet Metro Station - 10 min. rijden
  • Chennai International Airport (MAA) - 34 min. rijden

Restaurants

  • Data Udupi Hotel
  • ‪Arcot Biriyani - ‬7 min. wandelen
  • ‪Adyar Ananda Bhavan - ‬11 min. wandelen
  • ‪Anjappar Porur - ‬11 min. wandelen
  • ‪Madurai Kannapar - ‬10 min. wandelen

Over deze accommodatie

Grand Residence

Hotel met een chique stijl niet ver van Chennai Trade Centre
Grand Residence bevindt zich dicht bij Sri Ramachandra University en biedt een bibliotheek, een droogkuis/wasserijservice en een fitnesscentrum. Geniet van aromatherapie, reflexologie of een diepe bindweefselmassage bij het wellnesscentrum ter plaatse. Gratis wifi in de kamer, een 24-uurs businesscentrum en gratis babysitting/kinderopvang zijn beschikbaar voor alle gasten.
Andere voordelen zijn:
  • Een binnenzwembad en een kinderzwembad
  • Gratis parkeerplaatsen en valetparkeerservice
  • Een shuttleservice van/naar de luchthaven, snelle uitcheckservice en snelle incheckservice
  • Meertalig personeel, conciërgeservice en een computerstation
Kamervoorzieningen
De 62 kamers bieden leuke voordelen zoals 24-uurs roomservice en airconditioning, bovenop faciliteiten zoals middernachtsnacks en gratis wifi.
Er zijn nog meer voorzieningen zoals:
  • Badkamers met regendouches en gratis toiletartikelen
  • Lcd-televisies met digitale zenders
  • Koelkasten, koffiezetapparaten/waterkokers en dagelijkse schoonmaak

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Shuttleservice van/naar de luchthaven (toeslag) op verzoek
  • Shuttleservice vanaf het treinstation (toeslag)
  • Gratis zelf parkeren ter plaatse
  • Gratis valetparkeren ter plaatse

Eten en drinken

  • Een restaurant

Dingen om te doen

  • Bibliotheek
  • Binnenzwembad
  • Kinderzwembad
  • Sauna
  • Sportschool
  • Tv in gemeenschappelijke ruimtes
  • Volledig uitgeruste spa

Gezinsvriendelijk

  • Binnenzwembad
  • Gratis kinderopvang
  • Kinderzwembad
  • Koelkast op de kamer
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Gratis kranten in de lobby
  • Kluisje bij het onthaal
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Droogkuis-/wasserijservice
  • Meertalig personeel
  • Portier
  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Zakelijke diensten

  • 24-uurs businesscentrum
  • Computerstation
  • Conferentieruimte
  • Vergaderruimtes

Buiten

  • Barbecue

Volledig uitgeruste spa

  • Aromatherapie
  • Body scrubs
  • Gezichtsbehandelingen
  • Manicures/pedicures
  • Massages voor diepe bindweefsels
  • Reflexologie
  • Thaise massages
  • Turks bad
  • Zweedse massages

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Geen lift

Meer

  • 1 gebouw
  • 6 etages
  • Aparte rookruimtes
  • Feestruimte
  • Gebouwd in 2005

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen
  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger (op verzoek)
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Privébadkamer
  • Regendouche

Entertainment

  • Lcd-tv met digitale zenders

Eten en drinken

  • 24-uurs roomservice
  • Gratis mineraalwater
  • Koelkast
  • Koffiezetapparaat/waterkoker
  • Minibar

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau
  • Elke dag gratis kranten
  • Kluisje

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: 12.00 uur
Snelle incheckservice

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur
Laat uitchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Voor laat uitchecken wordt een toeslag aangerekend
Snelle uitcheckservice

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie biedt transfers vanaf de luchthaven en het treinstation (hiervoor kunnen toeslagen gelden). Je dient je aankomstgegevens vooraf aan de accommodatie door te geven. De contactgegevens vind je in de boekingsbevestiging.
De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.
Als je nog vragen hebt, kun je de accommodatie contacteren via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Indiase staatsburgers dienen bij het inchecken een geldig Indiaas identiteitsbewijs met foto of rijbewijs te tonen. Reizigers die geen staatsburger van India zijn, dienen een geldig paspoort en visum te tonen.

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Geen huisdieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Er zijn verrijdbare/extra bedden beschikbaar aan INR 1000.0 per nacht.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor luchthavenshuttle: INR 1650 per voertuig (retour)
  • Laat uitchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
  • Toeslag voor extra bed: INR 1000.0 per nacht

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Er zijn geen liften in deze accommodatie
Je dient vooraf te reserveren voor massagebehandelingen en spabehandelingen. Reserveringen kun je voor je aankomt maken als je de accommodatie contacteert via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Grand Residence Chennai
Grand Residence Hotel
Grand Residence Hotel Chennai
Grand Residence Hotel
Grand Residence Chennai
Grand Residence Hotel Chennai

Veelgestelde vragen

Beschikt Grand Residence over een zwembad?

Ja, deze accommodatie biedt een binnenzwembad en een kinderzwembad.

Zijn huisdieren welkom bij Grand Residence?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel berekent Grand Residence voor parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen en valetparkeerservice.

Hoe laat kan ik bij Grand Residence inchecken?

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: 12.00 uur.

Tot hoe laat kan ik bij Grand Residence uitchecken?

Je dient om uiterlijk 12.00 uur uit te checken. Tegen betaling van een toeslag kun je laat uitchecken (afhankelijk van beschikbaarheid).

Biedt Grand Residence een shuttle naar het vliegveld?

Ja, er is op verzoek een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van INR 1650 per voertuig.

Waar staat Grand Residence?

Dit wellness hotel ligt in Porur, op 2,3 km van Sri Ramachandra University en op 4,6 km van Chennai Trade Centre. Ook Valluvar Kottam en U.S. Consulate General Chennai liggen op 15 km afstand.

Beoordelingen over Grand Residence

Beoordelingen

6,0
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 6 van 32 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 4 van 32 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 10 van 32 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 5 van 32 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 7 van 32 beoordelingen

6,2/10

Netheid

6,6/10

Personeel en service

5,6/10

Voorzieningen

5,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

6,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Praveen

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good
1 nacht verbleven in september 2024

6/10 – Redelijk

François

Reisde met een groep
Negatief: Personeel en service

Medíocre

1 nacht verbleven in augustus 2024

6/10 – Redelijk

Piratheesan

Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Worst hotel and customer service I have ever seen. We booked two rooms ,The rooms were dirty, stains on the sheets, toilets not functioning👎👎👎
11 nachten verbleven in juni 2023

6/10 – Redelijk

MOHAMED RIFFKY

2 nachten verbleven in mei 2023

4/10 – Matig

Rajadurai

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in mei 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Nicolas

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We had a horrible experience at this property. Arrived very late in the evening straight from the airport. Checked in, showered (the towels were very run down and the toilet leaked upon flushing) and found bugs in the bed and on the wall. Called the front desk to ask for a new room, were told that the hotel was sold out, and that house keeping was on its way. After waiting and waiting for house keeping, went downstairs and were offered a new room (so, we were previously lied to). That room also had bugs in the bed. We had no choice but to leave the hotel and search for new accommodations at 1.30 am. Of course, since we had to pay a walk in rate at the new hotel, the cost to us was significantly higher, but worth not sleeping in a bug-invested bed. Very disappointed as we had stayed at this hotel previously pre-COVID and had a positive experience. We asked for a refund and were denied. AVOID AT ALL COSTS.

2/10 – Ontzettend slecht

ABHISHEK

2 nachten verbleven in oktober 2022

10/10 – Uitstekend

Nanthakumar

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Happy with trip.

Hotel was vey nice areas little bit dusty because of rural road work Good service. I recommend, and price slightly up
1 nacht verbleven in augustus 2022

10/10 – Uitstekend

Nanthakumar

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
It was amazing
1 nacht verbleven in augustus 2022

4/10 – Matig

bharath

4 nachten verbleven in juli 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Chandralingam

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

hotels.com misguided a 2 star hotel to 4 star

I dont know how its a 4 star hotel. we wrongly guided by hotels.com and robbed the money. No room wifi, electricity cut off at least 10 times a day, no hot water, dirty bathroom, no pleasant staffs, specially there is a elderly person incharge in the morning breakfast and his look is asking why afre you coming to eat. no smile at all,
6 nachten verbleven in mei 2022

10/10 – Uitstekend

Rukshan

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in februari 2020

6/10 – Redelijk

RajkumarThiru, Colombo

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Bathroom unclean, lobby unclean, tight room size, WIFI was not stable. Overall the hotel is in poor condition, with minimal maintenance and overpriced rooms.
2 nachten verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

Prakash

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
very nice staff,very good cleanliness ,centre of all amenities, one of the best rated.
2 nachten verbleven in juni 2019

4/10 – Matig

DJ

Zakenreiziger
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
the dude at the front desk was a dick. there was no ac. there was no hot water
1 nacht verbleven in januari 2019

2/10 – Ontzettend slecht

ketheswaran

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
bathroom was smelling, room, windows all in bad condition. food is very bad lift is so bad
1 nacht verbleven in januari 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Rajeev, Chennai

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
No value for money, poor standard, too far from Airport, tariff charged too high - same available for Rs 1800/ on Make my trip and Gobibo, won’t book through Expedia in future, stop mailers or I will block you
1 nacht verbleven in oktober 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service

Friendly staff but room subpar

Grand Residence should only be a 2 star hotel. I must say the customer service was good and the food at the restaurant was fantastic. On the other hand, the room was very basic and wasn’t the cleanest. The shower was lukewarm at best. Also there is really nothing for a tourist to do in this area.

10/10 – Uitstekend

Arturo

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer

buen costo beneficio, exelente servicio

muy buena por el costo, se esperan por ayudarte en lo que nesecites aun cuando no les corresponde

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service

Fair for the price

Ok for a quick stay. No hot water but otherwise the room was ok for the price.

6/10 – Redelijk

Perry, Wisconsin

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Hotel Staff Very Friendly, They even opened workout room early for me. One of the treadmills was broken. Good Business Class room. Nice up stairs restaurant. everything seems just kind of dark. being dark leaves me with the impression things are dingy. breakfast was ok, they made omlets to order

2/10 – Ontzettend slecht

Trine Angeline, kolding

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Hotel is under construction

Not a nice hotel - under construction.

8/10 – Goed

syed, bangalore

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer

good

it was just transits for a night

2/10 – Ontzettend slecht

Avni, Atanta, GA

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Grand Residence stay

this was the worst stay of my life. 1st time disappointed with Hotels.com recommendation. This hotels should have been rates 2 star not 4 star.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer

Nice hotel.

The overall experience was good. The restaurant was nice.