Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 147 van 316 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
147
Gastenscore: 8 - Goed. 121 van 316 beoordelingen" "
8 - Goed
121
Gastenscore: 6 - Redelijk. 32 van 316 beoordelingen" "
6 - Redelijk
32
Gastenscore: 4 - Matig. 7 van 316 beoordelingen" "
4 - Matig
7
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 9 van 316 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
9
9,0/10
Netheid
8,8/10
Personeel en service
8,6/10
Voorzieningen
9,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
10/10 – Uitstekend
Monique
Reisde met partner
6 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Heel fijn en schoon hotel. Aardige en behulpzame mensen.
Monique
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Arnaud, Front Office Manager op 7 apr 2024
Geachte Monique,Wij stellen uw opmerkingen over uw verblijf in Novotel Charleroi Centre erg op prijs. Het is altijd prettig om positieve reacties te mogen ontvangen.Uw opmerkingen zullen wij overbrengen aan ons team. Wij zijn ervan overtuigd, dat uw reactie ons personeel zal stimuleren om voortdurend te blijven streven naar een hoge kwaliteit van onze dienstverlening.Nogmaals bedankt voor het delen van uw ervaringen en wij hopen dat uw volgende bezoek even prettig zal verlopen als het vorige.Hoogachtend,
10/10 – Uitstekend
Barry
22 feb 2024
Barry
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Arnaud, Front Office Manager op 27 feb 2024
Dear Barry,We very much appreciate your comments regarding your stay at the Novotel Charleroi Centre. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.Sincerely,
8/10 – Goed
Jean-Luc
12 feb 2024
Jean-Luc
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Arnaud, Front Office Manager op 15 feb 2024
Cher Jean-Luc,Nous vous remercions pour vos commentaires suite à votre séjour au Novotel Charleroi Centre.C’est avec grand plaisir que nous recevons vos compliments. Aussi, nous ne manquerons pas de partager vos appréciations avec toute notre équipe. Votre satisfaction est la plus belle récompense pour notre personnel qui travaille jour après jour pour vous offrir un service irréprochable.Dans l’attente de vous accueillir de nouveau, nous vous prions de croire, cher Jean-Luc, en l’expression de nos sentiments les meilleurs.
8/10 – Goed
Van Haele -
14 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Van Haele -
3 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Arnaud, Front Office Manager op 23 nov 2023
Dear Van Haele,We very much appreciate your comments regarding your stay at the Novotel Charleroi Centre. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.Sincerely,
6/10 – Redelijk
Ismael
7 sep 2023
Ismael
2 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Arnaud, Front Office Manager op 2 okt 2023
Dear Ismael,Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon.Sincerely,
10/10 – Uitstekend
Maartje
Reisde met familie
31 jul 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ideal hotel to visit Charleroi. Great service, very friendly staff, clean and comfortabel room (familyroom with two children) and a nice breakfast. I recommend this hotel! We had a great visit!
Maartje
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Arnaud, Front Office Manager op 1 aug 2023
Dear Maartje,We very much appreciate your comments regarding your stay at the Novotel Charleroi Centre. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.Sincerely,
10/10 – Uitstekend
Evert
Reisde met partner
27 jul 2023
Nvt
Evert
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Arnaud, Front Office Manager op 28 jul 2023
Dear Evert,We very much appreciate your comments regarding your stay at the Novotel Charleroi Centre. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.Sincerely,
8/10 – Goed
Thomas
9 jun 2023
Thomas
1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van Arnaud, Front Office Manager op 30 jun 2023
Dear Thomas,We very much appreciate your comments regarding your stay at the Novotel Charleroi Centre. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.Sincerely,
8/10 – Goed
Michiel
20 apr 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Michiel
1 nacht verbleven in april 2023
Reactie van Arnaud, Front Office Manager op 21 apr 2023
Dear Michiel,We very much appreciate your comments regarding your stay at the Novotel Charleroi Centre. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.Sincerely,
8/10 – Goed
Dirk
12 dec 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Xmas market/shopping
Nieuw zeer verzorgd hotel.
Personeel is super.
enig minpunt = warme gerechten geserveerd tjdens het ontbijt waren echt koud
Dirk
1 nacht verbleven in december 2022
Reactie van Arnaud, Front Office Manager op 13 dec 2022
Geachte Dirk,Wij stellen uw opmerkingen over uw verblijf in Novotel Charleroi Centre erg op prijs. Het is altijd prettig om positieve reacties te mogen ontvangen.Uw opmerkingen zullen wij overbrengen aan ons team. Het spijt ons voor het ontbijt.Nogmaals bedankt voor het delen van uw ervaringen en wij hopen dat uw volgende bezoek even prettig zal verlopen als het vorige.Hoogachtend,
10/10 – Uitstekend
Anastasiia
12 sep 2022
Anastasiia
1 nacht verbleven in september 2022
Reactie van Arnaud, Front Office Manager op 22 sep 2022
Dear Anastasila,We very much appreciate your comments regarding your stay at the Novotel Charleroi Centre. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.Sincerely,ArnaudFront Office Manager
10/10 – Uitstekend
Marinus
11 jun 2022
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooie nieuwe kamers. Bijzondere indeling badkamer/wc en dergelijke. Strakke indeling en uiterlijk
Marinus
1 nacht verbleven in juni 2022
Reactie van Arnaud, Front Office Manager op 16 jun 2022
Beste Marinus,
Bedankt voor uw opmerkingen en beoordelingen na uw verblijf in het Novotel Charleroi Centre.
Met genoegen lezen wij uw tevredenheid over ons etablissement.
In de hoop u tijdens een toekomstig verblijf net zo tevreden te stellen.
Met vriendelijke groeten,
10/10 – Uitstekend
Jacob
Reisde met partner
1 jun 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wat een mooi, goed georganiseerd hotel, wat een vriendelijk personeel.
Jacob
1 nacht verbleven in mei 2022
Reactie van Arnaud, Front Office Manager op 10 jun 2022
Beste Jacob,
Bedankt voor je review en beoordeling.
Met veel genoegen lezen we uw tevredenheid over ons etablissement en onze teams.
Met vriendelijke groeten,
10/10 – Uitstekend
Christophe
Reisde met familie
25 dec 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima verblijf
Super hôtel in een winkel centrum. Helaas parkeer betalen (van winkel centrum ) prima kamer , prima badkamer. Ontbijt redelijk tot goed. Bar voor avond chillen top.
Christophe
2 nachten verbleven in december 2021
10/10 – Uitstekend
Tom
18 okt 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Tom
1 nacht verbleven in oktober 2021
Reactie van David op 22 okt 2021
CherTom,
Nous vous remercions pour l'avis que vous avez laissé sur notre hôtel.
Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour et espérons vous accueillir à nouveau très bientôt.
Veuillez agréer, Cher Tom, nos salutations distinguées.
David
Front Office Manager
10/10 – Uitstekend
Antoine
27 sep 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Antoine
1 nacht verbleven in september 2021
Reactie van David op 29 sep 2021
Cher Antoine,
Nous vous remercions pour vos commentaires suite à votre séjour à Novotel Charleroi Centre.
C’est avec grand plaisir que nous recevons vos compliments. Aussi, nous ne manquerons pas de partager vos appréciations avec toute notre équipe. Votre satisfaction est la plus belle récompense pour notre personnel qui travaille jour après jour pour vous offrir un service irréprochable.
Dans l’attente de vous accueillir de nouveau, nous vous prions de croire, Cher Antoine, en l’expression de nos sentiments les meilleurs.
David
Front Office Manager
10/10 – Uitstekend
Kristof
Reisde met familie
13 aug 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel ok, parking moeilijk vindbaar
Zoek op voorhand op hoe je in de ondergrondse parking moet geraken. Dit is NIET het adres van het hotel. Voor de rest was het hotel goed
Kristof
1 nacht verbleven in augustus 2021
Reactie van David op 28 aug 2021
Beste Kristof,
Bedankt voor je lovende beoordeling over ons hotel! We zijn blij dat je hebt genoten van je verblijf en we hopen je heel snel weer te zien.
Met vriendelijke groet,
David
Front Office Manager
8/10 – Goed
JOHAN
Reisde met een groep
2 aug 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
New modern 4stars hotel in city centre.
New modern 4stars hotel in city centre for a fair price. Convenient new underground parking for very fair extra cost.
Minus : breakfast is rather 3 than 4 stars...
JOHAN
1 nacht verbleven in juli 2021
Reactie van David op 4 aug 2021
Dear Johan,
We very much appreciate your comments regarding your stay at the Novotel Charleroi Centre.
It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.
Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.
Sincerely,
David
Front Office Manager
8/10 – Goed
EVGENY
Reisde met familie
17 mei 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
EVGENY
1 nacht verbleven in mei 2021
Reactie van David op 20 mei 2021
Dear Evgeny,
Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.
Sincerely,
David
Front Office Manager
10/10 – Uitstekend
Joost
21 feb 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great hotel
Very good hotel.
Great service, very friendly and accommodating.
Joost
1 nacht verbleven in februari 2021
Reactie van David op 22 feb 2021
Dear Josst,
Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.
Sincerely,
David
Front Office Manager
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
6 okt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice design
Nice modern hotel
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2020
Reactie van David op 11 okt 2020
Hello!
Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.
Sincerely,
David
Assistant Front Office Manager
8/10 – Goed
Bart, Belgie
20 jul 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goede bereikbaarheid, parking onder hotel voor 10 eur, mooi hotel, nette kamers. Corona-ontbijt heel duur voor wat je maar krijgt.
Bart
1 nacht verbleven in juli 2020
Reactie van David op 22 jul 2020
Geachte Bart,
Wij stellen uw opmerkingen over uw verblijf in Novotel Charleroi Centre erg op prijs. Het is altijd prettig om positieve reacties te mogen ontvangen.
Uw opmerkingen zullen wij overbrengen aan ons team. Wij zijn ervan overtuigd, dat uw reactie ons personeel zal stimuleren om voortdurend te blijven streven naar een hoge kwaliteit van onze dienstverlening.
Het spijt ons van het ontbijt. we hopen op een spoedig herstel. Wij kunnen u dan de passende service aanbieden.
Nogmaals bedankt voor het delen van uw ervaringen en wij hopen dat uw volgende bezoek even prettig zal verlopen als het vorige.
Hoogachtend,
David
Assistant Front Office Manager
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
27 sep 2019
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2019
Reactie van David op 5 okt 2019
Hello,
We very much appreciate your comments regarding your stay at the Novotel Charleroi Centre.
It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.
Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.
Sincerely,
David
Assistant Front Office Manager
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
7 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2019
Reactie van David op 5 okt 2019
Hello,
We very much appreciate your comments regarding your stay at the Novotel Charleroi Centre.
It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.
Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.
Sincerely,
David
Assistant Front Office Manager
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger, Reisde met familie
16 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Heel goede ligging in het centrum! Wij zijn er verbleven wegen BK zwemmen zodat rustige kamen en ontbijt heel belangrijk waren. Kamers zijn heel rustig maar ontbijt was zeer karig (brood was op!!!) en weinig keuze. Mooi hotel met bar, restaurant en terras. Spijtig genoeg wel redelijk duur om iets te drinken en op terras enerverende loungemuziek. Hotel is zeker een aanrader!
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in juli 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
2 aug 2019
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van David op 11 aug 2019
Hello,
We very much appreciate your comments regarding your stay at the Novotel Charleroi Centre.
It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.
Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.
Sincerely,
David
Assistant Front Office Manager
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
2 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Super netjes en vriendelijk personeel. Spreken Engels en Nederlands een beetje. Vrij nieuw dus lekker schoon.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2019
Reactie van David op 12 jun 2019
Geachte,
Wij stellen uw opmerkingen over uw verblijf in Novotel Charleroi Centre erg op prijs. Het is altijd prettig om positieve reacties te mogen ontvangen.
Uw opmerkingen zullen wij overbrengen aan ons team. Wij zijn ervan overtuigd, dat uw reactie ons personeel zal stimuleren om voortdurend te blijven streven naar een hoge kwaliteit van onze dienstverlening.
Nogmaals bedankt voor het delen van uw ervaringen en wij hopen dat uw volgende bezoek even prettig zal verlopen als het vorige.
Hoogachtend,
David
Assistant Front Office Manager
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
20 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het hotel is groot en nieuw het ontbijt was goed..
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2019
Reactie van novowillem op 24 mei 2019
Beste Anonymous
Fijn te horen dat u het goed naar uw zin hebt gehad in Novotel Charleroi Centre
Ik hoop u dan ook nog snel eens terug te mogen zien
willem dullemond
general manager
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
3 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gloednieuw hotel in hartje Charleroi. Kamers zijn netjes en ruim; de regendouche is heerlijk; en alles wat er staat, werkt. Het onthaal was zeer vriendelijk en het ontbijt uitgebreid. Zeker een aanrader!
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2019
Reactie van Christophe op 6 mrt 2019
Geachte gast,
Wij stellen uw opmerkingen over uw verblijf in Novotel Charleroi Centre erg op prijs. Het is altijd prettig om positieve reacties te mogen ontvangen.
Uw opmerkingen zullen wij overbrengen aan ons team. Wij zijn ervan overtuigd, dat uw reactie ons personeel zal stimuleren om voortdurend te blijven streven naar een hoge kwaliteit van onze dienstverlening.
Nogmaals bedankt voor het delen van uw ervaringen en wij hopen dat uw volgende bezoek even prettig zal verlopen als het vorige.
Hoogachtend,
Christophe
Front Office Manager
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
19 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
De toiletten worden gespoeld met regenwater, er is aandacht voor de impact op het milieu. Het ligt midden in het centrum.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2019
Reactie van Christophe - Front Office Manager op 23 feb 2019
Beste gast,
Hartelijk dank voor uw feedback :-)
Met vriendelijke groet,
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
31 jan 2019
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
28 jan 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel midden in het centrum
Rustig geslapen, geen lawaai
Handig parkeren in parkeergarage Rive Gauche
Goed ontbijt
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2019
Reactie van Christophe - Front Office Manager op 21 feb 2019
Dear guest,
thank you for rating us
Kind regards,
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
2 jan 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2018
Reactie van Christophe - Front Office Manager op 21 feb 2019
Dear guest,
thank you for rating us
Kind regards,
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
19 nov 2018
Net hotel, prima ontbijt, goede locatie.
Parking is slecht aangegeven
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2018
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
29 mrt 2018
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
not a 4 stars
breakfast is badly laid out, low key. no 24 hours service, no menu in room. no view of the city. no room seem to have a view since this is part of a retail complex. Terrible.
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in maart 2018
Reactie van novowillem op 4 apr 2018
dear Anonymous
I am very sorry to see that we did not live upto your expectations, and I sincerely apologize. I am curious to find out why you could not get roomservice, it's a service that works 24/24 normally. I can asure you that the inner gardens will be cultivated once the times get better and that they will be a nice addition to our guests' experience
In spite of your deception I hope that we may welcome you back to our hotel and that upon your return you will not hesitate to get in contact with me personnally
warmest regards
willem dullemond
general manager
10/10 – Uitstekend
Denis
24 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sehr gute Lage, schöne Zimmer.
Denis
1 nacht verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
Nazarii
21 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nazarii
1 nacht verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
Mathilde
20 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
L'équipe de cet hôtel est tout simplement exceptionnelle ! De l'accueil au bar en passant par le petit-déjeuner, chaque membre du staff est aux petits soins pour les clients ! Les chambres sont ultra propres, modernes et bien équipées. Localisation parfaite au coeur de la ville. Petit-déjeuner parfait (en salle comme en chambre). Agréable bar avec un joli toit terrasse. Mon 2ème séjour et pas le dernier.
Mathilde
2 nachten verbleven in mei 2024
8/10 – Goed
Markus
Reisde met partner
4 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice clean modern hotel and a very very good breakfast. Beds to our taste, firm snd with selecrion of pillows.
Markus
Reactie van Arnaud, Front Office Manager op 6 mei 2024
Dear Markus,We very much appreciate your comments regarding your stay at the Novotel Charleroi Centre. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.Sincerely,
8/10 – Goed
Derek
Reisde met een groep
15 apr 2024
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
The property was good but the Area was run down & very limited thing to do
Derek
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Arnaud, Front Office Manager op 17 apr 2024
Dear Derek,We very much appreciate your comments regarding your stay at the Novotel Charleroi Centre. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.Sincerely,
6/10 – Redelijk
Vasileios
27 mrt 2024
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Vasileios
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Arnaud, Front Office Manager op 4 apr 2024
Dear Vasileios,Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Novotel Charleroi Centre. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies.At Novotel, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.Sincerely,
8/10 – Goed
Sabrina
25 mrt 2024
Sabrina
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Arnaud, Front Office Manager op 17 apr 2024
Sehr geehrte Sabrina,wir danken Ihnen vielmals für Ihre Anmerkungen zu Ihrem Aufenthalt im Novotel Charleroi Centre.Über Ihre lobenden Worte freuen wir uns sehr. Ihre positiven Würdigungen werden wir selbstverständlich gerne an die betreffenden Mitarbeiter weiterleiten. Ihre Zufriedenheit ist für unsere Mitarbeiter, die Tag für Tag daran arbeiten, Ihnen einen einwandfreien Service zu bieten, die schönste Belohnung.Wir hoffen, Sie schon bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen.Mit herzlichen Grüßen
10/10 – Uitstekend
Bernhard
23 mrt 2024
Bernhard
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Arnaud, Front Office Manager op 12 apr 2024
Sehr geehrter Bernhard,wir danken Ihnen vielmals für Ihre Anmerkungen zu Ihrem Aufenthalt im Novotel Charleroi Centre.Über Ihre lobenden Worte freuen wir uns sehr. Ihre positiven Würdigungen werden wir selbstverständlich gerne an die betreffenden Mitarbeiter weiterleiten. Ihre Zufriedenheit ist für unsere Mitarbeiter, die Tag für Tag daran arbeiten, Ihnen einen einwandfreien Service zu bieten, die schönste Belohnung.Wir hoffen, Sie schon bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen.Mit herzlichen Grüßen
10/10 – Uitstekend
Adam
Zakenreiziger
12 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Adam
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Arnaud, Front Office Manager op 13 feb 2024
Dear Adam,We very much appreciate your comments regarding your stay at the Novotel Charleroi Centre. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.Sincerely,
10/10 – Uitstekend
Michèle
Zakenreiziger
24 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tout était très bien!
Michèle
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Arnaud, Front Office Manager op 25 jan 2024
Chère Michèle,Nous vous remercions pour vos commentaires suite à votre séjour au Novotel Charleroi Centre.C’est avec grand plaisir que nous recevons vos compliments. Aussi, nous ne manquerons pas de partager vos appréciations avec toute notre équipe. Votre satisfaction est la plus belle récompense pour notre personnel qui travaille jour après jour pour vous offrir un service irréprochable.Dans l’attente de vous accueillir de nouveau, nous vous prions de croire, chère Michèle, en l’expression de nos sentiments les meilleurs.
10/10 – Uitstekend
Roelof
15 jan 2024
Roelof
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Arnaud, Front Office Manager op 17 jan 2024
Dear Roelof,We very much appreciate your comments regarding your stay at the Novotel Charleroi Centre. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.Sincerely,
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
12 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
The hotel was nicer than most chains I've stayed in.
Right next to a shopping mall, so parking is available and there are numerous shops and things to do.
The cost of breakfast is exorbitant, but there are quite a few cafés/boulangeries in the area that deliciously solve that particular problem.
Overall, would recommed.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Arnaud, Front Office Manager op 17 jan 2024
Dear Guest,We very much appreciate your comments regarding your stay at the Novotel Charleroi Centre. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.Sincerely,
6/10 – Redelijk
Basilio
Zakenreiziger
11 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service
Basilio
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Arnaud, Front Office Manager op 17 jan 2024
Dear Basilio,Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon.Sincerely,
8/10 – Goed
Antonio
Reisde met familie
5 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Struttura molto grande. Abbiamo prenotato una quadrupla con descrizione di 4 letti ma purtroppo erano un letto matrimoniale e due lettini molto scomodi. Devo pur dire che il prezzo pagato era ottimo e sicuramente non potevo pretendere di più. La zona non mi ispirava molta tranquillità anche se ben controllata dalla polizia.
Antonio
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Arnaud, Front Office Manager op 17 jan 2024
Dear Antonio,We very much appreciate your comments regarding your stay at the Novotel Charleroi Centre. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.Sincerely,
8/10 – Goed
Niklas
Reisde met een groep
2 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Top
Niklas
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Arnaud, Front Office Manager op 3 jan 2024
Dear Niklas,We very much appreciate your comments regarding your stay at the Novotel Charleroi Centre. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.Sincerely,