Pyramids Plaza Hotel

3.5-sterrenaccommodatie
Hotel met 4 restaurants, in de buurt van Piramiden van Gizeh

Kies datums om prijzen te bekijken

De weergegeven maanden zijn October 2024 en November 2024.
oktober 2024
november 2024

Fotogalerie voor Pyramids Plaza Hotel

4 restaurants, internationale gerechten
Dakterras
Receptie
Standaard kamer, uitzicht op de stad | Uitzicht op de stad
Receptie

Beoordelingen

5,2 op 10 –

Populaire voorzieningen

  • Zwembad
    Zwembad
  • Ontbijt beschikbaar
    Ontbijt beschikbaar
  • Parkeren inbegrepen
    Parkeren inbegrepen
  • Roomservice
    Roomservice
  • Airconditioning
    Airconditioning
  • Schoonmaakservice
    Schoonmaakservice
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
1 van 1 kamer weergeven

Standaard kamer, uitzicht op de stad

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Televisie
Een zetelbed
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Een minibar
Satellietzenders
  • 20 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed of 3 eenpersoonsbedden

Gelijkaardige accommodaties

Over deze buurt

Kaart
17 King Faisal Street, Pyramids area, Giza

In de buurt

  • Piramiden van Gizeh - 3 min. rijden
  • Piramide van Cheops - 4 min. rijden
  • Sfinx van Gizeh - 5 min. rijden
  • Groot Egyptisch Museum - 5 min. rijden
  • Giza Plateau - 6 min. rijden

Lokaal vervoer

  • Station Cairo Rames - 16 min. rijden
  • Gizeh (SPX-Internationale Luchthaven Sphinx) - 37 min. rijden

Restaurants

  • ‪قهوة اسوان - ‬17 min. wandelen
  • ‪قهوة المندرة - ‬5 min. wandelen
  • ‪قهوة الف ليلة - ‬14 min. wandelen
  • ‪مملكة وادي الملوك - ‬3 min. wandelen
  • ‪مسمط حجي البرديسي - ‬13 min. wandelen

Over deze accommodatie

Pyramids Plaza Hotel

Hotel vlak bij Piramiden van Gizeh
Pyramids Plaza Hotel is niet ver van Piramide van Cheops en verwent gasten met een dakterras, een koffiebar/café en een droogkuis/wasserijservice. Geniet van een heerlijke maaltijd bij een van de 4 restaurants ter plaatse, met internationale gerechten en nog veel meer. Ga het net op via gratis wifi in de kamer.
Tijdens je verblijf geniet je ook van:
  • Een buitenzwembad
  • Gratis parkeerplaatsen
  • Een ontbijtbuffet (toeslag), een shuttleservice van/naar de luchthaven en een 24-uurs receptie
  • Kranten in de lobby, een kluis bij de receptie en hulp bij uitstappen/tickets
  • Beoordelingen van gasten zeggen niets dan goeds over de uitstekende staat van de accommodatie
Kamervoorzieningen
De 140 kamers hebben leuke bijkomstigheden zoals 24-uurs roomservice en airconditioning, bovenop extra's zoals gratis wifi en kluisjes.
Er zijn ook andere gemakken voorzien in de kamers zoals:
  • Badkamers met badkuipen en gratis toiletartikelen
  • Televisies met satellietzenders
  • Dagelijkse schoonmaak en telefoons

Talen

Arabisch, Engels

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Gratis parkeerplaatsen buiten het terrein
  • Shuttleservice van/naar de luchthaven (toeslag)
  • Gratis zelf parkeren ter plaatse

Eten en drinken

  • Dagelijks ontbijtbuffet tegen een toeslag beschikbaar van 07.00 uur tot 10.00 uur: USD 5 voor volwassenen en USD 5 voor kinderen
  • 4 restaurants
  • Een koffiebar/café

Gezinsvriendelijk

  • Aparte slaapkamer
  • Buitenzwembad
  • Geluiddichte kamers
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Kluisje bij het onthaal
  • Kranten in de lobby
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Droogkuis-/wasserijservice
  • Hulp met excursies en tickets
  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Zakelijke diensten

  • 3 vergaderruimtes

Buiten

  • Dakterras

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Lift
  • Rolstoeltoegankelijk pad naar lift

Meer

  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Badkamer

  • Bad
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger (op verzoek)
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Tv met satellietzenders

Eten en drinken

  • 24-uurs roomservice
  • Minibar

Meer

  • Airconditioning
  • Geluiddichte kamers
  • Kluisje
  • Telefoon

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: op elk moment
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur

Speciale incheckinstructies

De portier of receptionist zal je bij aankomst verwelkomen.

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Geen huisdieren of assistentiedieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Er zijn verrijdbare/extra bedden beschikbaar aan USD 10.0 per dag.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer USD 5 voor volwassenen en USD 5 voor kinderen
  • Toeslag voor extra bed: USD 10.0 per dag

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.

Overige info

Het is mogelijk dat plaatselijke wetgeving verbiedt dat ongehuwde gasten een kamer delen. Gasten dienen op verzoek van de accommodatie aan te kunnen tonen dat zij gehuwd zijn.
In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Pyramids Plaza Hotel
Pyramids Plaza Hotel Egypt/Giza
Pyramids Plaza Hotel Giza
Pyramids Plaza Hotel Hotel
Pyramids Plaza Hotel Hotel Giza

Veelgestelde vragen

Beschikt Pyramids Plaza Hotel over een zwembad?

Ja, deze accommodatie heeft een buitenzwembad.

Zijn huisdieren welkom bij Pyramids Plaza Hotel?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel berekent Pyramids Plaza Hotel voor parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen. In de omgeving zijn ook gratis parkeermogelijkheden.

Hoe laat kan ik bij Pyramids Plaza Hotel inchecken?

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: op elk moment.

Tot hoe laat kan ik bij Pyramids Plaza Hotel uitchecken?

Je dient om uiterlijk 12.00 uur uit te checken.

Biedt Pyramids Plaza Hotel een shuttle naar het vliegveld?

Ja, er is een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar.

Waar staat Pyramids Plaza Hotel?

Dit hotel ligt in Al Haram, op 1,7 km van Giza Plateau en op 2,1 km van Piramiden van Gizeh. Ook Keops Pyramid en Sound & Light-theater liggen op 3 km afstand.

Beoordelingen over Pyramids Plaza Hotel

Beoordelingen

5,2
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 6 van 46 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 8 van 46 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 6 van 46 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 12 van 46 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 14 van 46 beoordelingen" "

5,2/10

Netheid

6,2/10

Personeel en service

3,4/10

Voorzieningen

5,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

Beoordelingen

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Slechtste hotel ooit onvriedelijk personeel en ontbijt trekt op niets
1 nacht verbleven in april 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ik ben in de Bali niemand helpt mij ze zeggen je hebt niet betaald ik heb het wel betaald met visa en ik heb mijn bewijs nu is het 00 u en niemand kan mijn helpen
1 nacht verbleven in april 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This hotel doesn’t exist anymore. It’s in ruins. Was traveling alone and on the streets of Cairo for 4 hours, till I found another hotel. Orbitz haven’t paid back what they owe me!!! DO NOT BOOK THIS HOTEL!!
5 nachten verbleven in april 2021

2/10 – Ontzettend slecht

Satoshi

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
It was so noisy outside that I could not sleep well. The water was broken that there was little water coming out. Not clean, staff was bad
3 nachten verbleven in maart 2020

4/10 – Matig

Morais, St romain le puy

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Personnel sérieux, terrasse très agréable mais vétusté du bâtiment, pas de wifi dans la chambre et petit déjeuner insipide
2 nachten verbleven in maart 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in september 2019

10/10 – Uitstekend

Khaled abdelsalam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in september 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Arshad

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
They need to heir a good behavior staff..
This hotel is not good..this is my advise is not to select this one specially when you are with family..the aircondition was not working i have complained 3 time only with 1st complain a man came and just brushed the A.C blower but was not working i complained again but no one came.the staff is so bad they catch you for their tips..and the hotel manager charge me extra 350 EGP.because they said you are overseas not from Egypt.when i done online booking there was nothing mentioned like this... Just only the breakfast was good. The hotel restaurant charged too much from the menu price.they charge too much for service and tax is extra..if we paid too hotel then i think no need to charged tax on food.
3 nachten verbleven in september 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wifi et clim. Chambre ancienne avec Tv si petite mais l’hotel Est proche des pyramides (a 15min a pied). Personnel sympathique. Petit dejeuner très très simple.
1 nacht verbleven in augustus 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Mohamed

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
لا انصح اي شخص للاقامة فيه
3 nachten verbleven in augustus 2019

4/10 – Matig

Coraline

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Punaises de lit..... attention
Punaises de lit.... super!
1 nacht verbleven in augustus 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in augustus 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

Walid

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
تقييمي
كانت معقولة، غرفه نظيفة، سرير مرييح
2 nachten verbleven in juli 2019

4/10 – Matig

Adey, Halifax, NS, Canada.

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Disappointed and dissatisfied. Ni parking at all where they said free parking. I have to kooking for park spot for my rental car.
5 nachten verbleven in juni 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

3 nachten verbleven in mei 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in mei 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
the place is completely unhygienic i would not recommend it to anyone.
2 nachten verbleven in april 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service
Beware the staffs can demand money only to clean your room or will give some other excuse.
8 nachten verbleven in maart 2019

10/10 – Uitstekend

Khalied

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Pleasant Stay
Every thing was great ,The Staff starting by MS.Walla and Mr.Rami were so nice ,helpful and professional .Hospitality was wonderful ,and every one treated me as a family member ,Hotel is clean ,in a wonderful place overlooking the Pyramids and Am so grateful and happy to repeat my stay there and advice my clients and friends to give it a go there .Thank you
1 nacht verbleven in maart 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Nothing like what’s shown on the webpage. I expected a fairly nice hotel for the money, and this was old, rundown, and with blocked pyramid views— nothing like they show in Expedia. In addition, there was no WiFi in the rooms, as advertised. Breakfast was cold (and some of the food left over from an event last night....)
1 nacht verbleven in februari 2019

4/10 – Matig

Saif

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Not good
Ac not working , services Are bad
6 nachten verbleven in februari 2019

6/10 – Redelijk

Ahmed

1 nacht verbleven in februari 2019

4/10 – Matig

Islam

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Amal, Iraq

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The worse hotel ever. Dirty / old / Muld / dusty /
1 nacht verbleven in november 2018