Nenne Boutique Hotel
Hotel met gratis parkeerplaatsen, op enkele stappen van Gukje-markt
Kies datums om prijzen te bekijken
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Tweepersoonskamer (A) laden

Tweepersoonskamer (A)
Hoogtepunten
Flatscreentelevisie
Een privรฉbadkamer
Kabelzenders
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Tweepersoonskamer (B) laden

Tweepersoonskamer (B)
Hoogtepunten
Flatscreentelevisie
Een privรฉbadkamer
Kabelzenders
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Standaard kamer laden

Standaard kamer
Hoogtepunten
Flatscreentelevisie
Een privรฉbadkamer
Kabelzenders
Dagelijkse huishoudservice
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

11-2, Gwangbokjungang-ro 33beon-gil, Busan, 48948
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

No.25 Hotel - Sasang
No.25 Hotel - Sasang
- Ontbijt inbegrepen
- Huisdiervriendelijk
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
8.4 van 10, Zeer goed, 9 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bijย check-inย worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Tijdens de voorjaarsvakantie geldt bij check-in een minimumleeftijd van 15.
Deze accommodatie accepteert creditcards
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Nationale beoordeling
Ten behoeve van onze klanten hebben we een classificatie toegekend volgens ons classificatiesysteem.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Nenne Boutique Hotel Busan
Nenne Boutique Busan
Nenne Boutique
Nenne Boutique Hotel Hotel
Nenne Boutique Hotel Busan
Nenne Boutique Hotel Hotel Busan
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Nenne Boutique Hotel
Beoordelingen
7,0
Goed
6,8/10
Netheid
7,0/10
Personeel en service
6,0/10
Voorzieningen
6,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
15 aug 2020
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2020
2/10 โ Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie en kleine kinderen
7 nov 2019
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2019
8/10 โ Goed
์ ์ง
10 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
ํ๊ธฐ
์ ์ง
2 nachten verbleven in oktober 2019
8/10 โ Goed
SANG OH
8 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
์ข์ต๋๋ค.
SANG OH
2 nachten verbleven in oktober 2019
4/10 โ Matig
Geverifieerde reiziger
11 mei 2019
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
์ ๊ทผ์ฑ ์ข์ ์ ๋ ดํ ๊ฐ๊ฒฉ์ ์ ๋จน๊ณ ๋ป์ด์ ์ ๋ง ์๊ธฐ์ ์ข์ ๊ฒ ๊ฐ๋ค์.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2019
2/10 โ Ontzettend slecht
young joo
10 mei 2019
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
young joo
1 nacht verbleven in mei 2019
8/10 โ Goed
Geverifieerde reiziger
21 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in april 2019
8/10 โ Goed
Geverifieerde reiziger
5 jan 2019
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in december 2018
8/10 โ Goed
Nellie, Kuala Lumpur
Reisde met familie
17 nov 2018
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nellie
3 nachten verbleven in november 2018
8/10 โ Goed
Geverifieerde reiziger
11 okt 2018
Positief: Personeel en service
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2018
10/10 โ Uitstekend
Geverifieerde reiziger
9 jul 2018
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2018
10/10 โ Uitstekend
Jun young
27 mei 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jun young
1 nacht verbleven in mei 2018
8/10 โ Goed
Geverifieerde reiziger
23 mei 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
์ฃผ๋ณ ๊ด๊ด ๋ฐ ๋จน๊ฑฐ๋ฆฌ ์์ฅ์ด ์์ด ์ข์
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2018
2/10 โ Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
1 apr 2018
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
8/10 โ Goed
ymmy, JAPAN
26 mrt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
้จๅฑใๅบใใฆๅฟซ้ฉ
ymmy
2 nachten verbleven in maart 2018
6/10 โ Redelijk
Geverifieerde reiziger
21 mrt 2018
Negatief: Netheid
ใจใซใใใณในใๆดพใฎๆนใซใใใใ
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in maart 2018
8/10 โ Goed
Joohwan
28 jan 2018
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
๊ฐ๋ ฅ์ถ์ฒํฉ๋๋ค
Joohwan
1 nacht verbleven in januari 2018
10/10 โ Uitstekend
NAOKO
20 nov 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ใ้จๅฑใใใฏ้ๅฑฑใฟใฏใผใ่ฆใใพใใ

NAOKO
2 nachten verbleven in november 2017
10/10 โ Uitstekend
๋๊ธ์, ์์ธ
18 sep 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
๊นจ๋ํ๊ณ ํธ์ํ์ด์
๋๊ธ์
1 nacht verbleven in april 2017
8/10 โ Goed
Geverifieerde reiziger
23 aug 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
๋๋ฆ ์ข์์ด์..
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2017
8/10 โ Goed
Geverifieerde reiziger
11 aug 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2017
6/10 โ Redelijk
yyjmom
16 jul 2017
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Netheid
๋์์ง์์์ด์
yyjmom
1 nacht verbleven in juli 2017
2/10 โ Ontzettend slecht
์ ์์ง, ์ฒญ์ฃผ
19 jun 2017
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
์ ๋ฐ์ ์ผ๋ก ๋ณ๋ก์..
์ ์์ง
1 nacht verbleven in juni 2017
6/10 โ Redelijk
Geverifieerde reiziger
30 mei 2017
์น์ ํ ์์
Geverifieerde reiziger
8/10 โ Goed
Geverifieerde reiziger
20 apr 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer