Particuliere eigenaar
Suzangaron Boutique Hotel
Luxe hotel met een volledig uitgeruste spa en gratis ontbijt
Fotogalerie voor Suzangaron Boutique Hotel





Beoordelingen
9,0 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Deluxe driepersoonskamer laden

Deluxe driepersoonskamer
Hoogtepunten
Veranda
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Verwarming
Een minibar met enkele gratis items
Alle foto's voor Comfort kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden, veranda laden

Comfort kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden, veranda
Hoogtepunten
Veranda
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Verwarming
Een minibar met enkele gratis items
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Khaqiqat, 25, Bukhara, Bukhara, 200100
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

Rayyan Hotel Bukhara
Rayyan Hotel Bukhara
- Ontbijt inbegrepen
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Wasservice
9.6 van 10, Uitzonderlijk, 18 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: USD 3.43 per persoon, per nacht. Deze belasting geldt niet voor kinderen die jonger zijn dan 16 jaar oud.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor luchthavenshuttle: USD 20 per voertuig (enkele reis, voor maximum 3 personen)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een particuliere eigenaar, d.w.z. een persoon die niet handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep. De consumentenwetgeving van de EU, met inbegrip van het herroepingsrecht, is niet van toepassing op je boeking. Voor je boeking geldt het annuleringsbeleid van de particuliere eigenaar.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
Contactloos betalen is mogelijk
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Overige info
Als je een visum nodig hebt, contacteer dan de accommodatie voor hulp. De contactgegevens vind je in de boekingsbevestiging. Voor hulp bij visa kan een accommodatie kosten in rekening brengen, zelfs wanneer je de boeking nadien annuleert. Alle regelingen, inclusief toepasselijke kosten, worden rechtstreeks tussen de gasten en de accommodatie afgehandeld.
Houd er rekening mee dat enige betalingen aan het hotel (contant of via een andere betaalmethode) ofwel in Amerikaanse dollars, of in euro's dienen te worden voldaan. Dit hangt af van welke valuta bij de accommodatie geaccepteerd wordt.
In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Suzangaron Hotel Bukhara
Suzangaron Boutique Hotel Hotel
Suzangaron Boutique Hotel Bukhara
Suzangaron Boutique Hotel Hotel Bukhara
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Suzangaron Boutique Hotel
Beoordelingen
9,0
Fantastisch
9,0/10
Netheid
8,0/10
Personeel en service
9,2/10
Voorzieningen
9,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met een groep, Zakenreiziger, Reisde met huisdieren, Reisde met partner, Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
4 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Esenia
Zakenreiziger, Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
4 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Esenia
1 nacht verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Marina
Reisde met een groep, Zakenreiziger, Reisde met huisdieren, Reisde met partner, Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
4 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten

Marina
1 nacht verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Margarita
Zakenreiziger, Reisde met partner, Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
29 okt 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Margarita
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Abdurasul
Reisde met een groep, Zakenreiziger, Reisde met huisdieren, Reisde met partner, Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
29 okt 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Abdurasul
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Majid
Reisde met een groep, Zakenreiziger, Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
29 okt 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Majid
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Jamal
Zakenreiziger, Reisde met familie
28 okt 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jamal
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Benil
Reisde met een groep, Zakenreiziger, Reisde met huisdieren, Reisde met partner, Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
28 okt 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Benil
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Kamila
Reisde met een groep, Zakenreiziger, Reisde met huisdieren, Reisde met partner, Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
28 okt 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kamila
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Vladislav
Reisde met een groep, Zakenreiziger, Reisde met partner, Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
25 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Vladislav
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Selen
Reisde met een groep
25 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Selen
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Ayslue
Zakenreiziger, Reisde met partner
25 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ayslue
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Molly
Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
18 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Molly
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Salim
Zakenreiziger, Reisde met familie
18 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Salim
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Ruslan
Zakenreiziger
18 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ruslan
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Teng Sang
16 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Teng Sang
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Jony
Zakenreiziger, Reisde met familie en kleine kinderen
16 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jony
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Shaxina
Zakenreiziger, Reisde met familie
15 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten

Shaxina
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Kristina
Reisde met een groep, Reisde met familie
10 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kristina
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Diyor
Reisde met een groep, Zakenreiziger, Reisde met huisdieren, Reisde met partner, Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
8 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten



Diyor
1 nacht verbleven in oktober 2025
4/10 – Matig
Tomislav
Reisde met partner
6 okt 2025
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tomislav
2 nachten verbleven in oktober 2025
4/10 – Matig
Asma
Reisde met partner
2 okt 2025
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Asma
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Iskandar
Reisde met familie
5 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Iskandar
2 nachten verbleven in juni 2025








