Exterieur

Beoordelingen van Novotel Brussels off Grand'Place

4 out of 5
Novotel Brussels off Grand'Place
120 Rue Du Marche Aux Herbes, Brussels

Beoordelingen

8,8

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 562 van 1004 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 330 van 1004 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 71 van 1004 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 26 van 1004 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 15 van 1004 beoordelingen" "

9,0/10

Netheid

9,0/10

Personeel en service

8,6/10

Voorzieningen

8,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Wilco

1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Jurgen Van der Haegen, General Manager op 6 jan 2024
Beste Wilco,Hartelijk dank voor uw review.Het verheugt ons dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel.Hopelijk tot ziens,Jurgen Van der Haegen, General Manager

6/10 – Redelijk

Bob

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Personeel en service
Price / quality value out of balance. Toilet in the room was outdated and smelly. Breakfast and service very good, like all facilities around the lobby area.
2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Jurgen Van der Haegen, General Manager op 23 okt 2023
Dear Bob,Thank you sharing your experience with us.We are delighted to hear that you enjoyed our breakfast and the service provided by our staff, as well as the facilities around the lobby area. Our team strives to offer a pleasant stay for all our guests, and your kind words are greatly appreciated.We apologize for the inconvenience you experienced with the toilet in your room. We take cleanliness very seriously and have a daily housekeeping service to ensure the comfort of our guests. We will address this issue with our housekeeping team to prevent any future occurrences. As for the room amenities, we are continuously working on improvements and appreciate your feedback.We hope that you will return on another occasion.Kind regards,Jurgen Van der Haegen, General Manager

10/10 – Uitstekend

marcel

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed
2 nachten verbleven in augustus 2022

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger, Reisde met familie
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in juni 2022

8/10 – Goed

Pieter

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed hotel. Op loopafstand van het station midden in het centrum. Alleen was ontbijt niet berekend op de hoge bezetting van het hotel. Mensen moesten in de rij staan.
2 nachten verbleven in mei 2022
Reactie van Jurgen Van der Haegen, General Manager op 11 jun 2022
Beste Pieter, We danken u voor uw feedback. Fijn dat u tevreden was over uw verblijf bij ons! Wat jammer echter dat u wat ongemak heeft ervaren door de drukte bij het ontbijt. Hopelijk heeft het u toch gesmaakt en denkt u met plezier terug aan uw verblijf. Een volgende keer staan we graag weer voor u klaar. Met vriendelijke groeten, Jurgen Van der Haegen, General Manager

10/10 – Uitstekend

Nick

2 nachten verbleven in april 2022

10/10 – Uitstekend

Adrianus

Positief: Personeel en service
Vriendelijke staff en top locatie
1 nacht verbleven in januari 2022
Reactie van Jurgen Vanderhaeghen, General Manager op 17 jan 2022
Beste Adrianus, Bedankt voor uw enthousiaste beoordeling! Wat fantastisch dat u zo genoten heeft van de service en gastvrijheid van ons personeel! We zullen uw complimenten zeker aan het team overmaken. Vriendelijke groet en graag tot ziens, Jurgen Vanderhaeghen, General Manager

8/10 – Goed

Don

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Leuk Hotel Top lokatie!
Leuk hotel op top locatie. Het ontbijt was een beetje karig, veel was al op… Waarschijnlijk door onderbezetting ivm covid?
1 nacht verbleven in januari 2022
Reactie van Kevin Martens, General Manager op 7 jan 2022
Beste Don, Vriendelijke dank voor uw beoordeling. Het doet ons plezier dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons en dat u onze centrale locatie ideaal vond. Jammer dat het ontbijt niet helemaal aan uw verwachtingen voldeed. We gaan met uw opmerkingen aan de slag ter verbetering. Een volgende keer staan we graag weer voor u klaar. Met vriendelijke groeten, Kevin Martens, General Manager

10/10 – Uitstekend

Yves

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Zeer goed hotel
Zeer aangenaam hotel, dichtbij de grote markt en op wandelafstand van de vele mooie plaatsen in de hoofdstad
1 nacht verbleven in december 2021
Reactie van Kevin Martens, General Manager op 29 dec 2021
Beste Yves, Bedankt voor uw positieve beoordeling! Het doet ons ontzettend veel plezier dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons. Ons team dankt u voor de lovende woorden die u voor hen overheeft. Vriendelijke groet en graag tot ziens, Kevin Martens, General Manager

8/10 – Goed

Wilhelmina

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dichtbij centraal station, heerlijk uitgebreid ontbijt, vroege checkinn
2 nachten verbleven in oktober 2021
Reactie van Kevin Martens, General Manager op 19 okt 2021
Beste Wilhelmina, Bedankt voor uw mooie beoordeling. Het verheugt ons dat u genoten heeft van een geweldig verblijf bij ons! Wat fijn dat u tevreden was met ons lekker ontbijt en dat de vriendelijkheid van ons personeel ook een meerwaarde voor u kon betekenen. Graag tot een volgende keer! Kevin Martens, General Manager

10/10 – Uitstekend

Norbert

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Perfecte locatie, comfortabel en schoon. Mogelijkheid om kamer voor 3 te boeken
1 nacht verbleven in augustus 2021
Reactie van Kevin Martens, General Manager op 30 aug 2021
Beste Norbert, Hartelijk dank voor uw review! Wij zijn blij dat uw verblijf bij ons aan uw verwachtingen heeft voldaan. Vriendelijke groet en graag tot ziens, Kevin Martens, General Manager

8/10 – Goed

Ann

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Super locatie
2 nachten verbleven in augustus 2021
Reactie van Kevin Martens, General Manager op 25 aug 2021
Beste Ann, Bedankt voor uw fantastische beoordeling. Wat leuk dat u onze ligging en de service van onze medewerkers als positief ervaren heeft. We kunnen niet wachten u opnieuw te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Kevin Martens, General Manager

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Veel lawaai
1 nacht verbleven in augustus 2021
Reactie van Kevin Martens, General Manager op 17 aug 2021
Beste gast, Bedankt voor uw beoordeling. Wat vervelend dat u slecht geslapen heeft. Aarzel een volgende keer niet om eventuele problemen te melden aan de receptie zodat ons team zodanig een oplossing kan bieden. We hebben geen verdere klachten gehad maar we zullen alvast nakijken wat de oorzaak kan zijn van dit storend geluid op uw kamer. Met vriendelijke groet en graag tot ziens, Kevin Martens, General Manager

6/10 – Redelijk

Arwin

Reisde met familie
Positief: Comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2021
Reactie van Kevin Martens, General Manager op 16 aug 2021
Beste Arwin, Bedankt voor uw feedback. We betreuren het dat u niet helemaal tevreden was over uw verblijf. Kan u ons vertellen wat u had gewenst? We willen het de volgende keer beter doen. Vriendelijke groet, Kevin Martens, General Manager

10/10 – Uitstekend

Kurt

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Het personeel was uitermate behulpzaam en vriendelijk. Een heel klein minpuntje is dat het merendeel van het personeel, het Nederlands niet zo machtig is en men ofwel naar het Frans of Engels moet overschakelen.
1 nacht verbleven in maart 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Maarten

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel voor paar dagen Brussel
rustig hotel midden in centrum naast centraal station
1 nacht verbleven in oktober 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Lokatie was super. Kamer modern met apart wc. Het intbijt was uitgebreid. Qua organisatie : niet tevreden. Vooraf kindetbedje besteld. De dag zelf: we waren er vanaf 15u. Heel de tijd het bedje gevraagd: pas rond 23.35na een dienstwissel ontvangen!!! Gevolg: peutertje doodop het weekend. Heeft veel gekost en kindje had last.dus heel jammer.
2 nachten verbleven in juni 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Oorspronkelijk vroeg de receptionist ons de gereserveerde kamer te betalen: 152,82 euro, hetgeen wij deden met kredietkaart. Nadien zagen wij op de Expedia bevestiging dat wij enkel de plaatselijke taks nog dienden te betalen (4,25 euro) en dat het bedrag van 179 euro reeds via betaling aan Expedia voldaan was. Hebben dan gaan reclameren en de kredietkaart betaling van 152,82 euro gecrediteerd gekregen ( hopelijk ?) en 4,25 lokale taks cash betaald.
1 nacht verbleven in april 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid
gemakkelijke ligging ....enkel dit + ?
snelle check-in , weinig info, moeilijk nederlands verstaan , kleine kamer, lang niet meer opgefrist (vuile wanden), ontbijt relatief goed, wanden nogal gehorig , gemakkelijke ligging, dichtbij station is een pluspunt , nogal stoffige kamer.....gratis, zwakke wifi
1 nacht verbleven in april 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Heerlijk dichtbij het centrum. En parkeergelegenheid naast het hotel.
2 nachten verbleven in februari 2019

8/10 – Goed

Philippe

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goede prijs kwaliteit
Centrale locatie
1 nacht verbleven in maart 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in januari 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ligging van het hotel is perfect. Alles is op loopafstand. Goed ontbijt en schone comfortabel kamer. Parkeren kan direct naast het hotel in een parkeergarage. Personeel is zeer vriendelijk. Leuke kinderhoek bij de bar zodat je rustig van een drankje kan genieten.
1 nacht verbleven in december 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima locatie, goed ontbijt, prijs kwaliteit verhouding komt wat onder druk te staan.
2 nachten verbleven in december 2018

10/10 – Uitstekend

Peter, Mol

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ideal gelegen. Dicht bij de parking en bezienswaardigheden.
1 nacht verbleven in oktober 2018

8/10 – Goed

Marco

Positief: Personeel en service, comfort kamer
2 nachten verbleven in oktober 2018

10/10 – Uitstekend

Jaity, hyderabad

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This hotel is at convenient location. This is close to the Grand palace and other historical sites.
1 nacht verbleven in mei 2024

8/10 – Goed

MERCY, NORTH MIAMI BEACH

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent location,, renovated facility all over, staff very friendly and helpful
2 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Jurgen Van der Haegen, General Manager op 27 mei 2024
Dear Mercy,Thank you for such a positive review.It is gratifying to hear that our central location, just 200 metres from the iconic Grand-Place, provided a convenient base for your stay. We also take pride in our staff's commitment to service and are thrilled that our team's dedication enhanced your visit.We are pleased that the recent renovations and the cleanliness of our rooms met your expectations, contributing to a pleasant experience at Novotel Brussels Off Grand Place. While we see that you have rated our hotel condition with some reservation, please know that we continuously strive to maintain and improve our facilities to ensure the satisfaction of our valued guests.Your acknowledgment of the warm and helpful nature of our staff is truly appreciated, as we aim to offer a welcoming and supportive environment for our guests.It would be our pleasure to have you return on another occasion. Very best wishes,Jurgen Van der Haegen, General Manager

10/10 – Uitstekend

Silvia

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Really recommended
2 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Jurgen Van der Haegen, General Manager op 27 mei 2024
Dear Silvia,Thank you for such a positive review.We are thrilled that you found the cleanliness of our rooms to be impeccable and the condition of Novotel Brussels Off Grand Place to meet your expectations. Our dedicated team takes great pride in delivering excellent service, and your recognition of their efforts is greatly appreciated.It is always encouraging for us to learn that our guests have enjoyed their stay and have taken away fond memories of their visit.It would be our pleasure to have you return on another occasion. Very best wishes,Jurgen Van der Haegen, General Manager

8/10 – Goed

Christiane

Positief: Netheid
I like the location of the property close to centre of old Brussels
2 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Jurgen Van der Haegen, General Manager op 13 mei 2024
Dear Christiane,Thank you for such a positive review.We are delighted to hear that our prime location in the heart of Brussels and the cleanliness of our rooms met your expectations and contributed positively to your experience.We regret to hear that our service did not fully meet your standards. While we strive to deliver exceptional service, we will take your comments into consideration as we continually work to enhance our guest experience. Please rest assured that Novotel Brussels Off Grand Place is committed to upholding the highest standards of service and hospitality.It is heartening to know that you appreciated being close to the historical centre of the city, allowing for a memorable visit to Brussels. Our team takes great pride in maintaining a clean and welcoming environment for all our guests, and we are glad this was evident during your stay.It would be our pleasure to have you return on another occasion. Very best wishes,Jurgen Van der Haegen, General Manager

10/10 – Uitstekend

Hilarie

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We enjoyed our stay at this hotel. Everything was clean, well-functioning. Shower was excellent. So convenient to everything we wanted to see in Brussels!
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van Jurgen Van der Haegen, General Manager op 7 mei 2024
Dear Ilarie,Thank you for such a great review.We are thrilled to hear that your stay met your expectations and that our hotel's cleanliness, service, and room amenities contributed to a memorable experience. It delights us to know that you found the location of Novotel Brussels Off Grand Place to be convenient for exploring the heart of Brussels. Our team takes great pride in ensuring our guests have a comfortable and enjoyable stay, and we are glad to have achieved this for you.Thank you once again for your kind words, and we look forward to the pleasure of welcoming you back in the future.We look forward to a return visit from you in the future.Best wishes,Jurgen Van der Haegen, General Manager

10/10 – Uitstekend

AKIRA

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ホテルはキレイで全て整っていました。 スタッフもみなさん親切でした。
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van Jurgen Van der Haegen, General Manager op 7 mei 2024
Akira 様この度は、Novotel Brussels Off Grand Place をご利用いただき、また、お言葉をお寄せいただきまして、誠にありがとうございました。お客様のご滞在が快適であったとのお言葉に、私たちNovotel Brussels Off Grand Placeのスタッフ一同、大変嬉しく思います。客室の清潔さ、ホテルの状態、サービスにおいて高評価をいただき、感謝しております。客室アメニティに対しても肯定的なご評価を賜り、ありがとうございます。私たちはお客様に最高のご滞在をお届けするために日々努力しております。またのお越しをお待ちしております。Jurgen Van der Haegen, General Manager

10/10 – Uitstekend

Danielle

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice modern hotel in the center of the city. Walking to grand place. Onsite restaurant and bar. Very nice staff
3 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Jurgen Van der Haegen, General Manager op 6 mei 2024
Dear Danielle,Thank you for such a positive review.We are delighted to hear that the contemporary design of our hotel met your expectations and contributed to a pleasant experience. Our central location is indeed one of the highlights we are proud of, offering guests like yourself the convenience to explore the beauty of Brussels right from our doorstep.The appreciation for our Gourmet Bar and restaurant brings us much joy, as we strive to provide a wide selection of Belgian beers and delicious meals, including our classic Gourmet Burger. Furthermore, it is gratifying to know that our staff's dedication to service excellence resonated with you.Ensuring the comfort and satisfaction of our guests is our priority, and your recognition of the cleanliness and amenities in our rooms reaffirms our commitment to high standards. Rest assured that the entire team at Novotel Brussels Off Grand Place remains dedicated to creating memorable and enjoyable experiences for all our guests.It would be our pleasure to have you return on another occasion. Very best wishes,Jurgen Van der Haegen, General Manager

10/10 – Uitstekend

Zhiliang

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice little hotel conveniently located at the heart of Brussels. Easy walk to all attractions. 5mins walk to Grand Place. Surrounded by tons of little craft shops and restaurants, street performance. Our room windows open to the street view. Very friendly staff and nice breakfast included. Luggage storage option makes our travel plan much easier!
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Jurgen Van der Haegen, General Manager op 30 apr 2024
Dear Ilian,Thank you for such a great review.It brings us immense joy to learn that our central location provided the perfect base for your explorations of Brussels, and that the vibrant energy of the surrounding area, with its myriad of craft shops and restaurants, added to the charm of your stay.We're equally pleased to know that our staff's friendliness, the comprehensive breakfast experience, and the convenient luggage storage service contributed significantly to your overall satisfaction. Moreover, your commendation on the room's cleanliness and the hotel's condition is a testament to our team's dedication to maintaining high standards.The positive remarks regarding the room amenities and the picturesque street view from your window are truly appreciated. At Novotel Brussels Off Grand Place, we strive to provide a comfortable and inviting atmosphere that complements the beautiful city around us. Your feedback affirms that we are on the right track, and we thank you for highlighting these aspects of your visit.We look forward to a return visit from you in the future.Best wishes,Jurgen Van der Haegen, General Manager

4/10 – Matig

eric

2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Jurgen Van der Haegen, Directeur général op 18 mei 2024
Cher Eric,Merci de nous faire part de votre opinion.Nous sommes désolés que les prestations durant votre séjour n'aient pas été à la hauteur de vos attentes.Votre satisfaction reste notre objectif premier. N'hésitez pas à nous faire part durant votre séjour de vos remarques afin que nous puissions intervenir au plus vite et au mieux.Bien à vous,Jurgen Van der Haegen, Directeur général

8/10 – Goed

Christine

1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Jurgen Van der Haegen, General Manager op 18 mei 2024
Beste Christine,Hartelijk dank voor deze uitstekende score!Het verheugt ons dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel.Tot weerziens.Jurgen Van der Haegen, General Manager

10/10 – Uitstekend

MARIDIE

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very nice hotel, family friendly !
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Jurgen Van der Haegen, General Manager op 17 apr 2024
Dear Guest,Thank you for sharing such positive feedback following your stay with us.We are delighted to hear that we met your expectations; this positive feedback inspires us to continue upholding our high standards.We all look forward to seeing you again in the future. Best regards,Jurgen Van der Haegen, General Manager

10/10 – Uitstekend

Rosemary

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent location, convenient to transportation and variety of eateries. The included breakfast was amazing! Staff very helpful and friendly.
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Jurgen Van der Haegen, General Manager op 8 apr 2024
Dear Rosemary, Thank you very much for your kind review.We are thrilled to hear that our central location provided the perfect base for your explorations and that you found the variety of eateries nearby to your liking. Our team is delighted to receive your compliments on the helpful and friendly service they strive to provide. It's also a pleasure to know that the breakfast offerings left a lasting impression, and that the room cleanliness and amenities met your expectations for a comfortable stay. Rest assured that maintaining the hotel in tip-top condition is our ongoing commitment to ensure guest satisfaction.We look forward to welcoming you again soon.Best wishes,Jurgen Van der Haegen, General Manager

10/10 – Uitstekend

Maria Jocely

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel is very nice, and staff are friendly, helpful, and welcoming. The only thing I have 4 out of 5 because when I was checking our room and the bathroom has a bad smell. It seems it was not clean properly. It was bad. I have to spray with my perfume. Overall, the hotel is very nice, and very convenient, closed by to dining, shopping, Grand place and a walking distance from the Central Train station of Belgium.
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Jurgen Van der Haegen, General Manager op 31 mrt 2024
Dear Maria,Thank you for taking the time to share your review.We are thrilled to hear that you found our hotel to be conveniently located and appreciated the dedication of our staff. We regret to hear about your experience with the cleanliness of the bathroom. Please rest assured that we strive to maintain the highest standards of cleanliness and hygiene, and we are sorry that we fell short in this instance.Your kind words about the hotel condition and room amenities are greatly appreciated, and we are delighted that these aspects contributed positively to your stay.Jurgen Van der Haegen, General Manager

8/10 – Goed

Marc

Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Overall would stay in this property again. Property is close to everything you want to visit within 5-15 mins walk. Breakfast was sufficient but not over the top. Plenty of dining options around and some small convenience/grocery stores to buy necessities if needed. Rooms are on the smaller side with a unique layout but we stayed there with two kids so our sofa was converted into two twin beds. The hotel is also close to Central so any side trups are a train ride away.
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Jurgen Van der Haegen, General Manager op 8 apr 2024
Dear Marc,Thank you for commenting on your stay.We are delighted to hear that you appreciated our central location, which indeed makes the many sights and attractions of Brussels easily accessible. It is also a pleasure to know that the numerous dining options and convenience stores in the vicinity contributed to a pleasant stay. We regret to hear that our room size did not meet your expectations. While our rooms are designed to maximize space and comfort, we understand that preferences vary and we are sorry for any inconvenience caused. Regarding the layout, it is tailored to accommodate families like yours, ensuring everyone has a comfortable stay. However, we apologize if this design was not to your particular liking. It is heartening to note that you found the accommodation suitable for your family and that our proximity to the Central Train Station was advantageous for your side trips. We strive to provide a welcoming environment for families and are glad this was evident during your stay.We hope to welcome you again in the future. All the best,Jurgen Van der Haegen, General Manager

10/10 – Uitstekend

Nicole

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Came with my sister and two teenagers. The pictures don’t do the hotel or area any justice. It’s a beautiful area super close (less than 5 min walk) to the grand place, Brussels central station, amazing dining and there is a cute little street fair towards the end of the week with local vendors right outside. Breakfast is worth the extra $. It was always fully stocked, even when we went there towards the end of the opening time. Would stay there again!
7 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Jurgen Van der Haegen, General Manager op 31 mrt 2024
Dear Nicole,Thank you for sharing this review.It fills us with pride to know that the charm of the area, with its proximity to the Grand Place and the central station, enhanced your stay with us. We are delighted that the vibrant dining options and the local street fair contributed positively to your Brussels experience.Our team strives to provide a delectable breakfast to start the day right, and we are thrilled that you found it to be worth the extra value. Your enthusiasm for the quality of our amenities and the service provided by our dedicated staff is much appreciated and serves as encouragement to continue offering exceptional experiences to all our guests.We eagerly anticipate the opportunity to welcome you back to Novotel Brussels Off Grand Place for another memorable stay.We look forward to welcoming you back on a future occasion. Best wishes,Jurgen Van der Haegen, General Manager

6/10 – Redelijk

ARMANDO SANCHEZ

Reisde met familie
Personal poco amable y las instalaciones requieren mantenimiento en muchas zonas. El desayuno es bueno y el Restaurant está ordenado y limpio
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Jurgen Van der Haegen, General Manager op 28 mrt 2024
Hola Armando,Le agradecemos por tomarse el tiempo de escribir sobre su experiencia.Estamos encantados de saber que pudo disfrutar de nuestra amplia propuesta gastronómica del desayuno, ideal para empezar el día con buen pie.Con relación a nuestras instalaciones en general, expresarle que realizamos continuas mejoras en las mismas y sentimos que no lo haya percibido así.Por otro lado, lamentamos si la atención brindada no fue como esperaba en algún momento. Todo nuestro equipo trabaja a diario para su satisfacción y nos apena que no haya sido esta su percepción en este caso. Tomamos nota para mejorar y revisaremos lo sucedido con el departamento correspondiente.Le enviamos un afectuoso saludo y desde ya, esperamos volver a recibirle muy pronto. Atentamente,Jurgen Van der Haegen, General Manager

10/10 – Uitstekend

Gloria

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The location is unbeatable, one block distance from the Central station and one block to the Grand Place. Surrounded by restaurants and stores. The room was very clean and lobby area is really nice.
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Jurgen Van der Haegen, General Manager op 21 mrt 2024
Dear Gloria,Thank you very much for this kind review of your stay.We're thrilled to hear that our prime location, just a short stroll from the Central station and the Grand Place, added value to your stay. It's wonderful to know the variety of dining and shopping options in our vicinity met your expectations. Our team takes great pride in maintaining a clean and welcoming environment, so your compliments on the room cleanliness and the lobby area are greatly appreciated.We look forward to the opportunity to welcome you back for another memorable stay. Warm regards,Jurgen Van der Haegen, General Manager

10/10 – Uitstekend

Klaus

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sehr gute, zentrale Lage.
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Jurgen Van der Haegen, General Manager op 18 mrt 2024
Sehr geehrter Gast,herzlichen Dank für Ihre Bewertung.Wir freuen uns sehr, dass Sie unsere zentrale Lage als positiv hervorgehoben haben, die tatsächlich nur wenige Schritte von der berühmten Grand-Place entfernt ist. Es ist erfreulich zu hören, dass Sie mit der Sauberkeit unserer Zimmer und dem Service zufrieden waren, was für uns stets höchste Priorität hat.Wir freuen uns schon auf Ihren nächsten Besuch bei uns.Bis dahin verbleiben wir mit freundlichen Grüßen,Jurgen Van der Haegen, General Manager

10/10 – Uitstekend

Jennifer, Sugarloaf

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent location
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Jurgen Van der Haegen, General Manager op 10 mrt 2024
Dear Jennifer,Thanks for this kind review.We're delighted to hear you appreciated our prime location, which offers convenient access to Brussels' Grand-Place and central train station. It's wonderful to know that the cleanliness of our rooms and the overall condition of our hotel met your expectations, and we're equally pleased that you received excellent service from our team.It would be a pleasure to welcome you again. Best regards,Jurgen Van der Haegen, General Manager

4/10 – Matig

Henry

Zakenreiziger, Reisde met familie
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
BE AWARE EVERYBODY!!!! Got robbed just infront of the foyer and the entrance of the hotel. Got assaulted and my neck chain snatched and stolen by two undesirables. Be careful as there are many prowlers by the hotel. Staff and management of hotel showed very little empathy and very uncooperative to obtain cctv of robbery for the police. Official complaint to follow to the directors of the hotel, let's hope that they listen for the security and well being of clients staying at the hotel!!! Although reported, Police unhelpful and not interested as we were tourists. Another statistic of Brussels!!!
5 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Jurgen Van der Haegen, General Manager op 5 mrt 2024
Dear Henry,Thank you for taking the time to review your stay.We are deeply concerned to hear about the incident that occurred outside our establishment and the distress it has caused you. Your safety and satisfaction are of utmost importance to us, and we regret that the response from our staff did not meet your expectations. We strive to provide a welcoming and secure environment, and we will reflect on your feedback to ensure we improve our support in such situations. Please know that, while we cannot control every event outside our hotel, we are committed to assisting our guests in any way we can within our premises.We hope you will consider staying with us again in the future. Best regards,Jurgen Van der Haegen, General Manager

10/10 – Uitstekend

???

1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Jurgen Van der Haegen, General Manager op 25 mrt 2024
Cher hôte,Merci pour ce charmant commentaire.Nous sommes ravis que vous ayez passé un agréable séjour parmi nous.Votre satisfaction est notre plus belle récompense.Au plaisir de vous compter de nouveau parmi nous,Jurgen Van der Haegen, General Manager