Ingang binnen

Beoordelingen van Hotel Aragon

4 out of 5
Hotel Aragon
Naaldenstraat 22, Bruges

Beoordelingen

9,4

Uitzonderlijk

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 710 van 1003 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 244 van 1003 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 30 van 1003 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 10 van 1003 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 9 van 1003 beoordelingen" "

9,6/10

Netheid

9,4/10

Personeel en service

9,2/10

Voorzieningen

9,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

9,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Ronald

Reisde met een groep, Zakenreiziger
Positief: Netheid, voorzieningen
Is een prima hotel in het centrum van Brugge op de tweede verdieping alleen warm in zowel de gang als in de kamer Was buiten 15° en in onze kamer toen we de airco niet aan hadden staan en de kachel ook niet Was het 24° midden in de nacht . Toen we ons beklag hierover deden bij de receptie gaf mevrouw aan dat het de eerste keer is dat ze dat hoort jammer dat er geen coulance oid werd aangeboden
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van Marie De Plancke - General Manager op 23 mei 2024
Beste Ronald, Hartelijk dank voor uw feedback.We zijn blij te zien dat u ons een prima hotel vond! Wat betreft de temperatuur in de kamer, om de temperatuur te regelen hangt er een thermostaat in de kamer. Bij check-out heeft u bevestigd dat u deze heeft aangestoken nadat u te warm had, waarna de temperatuur snel zakte. De thermostaat werkt perfect, dus wij zijn van mening dat een compensatie niet van toepassing is.Met vriendelijke groeten

10/10 – Uitstekend

Margret

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Weekendje Brugge
Een heel mooi hotel. Hele gastvrije bediening, echt een welkom gevoel. Keurige kamers, heerlijk stil ´s nachts. Fijne bedden. En heerlijk in het centrum gelegen. Een aanrader!
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Marie De Plancke - General Manager op 10 jan 2024
Beste Margret,Bedankt voor uw fantastische review! Het doet ons een plezier om te lezen dat alles perfect in orde was.Hopelijk kunnen wij u binnenkort opnieuw verwelkomen?Met vriendelijke groeten,Marie De PlanckeGeneral Manager

10/10 – Uitstekend

Cassandra

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goede service, lokale ligging, prima ontbijt
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Marie De Plancke - General Manager op 10 jan 2024
Beste Cassandra,Hartelijke dank voor uw positieve feedback!Hopelijk tot binnenkort?Met vriendelijke groeten,Marie De PlanckeGeneral Manager

8/10 – Goed

Ton

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wij hebben een heerlijk verblijf bij hotel Aragon gehad! Super vriendelijk personeel, ruime (4-p) kamer, met prima bedden en heerlijke douche. Het enige 'minpunt' voor ons: de ontzettend smalle inrit naar de parkeerplaats van het hotel.
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Marie De Plancke - General Manager op 6 dec 2023
Beste Ton,Hartelijk dank voor uw fantastische review!Het doet ons een plezier te lezen dat u genoten heeft van uw verblijf vanwege ons vriendelijke personeel, de ruime kamer en de goede bedden. Wij zijn er ons van bewust dat de doorgang naar de parking krap is, helaas is er voor ons geen mogelijkheid om uit te breiden. Hopelijk tot een volgende keer?Met vriendelijke groeten,Marie De PlanckeGeneral Manager

10/10 – Uitstekend

Marie

Positief: Personeel en service
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Marie De Plancke - General Manager op 5 dec 2023
Thank you for your 10/10!We hope to welcome you back soon!

8/10 – Goed

Romina

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ontbijt was supergoed. Wij hadden een familiekamer in een apart gebouw. Was wel erg gehorrig en gaten in de vitrage. Best jammer als je de kamer inloopt en dat valt gelijk op.
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Els Van Overloop op 6 nov 2023
Geachte Mevrouw Romina Hartelijk dank om de tijd te nemen ons uw feedback na te laten en verheugd om lezen dat u genoten hebt van ons heel lekker ontbijt. Bedankt om ons te attenderen op de vitrage maar we kunnen u alvast met veel plezier meedelen dat deze in bestelling zijn. Eerstdaags mogen we deze ontvangen en uw opmerking was inderdaad meer dan terecht gezien dit toch de eerste indruk betreft. We hopen u bij een volgende gelegenheid opnieuw bij ons te mogen begroeten! Met vriendelijke groet en een fijne dag gewenst! Els

10/10 – Uitstekend

Dennis

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooie kamer en alles schoon, en een heerlijk bed, uitstekende locatie en alles in de buurt.
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Els Van Overloop op 23 okt 2023
Beste Dennis Hartelijk dank om de tijd te nemen ons uw feedback na te laten. Blij om lezen dat we aan de verwachtingen wisten te voldoen en dat u onze strategische ligging, mooie kamer en heerlijk bed wist te appreciëren. We zien er alvast naar uit u bij een volgend bezoek aan Brugge opnieuw bij ons te mogen verwelkomen! Met vriendelijke groet en een heel fijne dag gewenst, Els, Sales & Marketing

10/10 – Uitstekend

Herman

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The onlt thing that was issue with parking but that is not the hotels fault as parking seems to be a problem everywhere.
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Els Van Overloop op 11 sep 2023
Dear Mr Herman Thank you for your kind review!Very happy to read that you award us the maximum and that you had a lovely stay. We note with great interest your remark concerning the parkingissue and will not fail to give it our full attention. Hope to welcoming you back again in our amazing city and in our hotel of course. Kindest regards and wishing you a nice day, Els, Sales & Marketing Manager

6/10 – Redelijk

Jo

Positief: Netheid
Jammer dat de uitleg bij ontvangst vrijdag 8-9-2023 slecht was, ook deden meerdere onderdelen het niet (douche/föhn/koffieapparaat). Het ontbijt zaterdag 9-9-2023 was uitstekend.
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Els Van Overloop op 11 sep 2023
Beste JoHartelijk dank om de tijd te nemen ons uw mening na te laten. We betreuren uw opmerking met betrekking tot de ontvangst en graag vernemen we uiteraard wat we verbeteren kunnen. We hopen dat het euvel met de niet werkende onderdelen kon opgelost worden? Graag benadrukken we dat we steeds tot uw dienst staan om problemen zo snel mogelijk te verhelpen. Onze excuses dat u teleurgesteld was in bepaalde aspecten en we nemen uw opmerkingen uiteraard graag ter harte. We besteden er uiteraard de nodige aandacht aan en delen dit met de desbetreffende managers. Blij om lezen dat het ontbijt u wist te bekoren!Met vriendelijke groet en een heel fijne dag gewenst, Els

8/10 – Goed

Jos

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooi en goed gelegen hotel, erg kleine kamer.
Ligging van het hotel was perfect! Dicht bij de markt en een leuke wijnbar ‘Blend’. Hotel is mooi en zeer schoon. Wij hadden een budgetkamer geboekt en kregen een gratis upgrade naar een comfort kamer. Deze comfort kamer was echter heel erg klein zonder douche, alleen een bad. Verder was de kamer netjes en prima voor een nacht, ik vraag me alleen af hoe de ‘budget’-kamer er dan uitziet, want ik vond deze comfort kamer behoorlijk ‘budget’. Ontbijt was goed verzorgd met veel verse producten.
1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van Els Van Overloop op 19 mei 2023
Beste JosBedankt voor uw verblijf en hartelijk dank voor uw uitgebreide feedback. Wat fijn om lezen dat u ons ontbijt met verse producten, mooi hotel en ideale ligging wist te appreciëren. Een budgetkamer bevindt zich in Aragon House, ons bijgebouw op 100 meter van het hoofdgebouw met ontbijtruimte en lobby/bar/receptie. Tevens is het zo dat een budgetkamer grotendeels bereikbaar is met de lift maar daarna dient er nog één verdieping de trap genomen te worden. Een comfortkamer is weliswaar iets kleiner maar volledig bereikbaar per lift en bevindt zich in Hotel Aragon, het hoofdgebouw van het hotel. Bij een, hopelijk, volgend verblijf wordt heel graag rekening gehouden met uw opmerking uiteraard. Een heel fijne, zonnige dag gewenst en zeer vriendelijke groet, Els

8/10 – Goed

Anna

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima kamers voor gezin met 2 kinderen, lekker dicht bij de stad.
2 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Els Van Overloop op 12 mei 2023
Beste AnnaHartelijk dank om de tijd te nemen ons uw mening na te laten en wat fijn uw positieve feedback te lezen.We zijn echt verheugd uw positieve opmerkingen te lezen wat betreft de kamer.Zoals opgemerkt, biedt ons hotel inderdaad de ideale locatie om van Brugge te genieten dankzij de nabijheid van de talrijke, verschillende bezienswaardigheden We hopen u tijdens uw volgend bezoek aan Brugge opnieuw bij ons te mogen verwelkomen en verblijven ondertussen, met vriendelijke groet!

8/10 – Goed

Nathalie

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2023
Reactie van Els op 20 apr 2023
Dear Mrs NathalieThank you very much for this beautiful score. We certainly hope to welcome you again in our hotel and beautiful city! Kindest regards and wishing you a lovely day, Els, Sales & Marketing

10/10 – Uitstekend

CHM

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
We komen graag nog eens terug!
Net hotel. Oogt chique. Grote kamers en heerlijke bedden. We hebben heerlijk geslapen. De schoonmaak van de badkamer kon wel wat beter. Heerlijk verzorgd ontbijt met dames die je vriendelijk ontvangen.
2e slaapkamer
Badkamer
Badkamer
1 nacht verbleven in januari 2023
Reactie van Els Van Overloop op 24 jan 2023
Beste CMHHartelijk dank om de tijd te nemen ons uw ervaring mee te delen. Het doet ons plezier het maximum van de punten te ontvangen maar besteden uiteraard ook de nodige aandacht aan uw opmerking met betrekking tot de schoonmaak van de badkamer. Onze excuses in elk geval. We hopen u in de toekomst , bij een volgend bezoek aan Brugge, opnieuw bij ons te mogen begroeten! Met vriendelijke groet en fijne dag! Els

6/10 – Redelijk

Nikki

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service
Matige kamer in een prachtig hotel
Mooi hotel, lobby erg mooi. Onze kamer zat in een bijgebouw wat een stuk minder mooi was. Zaten in een zolderkamer, lelijke en verouderde kamer. Douche zat amper druk op en was grotendeels koud. Rook enorm naar riool.
2 nachten verbleven in december 2022
Reactie van Els Van Overloop op 26 dec 2022
Geachte Mevrouw NikkiHartelijk dank om de tijd te nemen ons uw feedback na te laten en blij om lezen dat u onze lobby erg mooi vond. Des te jammer vinden we het uiteraard uw opmerking met betrekking tot uw kamer te vernemen. Doch proberen we overal dezelfde stijl door te trekken en jammer dat u dat toch niet zo ervaren hebt. Onze excuses wat betreft de geur alsook de druk van het water. Dat is uiteraard de bedoeling niet en we wensen ons daar voor te excuseren. Bovenstaande werd met de desbetreffende departementen besproken om meteen overeenkomstig aktie te ondernemen. Tevens staan we tijdens uw verblijf steeds ter uwer beschikking om eventuele problemen meteen aan te pakken. Met vriendelijke groet, prettig eindejaar en onze beste wensen voor 2023, Els

4/10 – Matig

Paul

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooie locatie, vlak bij het centrum. Wat minder fijn was is dat wij een kamer hebben gehad met veel geluid overlast in de kamer nr 315. Meerdere keren gemeld bij de receptie, zij hebben wel geprobeerd er iets aan te doen maar zonder resultaat
1 nacht verbleven in augustus 2022
Reactie van Els Van Overloop op 1 sep 2022
Geachte Mijnheer PaulHartelijk dank om uw ervaring met ons te delen.Blij om lezen dat u onze locatie wist te appreciëren. We zijn inderdaad heel strategisch gesitueerd om alle leuke dingen die onze mooie stad te bieden heeft op wandelafstand te ontdekken. We vinden het uiteraard jammer dat u te maken had met geluidsoverlast. Dat kan uiteraard de bedoeling niet zijn en onze excuses dat het niet kon verholpen worden. We wensen ons oprecht te excuseren dat we niet aan uw verwachtingen konden voldoen en verblijven ondertussen, Met vriendelijke groet, Els, Sales & Marketing

10/10 – Uitstekend

Johanna

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Het was een heerlijk verblijf.
Hotel is prima, schoon, goede ligging en geluiddicht. De parkeerplaats is wel erg krap als je auto niet heel klein is maar met wat sturen goed te doen. Vriendelijk personeel, en uitstekend ontbijt.
2 nachten verbleven in juli 2022
Reactie van Els Van Overloop op 3 aug 2022
Beste Johanna Bedankt om ons het maximum aan punten toe te kennen. Hartelijk dank om onze centrale ligging, vriendelijke medewerkers en uitstekend ontbijt te vermelden. Blij om lezen dat u de wagen desondanks toch goed wist te parkeren. Graag tot een volgende keer alvast! Els, Sales & Marketing

8/10 – Goed

Carola

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima hotel. Alleen vieze vlekken op het tapijt. Heerlijk compleet ontbijt. Te gekke ligging.
1 nacht verbleven in juli 2022
Reactie van Els Van Overloop op 3 aug 2022
Beste Carola Hartelijk dank voor de mooie score en super om lezen dat u ons uitgebreide ontbijtbuffet en onze centrale ligging wist te appreciëren. Bedankt om ons te attenderen op het tapijt en we gaan er uiteraard achteraan. Onze excuses. Met vriendelijke groet en fijne, zonnige namiddag! Els, Sales & Marketing

10/10 – Uitstekend

Louis

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Stijlvol hotel, dicht bij het centrum
Medewerkers zijn zeer vriendelijk en behulpzaam. Professionele uitstraling
2 nachten verbleven in november 2021
Reactie van Egon Lagrou op 6 nov 2021
Hartelijk dank voor deze leuke recensie. Fijn om te horen dat de hartelijkheid van ons team jullie erg opgevallen is. Wij staan te popelen om jullie in de toekomst opnieuw te mogen ontvangen!

10/10 – Uitstekend

Jan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Leuk en centraal gelegen hotel
Prima hotel, centraal gelegen en zeer vriendelijk personeel. Ruime kamer van alle gemakken voorzien. Kamer aan de weg gelegen is wel wat gehorig mbt het autoverkeer. Toegang tot de parkeerplaats is voor een bredere auto bijzonder krap. Zou gebruik maken van de naastgelegen parkeergarage
3 nachten verbleven in augustus 2021
Reactie van Egon Lagrou op 23 sep 2021
Hartelijk dank voor deze fijne review. We hopen jullie in de toekomst zeker nog eens bij ons te mogen verwelkomen!

8/10 – Goed

Marco

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Perfecte locatie in het centrum
Ivm met Corona misschien wat minder klantvriendelijk. Locatie in het centrum. Geen last van geluidsoverlast. Perfecte uitvalsbasis om alles te bezichtigen. 2 dagen is lang genoeg om Brugge te kunnen bewonderen. Mooie stad.
Ons uitzicht.
Uitzicht op 
Sint-Salvatorskathedraal
Bovenste kamer 4e etage. Ruim genoeg, perfecte bedden.
Locatie ligt om de hoek van hoofdgebouw. Heeft een andere naam dan van het hotel.
3 nachten verbleven in juli 2021
Reactie van Egon Lagrou op 23 sep 2021
Hartelijk dank om een positieve beoordeling te schrijven over ons hotel. Fijn om te horen dat hotel Aragon voor jullie de perfecte uitvalsbasis geweest is temidden het centrum van Brugge om te genieten van deze prachtige stad. We verwelkomen jullie zeer graag opnieuw in de toekomst!

8/10 – Goed

Karla

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2021

10/10 – Uitstekend

Gea, Heerenveen

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fijne sfeer, perfecte ligging. Zalig bed! Heerlijk ontbijt. Dit betreft dus het grand hotel casselberghe, zusterhotel van aragon. Ivm Covid omgeboekt, prima geregeld.
1 nacht verbleven in september 2020

10/10 – Uitstekend

Jasmien

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fantastisch
Onze reservatie werd omgelegd naar de Duke´s Palace. Wij waren in de wolken over het hotel: de locatie, de ontvangst aan de receptie, de kamers, het ontbijt. In Brugge is er voor mij in de toekomst maar één adres!
1 nacht verbleven in augustus 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Heerlijk verblijf in het centrum
Mooi hotel midden in het centrum. Erg aardige medewerkers en schone kamer. Daarnaast heerlijk ontbijt.
2 nachten verbleven in juli 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
over ganse lijn tevreden .propere kamer, goed bed ,lekker ontbijt .
1 nacht verbleven in februari 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
mooi schoon hotel,ruime schone kamer,rustige buurt
Omgeving: vlakbij alle belangrijke plaatsen en ook bushalte om van en naar station te gaan. Rustige straat, mooi inkomsthal, vriendelijk en behulpzaam personeel, lift en kamer heel mooi, schoon, ruime kame en ook ruime badkamer en aparte wc, handig. Bed heel goed en goede warmte regelaar. Fijn om minibar in kamer te hebben. Kamers absoluut niet gehorig, alle voorzieningen en ontbijtplek mooi, schoon, veel variatie in ontbijt mogelijkheden, allees schoon en personeel zeer bekwaam, behulpzaam en vriendelijk. Zou dit hotel zeker aanraden aan onze vrienden
1 nacht verbleven in januari 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in oktober 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Tine

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Aardig personeel, prima en uitgebreid ontbijt, schone kamers, prima bedden en een ideale ligging nabij centrum.
3 nachten verbleven in april 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in maart 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
mooie verzorgde kamer. Mooie ruime badkamer ruim en lekker ontbijt
1 nacht verbleven in februari 2019

10/10 – Uitstekend

Jo, Den haag

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Het is aan alle kanten een fantastisch hotel. Mooi ,schoon ,heerlijke bedden ,heel goed otbijt ,vriendelijk personeel, goede locatie. Gewoon super dus.
1 nacht verbleven in november 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
good location. Clean. Friendly staff. Room little bit small.
1 nacht verbleven in oktober 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed hotel
Vlak bij het centrum, en parkeergarage om de hoek
2 nachten verbleven in augustus 2018

8/10 – Goed

R

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Keurig netjes
1 nacht verbleven in juli 2018

10/10 – Uitstekend

B, Raalte

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooi centraal gelegen gerenoveerd hotel.
Mooi gelegen in het historische centrum van Brugge. Alles op loopafstand. Mooie nette kamers. Kregen een upgrade bij aankomst. Super tevreden.
3 nachten verbleven in juli 2018

8/10 – Goed

Betty

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima verblijf,dicht bij centrum en biekorfparking
snelle en correcte incheck,vrienelijk personeel,bekwaam. Mooie kamers en inrichting. Goed ontbijt. goedkope ondergrondse parking in buurt van hotel.

10/10 – Uitstekend

Mieke, Brabant

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooi hotel, dichtbij het centrum
Mooi hotel. Kamer was schoon, ontbijt goed verzorgd. Op loopafstand van het centrum. Klein minpuntje. Personeel aan receptie mag wat vriendelijker, geven geen uitleg of info over WiFi, waar het ontbijt is etc . Je moet alles zelf vragen.
2 nachten verbleven in maart 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Leuk hotel in centrum van de stad
Het was een prettig verblijf. Aardig personeel en schone kamers. Het parkeren was goed te doen in de parkeergarage naast het botel.
3 nachten verbleven in maart 2018

10/10 – Uitstekend

Petrus

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooi Hotel in het Centrum
Mooi hotel in hartje Brugge. Zeker een aanrader.
1 nacht verbleven in maart 2018

8/10 – Goed

Martine, Serooskerke

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Vlakbij centrum
We werden vriendelijk ontvangen door het personeel. Mooi hotel wat dichtbij de markt ligt. We kregen een heerlijk ontbijt. Een minpuntje is de lengte van het bed. Mijn man is 1.87 lang en dan is een bed van 2.00 meter niet comfortable. Het bed zelf was prima. De badkamer was keurig en schoon.
1 nacht verbleven in maart 2018

10/10 – Uitstekend

martijn, Den Haag

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooi hotel midden in het centrum
Heerlijk hotel. Schoon, mooie kamer. We hadden de executive kamer met kingsize bed. Mooie badkamer met ligbad. Full english breakfast, broodjes, fruitj, beleg
2 nachten verbleven in februari 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fijn hotel in het centrum
Prettig verblijf gehad. Heel vriendelijk personeel. Ik had een vest laten hangen in de kast. De receptie heeft het aan mij opgestuurd. Top service.
2 nachten verbleven in januari 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed hotel in de stad
Prima hotel, mooie kamer in het bijgenouw. Goed ontbijt. Kan het aanraden!
1 nacht verbleven in december 2017

6/10 – Redelijk

petra

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, comfort kamer
Badkamer stonk naar plas
Kamer was klein, groter was de verwachting. Badkamer stonk naar plas.
2 nachten verbleven in december 2017

10/10 – Uitstekend

B, Amstelveen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice hotel & central location
We booked the 4 person room for 3 people plus a baby(bed). It was located in a separate building but we were kindly guided there by hotel staff. All was nice and clean upon arrival with decent facilities for a 4 star hotel. The stay included breakfast but the babybed got charged additionally. Therefore, all together the one night cost around 300 euros which is a bit steep I would say in hindsight.
1 nacht verbleven in augustus 2017

8/10 – Goed

Desiree

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Schoon
Mooi hotel, erg schoon.kamer aan de kleine kant. Verder oke
2 nachten verbleven in augustus 2017

10/10 – Uitstekend

Krijn

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel voor kort bezoek aan Brugge
Wij hebben 2 nachten verbleven in dit fijne hotel, met zeer vriendelijk personeel, een lekker/uitgebreid ontbijt. De kamer waren zeer schoon.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten