Exterieur

Beoordelingen van Golden Tulip De' Medici Hotel

4 out of 5
Golden Tulip De' Medici Hotel
Potterierei 15, Bruges

Beoordelingen

8,4

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 320 van 861 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 374 van 861 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 121 van 861 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 40 van 861 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 6 van 861 beoordelingen" "

8,6/10

Netheid

8,2/10

Personeel en service

8,0/10

Voorzieningen

8,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Marloes

1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Esmeralda op 15 apr 2024
Beste Marloes,Bedankt voor het delen van je beoordeling. We waarderen je eerlijke feedback.Als er specifieke aspecten zijn waarover je niet tevreden was of als er manieren zijn waarop we je verblijf hadden kunnen verbeteren, horen we dat graag. Jouw tevredenheid is onze prioriteit en we streven er altijd naar om onze service te verbeteren.We hopen dat je ondanks je gemengde ervaring toch hebt genoten van je tijd bij ons en dat we de kans krijgen om je in de toekomst te verwelkomen voor een verbeterde ervaring.Met vriendelijke groet,

4/10 – Matig

Rosanne

Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het hotel heeft ooit bij de opening (40 jaar geleden ofzo) 4 sterren gekregen. Nu zijn er misschien 2 nog van over. Alles is oud, kapot of op een andere manier aan vervanging toe. Personeel bij de receptie is slecht geïnformeerd, er zou nog ruim voldoende plek zijn in de ondergrondse parkeergarage. Geen plek te vinden, wel 25 euro betalen. Kamers zijn oud, badkamer met douche in bad. Hier is de wand te kort dus heel de badkamer is een groot waterballet. Voegen zijn beschimmeld. Bed oncomfortabel en de airco werkte niet. Gevolg: niet geslapen want het was net een sauna. Bij de receptie aangegeven, maar dit was het beleid. Pas later in het voorjaar mag de airco aan. Ontbijt was niet bijzonder, maar oké.
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Esmeralda op 15 apr 2024
Beste Rosanne,Het spijt ons ten zeerste te horen dat uw ervaring bij ons niet aan uw verwachtingen voldeed. We willen onze oprechte excuses aanbieden voor het ongemak en de teleurstelling die u heeft ervaren tijdens uw verblijf.We nemen uw opmerkingen zeer serieus en zullen deze grondig onderzoeken om ervoor te zorgen dat we onze service en faciliteiten kunnen verbeteren. Het is onze bedoeling om een comfortabel en aangenaam verblijf te bieden aan al onze gasten, en het is duidelijk dat we in uw geval niet aan die standaard hebben voldaan.We willen u bedanken voor het delen van uw feedback, omdat dit ons de kans geeft om te leren en te groeien als hotel. We hopen dat u ons in de toekomst nog een kans geeft om u beter van dienst te zijn.Met vriendelijke groet,

8/10 – Goed

Carla

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Personeel vriendelijk, hotel schoon en gezellig, de kamers ruim, fijne badkamer, de bedden en kussens lagen prima, maar voor lange mensen waren de bedden te kort. Het ontbijt was ook heerlijk.
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Esmeralda op 15 apr 2024
Beste Carla,Bedankt voor je mooie feedback! We zijn verheugd te horen dat je genoten hebt van je verblijf bij ons en dat je tevreden was met de vriendelijkheid van ons personeel, de netheid en gezelligheid van het hotel, en de ruime kamers met fijne badkamers.We nemen je opmerking over de bedlengte voor lange mensen ter harte en zullen kijken naar manieren om dit te verbeteren.Het is geweldig om te weten dat je ook hebt genoten van ons heerlijke ontbijt! Als er nog iets is waarmee we je volgende verblijf nog beter kunnen maken, laat het ons dan gerust weten.We kijken ernaar uit om je in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen!Met vriendelijke groet,

10/10 – Uitstekend

Hugo

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Weekenduitstap in Brugge
Aangenaam verblijf in een fijn hotel, gelegen op prima locatie voor stadsbezoek.
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Esmeralda op 30 jan 2024
Beste Hugo,Dankjewel voor uw positieve feedback. We zijn verheugd te horen dat u een aangenaam verblijf heeft gehad in ons hotel en dat de locatie geschikt was voor uw stadsbezoek.Als er specifieke aspecten zijn waar u bijzonder van hebt genoten of als u aanvullende suggesties hebt, laat het ons dan gerust weten. We waarderen uw input en kijken ernaar uit om u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen.Met vriendelijke groet,

6/10 – Redelijk

Marcel

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Esmeralda op 26 jan 2024
Beste Marcel,Bedankt voor uw positieve reactie! We zijn verheugd te horen dat u een goed verblijf heeft gehad in ons hotel. Als er in de toekomst iets is waar we u mee kunnen helpen of als u specifieke suggesties heeft, laat het ons dan gerust weten.We hopen u opnieuw te mogen verwelkomen voor een aangenaam verblijf in de toekomst.Met vriendelijke groet,

10/10 – Uitstekend

Viviane

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Een aanrader.
Fijn hotel. Zeer vriendelijk personeel. Super lekker en uitgebreid ontbijt. Hier komen we zeker terug.
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Golden Tulip Hotel de' Medici op 17 dec 2023
Geachte Viviane,Hartelijk dank voor uw vriendelijke woorden over ons hotel. We zijn verheugd te horen dat u genoten heeft van uw verblijf, ons attente personeel en het uitgebreide ontbijt. Het zou een waar genoegen zijn om u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen.Met vriendelijke groeten.

6/10 – Redelijk

Peter

Reisde met partner
Vind de verhouding prijs/kwaliteit niet op zijn plaats. Had voor een 4 sterren hotel wel meer verwacht.
2 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Golden Tulip Hotel de' Medici op 16 sep 2023
Beste Peter,Hartelijk dank voor het delen van uw feedback na uw recente verblijf. We stellen uw opmerkingen zeer op prijs en willen graag reageren.Het spijt ons te horen dat u de prijs-kwaliteitverhouding niet in lijn vond met uw verwachtingen. We waarderen uw opmerkingen over onze status als 4-sterrenhotel en zullen ze in overweging nemen om ervoor te zorgen dat we de juiste waarde bieden aan onze gasten.We willen graag begrijpen hoe we uw ervaring kunnen verbeteren. Als u specifieke feedback heeft over wat u gemist heeft of wat we kunnen verbeteren, horen we dat graag.We hopen dat u ons in de toekomst nogmaals overweegt voor uw verblijf en dat we de kans krijgen om uw verwachtingen te overtreffen.Met vriendelijke groetHet team van Golden Tulip Hotel de' Medici

10/10 – Uitstekend

Casper

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Heel goed hotel
1 nacht verbleven in juli 2023

6/10 – Redelijk

Sjak

Reisde met een groep
Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Kamer aan de straatkant, lawaai van langsrijdende auto’s. Overal zat nog tape langs de muren waar was geschilderd. Tape zat er al een tijdje. Verder vieze ontbijt tafeltjes. Te weinig personeel, want de 1e avond op maandag was de bar niet bezet. Men kon niet pinnen aan de bar, maar alleen bij de receptie.
2 nachten verbleven in juni 2023

6/10 – Redelijk

Jan

Reisde met een groep
hotel gedateerd
2 nachten verbleven in juni 2023

8/10 – Goed

Peter

1 nacht verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

Dave

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goe
1 nacht verbleven in juni 2023

4/10 – Matig

Nasif

1 nacht verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

wilma

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice rooms great service and walking distantie from the towncentre
1 nacht verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

van der Sman

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2023

8/10 – Goed

Raymond

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Heerlijk dicht bij op loopafstand van alles. Aardige mensen in het hotel. We hadden wel een erg gehorige kamer.
2 nachten verbleven in januari 2023

8/10 – Goed

Esther

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prachtig hotel op korte loopafstand van alle hoogtepunten. Het ontbijt is prima verzorgd.
2 nachten verbleven in januari 2023

10/10 – Uitstekend

Rob

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2022

8/10 – Goed

Johan

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima, maar het ontbijt kan beter.
Algemeen zeer goed, mooie en ruime upgrade kamer gekregen, maar het ontbijt liet te wensen over. Slechts keuze uit 2 soorten broodjes en gesneden brood, geen gerookte zalm meer vanaf 10 uur vanwege voorraad uitgeput, de bacon was slap in plaats van krokant gebakken, slechts 2 soorten sneetjeskaas. De koffie was wel van goede kwaliteit zonder wachtrij aan de machines.
1 nacht verbleven in oktober 2022

10/10 – Uitstekend

Hilbert

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima verblijf we dachten alleen dat we daar ook konden parkeren maar dat is niet aangegeven en we konden naar het station
3 nachten verbleven in september 2022

8/10 – Goed

Johnny

1 nacht verbleven in juni 2022

8/10 – Goed

W.J.J

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juni 2022

4/10 – Matig

Wj

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juni 2022

4/10 – Matig

Jacobus

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Restaurants in hotel waren dicht alleen een magnetron maaltijd in de bar te verkrijgen. Voor een golden tulip hotel erg oudbollig. Ontbijt was oke
1 nacht verbleven in april 2022

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Comfort kamer
Jammer dat de kamer niet opgeruimd werd en er geen schone handdoeken waren voor de tweede nacht.
2 nachten verbleven in september 2021

8/10 – Goed

Jan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Uitstekend
Het is een mooi Hotel, heel netjes en correct. Ontbijt was super. Voor herhaling vatbaar!
1 nacht verbleven in februari 2020

6/10 – Redelijk

Dimitri

Reisde met een groep
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Leuk gelegen!
Ik was laatst in Brugge en heb hier 2 nachten overnacht. Het was een aangenaam verblijf met vriendelijk personeel. Het ontbijt was wel vrij eenvoudig en jammer dat de jacuzzi niet werkte. De site had ook niet vermeld dat er bij betaald moest worden voor de spa. Leuk gelegen hotel voor een weekendje Brugge!
2 nachten verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Voor de prijs een prima accommodatie op een prettige ligging in het centrum.
1 nacht verbleven in november 2019

8/10 – Goed

Louis

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooi weekend Brugge
Goede incheck. Behulpzaam en vriendelijk. Mooie grote kamer, mooi uitzicht op tuin. Netjes en schoon. Ontbijt goed verzorgd.
1 nacht verbleven in februari 2019

8/10 – Goed

an, ztm

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
hotel is 10 minuten lopen naar het centrum. auto stallen in garage à 20 € per nacht/dag,
2 nachten verbleven in november 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fijn hotel om te verblijven in brugge. Op korte afstand van de markt.
1 nacht verbleven in september 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Basic, beetje verouderd maar niet storend
1 nacht verbleven in augustus 2018

8/10 – Goed

zeszussen

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
mooi hotel, teleurstellend personeel aan balie
Heel mooi hotel,rustige ligging buiten centrum. Probleem met parking van hotel: je kan niet reserveren, er was nog 1 plaatsje vrij maar deze was veel te smal, in tien keer toch ingeraakt met risico op krassen. Heel onvriendelijk en kortaf personeel aan balie (vooral het blondje) bij inchecken en vermelding van risico bij parkeren in de garage!!! Uiteindelijk werd de auto langs de straat geparkeerd. Ontbijt was prima in orde, vriendelijk personeel!
1 nacht verbleven in juli 2018

8/10 – Goed

jordy, Maastricht

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Leuk
Leuk hotel voor weekendje weg op loopafstand van centrum, 1minpunt was badkamer schoonmaak moet beter. Parkeren onduidelijk per 4uur voor aan het hotel €9.- waren niet optijd terug dus boete onder de ruitewisser á €30.-
1 nacht verbleven in juli 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
heerlijk hotel goede ligging
heerlijk hotel in het centrum van brugge, goede service, bagagekluisje ter beschikking op de dag van aankomst en vertrek
1 nacht verbleven in juni 2018

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Het hotel ligt prima in de stad. Televisie werkte slecht op onze kamer (blokjesbeeld), de kraan in het bad-douche deed het alleen op de bad stand, douchen ging dus helaas dus niet. Personeel leek het niet echt te interesseren en het leek ook niet alsof ze hun werk leuk vonden. Voor 1 nacht prima hotel, maar we zouden er niet meer terug gaan.
1 nacht verbleven in juni 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Leuk hotel vlak bij het centrum waar veel verschil
Fijn hotel. Heerlijke bedden. Gezellig personeel. Goede info gekregen wat er te doen is in de stad.
1 nacht verbleven in mei 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Mooi dichtbij het centrum van Brugge
Bedden kon wel langer ik benzelf 2 meter. Dus bedden van 1,80 meter zijn wel tekort voor hedendaagse normen
1 nacht verbleven in mei 2018

10/10 – Uitstekend

Danny

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
uitstekend, behalve parking was nogal onduidelijk
parking was wel niet zo handig om te parkeren met een camionette , de rest was perfect

10/10 – Uitstekend

Leo

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
dichtbij stad. alle faciliteiten aanwezig
goede check in, fijne parkeerservice, mooie kamer. veel faciliteiten, alles mogelijk qua roomservice, sporten, ontspanning.
1 nacht verbleven in maart 2018

8/10 – Goed

Heidi , Ede

Positief: Comfort kamer
Mooi gelegen hotel, op loopafstand van het centrum
Hotel is mooi gelegen, inchecken is de gehele dag mogelijk. Douche werkt niet prettig, kreeg af en toe een straal heet water over me heen. Tv valt na 10 minuten uit. Ontbijtzaal zou groter mogen, is te klein voor aantal gasten wat er was. Kamer is netjes, goede bedden. Huishoudelijke dienst vraagt service na, netjes. Ontbijt smaakte goed. Alles werd netjes aangevuld.
2 nachten verbleven in maart 2018

10/10 – Uitstekend

Manja, Amstelveen

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
heerlijk hotel vlak bij het centrum
kamers aan de straatkant door de keien erg gehorig tuinkant prima
1 nacht verbleven in februari 2018

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in februari 2018

6/10 – Redelijk

Jeroen, Breda

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
Gedateerd hotel op prima locatie
Het hotel is gedateerd. Het personeel is amper te zien en als je ze ziet, dan zijn ze niet heel vriendelijk.
2 nachten verbleven in februari 2018

8/10 – Goed

Koen, Beringen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Leuk hotel iets buiten het centrum van Brugge
Propere ruime kamer, goed ontbijt, net iets buiten het centrum waardoor het rustiger gelegen is. Door de verluchtingsroosters is de kamer wel niet goed geïsoleerd tegen geluid van de straat. De straat aan de achterzijde van het hotel was wel rustig dus op zich niet veel last van gehad. Er is mogelijkheid tot parkeren aan het hotel zelf voor 20€ per dag wat ook makkelijk was
1 nacht verbleven in januari 2018

8/10 – Goed

Rob, Helmond

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prachtig hotel vlakbij het centrum.
Heel mooie kamer met uitstekende bedden en een bad. Helaas deed een deel van de verlichting het niet. Het personeel was heel hulpvaardig, behalve de receptioniste bij aankomst, die ons verwees naar een parkeerplaats aan het andere einde van de stad. Andere gasten wisten een betere oplossing. Goed ontbijt. Heerlijke sauna.
2 nachten verbleven in januari 2018

10/10 – Uitstekend

Robert

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
kort zakelijk verblijf
Kort zakelijk verblijf, 's-avonds laat aankomen, 's-ochtends vroeg weer weg. Alles prima voor elkaar!
1 nacht verbleven in december 2017

4/10 – Matig

Saskia, utrecht

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Gedateerd, ongeïnteresseerd personeel en te duur
eerste indruk was waardeloos. Twee medewerkers aan de balie, de man zei niets, de jongedame had er duidelijk geen zin in en was absoluut niet gastvrij of vriendelijk. Gedateerd hotel, lijkt een oude school of zorginstelling. Ronduit schandalig dat voor de wellness nog een extra bedrag van 18 euro(!!!) werd berekend. Oude bende, ik zeg eerst opknappen. Kamer was schoon en ok, ontbijt was ook okee. Absoluut geen vier sterren waard qua hotel en de prijs was ook veel te hoog. Qua ligging tot het centrum wel goed.
1 nacht verbleven in november 2017

6/10 – Redelijk

rick, medemblik

Leuk hotel, goed ontbijt ,veel keus. Alleen de kamers zijn erg gehorig als er iemand naast jou naar de wc gaat hoor je dat! Dat vinden we toch niet helemaal prettig,
3 nachten verbleven in november 2017