Outdoor spabad

Beoordelingen van Quality Hotel Brno Exhibition Centre

4 out of 5

Beoordelingen

8,4

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 41 van 110 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 53 van 110 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 9 van 110 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 6 van 110 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 1 van 110 beoordelingen" "

9,0/10

Netheid

8,6/10

Personeel en service

8,8/10

Voorzieningen

8,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fijn hotel
Fijn hotel op een goede locatie. Personeel is vriendelijk, ontbijt is prima
1 nacht verbleven in februari 2018
Reactie van Petr Skrivanek op 9 mrt 2018
Geachte gast, Het verheugt ons zeer dat u erg positief te spreken bent over uw verblijf in ons hotel, onze dank hiervoor. Wij hopen u in de toekomst wederom te mogen verwelkomen als gewaardeerde gast. Met vriendelijke groet, Petr Skrivanek

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Comfort kamer

2/10 – Ontzettend slecht

Jing

2 nachten verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Asima

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very nice and clean. Staff was very helpful. Would be nice to have small fridge in the room.
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Jiri Heinrich, Front Office Manager op 25 mrt 2024
Dear Asima,Thank you for your stay. Ee are delighted that you enjoyed your stay among us. We look forward to your next visit.Kind regards,Jiri HeinrichFront Office Manager

10/10 – Uitstekend

Jon

3 nachten verbleven in oktober 2023

6/10 – Redelijk

Suzanne

Zakenreiziger
Positief: Netheid, comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Budget hotel comfortable but needs cosmetic uplift
Nice enough hotel - have obviously paid more attention to maintaining the nice looking lobby rather than the rooms. Clean and comfortable but in desperate need of a cosmetic upgrade and new carpet.
Bath marked and stained
Ceiling in bathroom in a poor state
Lampshade is marked
Carpets are dirty and  stained
2 nachten verbleven in november 2023

8/10 – Goed

Ramazan

1 nacht verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Jeffrey

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very nice hotel.
Really late check in: no problem. Needed a cab for a trip out: arrived in minutes. Check out took seconds. Really good breakfast. Everything in the room was pristine.
1 nacht verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Julian

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Maximilian

2 nachten verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

alberto alessandro

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

Fikret murat

1 nacht verbleven in mei 2023

6/10 – Redelijk

Alain

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hôtel bien, mais le restaurant est à éviter !
Hôtel très propre, service à l’accueil très bien. Mais il faut absolument éviter le restaurant. Le service y est très mauvais. Le personnel ne parle presque pas anglais voir pas du tout. La serveuse était vraiment infecte et s’énervait quand je ne comprenais ce qu’elle disait en Slovaque. Du jamais vu!
1 nacht verbleven in januari 2023

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
It was a great option for a one night stay. Delicious breakfast and great service. Would stay here again.
1 nacht verbleven in augustus 2022
Reactie van FOM op 13 okt 2022
Dear Guest,Thank you so much for your review of our hotel. I am pleased to hear you enjoyed your stay with us. It's something our staff takes great pride in, so we value your feedback. We hope you will visit us again. Jiri HeinrichFront Office manager

4/10 – Matig

Sylvie

Reisde met familie
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, comfort kamer
À eviter
Chambre réservée pour 3 adultes : 1 canapé lit pour 1 adulte peignoirs et necessaire de toilette pour 2 personnes. Personnel pas souriant. Bref, pas digne d'un hotel qui affiche autant d'étoiles
1 nacht verbleven in augustus 2022
Reactie van FOM op 13 okt 2022
Chère Sylvie,Nous vous remercions d'avoir choisi Quality hotel et d'avoir pris le temps de nous faire part de votre avis concernant votre expérience au Quality Hotel Brno Exhibition Centre.Je voudrais commencer par vous présenter des excuses pour ne pas avoir répondu à vos attentes. Nous nous efforçons de rendre chaque séjour aussi agréable et confortable que possible, et vos commentaires nous aident à mieux former nos équipes afin qu'elles vous fassent vivre une meilleure expérience à l'avenir.J'espère que vous nous accorderez à nouveau votre confiance en venant séjourner dans nos établissements, afin que nous puissions vous prouver que l'expérience insatisfaisante que vous avez vécue lors de votre séjour n'était qu'une exception.Cordialement,Jiri HeinrichFront Office Manager

10/10 – Uitstekend

JULIE

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
8 nachten verbleven in augustus 2022
Reactie van FOM op 13 okt 2022
Dear Julie,Thank you so much for staying with us and such a great evaluation.Hope to see you soon.Kind regards,Jiri HeinrichFront Office Manager

10/10 – Uitstekend

Oliver

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice and clean rooms next to exhibition center.
4 nachten verbleven in augustus 2022
Reactie van FOM op 13 okt 2022
Dear Julie,Thank you so much for staying with us and such a great evaluation.Hope to see you soon.Kind regards,Jiri HeinrichFront Office Manager

4/10 – Matig

Lucia

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service, comfort kamer
V tomto hoteli sme boli s rodinou (2 dospelí, 17r a 9r deti). Hotel sa píši 4,5 * ale služby tomu nezodpovedali - nemali sme chladničku v izbe, neupratovali nám, wellness spočívalo v saune od 17tej hodiny a iba platenej vírivky. Fitko bolo malé ale ok, až na pokazené dispeje na zariadeniach. Postele nemali šírku 180cm, takže dvom dospelým sa na nich spalo stiesnene.
4 nachten verbleven in augustus 2022

8/10 – Goed

Peter

3 nachten verbleven in augustus 2022

10/10 – Uitstekend

Dagmar

1 nacht verbleven in augustus 2022

8/10 – Goed

Einar

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juli 2022
Reactie van FOM op 5 aug 2022
Dear Einar, We would like to thank you for your stay. Looking forward to your next visit. Kind regards, Jiri Heinrich Front Office Manager

8/10 – Goed

Nedim

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2022
Reactie van FOM op 5 aug 2022
Dear Nedim, Thank you so much for your stay. Kind regards, Jiri Heinrich Front Office Manager

10/10 – Uitstekend

Faysal

1 nacht verbleven in juli 2022
Reactie van FOM op 5 aug 2022
Dear Faysal, Thank you for the stay as well as your kind words. Kind regards, Jiri Heinrich Front Office Manager

8/10 – Goed

Petr

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Rodinný pokoj
+ cena pobytu - úzké postele v rodinných pokojích - cena snídaně
3 nachten verbleven in juli 2022
Reactie van FOM op 2 aug 2022
Milý pane Petře, děkujeme Vám za návštěvu u nás v Quality hotelu a těšíme se na Vás příště. S přátelským pozdravem Jiří Heinrich vedoucí recepce

4/10 – Matig

Andreas

Reisde met familie
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
1 nacht verbleven in juli 2022
Reactie van FOM op 2 aug 2022
Dear Andreas, Thank you for your feedback regarding your recent visit at our hotel. We value your comments and welcome the opportunity to serve you again. Sincerely, Jiri Heinrich Front Office Manager

8/10 – Goed

Marcela

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2022
Reactie van FOM op 2 aug 2022
Dobrý den, Marcelo, děkujeme Vám za návštěvu a hodnocení. Těšíme se na Vás někdy příště. S pozdravem Jiří Heinrich vedoucí recepce

10/10 – Uitstekend

Lucian

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2022
Reactie van FOM op 2 aug 2022
Dear Lucian, Thank you so much for your review of our hotel. I am pleased to hear you enjoyed your stay with us. It's something our staff takes great pride in, so we value your feedback. We hope you will visit us again. Kind regards, Jiri Heinrich Front Office Manager

10/10 – Uitstekend

Pavlína

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in juli 2022
Reactie van FOM op 25 jul 2022
Milá paní Pavlíno, děkujeme za návštěvu a krásné hodnocení. Těšíme se na Vás při příští návštěvě. S pozdravem Jiří Heinrich vedoucí recepce

10/10 – Uitstekend

Jiri

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel u brněnského výstaviště
Skvělé umístění hotelu vhodné pro akce na brněnském výstavišti. Doporučuji zejména pokoje v 5. patře. Trošku dražší parkování a snídaně, ale minimálně jsou dobré :) Velmi dobrá dostupnost autem ze všech tras. Každopádně velmi příjemný pobyt i s check-inem kolem půlnoci.
1 nacht verbleven in juni 2022
Reactie van FOM op 25 jul 2022
Milý pane Jiří, děkujeme Vám za návštěvu a za čas, který jste věnoval tomuto hodnocení. Jsem rádi, že jste si pobyt u nás užili. Těšíme se na Vás příště. S přátelským pozdravem Jiří Heinrich vedoucí recepce

8/10 – Goed

Piret

2 nachten verbleven in mei 2022

8/10 – Goed

Maksym

2 nachten verbleven in april 2022

10/10 – Uitstekend

Katerina

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Pohodlné ubytování
Nutnost požádat si o úklid a ikdyž bylo požádáno o úklid pokoje nebyl proveden !! jinak spokojenost
2 nachten verbleven in oktober 2021

10/10 – Uitstekend

Charlotte

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in september 2021

10/10 – Uitstekend

Katharina

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
alles in Ordnung.
1 nacht verbleven in september 2021

6/10 – Redelijk

Lucie

Reisde met familie
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
OK for short stay
The hotel was generally nice and clean, although during 3 nights/4 days nobody cleaned the room (toiletry, emptying the bins, even I requested it) Welcome drink is nice but having 1 drink for room of 4 people was not a good idea (rather noting then only for 1 person). double bed was too small for 2 people (even children). Globally the room was small for family.
3 nachten verbleven in augustus 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great hotel
We travelled during covid to visit a clinic in Brno. Location was excellent and staff were really helpful. Considering everything was closed the hotel did everything to make sure guests had everything they needed whilst also keeping everyone safe. We only wish we’d visited during ‘normal’ times so that we could make the most of facilities and the local area.
6 nachten verbleven in januari 2021
Reactie van FOM op 27 jan 2021
We would like to thank you for your stay and great feedback. We are happy you enjoyed your stay and we would like to welcome you again soon, hopefully in convenient times. Kind regards Jiri Heinrich Front Office Manager

10/10 – Uitstekend

Tadeja

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in augustus 2020
Reactie van Quality Hotel Brno Exhibition Centre op 9 nov 2020
Dear Tadeja, Thank you so much for your review of our hotel. We are pleased to hear you enjoyed your stay with us. It's something our staff takes great pride in, so we value your feedback. We hope you will visit us again. Jiri Heinrich Front Office Manager

8/10 – Goed

Qaisar Masood

1 nacht verbleven in september 2020
Reactie van Quality Hotel Brno Exhibition Centre op 9 nov 2020
Dear Qaisar, Thank you so much for your review of our hotel. We are pleased to hear you enjoyed your stay with us. A positive guest experience is something our staff takes great pride in, so we value your feedback. We hope you will visit us again. Sincerely, Jiri Heinrich Front Office Manager

10/10 – Uitstekend

Jørn

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great hotel
Nice hotel. Good service.
2 nachten verbleven in juli 2020
Reactie van Front Office Manager op 3 aug 2020
Dear Jørn, Thank you for your stay a 10/10 review. We are looking forward to your next visit. Kind regards, Jiri Heinrich Front Office Manager

8/10 – Goed

Martina

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2020

10/10 – Uitstekend

David

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Shehngjer

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2019
Reactie van team Holiday Inn Brno op 2 dec 2019
Thank you for your stay and nice feedback.

10/10 – Uitstekend

Craig

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Recommend
15 rugby lads came to see scooter in Brno the hotel, staff, cleanliness and food were fantastic.
1 nacht verbleven in november 2019
Reactie van Petr Skrivanek op 2 dec 2019
Dear Craig, Thank you for your stay and nice feedback. We are happy you enjoyed the concert and your stay with us. We wish you and your lads all the best and lot of succes in rugby :) Best regards Petr Skrivanek

10/10 – Uitstekend

Morten

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice
Nice service, Nice food, NICE
4 nachten verbleven in november 2019
Reactie van Petr Skrivanek op 2 dec 2019
Thank you very much. We look forward to seeing you again in the future. Sincerely Team Holiday Inn Brno

10/10 – Uitstekend

Simon

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
All good 👍
Nice room and nice hotel, easy transport to the centre of you don’t fancy a 30 minute walk, I would certainly stay again
1 nacht verbleven in oktober 2019
Reactie van Petr Skrivanek op 12 nov 2019
We would like to thank you for your stay and nice feedback. We are happy you enjoyed your stay and can´t wait to welcome you again soon. Sincerely Petr Skrivanek

6/10 – Redelijk

Rob

Zakenreiziger
Positief: Netheid
1 nacht verbleven in oktober 2019
Reactie van Petr Skrivanek op 15 okt 2019
Thank you for your stay and we look forward to welcoming you in the future.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in september 2019
Reactie van Petr Skrivanek op 3 okt 2019
Thank you for your stay and lovely rating. We look forward to welcoming you again in the future. Sincerely Petr Skrivanek

10/10 – Uitstekend

Andras

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2019
Reactie van Petr Skrivanek op 30 jul 2019
Thank you for your stay and nice feedback. We look forward to welcoming you in the future. Best regards Team Holiday Inn Brno

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bra
Mycket bra
1 nacht verbleven in juli 2019
Reactie van Petr Skrivanek op 15 jul 2019
Tack för din vistelse hos oss.

8/10 – Goed

Paul

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Business stop over in Brno
Really helpful reception staff. A young trainee and her mentor were really keen to help me. Room was excellent and food in restaurant was on the positive side too. It was a little quiet but that is not their fault. It is not the first time I have used the hotel and find it a comfortable reliable place to stay.
1 nacht verbleven in juli 2019
Reactie van Petr Skrivanek op 11 jul 2019
Thank you for taking the time to share your experience with others. We are very pleased that you liked your stay. We are delighted to learn that you are one of our regular guests and that you enjoyed your stay with us. We can’t wait to welcome you back!