Amaroossa Royal Bogor
Hotel met gratis valetparkeerservice en fitnessfaciliteiten in Bogor
Kies datums om prijzen te bekijken
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
5 van 5 kamers weergeven
Alle foto's voor Deluxe Twin kamer laden

Deluxe Twin kamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Een haardroger
Een privébadkamer
Gratis mineraalwater
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Alle foto's voor Executive kamer laden

Executive kamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Een haardroger
Een privébadkamer
Gratis mineraalwater
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Alle foto's voor Executive Room 1 Double Bed laden

Executive Room 1 Double Bed
Alle foto's voor Suite laden

Suite
Alle foto's voor Deluxe Twin Room laden

Deluxe Twin Room
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Jl. Otto Iskandardinata No.84, Bogor, West Java, 16141
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

THE 1O1 Bogor Suryakancana
THE 1O1 Bogor Suryakancana
- Zwembad
- Spa
- Kinderzwembad
- Parkeren inbegrepen
8.6 van 10, Uitstekend, 85 beoordelingen
De prijs is € 112
inclusief belastingen en toeslagen
29 jul - 30 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer IDR 100000 per persoon
- Toeslag voor luchthavenshuttle: IDR 800000 per voertuig
- Vroeg inchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de kredietkaart die bij de check-in wordt gebruikt om bijkomende kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam voor de kamerreservering.
Deze accommodatie accepteert creditcards en pinpassen; contante betalingen zijn niet toegelaten
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een rookmelder
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Je dient vooraf te reserveren voor spabehandelingen. Reserveringen kun je voor je aankomt maken als je de accommodatie contacteert via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Aangrenzende kamers kunnen aangevraagd worden, afhankelijk van beschikbaarheid. Informeer rechtstreeks bij de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Amaroossa Bogor
Amaroossa Royal
Amaroossa Royal Bogor
Amaroossa Royal Hotel
Amaroossa Royal Hotel Bogor
Amaroossa Royal Bogor Hotel
Amaroossa Royal Bogor Hotel
Amaroossa Royal Bogor Bogor
Amaroossa Royal Bogor Hotel Bogor
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Amaroossa Royal Bogor
Beoordelingen
8,0
Zeer goed
8,0/10
Netheid
8,8/10
Personeel en service
7,4/10
Voorzieningen
7,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
21 apr 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
6 nachten verbleven in maart 2018
4/10 – Matig
Menno
7 mrt 2017
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Needs maintenance
Menno
8/10 – Goed
Jason
Reisde met partner
28 okt 2022
Positief: Netheid, personeel en service
Jason
1 nacht verbleven in september 2022
10/10 – Uitstekend
Vaetrik
11 mrt 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Vaetrik
1 nacht verbleven in maart 2021
10/10 – Uitstekend
Aki
Reisde met familie
24 jul 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Aki
1 nacht verbleven in juli 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
21 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great staff and location, good experience overall
Geverifieerde reiziger
8 nachten verbleven in maart 2020
10/10 – Uitstekend
Suke
Reisde met een groep
1 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Suke
1 nacht verbleven in januari 2020
8/10 – Goed
Shaf
Reisde met familie
1 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Shaf
3 nachten verbleven in juli 2019
10/10 – Uitstekend
Martha
Zakenreiziger
22 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Martha
1 nacht verbleven in december 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
9 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in december 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
21 sep 2019
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in september 2019
6/10 – Redelijk
Nenny
14 jul 2019
Positief: Personeel en service, comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Semalam di amarossa
Nenny
1 nacht verbleven in juli 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
1 jun 2019
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2019
2/10 – Ontzettend slecht
Aladwani, Jakarta
21 sep 2018
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Aladwani
1 nacht verbleven in september 2018
8/10 – Goed
Sri
4 sep 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sri
1 nacht verbleven in september 2018
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
6 aug 2018
Positief: Personeel en service, comfort kamer
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in augustus 2018
10/10 – Uitstekend
Nasr
21 mei 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
استجمام
Nasr
1 nacht verbleven in mei 2018
10/10 – Uitstekend
Ismet
21 apr 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great stay and great outing
Ismet
10/10 – Uitstekend
Rushdi, kuala lumpur
22 mrt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Best hotel in Bogor
Rushdi
2 nachten verbleven in maart 2018
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
17 mei 2017
An average
Geverifieerde reiziger
10/10 – Uitstekend
John
27 mrt 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel is good, traffic is bad!!
John
8/10 – Goed
sudarsono, south of tangerang, indonesia
5 mrt 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
one night at royal amaroossa hotel bogor
sudarsono
10/10 – Uitstekend
idris, Finland
20 feb 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
erinomainen hotelli
idris
6/10 – Redelijk
jeanice
3 feb 2017
Positief: Personeel en service
Convenient and pleasant
jeanice
6/10 – Redelijk
Erliana
27 dec 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer