Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Yilmaz Hotel





Beoordelingen
8,2 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Familiekamer laden

Familiekamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Een minibar
Alle foto's voor Standaard kamer, balkon, uitzicht op zee laden

Standaard kamer, balkon, uitzicht op zee
Hoogtepunten
Een balkon
Airconditioning
Alle foto's voor Standaard Twin kamer laden

Standaard Twin kamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Ortakent Beach, Bodrum, Mugla, 48420
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

Acropol Of Bodrum Beach Hotel
Acropol Of Bodrum Beach Hotel
- Op privéstrand
- Ontbijt inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
8.8 van 10, Uitstekend, 124 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert bekende creditcards
Registratienummer van de accommodatie 2022-48-1079
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Yilmaz Bodrum
Yilmaz Hotel
Yilmaz Hotel Bodrum
Yilmaz Hotel Hotel
Yilmaz Hotel Bodrum
Yilmaz Hotel Hotel Bodrum
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Yilmaz Hotel
Beoordelingen
8,2
Zeer goed
8,6/10
Netheid
8,2/10
Personeel en service
9,0/10
Voorzieningen
8,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
12 sep 2022
1 nacht verbleven in september 2022
10/10 – Uitstekend
Gediz
Zakenreiziger
23 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gediz
1 nacht verbleven in augustus 2024
8/10 – Goed
Tunç
Reisde met een groep
19 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Tunç
1 nacht verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
Tugrul
Reisde met familie
12 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Tugrul
4 nachten verbleven in juli 2024
8/10 – Goed
Jorge
29 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jorge
7 nachten verbleven in augustus 2023
10/10 – Uitstekend
Tugrul
25 jun 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Tugrul
3 nachten verbleven in juni 2021
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
30 jul 2018
Negatief: Netheid, comfort kamer
çocuklu aileler için uygun olabilir.
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in juli 2018
6/10 – Redelijk
tolga, istanbul
4 aug 2015
tolga
6/10 – Redelijk
AV, Norway
3 sep 2014
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service, comfort kamer
Not bad, we had a great time
AV
4/10 – Matig
AA, Melbourne, Australia
22 sep 2013
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Big disappointment :(
AA
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
28 jul 2013
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
liebenswürdiges Hotel
Geverifieerde reiziger
8/10 – Goed
Bonnie, Minneapolis, MN
24 aug 2011
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer