Yilmaz Hotel

2.0-sterrenaccommodatie
Hotel op het strand, met een buitenzwembad

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Yilmaz Hotel

Een buitenzwembad
Een buitenzwembad
Standaard kamer, balkon, uitzicht op zee
Accommodatie ligt op het strand, snorkelen
Accommodatie ligt op het strand, snorkelen

Beoordelingen

8,2 op 10 –
Zeer goed

Populaire voorzieningen

  • Bar
  • Ontbijt inbegrepen
  • Zwembad
  • Parkeren inbegrepen
  • Airconditioning
  • Gratis wifi

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven

Familiekamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Een minibar
  • Max. aantal: 4
  • 1 tweepersoonsbed en 2 eenpersoonsbedden

Standaard kamer, balkon, uitzicht op zee

Hoogtepunten

Een balkon
Airconditioning
  • Uitzicht op zee
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Standaard Twin kamer

Hoogtepunten

Airconditioning
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Ortakent Beach, Bodrum, Mugla, 48420

In de buurt

  • Strand van Ortakent - 5 min. wandelen - 0.5 km
  • Bitez Beach - 3 min. rijden - 2.3 km
  • Camel Beach - 4 min. rijden - 2.3 km
  • Bodrum Dedeman Aquapark - 6 min. rijden - 5.3 km
  • Bodrum Marina - 11 min. rijden - 7.9 km

Lokaal vervoer

  • Bodrum (BJV-Milas) - 51 min. rijden

Restaurants

  • ‪Müsgebi Cafe - ‬4 min. wandelen
  • ‪Surfer Caravan Beach - ‬5 min. wandelen
  • ‪Eyba Et Mangal - ‬10 min. wandelen
  • ‪Köşem Restaurant - ‬5 min. wandelen
  • ‪Pub Gastro - ‬3 min. wandelen

Over deze accommodatie

Yilmaz Hotel

Hotel vlak bij Strand van Ortakent
Geniet van een gratis uitgebreid ontbijt, een poolbar en een tuin bij Yilmaz Hotel. Met een ligging aan het strand en mogelijkheden om te snorkelen is dit hotel de ideale locatie voor je zonvakantie. Naast een bibliotheek en autoverhuur ter plaatse, hebben gasten ook toegang tot gratis wifi in de gemeenschappelijke delen.
Je kunt ook genieten van voordelen zoals:
  • Een buitenzwembad
  • Gratis parkeerplaatsen
  • Gratis vervoer vanaf het treinstation, hulp bij uitstappen/tickets en rookvrije accommodatie
  • Een lift
Kamervoorzieningen
Alle kamers bij Yilmaz Hotel zorgen voor volop comfort dankzij airconditioning.

Talen

Engels, Duits, Turks

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Shuttleservice van/naar de luchthaven (toeslag)
  • Gratis shuttleservice vanaf het treinstation
  • Gratis zelf parkeren ter plaatse

Eten en drinken

  • Gratis uitgebreid ontbijt beschikbaar dagelijks van 08.00 uur tot 10.00 uur
  • Een bar aan het zwembad
  • Een bar/lounge
  • Een restaurant

Dingen om te doen

  • Bibliotheek
  • Buitenzwembad
  • Snorkelen

Gezinsvriendelijk

  • Buitenzwembad

Gastendiensten

  • Geen schoonmaakservice
  • Hulp met excursies en tickets

Buiten

  • Aan het strand
  • Tuin

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Lift

Meer

  • 2 etages
  • 3 gebouwen
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Badkamer

  • Douche
  • Haardroger (op verzoek)

Meer

  • Airconditioning

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf 12.00 uur
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid

Uitchecken

Uitchecken voor 11.00 uur

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie heeft geen receptie.

Huisdieren

Geen huisdieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Er zijn geen verrijdbare/extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert bekende creditcards
Registratienummer van de accommodatie 2022-48-1079
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Yilmaz Bodrum
Yilmaz Hotel
Yilmaz Hotel Bodrum
Yilmaz Hotel Hotel
Yilmaz Hotel Bodrum
Yilmaz Hotel Hotel Bodrum

Veelgestelde vragen

Beschikt Yilmaz Hotel over een zwembad?

Ja, deze accommodatie heeft een buitenzwembad.

Zijn huisdieren welkom bij Yilmaz Hotel?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel berekent Yilmaz Hotel voor parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik bij Yilmaz Hotel inchecken?

Inchecken is mogelijk vanaf 12.00 uur. Je kunt op beperkte tijden laat inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij Yilmaz Hotel uitchecken?

Je dient om uiterlijk 11.00 uur uit te checken.

Biedt Yilmaz Hotel een shuttle naar het vliegveld?

Ja, er is een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar.

Waar staat Yilmaz Hotel?

Dit hotel in Bodrum ligt aan het strand, op 2 km afstand van Strand van Ortakent en Camel Beach. Ook Bitez Beach en Yeşil Plaj liggen op 3 km afstand.

Beoordelingen over Yilmaz Hotel

Beoordelingen

8,2

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 6 van 14 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 4 van 14 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 3 van 14 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 1 van 14 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 0 van 14 beoordelingen

8,6/10

Netheid

8,2/10

Personeel en service

9,0/10

Voorzieningen

8,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

9,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Johanna

1 nacht verbleven in september 2022

10/10 – Uitstekend

Gediz

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2024

8/10 – Goed

Tunç

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Güzel küçük bir otel, temiz, havuz var, kısa tatil için uygun. Tek kişi için uygun değil en az iki kişi ile uygun oluyor.
1 nacht verbleven in augustus 2024

10/10 – Uitstekend

Tugrul

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Deniz kenarında, iyi ve makul fiyatlı bir mutfağı da olan temiz bir otel. Bodrum'un sakin bir bölgesinde bulunması tercihimizdi. Sahilde, yürüme mesafesinde birçok tesis var, bunlar da değerlendirilebilir.
4 nachten verbleven in juli 2024

8/10 – Goed

Jorge

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice place
7 nachten verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Tugrul

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Deniz kıyısında, sakin, bakımlı bahçesi, havuzu olan, temiz, personeli ilgili küçük ve güzel bir tatil yeri. Otelin kendi olanaklarının ötesinde sahilde gün içinde değişiklik isteyenlere hitap eden çok sayıda faydalanılabilecek makul fiyatlı (genele göre makul) işletme de var. Bodrum'un hala fazla el değmemiş bölgesi.
3 nachten verbleven in juni 2021

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, comfort kamer

çocuklu aileler için uygun olabilir.

Yoldan arayarak saat 15.00 sularında orada olacağımızı bildirdik, yetkili o saatte odanın hazır olacağını söylemesine rağmen, odayı bize saat 16.30 gibi verdiler. Eşim yatmak için yatağı açıp yastıkları düzeltmek istediğinde yastığın üzerinde kocaman bir leke ( burun veya kulak akıntısı gibi) vardı ve kılıflar kırışıktı, belli ki değiştirilmemiş. Çok rahatsız olduk. Lavabo ve duşa kabin temiz değildi ertesi gün temizlenmesini talep ettik. Sabun dışında başka bir temizlik malzemesi yok. Dış fırcası ve su içmek için bardak mevcut değildi.Oda da TV yerine küçük bir buzdolabı olmasını tercih ederdik. Otelin yeri iyi, deniz temizdi, servis fena değildi.
3 nachten verbleven in juli 2018

6/10 – Redelijk

tolga, istanbul

gayet iyi bir mekan, sessiz ve samimşi

6/10 – Redelijk

AV, Norway

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service, comfort kamer

Not bad, we had a great time

Economical rooms but clean. The hotel is on the beach wich is great but beach is not very good. You get a feeling of the villige and great smels of the flowers and nature. Bodrum is a little bit far away but buses are driving all the time so its not a problem to get there. We had a nice time. To guys working there as waiters are greit and we got the great service from them. The girl manager of the hotel could improve service and be more guest welcoming.

4/10 – Matig

AA, Melbourne, Australia

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Big disappointment :(

We booked this hotel after reading some positive reviews online, then I emailed them directly asking for directions to the hotel. We were told to simply get the dolmus from Bodrum and the driver would drop us on the beach at the back of the hotel. We did get dropped at the beach, but it was a fair distance away and after walking in the wrong direction for an hour an English couple finally helped us. Upon arrival at reception we were greeted with: "I just emailed you to see where you are" to which I replied, "We would have been here on time had we been given the right directions!" What followed was a lengthy argument with the manager about how it wasn't her fault we got off at the wrong stop etc. So within 5 minutes of arriving we were insulted, offered nothing to drink (not even a glass of water) and she kept defending herself until I insisted we be shown our room or else I would take our business elsewhere. Nice way to welcome people to your hotel! For the remaining 3 days we were completely ignored. We had to ask when breakfast service was, ask what the WiFi password was, ask for glasses so we could have a cup of tea from the buffet... when the waiter went around offering tea & cake to all the guests in the restaurant and beach front, I had to call out to him that we would also like some please, as he walked past me several times without offering once. They basically avoided interacting with us as much as possible - I've never experienced anything like it from a hotel!

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten

liebenswürdiges Hotel

sehr liebenswürdig gleich nebenan ist eine Surf- (und Katamaran- ) Center viele gute Restaurants fußläufig

8/10 – Goed

Bonnie, Minneapolis, MN

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Great place and great staff!

I really enjoyed my time at Yilmaz. My only ONLY complaint is the location. I didn't have a car and the bus ride took about 40 minutes one way to get into town. Other than that, though, I could not have been more happy! The staff was great, the food was delicious and the rooms were so clean! Two thumbs up!