Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor The Lindisfarne Inn - The Inn Collection Group





Beoordelingen
8,8 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 126
inclusief belastingen en toeslagen
17 aug - 18 aug
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Eenpersoonskamer laden

Eenpersoonskamer
9,0 van 10
Fantastisch
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Verwarming
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Waterkoker
Een bureau
Dagelijkse huishoudservice
Een kluis
Alle foto's voor Kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden laden

Kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden
9,6 van 10
Uitzonderlijk
(13 beoordelingen)
Hoogtepunten
Verwarming
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Waterkoker
Een kluis
Dagelijkse huishoudservice
Kleerkast
Alle foto's voor Familiekamer laden

Familiekamer
9,0 van 10
Fantastisch
(4 beoordelingen)
Hoogtepunten
Verwarming
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Waterkoker
Een kluis
Dagelijkse huishoudservice
Kleerkast
Alle foto's voor Tweepersoonskamer, toegankelijk voor mindervaliden laden

Tweepersoonskamer, toegankelijk voor mindervaliden
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Verwarming
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Waterkoker
Een kluis
Dagelijkse huishoudservice
Kleerkast
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Beal Berwick upon Tweed, Berwick-upon-Tweed, England, TD15 2PD
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor huisdieren: GBP 15 per huisdier, per nacht
- Hulpdieren zijn vrijgesteld van heffingen
- Toeslag voor vroeg inchecken: GBP 25.00 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Toeslag voor late check-in: GBP 25 als je incheckt tussen 23.00 uur en 07.00 uur
- Toeslag voor laat uitchecken: GBP 25.00 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Deze accommodatie verwelkomt gasten van elke seksuele geaardheid of geslachtsidentiteit (LHBTI+-vriendelijk)
Accommodatie ook bekend onder de naam
Lindisfarne Inn Berwick-upon-Tweed
Lindisfarne Inn
Lindisfarne Berwick-upon-Tweed
The Lindisfarne Inn
The Lindisfarne Inn The Inn Collection Group
The Lindisfarne Inn - The Inn Collection Group Inn
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over The Lindisfarne Inn - The Inn Collection Group
Beoordelingen
8,8
Uitstekend
9,2/10
Netheid
9,2/10
Personeel en service
8,2/10
Voorzieningen
8,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
6 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
John
4 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
John
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Sheila
Reisde met partner
29 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen

Sheila
2 nachten verbleven in juli 2025
6/10 – Redelijk
Elizabeth
Reisde met partner
25 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Elizabeth
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Pauline
Reisde met een groep
18 jul 2025
Pauline
3 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Victor
10 jul 2025
Victor
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Mary
Reisde met huisdieren, Reisde met partner
22 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mary
3 nachten verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Brenda
14 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Brenda
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Alison
Reisde met partner
31 mei 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alison
2 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Arthur L
Reisde met familie
16 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Arthur L
2 nachten verbleven in mei 2025
4/10 – Matig
Pete
Reisde met partner
4 mei 2025
Positief: Netheid
Pete
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Lori
Reisde met familie
29 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lori
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
D
Reisde met partner
22 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
D
3 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Adam
Reisde met familie
21 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Northumberland Niceness!

Adam
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Graham
14 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lovely hotel in convenient location
Graham
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Philip
27 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Enjoyable stay
Philip
1 nacht verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Robert
19 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Robert
1 nacht verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Alexandra
15 mrt 2025
Alexandra
1 nacht verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Ruth
Reisde met een groep
4 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Ruth
2 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Michael
27 feb 2025
Michael
1 nacht verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
Alan
Reisde met familie
19 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Family Break
Alan
2 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Joe
18 feb 2025
Joe
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
GAVIN
Reisde met partner
29 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
GAVIN
1 nacht verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Ronald
Reisde met familie
24 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ronald
1 nacht verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Tamsin
23 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Tamsin
1 nacht verbleven in december 2024