Terras

Beoordelingen van Hotel AMANO Grand Central

3 out of 5
Hotel AMANO Grand Central
Heidestraße 62, Berlin, BE

Beoordelingen

8,8

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 525 van 1012 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 378 van 1012 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 71 van 1012 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 25 van 1012 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 13 van 1012 beoordelingen" "

9,2/10

Netheid

8,8/10

Personeel en service

8,6/10

Voorzieningen

9,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Diana

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima hotel heel dichtbij treinstation. Goed ontbijt, aardig personeel. Fijne en rustige kamer
2 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Pauline Fan Guest Experience Supervisor op 6 mei 2024
Hi Diana,We are delighted to read your favorable comments regarding your recent stay at our hotel. It is pleasing to know that our location near the train station added to the convenience of your stay. We understand that accessibility is important to our guests and we are glad that we could meet your expectations. Your compliments about our breakfast and our staff are greatly appreciated. Our culinary team strives to offer a wide range of selections to kick-start your day, and we are thrilled that you started your day off right with our breakfast offerings. Furthermore, we are elated to learn that our staff made a good impression on you. They are a dedicated team always ready to assist our guests with a warm and friendly attitude. We also take note of your comments about the peace and tranquility of your room. At AMANO Grand Central and Hotel ROMY by AMANO, we strive to create a relaxing and comfortable environment for every guest. It is heartening to know that you found your room to be quiet and conducive for relaxation.Again, we are pleased that you had an enjoyable stay and we look forward to welcoming you back in the future. Best regards,

8/10 – Goed

heidi

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
De ligging was ideaal. Mooi en modern hotel! Iets kleine kamer!
4 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Pauline Fan Guest Experience Manager op 24 apr 2024
Hi heidi,Your words paint a delightful picture of your experience at our hotel, and we are thrilled to hear that the location and modern style resonated with your preferences. Location is indeed one of our unique selling points, and we're glad that it contributed positively to your stay.We understand your comment regarding the size of the room. Our hotel's design philosophy aims to combine modern aesthetics and functionality in a compact space. However, we do strive to ensure that every square foot of our rooms is utilized to provide our guests with a comfortable and enjoyable stay.We truly appreciate your feedback and we look forward to the possibility of welcoming you back in the future. Please do not hesitate to contact us directly for any further inquiries or assistance you may need regarding your next stay.Best regards,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
Goed hotel
Over het algemeen goed hotel voor een paar dagen stedenreis. Kamer was schoon en netjes, mistte wel een zitje op de kamer. Klein minpuntje dat je in bad moet stappen om te douchen, voor senioren zoals wij is risico op valgevaar aanwezig. Ook was ons niet bekend dat er vooraf borg betaald moest worden. Dit beter aangeven tijdens de boeking.
4 nachten verbleven in december 2023

6/10 – Redelijk

Marco

Reisde met familie
1 nacht verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Marviyanira

2 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Hayo

3 nachten verbleven in september 2023

8/10 – Goed

Wilma

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Top locatie, dicht bij het station. Enige nadeel is dat de tv zenders alleen maar Duits zijn. En onze kamer zat dicht bij de bar waardoor we muziek hoorde.
4 nachten verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Lisa

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good hotel, very close to central station. Also a lot of good information about where to find good restaurants and shopping area
1 nacht verbleven in augustus 2023

6/10 – Redelijk

Mario

Reisde met partner
Kamer goede grote, geen zetel en tafel op de kamer, wel 1 stoel….. Niet elke keer een nieuw bedlaken en geen thee op de kamer, wel koffie geen melk .. ( koffie gewoon in een zakje geplaatst) Dakterras niet open….. ( reden slechtweer maar was helemaal ingesloten kon het wel oplossen om het te open. Andere bar kon je alleen maar iets drinken en het rook en naar sigaretten en sigaren…… Restaurant had een beperkte kaart en prijs/kwaliteit te duur. Personeel was wel zeer vriendelijke en behulpzaam en spijtig dat er voor de mensen geen verzorgde outfit is voorzien….
4 nachten verbleven in juli 2023

6/10 – Redelijk

Etienne

Reisde met een groep
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Matige service, ontbijt te duur 19 euro voor wat je krijgt.Bedden niet echt goed genoeg. Maar zeer goede locatie voor -treinreizigers
2 nachten verbleven in april 2023

10/10 – Uitstekend

Herman

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooie en goede centrale locatie om berlijn te bezoeken
3 nachten verbleven in april 2023

8/10 – Goed

Rens

3 nachten verbleven in maart 2023

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima hotel
Prefecte locatie, bedden waren slecht. Prijzen minibar belachelijk hoog
4 nachten verbleven in maart 2023

8/10 – Goed

Catharina

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid
Prima locatie.
4 nachten verbleven in september 2022

8/10 – Goed

Denise van

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Heel fijn dat hij tegenover het station zit. Nette kamer en net hotel.
3 nachten verbleven in september 2022

6/10 – Redelijk

Esther

Reisde met familie
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
voor verbetering vatbaar
Helaas was er met het inchecken iets mis met het systeem waardoor we pas later konden inchecken. De kraan was kapot en werd pas twee dagen later gerepareerd, toen we nog maar 1 dag hadden te gaan, en er was de eerste dag geen schoonmaak geweest en geen schone handdoeken. kortom, geen lovende ervaring bij dit hotel, slecht geregeld. Wel keurige mooie kamers (we hadden een superior kamer met balkon)
3 nachten verbleven in augustus 2022

4/10 – Matig

An

2 nachten verbleven in juli 2022

6/10 – Redelijk

Sam

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Voorzieningen
Everything was ok except the fact that there is not coffee machine in the room. Which is too sad as you want to wake up and get a cup of coffee in your robe. Beside that, the pillows are horrible Personeel is net, good location and clean hotel.
3 nachten verbleven in april 2022

8/10 – Goed

Johannes

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Redelijk zakenhotel
Redelijk zakenhotel, dichtbij centraal station, goed bed. Helaas geen bureau om te werken. Matige verlichting. Badkamer is klein, wel bad, geen douche.
1 nacht verbleven in februari 2022

8/10 – Goed

Nick

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in december 2021
Reactie van Amano Team op 16 jan 2022
Hallo Nick, vielen Dank für deine gute Bewertung. Wir freuen uns sehr darüber. Freundliche Grüße Dein Amano Team

8/10 – Goed

Johan van

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kamer was comfortabel en schoon. Voor het geld wel wat aan de kleine kant m.n. de badkamer. Op de laatste dag erg lang moeten wachten voor we de ontbijtzaal in konden. Het was te druk of de zaal te klein.
3 nachten verbleven in oktober 2021

10/10 – Uitstekend

HEIDY

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het hotel is tegenover het station, ideaal om vanaf daar ergens naar toe te gaan. Het hotel is keurig en schoon. Vriendelijk personeel. Je krijgt een gratis kaart voor 24 uur gratis gebruik van tram, bus en metro. Goede prijs kwaliteit verhouding. Ik kom zeker terug voor een citytrip Berlijn.
2 nachten verbleven in oktober 2021

8/10 – Goed

Kathy

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Stil en vlak bij station
Hotel geboekt voor één nachtje omwille van de ligging vlak tegenover het station. Heel modern en mooi ingericht, goeie bedden, heel stil (voor mij een prioriteit). Het ontbijt is heel uitgebreid en lekker.
1 nacht verbleven in september 2021

8/10 – Goed

Marlies

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Top plek
het was een korte maar leuk verblijf in Berlijn. Iets eerder vertrokken vanwege Corona
3 nachten verbleven in maart 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het is een modern hotel, met een heerlijk ontbijt. Goede ligging. Wij vonden het jammer dat er in de bar op de zesde verdieping gerookt mocht worden.
3 nachten verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in oktober 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Modern hotel, strak ingericht. Vriendelijk en hulpvaardig personeel.
1 nacht verbleven in september 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

3 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Felix S. - Manager on Duty op 9 sep 2019
Dear Traveler, Thank you very much for the fantastic rating! We are looking forward to welcome you back very soon!

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Mooi hotel! Prima, ruime kamer met airco. Centraal gelegen naast Hauptbahnhof. Ontbijt niet bijzonder voor € 15,- p.p. Verder was de douchekop stuk en was het dakterras 2 avonden (van de 3) niet open voor gasten. Jammer!
3 nachten verbleven in juli 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in juni 2019

10/10 – Uitstekend

Niel

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good
3 nachten verbleven in februari 2019

6/10 – Redelijk

Grahame

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel was quite nice and the reception staff very helpful. What we did not like is the lack of facilities. The restaurant was not open for two days of our four day stay. Likewise the roof top bar never seem to be open and we particularly like to have a nightcap when returning to the hotel after being out to dinner. Unlikely we would stay in the hotel again.
4 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Pauline Fan op 26 mei 2024
Hi Grahame,Your feedback is appreciated and it provides us with valuable insights. We are glad to hear that you found our hotel pleasant and our reception staff to your satisfaction. It is unfortunate, however, to learn that your stay was not completely up to your expectations due to the unavailability of some of our facilities. We understand how important it is for our guests to have access to all our amenities, such as the restaurant and the roof-top bar, throughout their stay. Your experience provides a vital perspective for us and we are taking note of your comments. We continuously aspire to provide a comprehensive range of services that cater to our guests' diverse needs and preferences. While we understand your hesitation about a future stay, we would like to assure you that at AMANO Grand Central & Hotel ROMY by AMANO, our primary goal is to provide our guests with the best possible experience. We hope to get another opportunity to serve you better and make your next visit more enjoyable.Best regards,

8/10 – Goed

Steven

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lage ist super, direkt am Hauptbahnhof. Zimmer sind auch sehr gut
3 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Pauline Fan op 26 mei 2024
Hi Steven,es freut mich zu hören, dass Ihnen unsere Lage gefallen hat. Die Lage unseres Hotels in der Nähe des Hauptbahnhofs ist ein Aspekt, den unsere Gäste häufig schätzen. Es ist bequem für diejenigen, die mit dem Zug reisen und bietet einen einfachen Zugang zu den verschiedenen Attraktionen der Stadt.Auch Ihre Bemerkungen zu unseren Zimmern sind sehr erfreulich. Es ist uns ein Anliegen, unseren Gästen gut ausgestattete und komfortable Unterkünfte zu bieten. Ihr positives Feedback zeigt uns, dass wir in dieser Hinsicht erfolgreich sind.Wir hoffen, Sie in naher Zukunft wieder im Hotel AMANO Grand Central oder im Hotel ROMY by AMANO begrüßen zu dürfen. Es wird uns ein Vergnügen sein, Ihnen erneut einen angenehmen Aufenthalt zu bereiten.Mit freundlichen Grüßen,

10/10 – Uitstekend

Gabriele

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Danke für den sehr guten Aufenthalt! Die Lage ist praktisch, aber nicht schön.
2 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Pauline Fan op 26 mei 2024
Hi Gabriele,es freut uns zu hören, dass Ihr Aufenthalt in unserem Hotel Ihren Erwartungen entsprochen hat und Sie die günstige Lage unseres Hotels zu schätzen wussten. Ihre Zufriedenheit ist unsere größte Belohnung und motiviert uns, nach Spitzenleistungen zu streben.Wir verstehen, dass die Ästhetik der Umgebung vielleicht nicht Ihren Vorstellungen entsprach. Bei der Wahl unseres Standorts haben wir auf gute Erreichbarkeit und Bequemlichkeit geachtet, damit unsere Gäste die wichtigsten Sehenswürdigkeiten und Verkehrsknotenpunkte der Stadt leicht erreichen können. Wir sind uns jedoch bewusst, dass die Umgebung vielleicht nicht jedermanns Geschmack trifft.Wir bemühen uns ständig darum, dass das Erlebnis unserer Gäste im Hotel über die äußere Umgebung hinausgeht, und konzentrieren uns darauf, erstklassigen Service, Komfort und eine einladende Atmosphäre zu bieten. Ihr Feedback ist für uns sehr wertvoll, denn es gibt uns Hinweise darauf, wie wir das Gesamterlebnis unserer Gäste verbessern können. Wir freuen uns darauf, Sie in Zukunft wieder bei uns begrüßen zu dürfen und hoffen, dass Ihr nächster Aufenthalt noch angenehmer wird.Mit freundlichen Grüßen,

2/10 – Ontzettend slecht

Nazim, Moscow

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This is not a hotel. A nightmare. I’m not talking about noise and everything else; it’s impossible to open the window. The reception is only open to accept money. When checking out, the person at the reception was completely asleep. For a bottle of water, which is given as a compliment in all hotels, they charged 10 euros. The shower room stinks and water leaks from all the holes. The blocked money was never returned, I ask the expedition to help in this matter. In a word, find yourself another hotel and stay away from this one.
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van Pauline Fan op 26 mei 2024
Hi Nazim,Firstly, I would like to take a moment to express my sincere apologies for the experience you had during your stay at our hotel. It is deeply unfortunate to hear that we were not able to meet your expectations this time.Your feedback is crucial to us, it helps us understand the areas where we need to focus our attention and make improvements. From your comments, it is clear that your experience with our reception services and room amenities was far from satisfactory. We want to ensure that our guests receive exceptional service and a comfortable stay, and I am sorry that we failed to provide this for you.The issue with the water charge is indeed a serious one, as the trust and transparency between us and our guests is of utmost importance. I am truly sorry for any misunderstanding that may have occurred.Furthermore, your remarks about the condition of the shower room are concerning. We strive to maintain a clean and comfortable environment for all our guests, and it appears we fell short in this instance.As for the issue of the blocked funds, I regret to hear about this inconvenience. I encourage you to reach out to your booking agency for assistance, as they should be able to provide a resolution in this matter.We assure you that we take your feedback seriously and will use it as a guide to make necessary adjustments and improvements. We hope that despite the unpleasant experience, you will give us another opportunity to demonstrate the high-quality service and hospitality we strive to provide to all our guests.Best regards,

8/10 – Goed

Scott

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great size room and very close to all your public transport needs. Room was clean and tidy. Would definitely stay again.
3 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Pauline Fan op 26 mei 2024
Hi Scott,Your kind words about your recent stay at our hotel truly warmed our hearts. We are delighted to learn that the size of our room met your expectations and that you found its cleanliness satisfactory. Here at Hotel AMANO Grand Central & Hotel ROMY by AMANO, we always strive to provide comfortable and immaculate accommodations for our esteemed guests. Our central location is indeed ideal for those looking for easy access to public transportation, and we're glad you found this helpful during your visit.Your willingness to stay with us again is the highest compliment we could receive. We are thrilled to know that we were able to make your stay a memorable one and look forward to the opportunity of welcoming you back in the future.Best regards,

8/10 – Goed

Joerg

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in mei 2024

8/10 – Goed

Marta

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in mei 2024

8/10 – Goed

Jack

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It was a great location for waiting around the city for our train
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van Pauline Fan Guest Experience Supervisor op 21 mei 2024
Hi Jack,I am truly delighted to hear that you found our location to be convenient during your visit to the city. Our hotel prides itself on being centrally located, allowing our guests to explore the city with ease and comfort while also providing a restful sanctuary when needed.Our location near the train station is indeed one of our many benefits, and we aim to provide a seamless experience for all our guests, whether they are in transit or here to enjoy the city. Your feedback is valuable to us and it's always a pleasure to hear that we have met our guests' expectations. We do hope that the rest of your journey was as enjoyable as your stay with us.We look forward to welcoming you back the next time you're in the city or are waiting for your next train journey.Best regards,

10/10 – Uitstekend

Christina

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Thank you
2 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Pauline Fan Guest Experience Supervisor op 20 mei 2024
Hi Christina,Your brief yet impactful message has been received with great appreciation. It is a joy to know that your experience at our hotel was satisfactory and that you've taken the time to express your sentiment. Our team constantly strives to offer exceptional service to all our guests, and it's always rewarding to receive such positive feedback. Your words serve as a testament to our efforts and encourage us to continue providing the finest experience possible.We hope to have the opportunity to welcome you back to the Hotel AMANO Grand Central & Hotel ROMY by AMANO in the near future, where we will strive to make your next stay even more enjoyable.Best regards,

10/10 – Uitstekend

L

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in mei 2024

8/10 – Goed

Peter

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good location for us near main train station doing interrail. Just a good all round hotel reasonable value, good breakfast
2 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Pauline Fan Guest Experience Supervisor op 19 mei 2024
Hi Peter,It is delightful to hear that you found our location near the main train station convenient for your interrail journey. We understand the importance of a strategically placed accommodation for a seamless travel experience.It's equally heartening to know that you have classified us as a 'good all round hotel'. We strive to provide a comprehensive experience to our guests and your feedback reassures us that we are on the right track. We also appreciate your kind remarks regarding our breakfast service. Our culinary team takes pride in crafting a well-varied and tasty breakfast to kickstart our guest's day, and they will be pleased to know that their efforts resonated with you.We value your feedback as it encourages us to continue providing the quality service and amenities. We look forward to welcoming you back in the future for another enjoyable stay.Best regards,

6/10 – Redelijk

Younes

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Das Personal war sehr freundlich und ziemlich bemüht. Wenn man 18 Euro fürs Frühstück verlangt, dann sollte man dementsprechend mehr anbieten... Der mickrige Holzstuhl für 2 Personen ist peinlich!
4 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Pauline Fan Guest Experience Supervisor op 14 mei 2024
Hi Younes,Ihr Feedback weiß ich sehr zu schätzen und es freut mich zu hören, dass Sie unser Personal als freundlich und fleißig empfunden haben. Unser Team ist stets bemüht, unseren Gästen ein Höchstmaß an Service zu bieten.Was Ihre Anmerkungen zum Frühstück betrifft, so suchen wir immer nach Möglichkeiten, unser Angebot zu verbessern, und wir bemühen uns, eine Vielzahl von Frühstücksoptionen anzubieten, die den unterschiedlichen Geschmäckern und Vorlieben unserer Gäste gerecht werden. Wir verstehen natürlich, dass die Wertvorstellung von Gast zu Gast unterschiedlich sein kann.Wir haben auch Ihre Bemerkung über die Sitzordnung zur Kenntnis genommen. Die Schaffung einer komfortablen Umgebung für unsere Gäste ist eine unserer wichtigsten Prioritäten, und wir schätzen Ihre Erkenntnisse, die uns bei der Verbesserung helfen.Wir wissen Ihr Feedback sehr zu schätzen, denn es ist unser wichtigstes Instrument, um unseren Gästen ein außergewöhnliches Erlebnis zu bieten. Ich hoffe, dass Sie uns die Gelegenheit geben werden, Sie in Zukunft wieder zu bedienen. Wir sind zuversichtlich, dass Ihr nächster Aufenthalt bei uns den hohen Qualitätsstandard, den wir anstreben, noch besser widerspiegeln wird.Mit freundlichen Grüßen,

10/10 – Uitstekend

Naphine

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Es ruhig und entspannt
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Pauline Fan Guest Experience Supervisor op 13 mei 2024
Hi Naphine,Ihr kurzer, aber aussagekräftiger Kommentar zur Atmosphäre in unseren Hotels hat uns sehr gefreut. Es ist erfreulich zu wissen, dass Sie die ruhige und entspannte Umgebung schätzen, die wir im Hotel AMANO Grand Central & Hotel ROMY by AMANO zu erhalten versuchen.Unser Ziel ist es, unseren Gästen eine Umgebung zu bieten, in der sie sich entspannen und der täglichen Hektik entfliehen können, und Ihr Feedback zeigt, dass wir auf dem richtigen Weg sind. Ihre Anerkennung für die ruhige Umgebung spiegelt unsere Philosophie wider, unseren Gästen einen ruhigen und komfortablen Raum zu bieten.Wir sind Ihnen sehr dankbar für Ihre Unterstützung und freuen uns darauf, Sie in Zukunft für einen weiteren erholsamen Aufenthalt bei uns begrüßen zu dürfen.Mit freundlichen Grüßen,

8/10 – Goed

Charlotte

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Peter

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Direkt beim Hauptbahnhof, freundliches Personal, alles sehr sauber.
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van Pauline Fan Guest Experience Supervisor op 13 mei 2024
Hi Peter,Wir freuen uns sehr über Ihre wunderbare Bewertung. Es ist ermutigend zu erfahren, dass unsere strategische Lage, das freundliche Personal und die Sauberkeit Ihre Erwartungen erfüllt haben.In der Tat ist unsere Nähe zum Hauptbahnhof ein Aspekt, auf den wir sehr stolz sind, denn so können unsere Gäste die Stadt bequem erkunden. Wir sind auch stolz auf unser Personal, das sich um eine warme und einladende Atmosphäre bemüht. Außerdem ist es für uns von größter Bedeutung, dass unsere Gäste eine saubere und komfortable Umgebung vorfinden. Ihre positiven Bemerkungen sind ein Beweis für unser Engagement und spornen uns an, allen unseren Gästen einen angenehmen Aufenthalt zu bereiten. Nochmals vielen Dank, dass Sie uns Ihre Erfahrungen mitgeteilt haben. Wir freuen uns darauf, Sie bei Ihrem nächsten Besuch wieder begrüßen zu dürfen.Mit freundlichen Grüßen,

6/10 – Redelijk

Frank, Rostock

Reisde met familie
Positief: Voorzieningen
Zimmer schon teilweise abgewohnt. Internationales Publikum, was eigentlich cool ist, allerdings sind einige internationale Gäste beim Frühstück grenzwertig.
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van Pauline Fan Guest Experience Supervisor op 13 mei 2024
Hi Frank,Ihr Feedback zu Ihrem jüngsten Aufenthalt in unserem Hotel wissen wir sehr zu schätzen. Wir sind bestrebt, unseren Gästen ein außergewöhnliches Erlebnis zu bieten und bedauern, wenn Ihr Aufenthalt nicht ideal war.Was Ihre Beobachtungen über den Zustand unserer Zimmer betrifft, so ist es enttäuschend zu hören, dass sie nicht Ihren Erwartungen entsprachen. Wir bemühen uns, die höchsten Standards in Bezug auf Sauberkeit und Komfort für unsere Gäste aufrechtzuerhalten, und wir sind immer bestrebt, aus den Erfahrungen unserer Gäste zu lernen und uns zu verbessern, wo immer dies möglich ist.Was die Vielfalt unserer Gäste angeht, so spiegelt sie in der Tat unsere globale Anziehungskraft wider. Wir sind stolz darauf, Gäste aus der ganzen Welt zu beherbergen, was zu der lebendigen Atmosphäre unseres Hotels beiträgt. Wir haben jedoch Verständnis dafür, dass das Verhalten einiger Gäste beim Frühstück nicht ganz zufriedenstellend gewesen sein könnte. Seien Sie versichert, dass der Komfort und die Zufriedenheit aller unserer Gäste für uns an erster Stelle stehen und wir uns auch weiterhin um eine angenehme Atmosphäre während des Frühstücks bemühen werden.Nochmals vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, uns Ihre Gedanken mitzuteilen. Ihr Feedback hilft uns, Bereiche zu identifizieren, in denen wir uns verbessern können, und dafür sind wir Ihnen sehr dankbar. Wir hoffen, dass Sie in Zukunft wieder bei uns übernachten und den hohen Servicestandard erleben werden, den wir Ihnen bieten möchten.Mit freundlichen Grüßen,

10/10 – Uitstekend

Yvonne

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good location and clean
5 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Pauline Fan Guest Experience Supervisor op 7 mei 2024
HiYour concise yet meaningful review is greatly appreciated. It's truly heartening to hear that you found our location to your liking. Our hotel's position in the heart of the city, close to key landmarks and transportation hubs, is indeed one of the things we are proud of.In addition, your commendation on the cleanliness of our premises is equally gratifying. Our housekeeping staff is dedicated to maintaining the highest standards of cleanliness and hygiene, ensuring each guest receives a spotless and comfortable environment during their stay.Should you choose to visit us again, we promise to continue delivering the same level of service and comfort that impressed you on your recent visit. It would be our pleasure to welcome you back.Best regards,

10/10 – Uitstekend

Sue

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great value and a perfect location to explore berlin
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Pauline Fan Guest Experience Supervisor op 6 mei 2024
Hi Sue,It's wonderful to hear that you found our hotel to offer great value and a perfect location for exploring Berlin. We believe in offering a prime location for our guests to experience the vibrant city life and culture that Berlin has to offer, and I'm glad to know that you could fully take advantage of this.Our team always strives to provide the best services and experiences for our guests and it's heartwarming to know that we were able to meet your expectations. We hope that your exploration of Berlin was as fulfilling and exciting as we aim for it to be for our guests.We look forward to the possibility of welcoming you back to either the AMANO Grand Central or Hotel ROMY by AMANO on your next visit to Berlin. Best regards,

10/10 – Uitstekend

Nicole

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Place was in a very convenient area with lots of places to walk to
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Pauline Fan Guest Experience Supervisor op 3 mei 2024
Your positive remarks on our hotel's location truly warm our hearts. It's delightful to know that you found our proximity to various destinations highly convenient. Ensuring a convenient and comfortable stay for our guests is one of our top priorities.The area surrounding our hotel indeed offers a myriad of attractions and it's wonderful to hear that you had the opportunity to explore and enjoy them. We are humbled to have been part of your travel experience and we hope that the memories you've made here will bring you back to us in the future.Once again, thank you for your valuable feedback. Please do not hesitate to share any other aspects of your stay that you particularly enjoyed, as we are always eager to improve our guest experience.Best regards,