Réception

Avis sur Axel TWO Berlin - Adults Only

4 out of 5
Axel TWO Berlin - Adults Only
Bundesallee 31a, Berlin

Avis

8,4

Très bien

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 368 avis sur 858." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 322 avis sur 858." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 103 avis sur 858." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 42 avis sur 858." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 23 avis sur 858." "

9,0/10

Propreté

8,4/10

Personnel et service

8,2/10

Équipements

8,8/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

8,0/10

Écoresponsabilité

Avis

8/10 Bien

FABRICE, HAUBOURDIN

Les points forts : Propreté
Séjour de 4 nuits en décembre 2023
Réponse de Nereida Rodríguez le 9 janv. 2024
Dear Fabrice, Thank you very much for staying with us and for taking your time to rate us. Your feedback is very important as it help us offer our guests the best quality and personalized service. Nothing is more important for us than the well-being of our customers. Please, we invite you to visit us in the short future or to be part of any of our Axel Hotels. Best regards, Nereida Rodriguez Front Office Manager

10/10 Excellent

gerard

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Super hotel
Séjour de 5 nuits en septembre 2023
Réponse de Nereida Rodríguez le 3 oct. 2023
Dear Gerard, Thank you very much for staying with us and for taking part of your time in valuing us. Your feedback is very important as it is what helps us to offer our guests the best quality and personalized service. Nothing cares us more than the well-being of our customers. Please, we invite you to visit us in a non-distant future or to be part of any of our Axel Hotels. Best regards, Nereida Rodriguez Front Office Manager

10/10 Excellent

Mohamed

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Hôtel propre et situé à proximité des transports. L'accès au SPA gratuit est un véritable plus.
Séjour de 3 nuits en mai 2023
Réponse de SG le 6 juin 2023
Thank you for your kind and lovely review - we hope to see you soon back in Berlin :)

8/10 Bien

Emmanuel

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 4 nuits en mai 2022

4/10 Médiocre

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté
Les points faibles : Confort de la chambre
Weekend in Berlin
Chambre single propre, calme mais extrêmement petite avec vue sur un mur. Petit déjeuner très pauvre en choix, "café" pas bon du tout. Très très décevant. Dommage.
Séjour de 3 nuits en décembre 2021
Réponse de Sebastian Goldhagen / Front Office Manager le 6 janv. 2022
Nous sommes désolés de ne pas avoir pu vous satisfaire complètement lors de votre séjour. Nous espérons compenser cela lors de votre prochaine visite.

8/10 Bien

Guillaume

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en septembre 2021
Réponse de Sebastian Goldhagen / Front Office Manager le 7 nov. 2021
Dear Guillaume, thank you for your kind and pleasent review. We are looking forward welcome you again in TWO Hotel Berlin by Axel. Best regards,

4/10 Médiocre

Fernando

Les points faibles : Personnel et service
Other than the nice guy who checked me in, the staff were unhelpful, and acted like they didn’t care. I chose to leave the hotel early as it just felt uncomfortable to stay there. I was supposed to stay there for 6 nights and I stayed 2. When I checked out, they told me they couldn’t give me any refund back. Ok, fair enough. It was a prepaid rate. Then I was asked if I had taken anything from the fridge. I said a water bottle. They wanted to charge me for it. I asked if they could take care of it given the fact that I was checking out 4 nights before. I was told: “this is not the US”. I’m originally from Argentina, have become American, I currently live in Switzerland and I’ve traveled the world extensively. It’s not a US thing. Any decent hotel would cover the water bottle. After some discussion, the rude employee accepted to cover it. Before arriving, I had emailed them 3 times about a package that was supposed to arrive before me for me. It took a third attempt for them to get an answer. I called the hotel several times to talk to someone directly. No one answers the phone. They answered once, I said hello, and they hung up in my face. The hotel is really far from the central area. Impossible to walk, you need a taxi or public transport to go downtown. I had booked a superior room. When I walked into the room it felt like a prison. I asked for an upgrade. The upgraded room was much nicer. Overall the experience was bad. Mostly to blame for...the staff. Just bad attitude.
Séjour de 6 nuits en décembre 2019
Réponse de Ross ospina front office manager le 24 janv. 2020
thank you for choosing us for your stay in berlin. We are very grateful for your feedback, because only throught the constructive engagement of ur guest we can constantly improve our service quality . at the same time we really regret that you did not feel completely confortable during your stay We will forward your feedback to the appropiate department . Kind regards

4/10 Médiocre

Voyageur vérifié

Les points faibles : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Chambre trop petite. Pas de bar ni resto Mal situé. Trop mal équipé
Séjour de 2 nuits en novembre 2019
Réponse de Mateusz le 17 nov. 2019
Dear Guest, Thank your very much for your feedback. We take feedback of our guests seriously so that we can improve the quality of services that we provide. Kind Regards, Axel Team

8/10 Bien

essenam

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Super séjour
L’hôtel est bien situé par loin de 2min du métro U pour se rentre en ville.
Séjour de 3 nuits en octobre 2019
Réponse de Mateusz le 31 oct. 2019
Thank you for staying with us and thank you for your feedback. Two Hotel Berlin by Axel

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Super accueil Bien situé Chambre moderne spacieuse et confortable
Séjour de 2 nuits en août 2019
Réponse de Oliver Böhme / Hotel Manager le 5 sept. 2019
Thank you for your great review. Best regards and we hope to see you soon.

10/10 Excellent

VALIDE

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en juillet 2019
Réponse de Oliver Böhme / Hotel Manager le 30 juil. 2019
Thanks for your recent stay and you great review. We hope to see you soon. Best regads

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Le calme. L'aménagement de la salle de bain. Le confort et l'équipement de la chambre. Excellente literie. La situation de l'hôtel tout proche du métro.
Séjour de 4 nuits en mai 2019
Réponse de Ross Ospina Front Office Manager le 27 mai 2019
Dear Guest, We thank you for choosing the TWO Hotel Berlin by Axel. We hope you have enjoyed the stay. Thank you for this positive comment! Kind Regards Ross Ospina Front Office Manager

6/10 Satisfaisant

Patrick

Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Vous n'avez pas droit à l'erreur
Lors de ma réservation, je me suis trompé dans la durée du séjour. J'ai effectué une réclamation par email (à ce jour, sans réponse) - J'ai essayé de faire le point avec l'Agent d'accueil, qui m'a vite fait comprendre que rien n'était possible. Pourtant je me serais contenté d'un surclassemement ou d'un petit déjeuner offert, je ne m'attendais même pas au remboursement. Je suis assez déçu, non pas par l'hotel et la chambre, mais par le traitement de ma demande (je passe 1 semaine par an aux Canaries à l'Axel hotel Maspalomas, je pensais réserver aussi cette année, mais après cet accueil, il y a peu de chances)...
Séjour de 3 nuits en mars 2019
Réponse de Ross ospina Front Office Manager le 14 mai 2019
Dear guest, thank your for your recently stay. I really sorry we could not meet your expectations but there are always some policies of cancelation we cant avoid. I hope that still could have enjoy your holidays Kind regards Ross ospina Front Office Manager

8/10 Bien

Marie

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en mars 2019
Réponse de Oliver Böhme / Hotel Manager le 28 mars 2019
Thank you so much for your great review. Best regards from Berlin

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
break a Berlin
hôtel très sympa, bien situé. Hotel Adults only gay, mais avec pas mal de couples hétéro tout de même...
Séjour de 4 nuits en février 2019
Réponse de Oliver Böhme / Hotel Manager le 20 févr. 2019
Thank you so much for your recent stay in Berlin and your great review by hotels.com. Best regards

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 8 nuits en février 2019
Réponse de Oliver Böhme / Hotel Manager le 1 avr. 2019
Thank you so much for your recent stay and your great review. It was a pleasure to had you as guests. Best rega

8/10 Bien

Aida

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 5 nuits en décembre 2018
Réponse de Oliver Böhme / Hotel Manager le 11 janv. 2019
Thank you so much for your recent stay and your great review. Best regards from Berlin

8/10 Bien

Steph

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bon hotel. Metro proche. Quelques restos proche.spa agreable.petit dejeuner buffet correct mais cher.bon confort de chambre.literie confort.personnel ok.
Séjour de 7 nuits en novembre 2018
Réponse de Oliver Böhme / Hotel Manager le 27 nov. 2018
Thank you so much for your great review and your recent stay. Best regards from Berlin

6/10 Satisfaisant

luc, Saint-Aygulf

Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Proche de la ville par métro
J’étais au rdc tout de même assez bruillant claquage de portes etc... Sinon dans l’Ensemble très correct et petit déjeuner très bien avec du choix
Séjour de 3 nuits en septembre 2018
Réponse de Oliver Böhme / Hotel Manager le 25 sept. 2018
Thank you so much for your recent stay . I m sorry that we didn met your expectaion in terms of service. Best regards from Berlin

8/10 Bien

Benoit

Chambre sympa et bien équipée mais trop chère
Folsom Europe
Séjour de 3 nuits en septembre 2018
Réponse de Oliver Böhme / Hotel Manager le 11 sept. 2018
Thank you so much for your great review on expedia. Best regards from Berlin

8/10 Bien

Laurent

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bon séjour
La chambre n’etaIt pas prête à 16h30, et j’eta Le seul client au roof top à 21h. Sinon l’hôtel est très sympa, propre, à recommander !
Séjour de 1 nuit en août 2018
Réponse de Oliver Böhme / Hotel Manager le 27 août 2018
Thank you so much for your recent stay in the Two Hotel Berlin. It was a pleasure to had you here, Best regards from Berlin

8/10 Bien

Laurent

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bon séjour
Séjour de 2 nuits en juillet 2018
Réponse de Oliver Böhme / Hotel Manager le 2 août 2018
thank you so much for your recebt stay with us. Best regards from Berlin

4/10 Médiocre

Voyageur vérifié

Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Nettoyage chambre incomplet: parfois oubli gel douche, parfois oubli changement serviette, parfois oubli de mettre sacs poubelles. Un bruit réveillant plusieurs fois par nuit (provenant je pense de la clim). L'avant dernière nuit, ce bruit s'est produit toutes les 10mn (boules ques insuffisantes). Plainte a l'accueil le lendemain matin. Le soir en rentrant, l'accueil ne savait pas si le problème était réglé ou pas. J'ai demandé à changer de chambre mais la réponse a été "pas possible, le problème a du étre réglé". Donc la crainte de passer à nouveau une autre nuit sans pouvoir dormir de la nuit. Le bruit s'est reproduit ver les 21h. Boules quies pour toute la nuit. Je pense que le technicien était passé mais probleme pas entierement réglé. Aucune excuse, meme pas un petit déjeuner offert pour le désagrement d'une nuit complete. J'ai fait l'année dernière une réservation par eBooking pour Amsterdam. L'avantage était que l'hotel était réglé lors de la fin du séjour avec possibilité d'une remise si probleme. Ici tout étant payé d'avance, aucun recour. ;-(((
Séjour de 7 nuits en juin 2018
Réponse de Oliver Böhme, Hotel Manager le 20 juin 2018
Dear guests, thank you so much for your recent stay in the Axel Hotel Berlin. I will check all your comments and will talk to the Housekeeping. I hope anyway you will give us a chance in the future. Best regards from Berlin

10/10 Excellent

Didier

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hotel au Top
Hotel Top, convivial ! personnels souriants serviables, super literie, salle de bain moderne avec grande douche, clim silencieuse! qualité/prix de la chambre, jacuzzi et salle de sport a dispo. Métro U Bahnn 9 a 20m station Bundesplatz coté Adac ! ligne du ZOOlogischer garten grande station multi train dont le S Bahnn 9 qui relie l'aéroport Schoenfeld ! pensé au Berliine Welcome Pass 1/2/ou3 jours en zone AB ou ABC avec Schoenfeld acheter porte de Brandebourg info 30,90euro 3jours ABC ! pour tout les transports gratuit avec et/ou musée aussi ou réductions ! super petit déjeuné chaud ou froid a dégusté au restaurant ou belle terrasse
Séjour de 4 nuits en juin 2018
Réponse de Oliver Böhme, Hotel Manager le 10 juin 2018
Dear Didier, thank you so much for your recent stay with us and that you took the time to reveiw us especially with this kind review. We hope to see you soon. Best regards from Berlin

8/10 Bien

Viridiana

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Le personnel de l'hotel est super gentil, un hotel hors du commun mais sympa.
Séjour de 3 nuits en mai 2018
Réponse de AXEL le 19 mai 2018
Cher client, Merci d’avoir pris le temps de donner votre opinion sur TWO Hôtel Berlin. Vos commentaires nous permettent d’améliorer le bien être de nos clients et d’aider les autres voyageurs à choisir un hôtel. Nous attachons beaucoup d’importance à la qualité de nos services et souhaitons que nos clients puissent vivre l’expérience la plus agréable possible parmi nous. Nous espérons vous revoir très vite à TWO Hôtel Berlin. Cordialement, Marisol Cifuentes A Hotel Manager TWO Hotel Berlin by Axel

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Sympa
Bel hotel, moderne et bien équipé. A part une panne de Wifi 3 jours sur les 6 qu'a duré mon séjour.
Réponse de AXEL le 13 mai 2018
Cher client, Merci d’avoir pris le temps de donner votre opinion sur TWO Hôtel Berlin. Vos commentaires nous permettent d’améliorer le bien être de nos clients et d’aider les autres voyageurs à choisir un hôtel. Nous attachons beaucoup d’importance à la qualité de nos services et souhaitons que nos clients puissent vivre l’expérience la plus agréable possible parmi nous. Nous espérons vous revoir très vite à TWO Hôtel Berlin. Cordialement, Marisol Cifuentes A Hotel Manager TWO Hotel Berlin by Axel

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en janvier 2018
Réponse de AXEL le 7 févr. 2018
Dear Guest, First of all, I would like to thank you for staying with us during your visit in Berlin Also thank you for your opinion and for sharing it with all travelers. Your opinion is very helpful for us and we really appreciate you take part of your time and give us your point of view. We hope to see you very soon, Marisol Cifuentes A Hotel Manager TWO Hotel Berlin by Axel

8/10 Bien

Christophe

Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Pas mal, sans plus
Hotel agréable et moderne bien que les chambres (supérieures) soient un peu petites. Bonne literie, bon petit déjeuner et bonne insonorisation. Petite réserve sur le service. Il a fallu insister pour avoir un oreiller de taille normale. Enfin le quartier est sans intérêt (ni commerces ni restaurants à proximité). Hôtel finalement assez excentré.
Séjour de 4 nuits en décembre 2017
Réponse de Axel le 16 janv. 2018
Dear Guest, First of all, I would like to thank you for staying with us during your visit in Berlin Also thank you for your opinion and for sharing it with all travelers. Your opinion is very helpful for us and we really appreciate you take part of your time and give us your point of view. We hope to see you very soon, Marisol Cifuentes A Hotel Manager TWO Hotel Berlin by Axel

8/10 Bien

fabian

Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Bel hôtel design
Hôtel plutôt sympa, un peu excentré mais confortable avec un bon rapport qualité prix. Reste que la maison mère l’hôtel Axel de Berlin est selon moi un meilleur choix.
Séjour de 2 nuits en décembre 2017
Réponse de AXEL le 9 févr. 2018
Cher client, Je voudrais tout d'abord vous remercier pour rester avec nous lors de votre dernière visite à Berlin. Merci également pour votre opinion et la partager avec tous les voyageurs sur Expedia . votre opinion sur notre emplacement, il est très utile pour nous et nous apprécions vraiment le temps de nous donner votre point de vue à propos de nous. Nous espérons vous voir très bientôt ici de nouveau avec nous. Cordialement, Marisol Cifuentes A Hotel Manager TWO Hotel Berlin by Axel

10/10 Excellent

Fabien

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Genialissime
Très bon hotel, bon accueil, chambre impeccable et spacieuse, peu onéreux, bien situé dans Berlin ( deux stations de métro très proche ) Vraiment rien a dire de négatif!
Séjour de 6 nuits en novembre 2017
Dear Fabien First of all, I would like to thank you for staying with us during your visit in Berlin Also thank you for your opinion and for sharing it with all travelers. Your opinion is very helpful for us and we really appreciate you take part of your time and give us your point of view. We hope to see you very soon, Marisol Cifuentes A Hotel Manager TWO Hotel Berlin by Axel

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Tres bon hotel biem place
Second visite au two hotel, personel au top, chambre impecable et tres bon petit dej. hotel juste a cote du metro. Je recomande vivement
Séjour de 3 nuits en novembre 2017
Réponse de Axel le 7 nov. 2017
Dear Guest, Thank you for your great comment about TWO Hotel Berlin by Axel. I'm pleased that you have been in our hotel. We strive to provide the best service and maintaining an enjoyable atmosphere. Nothing is more important to us than well-being of our customers. We look forward to seeing you here again in the not-too-distant future. Best Regards, Marisol Cifuentes A Hotel Manager TWO Hotel Berlin by Axel

10/10 Excellent

Didier

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bon rapport qualité pris et intérieur design.
Hotel moderne avec personnel sympathique, calme. Dommage qu'il n'y ait pas de resto car du 7eme, la vue est imprenable....
Séjour de 1 nuit en novembre 2017
Cher client, Merci d’avoir pris le temps de donner votre opinion sur TWO Hôtel Berlin. Vos commentaires nous permettent d’améliorer le bien être de nos clients et d’aider les autres voyageurs à choisir un hôtel. Nous attachons beaucoup d’importance à la qualité de nos services et souhaitons que nos clients puissent vivre l’expérience la plus agréable possible parmi nous. Nous espérons vous revoir très vite à TWO Hôtel Berlin. Cordialement, Marisol Cifuentes A Hotel Manager TWO Hotel Berlin by Axel FRA002

10/10 Excellent

franck, Paris

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Super hotel 4 etoiles
Tres belle hotel et tres belle prestations. tout est parfait, petit dej , Spa, chambres. Lequipe est d’une gentilesse, je reviendrai c’est cetain. Je recomande vivement la chaine two hotel by Axel / Axel hotel.
Séjour de 3 nuits en septembre 2017
Réponse de Two Hotel Berlin le 30 sept. 2017
Cher client, Merci d’avoir pris le temps de donner votre opinion sur TWO Hôtel Berlin. Vos commentaires nous permettent d’améliorer le bien être de nos clients et d’aider les autres voyageurs à choisir un hôtel. Nous attachons beaucoup d’importance à la qualité de nos services et souhaitons que nos clients puissent vivre l’expérience la plus agréable possible parmi nous. Nous espérons vous revoir très vite à TWO Hôtel Berlin. Cordialement, Marisol Cifuentes A Hotel Manager TWO Hotel Berlin by Axel

10/10 Excellent

Jose Alonso

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great value
Business trip. Great hotel, friendly personnel, lovely room, nice breakfast. Just another customer that was a prick, but that is not their fault!!!!
Séjour de 1 nuit en septembre 2017
Dear Jose, Thank you so much for staying with us and for your opinion. It´s very helpful for us. We strive to make your stay as pleasant as possible. We provide maximum efficiency in your individual care regarding both quality of our services and accommodation aspects. Hope to see you back here or in any of our Axel Hotels. Kind Regards, Marisol Cifuentes A Hotel Manager TWO Hotel Berlin by Axel

10/10 Excellent

Oana

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour très agréable
Hôtel très classe dans un quartier tranquille de Berlin, loin de l'agitation du centre-ville. La chambre a été très jolie, les services au top et, cerise sur le gâteau, après une journée de marche intense dans les rues de Berlin, vous pourrez vous ressourcer au jacuzzi ou au sauna dont l'hôtel dispose. Je recommande vivement cet hôtel, qui, pour un prix raisonnable, propose des services 4 étoiles !
Séjour de 8 nuits en août 2017
Cher Oana, Merci d’avoir pris le temps de donner votre opinion sur TWO Hôtel Berlin. Vos commentaires nous permettent d’améliorer le bien être de nos clients et d’aider les autres voyageurs à choisir un hôtel. Nous attachons beaucoup d’importance à la qualité de nos services et souhaitons que nos clients puissent vivre l’expérience la plus agréable possible parmi nous. Nous espérons vous revoir très vite à TWO Hôtel Berlin Marisol Cifuentes A Hotel Manager TWO Hotel Berlin by Axel .

8/10 Bien

Daniel, metz

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hotel et personnel très accueillant
Je vous conseille d'aller au 7ème étage ,on y trouve un restaurant péruvien de très grande classe.Une explosion de goût.
Réponse de Carlos Aguiar le 22 mai 2017
Cher Daniel, Merci beaucoup pour votre opinion! Nous apprécions vraiment que vous preniez le temps de nous donner votre opinion. Votre opinion est toujours la bienvenue pour améliorer nos services. Nous sommes heureux de vous avoir eu avec nous et nous espérons vous revoir bientôt dans l´un de nos Axel Hotels. Nous nous tenons à votre disposition, Carlos Aguiar Manager on duty TWO Hotel Berlin by Axel

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel élégant, propre et confortable.
Très chouette séjour, hôtel très confortable à quelques mètres de la station de métro. Literie et propreté impeccables. juste un petit bémol, l hôtel n est pas bien insonorisé, mais l endroit est assez calme.

8/10 Bien

Jérémy

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel bien placé, propre et accueillant.
Un excellent séjour dans cet hôtel, au service impeccable, accueillant, propre. On dort bien, le nettoyage est régulier. Bien placé, près d'une ligne de métro. A recommander.

10/10 Excellent

Kyle

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Overall a nice place. There were a lot more people there that I wouldn’t expect
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Nereida R. le 11 mai 2024
Dear guest, We greatly appreciate the magnificent reviews and the confidence you have placed in us. Also thank you for your comments which help us to improve more. We always try to offer the best service and quality to our guests, and we are delighted that you value our efforts; please, we invite you to repeat your trip and be part of Axel hotels. Hope to see you soon! Kind Regards, Nereida Rodriguez Front Office Manager

10/10 Excellent

ranjeeth kumar

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de Nere le 1 mai 2024
Dear guest, We greatly appreciate the magnificent reviews and the confidence you have placed in us. Also thank you for your comments which help us to improve more. We always try to offer the best service and quality to our guests, and we are delighted that you value our efforts; please, we invite you to repeat your trip and be part of Axel hotels. Hope to see you soon! Kind Regards, Nereida Rodriguez Front Office Manager

2/10 Horrible

Ashraf

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
I had one of the worst hotel experiences I've ever. Stayed from Friday - Monday. Here is what happened: Check-in. was told I could use the spa whilst waiting for the room, soa is downstairs. I went downstairs found the spa but realised I needed a card to access it so back up again to ask for a card which should have been given. Down again but couldn't find the changing rooms. Up asking fir direction. Down again and still couldn't find it so back up pleading to the staff to come and show ne but they refused. Down again and found the changing room but realised i needed money for the lockers. Up again to get money (again something that they should have mentioned). Down again to realise towels should be oicked uo at reception. Back up again to ask fir towels. 5 times up and down all of which a professional staff could have helped me easily avoid. Room on 6th floor. Only one working elevator for the entire hotel that fits 2 people maximum Air conditioning broken in the room so it was 24 degrees in the room constantly even though it was not summer. Very little sleep at night Noisy, I could hear the restaurants closing up, moving bags of glass bottles and so on Telephone in the room was broken I could not call reception or room service - not fun when only one working elevator for the entire hotel that only fits 2 people When complained about the above issues with the room i was told to take the stairs and sleep naked. I complained to expedia since hotel did nothing but expedia did n
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Nereida Rodríguez le 12 avr. 2024
Dear Ashraf,Thanks a lot for sharing your comments about your stay with us.Your opinion is very helpful to us as it makes as improve our quality and services every day.We would like to apologize if something was not of your liking. Two Axel hotel Berlin put a 24hours reception at the disposal of our guests so any request or query can be made at any time guest feels like. We have taken note of your comments and have passed them to the right departments, so we can improve, even more, our services. Kind regardsNereida R.

10/10 Excellent

Danny, Great Yarmouth

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Amazing and a cheeky upgrade.
Séjour de 4 nuits en février 2024
Réponse de Nereida Rodríguez le 12 avr. 2024
Dear Guest,We greatly appreciate the magnificent reviews and the confidence you have placed in us as.We always try to offer the best service and quality to our guests and we are delighted that you value our efforts; please we invite you to repeat your trip and be part of Axel hotels.Hope to see you soon.Kind Regards,Nereida R.

10/10 Excellent

Daniel, Watton

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Clean hotel, large room, staff helped where they could. Rooms are modern, tube stop just outside, 25 min walk to Zoologister garden
Séjour de 4 nuits en février 2024
Réponse de Nereida R. le 22 févr. 2024
Dear Daniel, We greatly appreciate the magnificent reviews and the confidence you have placed in us. Also thank you for your comments which help us to improve more. We always try to offer the best service and quality to our guests, and we are delighted that you value our efforts; please, we invite you to repeat your trip and be part of Axel hotels. Bob really appreciates your comments. Hope to see you soon! Kind Regards, Nereida Rodriguez Front Office Manager

10/10 Excellent

Rainer

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hotel gut mit ÖPNV erreichbar - Preis passt!
Wir sind zum wiederholten Male in diesem Hotel gewesen und wie immer waren wir sehr zufrieden. Das Personal an der Rezeption war sehr freundlich und hilfsbereit. Das Preis-/Leistungsverhälnis passt und das Hotel ist mit der U-Bahn sehr gut zu erreichen. Die U-Bahnstation "Günzelstraße" ist nur ca. 100 m vom Hotel entfernt. In der 7. Etage gibt es eine Cocktailbar. Die Preise für die Cocktails sind voll in Ordnung. Bei unserem Aufenthalt war eine Gruppe Jugendlicher in der Bar und die Stimmung war gut. In der Toilette gibt es sogar Frotteehandtücher. Leider gab es auf der Herrentoilette keine frischen mehr! Wir können trotzdem das Hotel nur weiterempfehlen!
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Nereida R. le 22 févr. 2024
Dear Rainer, We greatly appreciate the magnificent reviews and the confidence you have placed in us. Also thank you for your comments which help us to improve more. We always try to offer the best service and quality to our guests, and we are delighted that you value our efforts; please, we invite you to repeat your trip and be part of Axel hotels. Bob really appreciates your comments. Hope to see you soon! Kind Regards, Nereida Rodriguez Front Office Manager

6/10 Satisfaisant

Michele

Voyage d’affaires, Voyage en couple
Les points forts : Personnel et service
Sehr gute Erreichbarkeit, U Bahn ist direkt vor der Tür. Zimmer doch recht klein. Sauberkeit könnte genauer genommen werden. 150€ Pfand, obwohl beim check out noch nicht einmal kontrolliert wurde, ob die Minibar benutzt wurde. Recht hellhöriges Gebäude. Dennoch , für eine Nacht vollkommen okay.
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Nereida R le 22 févr. 2024
Dear Michele, We greatly appreciate the reviews and the confidence you have placed in us. Also thank you for your comments which help us to improve more. We always try to offer the best service and quality to our guests, and we are delighted that you value our efforts; please, we invite you to repeat your trip and be part of Axel hotels. Bob really appreciates your comments. Hope to see you soon! Kind Regards, Nereida Rodriguez Front Office Manager

2/10 Horrible

Matthias

Les points forts : Propreté
Laute Musik aus Rezeption und Empfang schallte ins Zimmer ;( Die 3 Liegen im Spa Bereich sind zu wenig ;( Preis / Leistung passt nicht!
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Nereida Rodríguez le 9 janv. 2024
Dear Matthias, Thank you very much for staying with us and for taking your time to rate us. Your feedback is very important as it help us offer our guests the best quality and personalized service. Nothing is more important for us than the well-being of our customers. Please, we invite you to visit us in the short future or to be part of any of our Axel Hotels. Best regards, Nereida Rodriguez Front Office Manager

4/10 Médiocre

Marcel

Voyage en couple
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 4 nuits en décembre 2023
Réponse de Nereida Rodríguez le 9 janv. 2024
Dear Marcel, Thank you very much for staying with us and for taking your time to rate us. Your feedback is very important as it help us offer our guests the best quality and personalized service. Nothing is more important for us than the well-being of our customers. Please, we invite you to visit us in the short future or to be part of any of our Axel Hotels. Best regards, Nereida Rodriguez Front Office Manager

10/10 Excellent

ROBERT

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de Nereida Rodríguez le 9 janv. 2024
Dear Robert,Thank you very much for staying with us and for taking your time to rate us. Your feedback is very important as it help us offer our guests the best quality and personalized service. Nothing is more important for us than the well-being of our customers. Please, we invite you to visit us in the short future or to be part of any of our Axel Hotels. Best regards, Nereida Rodriguez Front Office Manager

10/10 Excellent

Zachary

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Overall great experience, the spa features were an added bonus. Rooms were good size with amenities and enough space for clothes. Staff was very friendly.
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de Nereida Rodriguez le 14 nov. 2023
Dear Zachary, We greatly appreciate the magnificent reviews and the confidence you have placed in us. Also thank you for your comments which help us to improve more. We always try to offer the best service and quality to our guests and we are delighted that you value our efforts; please we invite you to repeat your trip and be part of Axel hotels. Hope to see you soon. Kind Regards, Nereida Rodriguez Front Office Manager

10/10 Excellent

Markus

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Réponse de Nereida Rodríguez le 8 nov. 2023
Dear Markus, Thanks for the nice feedback and the confidence you have placed in us. We always try to offer the best service and quality to our guests and we are delighted that you value our efforts; please we invite you to repeat your trip and be part of Axel hotels. Hope to see you soon. Kind Regards, Nereida Rodriguez Front Office Manager