Uitzicht vanuit accommodatie

Beoordelingen van Boetiek hotel BonAparte - Lochem

4 out of 5
Boetiek hotel BonAparte - Lochem
Lochemseweg 37, Barchem

Beoordelingen

8,0

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 8 van 36 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 19 van 36 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 8 van 36 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 1 van 36 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 0 van 36 beoordelingen" "

8,0/10

Netheid

8,4/10

Personeel en service

8,0/10

Voorzieningen

7,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Nishol

1 nacht verbleven in februari 2024

6/10 – Redelijk

Nishol

Negatief: Comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Nishol

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
All good
1 nacht verbleven in november 2023

6/10 – Redelijk

Nishol

Zakenreiziger
1 nacht verbleven in november 2023

8/10 – Goed

Herman

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Geweldig gelegen, hoewel aan een relatieve drukke doorgaansweg. Faciliteiten goed, maar mijn kamer was gedateerd: kleine badkamer, geen airco, kleine bedden. Koplampen auto's schenen vol in mijn kamer. Slecht geslapen. Uitstekend geborreld en gegeten.
1 nacht verbleven in juni 2022

6/10 – Redelijk

Norbert

Reisde met een groep
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geen hospitality zoals het zou horen.
Hotel is gedateerd. Badkamervloer is overtegeld en het originele afvoerputje ligt daardoor onafgewerkt in de diepte. Oude systeemplafonds. Zeer dunne wanden waardoor gesprekken bij de buren erg goed te volgen waren. 3 maanden eerder kamers aan de achterzijde geboekt. Bij inchecken bleken we kamers aan de voorzijde te hebben. Aanpassen was niet mogelijk. Management heeft die dag, maar ok na het verblijf, geen contact opgenomen. Bij diner kregen 6 personen, aan 4 zijden van een tafel gezeten, 3 menukaarten. We moesten maar bij elkaar kijken. Er werden 4 stukjes brood voor 6 personen op tafel gezet, Na reclameren tóch maar een schaaltje erbij. Opmerking: "het is de bedoeling dat je de stukjes brood doorsnijdt". 3 keer moeten vragen om een schijfje citroen in de spa.
2 nachten verbleven in september 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
vriendelijk personeel Helaas was de sauna/zwembad gesloten (ivm corona)
1 nacht verbleven in maart 2021

4/10 – Matig

Wiebe

Reisde met partner
Positief: Voorzieningen
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Goede ontvangst en we hebben er 2 avonden goed gegeten en een goed verblijf gehad. Het ontbijt is ook goed. De hotelkamer is gedateerd en is aan renovatie toe. In de hotelkamer kon je de naaste buren bijna letterlijk verstaan. Bij het uitchecken zijn wij niet goed behandeld. O.a. onze opmerking dat het karafje water bij het diner à €2,50 ons toch wel zeer verraste, werd afgedaan met de opmerking dat het hotel ook voor water moet betalen. Nog meerdere opmerkingen gemaakt en uiteindelijk gaf de receptioniste ons het gevoel dat het een eer voor ons moest zijn in hun hotel te mogen logeren. Wij komen hier uiteraard niet meer terug.
2 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van Sales&Reserveringen op 7 feb 2020
Beste Wiebe, Al onze hotelkamers zijn gerenoveerd. U heeft gekozen voor onze boetiek kamer. Dat is onze meest voordelige en standaard kamer. Uw kamer is ingericht met een knip oog naar de Franse BonAparte dynasty. Door dit thema is een klassieke inrichting aangebracht. Dit is een bewuste keuze geweest. Wij vinden het jammer dat u niet heeft kunnen genieten van dit thema en onze kamer als gedateerd heeft ervaren. Verblijven in een monumentaal pand is een leuke beleving. Maar voor volledig geluidsdichte kamers adviseren wij altijd gebruik te maken van een kamer in onze aanbouw vleugel. Wij serveren in ons restaurant flessen water en op verzoek ook karaffen water. Deze serveren wij met ijs, munt en citroen. Voor een karaf brengen wij € 2,50 in rekening. U betaald dan niet voor het water. Maar u betaald wel voor de service verlening van onze bedieningsbrigade. Natuurlijk serveren wij ook water naast een heerlijke fles wijn zonder kosten. Maar als gasten uitsluitend water drinken dan rekenen wij hiervoor wel deze kleine vergoeding.

8/10 – Goed

Lars, Eelde

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel, schoon, mooie ligging. Kamer wel iets lawaaierig (voorbijrijdend verkeer, goed hoorbaar)
1 nacht verbleven in november 2018

6/10 – Redelijk

A, Middenmeer

Goed hotel
Was gezellig lekker gewandeld en gefiest alleen het diner viel tegen.Ontbijt was goed
3 nachten verbleven in juni 2018

10/10 – Uitstekend

x, xx

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Heerlijk rustig
Aardig personeel. Gastvrij. Rustig. Alles is mogelijk.
1 nacht verbleven in mei 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
superleuk hotel met attente medewerkers
ondanks dat wij een wat kleinere kamer hadden was het super mooi hotel met attente medewerkers en een mooie omgeving.
2 nachten verbleven in april 2018

8/10 – Goed

Dennis, Breda

Positief: Netheid, personeel en service
Mooie locatie, fijn personeel, goed ontbijtbuffet.
Dit hotel geboekt na een dagje sauna Bussloo. Wat vooral opvalt is het vriendelijke personeel. De kamer was niet modern maar voldeed. Helaas was er geen overtrek over de 2 individuele matrassen gedaan waardoor het echt twee éénpersoonsbedden waren. Het ontbijt was ruim opgezet en goed van kwaliteit (warme gerechten, diverse broodsoorten, yoghurt/kwark met noten enz).
1 nacht verbleven in november 2017

6/10 – Redelijk

M.

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Net hotel, prachtige ligging kamers geupdate maar toch wat gedateerd heel vriendelijk en hulpvaardig personeel Niet gegeten in het hotel, dus kan ik niet beoordelen
1 nacht verbleven in oktober 2017

10/10 – Uitstekend

Thes, Den Haag

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooi hotel in de bossen
Prima ontvangst met vriendelijk personeel, wat ons het hele verblijf in de watten heeft gelegd. Alles was schoon. Het eten goed en als het weer wat minder is zijn er genoeg kamers waar je heerlijk kan zitten.
3 nachten verbleven in juli 2017

8/10 – Goed

kees

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
prettig en relaxend hotel. prima eten
Prima hotel,uitstekend eten. Mooie (fiets-)omgevingPrettige ruimtes voor after-diner. In d zomer zou het pretiig zijn om raamhorren te hebben i.v.m. muggen. In de winter zou het handig zijn verwarming op de badkamer te hebben.

8/10 – Goed

Marianne, alkmaar

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
Gezellig hotel dicht bij bos en Veluwe
Gezellig hotel met aardige medewerkers, goed ontbijt. Alleen was onze economy kamer wat aan de kleine kant, weinig opbergruimte en een basic badkamer.

8/10 – Goed

Henri, Leidschendam

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel is gelegen aan een doorgaande weg, bij bos.
Ondanks dat het hotel aan de weg ligt merkt men weinig van het verkeer. Men loopt zo de bossen in voor mooie wandelingen. In het hotel diverse mogelijkheden om de conditie op te vijzelen. Het hotel is in 2015 deels gerenoveerd.

8/10 – Goed

A.N., Rotterdam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prettig hotel in prachtige omgeving
Plezierig hotel in mooi bosgebied, vlakbij het gezellige centrum van Lochem. Goede faciliteiten en heerlijk eten in het bijbehorende restaurant. Een minpuntje: door houten vloeren en dunne muren was de kamer ontzettend gehorig. Gelukkig waren de andere gasten rustig. Blijkbaar is dit een bekend probleem in sommige kamers. Vraag dus om een rustige kamer als dat belangrijk voor je is.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Leuk overnachtingshotel voor een paar dagen.
Ontvangst bij het hotel was goed. Vriendelijk personeel, maar het lijkt wel een beetje "gemaakt". De bediening in het restaurant en het eten (ontbijt en diner) waren ook goed. In het hotel lag een boekje (Hotspots 0573) hierin zaten korting bonnen (ook voor het hotel) voor het diner, deze bon kon ik inleveren. Alleen jammer dat je dan maar voor 1 persoon korting krijgt, blijkt op de rekening (beetje zielig). Staat nergens dat het per persoon is. De kamers waren wel nieuw en netjes. De flat screen tv was erg klein voor de afstand naar het bed, ook zaten er veel "sneeuw" zenders tussen o.a.. SBS6. De WiFi was gratis, maar viel telkens weg. Jammer dat er geen airco op de kamer was, er was wel een ventilator weggezet, maar daarmee koelde de kamer niet af.
Eetzaal
Voorkant hotel
Tuin terras
Kamers.

10/10 – Uitstekend

Patrick

1 nacht verbleven in september 2022

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great little Hotel. Fantastic Dining.
A lovely air conditioned room on the hottest day the Netherlands has experienced (over 40 degrees) I made full use of small but welcoming hotel pool and (ironically) the sauna. The hotel also has a small exercise room with bicycles and tread mill. Best of all, however, was the food. Some of the best food I have eaten, the chef should be congratulated.
1 nacht verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

David

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juni 2019

10/10 – Uitstekend

Christoph

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2018

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Awesome ...front desk personnel took us right to our beautiful room... hotel is exemplary and so quaint
1 nacht verbleven in oktober 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Although the hotel is a bit old, the atmospere was very pleasant. Breakfast was very good and the diner was excellent.
1 nacht verbleven in oktober 2018

6/10 – Redelijk

Michael

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Loft mit Toiletten auf dem Flur schlimmer geht nimmer.
1 nacht verbleven in oktober 2017

8/10 – Goed

Kai Uwe

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Gemütlich
Sehr großes Zimmer, Personal sehr freundlich und hilfsbereit. Leider hat es mit dem Frühstück zu 7.00 Uhr, trotz Zusage für uns und einen andern Gast nicht geklappt. Zimmer hellhörig.
1 nacht verbleven in september 2017

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel im Grünen
sehr schön gelegen, ideal für Wandern, Radfahren, Biken oder Reiten, mitten in Waldgebiet

8/10 – Goed

Kai, Berlin

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Schön gelegenes Landhotel mit Pool
Das Hotel ist sehr schön gelegen am Ortsrand in einem kleinen Waldgebiet. Der Service ist prima, ebenso das Essen. Die Anlage wirkt gepflegt, vor allem das Restaurant ist geschmackvoll eingerichtet (jedoch preislich auch etwas hoch). Die Zimmer sind ausreichend groß, bei sommerlichen Außentemperaturen hat sich unser Zimmer allerdings sehr aufgeheizt.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Comfort kamer

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service

10/10 – Uitstekend

Jussi

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very nice place with very nice staff
I arrived very late and they were closing the kitchen but still made me a dinner. Excellent!

10/10 – Uitstekend

Fam. Larsen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer