Standaard kamer | Uitzicht vanuit de kamer

Beoordelingen van Miramar Barcelona

5 out of 5
Miramar Barcelona
Placa Carles Ibanez 3, Barcelona

Beoordelingen

9,0

Fantastisch

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 628 van 1003 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 251 van 1003 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 62 van 1003 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 31 van 1003 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 31 van 1003 beoordelingen" "

9,0/10

Netheid

9,0/10

Personeel en service

9,0/10

Voorzieningen

8,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Bas

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van ELENA TERON/FRONT DESK MANAGER op 16 aug 2023
Dear Bas,We sincerely appreciate your decision to select hotel Miramar for your trip to Barcelone. Your review brings us blissfulness joy, as there is nothing more satisfying than knowing that guests have an agreeable journey during your stay. We fervently look forward to host you again.Many many thanks!Elena TeronFront Desk Manager

10/10 – Uitstekend

Maarten

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Prachtig hotel , zeer mooi gelegen, maar een beetje vergane glorie
4 nachten verbleven in mei 2023

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in december 2019

4/10 – Matig

Geert, Hoofddorp

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Helaas stonk het in de badkamer (op 5e verd) naar riool, oud gebow zou de oorzaak zijn gaf de receptie aan. Niets aan te doen dus.
5 nachten verbleven in september 2019
Reactie van Ekaterina Dozhdikova- Guest Relations op 7 nov 2019
Dear Geert, Thank you for sharing your concerns with us. I am truly sorry that you have experienced such a condition in the room. I would like to get to know your case closer, therefore I would truly appreciate if you could contact me via guestrelations@hotelmiramarbarcelona,com. Looking forward to hearing from you. Kind regards,

8/10 – Goed

huub

Goed hotel met zwembad, rustige omgeving montjuich
Goed hotel bovenop de montjuich met mooi uitzicht over de zee en de haven. Zeer goed personeel, kamer met balkon en zeezicht te prefereren, aankleding hotel iets gedateerd. Rustig zwembad in het groen. Nadeel is de schietbaan aan de achterzijde, duur ontbijt en afstand tot de stad.
5 nachten verbleven in september 2018
Reactie van Ignasi Puig - Guest Relations op 17 sep 2018
Dear Guest, We would like to thank you for sharing your experience following your stay at Hotel Miramar Barcelona. We are glad to know that you had a nice stay with us and that you appreciated our rooms, views and pool area. I would like to thank you for your kind words towards our colleagues, we are pleased to realise that they contributed to make your stay even better. We are looking forward to welcoming you back to Hotel Miramar Barcelona. Yours sincerely, Ignasi Puig Guest Relations

8/10 – Goed

Kurt D.

Positief: Comfort kamer
Negatief: Netheid, personeel en service
Leuk pre cruise verblijf
Perfect hotel als pre cruise stay. Jammer van de verschrikkelijke stinkgeur in de douche.

8/10 – Goed

arian, amstelveen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Top hotel
Mooi hotel met fijne ligging en een super service. Niet te dicht op de massa. Vlakbij de kabelbaan naar zee toe. En de toeristenbus voor de deur, een must-do!

8/10 – Goed

B, Nederland

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed hotel, bereikbaarheid lastig
Prachtig gelegen comfortabel hotel. Zeer klantvriendelijk personeel, Ruime, stille, schone kamer en balkon. Beperkt bereikbaar met OV. Behoorlijke klim te voet. Magnifiek uitzicht !

4/10 – Matig

Pim, Amersfoort

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Be warned: this hotel is 50 meters from a noisy sh
Beautiful hotel located on Montjuïc, where the 1992 Olympics found place. Pro: spacious room, balcony, great bath. Wifi works very well. And iPod dock to sound up your room. Con: Room not available. They'd call when ready, never happened... Asked for a quiet room, but ALL deluxe rooms are on the side where happens to be a.. shooting range (yes, an Olympic one). Management says; don't worry; they finish in a couple of hours... Could be, but that ruins in this case our afternoon time on the balcony (everyday..). And please note; they start around 9:00, yes on weekend days as well. What's the value of a spacious room or a design bath or a fine interior, when you can't get your sleep? Unfortunately this was not our only complaint about noise. The hotels' atrium works like a giant amplifier boosting every sound near lobby or restaurant up to the highest floor. So if guests like to ignore the fact that their behavior will greatly disturb other guests, we easily got woken up by their loud laughs, shouting, saying goodnight. This happened on two out of three nights @4:15 & @4:30 + 5:15. The management seems not to have or claim any control on sound that disturbs guests. The compensation was below reasonable.

4/10 – Matig

Pieter, Jakarta, DKI Jakarta, Indonesië

Negatief: Personeel en service
Disappointing value for money
Our stay at Miramar did not at all live up to the expectations. 1. Upon arrival at 2 pm, after a long drive, our room was not ready yet. 2. So, we decided to have lunch first. As the hotel was hosting some investment banker conference, the dining room was full any we could only have lunch outside which was very uncomfortable as the outside temperature was not very nice. 3. The quality of the lunch - especially at the high prices charged - was below standard. 4. Finally in the room, we discovered the most annoying aspect: the hotel is next to a shooting range which causes a constant and very irritating noise-polution which completely ruined our stay. As a final note, what is starting to irritate me in many European 4 and 5 star hotels is that - just like at Miramar - all the staff seem to be 20-year old eastern European trainees who are left completely unsupervised and basically have no clue what they are doing. The only positive things are the nice location and the fact that we could park our car right in front of the hotel.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
luxe en gastvrij hotel
goede service en heerlijk verblijf, uitgebreid ontbijt. enige minpuntje is dat het hotel vrij donker is en sterk geparfumeerd is.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
mooi, net hotel, dicht bij centrum.Met een taxi 5 minuutjes.mooi uitzicht over de stad. zeer vriendelijk personeel.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer

10/10 – Uitstekend

p m j, Maasmechelen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Miramar in Barcelona, luxehotel op mooie locatie
zeer mooi designhotel met vriendelijk personeel en goede keuken. Kamers zeer stijlvol ingericht. Mooie lobby en bar met designmeubels. Een aanrader voor iedereen. Goed bereikbaar met funicular (soort metrolift) en prachtig uitzicht over de stad.

8/10 – Goed

Lorraine

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent Views of Barcelona
2 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Laith

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel was very nice and was very walkable to the centre of town. It’s quiet and peaceful. The room we stayed in had a stain on one of the couches and that type of stuff has to be checked and dealt with but other than that a great hotel and would definitely stay there again. Also there’s a nice Restaraunt close by but a bit on that expensive side.
6 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Andy

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
7 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Elena Teron / FDM op 2 apr 2024
Dear Andy,Thank you so much for having taken the time to share this wonderful review following your recent stay with us.I am happy to see how much you enjoyed your stay with us.Kind regards,Elena TeronFront Desk Manager

6/10 – Redelijk

Manon

Positief: Netheid, personeel en service
3 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Diane, Cerritos

Reisde met een groep, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Beautiful property. Room was beautiful and surprisingly very large.
1 nacht verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Sato, Minato-ku

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Elena Teron / FDM op 14 mrt 2024
Dear Mr. Sato,Thank you very much for your great review of our hotel. We truly appreciate your wonderful feedback and are pleased to hear that the experience met your expectations.Looking forward to welcoming you back in the future.Many thanks once again!Elena TeronFront Desk Manager

10/10 – Uitstekend

Lesley

3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Elena Teron / FDM op 14 mrt 2024
Dear Lesley,Thank you for choosing Hotel Miramar for your recent visit to Barcelona and for sharing your top feedback. We are delighted to hear that you had an enjoyable stay at our hotel.Looking forward to welcoming you back in the future.Many thanks !Elena TeronFront Desk Manager

10/10 – Uitstekend

luz, Fajardo

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Far from the center of the city
1 nacht verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

David

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
En fin hotellupplevelse med en twist
Upplevelsen fantastisk - god service - några anmärkningar avseende spa, det var en mindre pool med möjlighet till att köpa behandlingar. Inte någon egentlig spaupplevelse. Duschsektionen slarvigt byggd så dörren knappt gick att öppna. Det hade kunnat åtgärdas. Slutligen var kylskåpet avstängt när vi kom, det byttes ut men samma uppvärmda/skiktade varor verkar bara ha ställts in i den nya kylen. Men ett fint hotell överlag med svårslagen utsikt från vår terrass - och vänlig service.
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Elena Teron / FDM op 28 jan 2024
Dear David,First of all, we would like to thank you for choosing Hotel Miramar and for taking the time to give us your feedback.we are especially happy that you noticed our passion for hospitality and that you appreciated the great views from our Premium rooms and suites.I would like to thank you for your remarks, rest assured that we will pass the information to the GM.

8/10 – Goed

Matt

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Elena Teron / FDM op 28 jan 2024
Dear Matt,Thanks for taking the time to post your feedback about your stay with us. We are glad to know that you had a good time in the hotel.Thanks & kind regards.

8/10 – Goed

Samia

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Location is good for view but not for metro use.
Great rooms and view of the city! Staff was very helpful. If you are just staying at the hotel or plan to use taxi’s full time it is excellent; however the hike up and down through the park/garden (used as dog park) to the city and metro system was inconvenient and left you feeling dusty.
4 nachten verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Hans Georg

5 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Elena Teron / FDM op 28 jan 2024
Dear Hans Georg,Many thanks for choosing Hotel Miramar for your recent visit to Barcelona.We are really glad the you had a good time with us and hope to welcome you back in the future.Kind regards,

10/10 – Uitstekend

LAERCIO JERONYMO DR

1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Elena Teron / FDM op 28 dec 2023
Dear Mr Laercio,Thank you very much for your top review! We look forward to welcoming you back soon.Kind regards,

8/10 – Goed

Andrei

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen

8/10 – Goed

Qaisar Masood

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Var ett veldig bra opphold men frokost utvalget kunne ha vært bedre
3 nachten verbleven in oktober 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Lorenzo

9 nachten verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

John

1 nacht verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Alan

2 nachten verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

oscar

2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Elena Teron / FDM op 31 okt 2023
Apreciado Oscar,En primer lugar quisiera agradecerle haber elegido el hotel Miramar para su reciente visita a Barcelona.Nos llena de orgullo y felicidad saber que han disfrutado de su estancia con nosotros. Muchas gracias por compartir su experiencia con otros futuros huéspedes.Será un placer darles la bienvenida de nuevo al hotel en un futuro.¡Gracias!Elena TeronFront Desk Manager

4/10 – Matig

Todd Anderson, Ofallon

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel in great location. But, rooms have horrible smell (sulfur) and Dirty, Old stained wallpaper.
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Elena Teron / FDM op 31 okt 2023
Dear Todd,First of all, many thanks for choosing hotel Miramar for your recent visit to Barcelona.Happy to hear that you enjoyed our great location.Your constructive comments are well received and we thank you for bringing those to our attention. Please accept my most sincere apologies for the disappointment caused.Please rest assured that your feedback has been taken very seriously and we are taking the appropriate measures to improve all area which you pointed out which would create a better overall impression of the hotel.Many thanks once again.Kind regards,Elena TeronFront Desk Manager

10/10 – Uitstekend

ingvild

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nydelig hotel, med fantastisk beliggenhet!
3 nachten verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Maria

☺️
4 nachten verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

bryon

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in oktober 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Iryna

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Rats in the hotel!!!!
Absolutely shocked! Went on a birthday weekend and was faced with rats running on the balcony, then wedding happening in the hotel and music blasting till 4am, rooms are dirty, mirrors broken, curtains torn. When complained to the hotel, was told that nothing can be done (that for the time being we have to stay in the room where there are rats on the balcony and that we just have to stay there and not sleep because of the wedding as there are no rooms). For the last night they moved us to the suite (a room 150 euros more expensive than our and gave us a bottle of cheap cava). So one completely ruined night and ther fore day as we couldn’t sleep at all. Couldn’t get breakfast that we paid for (as we were trying to get at least a few hours of sleep). (But to be honest the breakfast was as poor as it gets… no vegetables, 2 types of fruits and rubbery scrambled eggs). And the hotel didn’t bother to inform its guests that there will be a wedding, so we could decide whether we want to stay there at all. And of course the cherry on top of the cake is a rat, that according to hotel « was passing by ». This hotel is not worth even 3 stars. How it can have 5 is beyond me. And a room upgrade for one night is aparently supposed to be more than enough to cover all the « inconveniences »…. That’s what we were told by the staff! AVOID AT ALL COST!
3 nachten verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Paul

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very nice property and great location! Close to downtown and the cruise terminals!
1 nacht verbleven in oktober 2023

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
1 nacht verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Serge

3 nachten verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Andrew, Newport News

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very convenient. Friendly staff.
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Elena Teron / FDM op 18 sep 2023
Dear Andrew,We would like to thank you for sharing your great review following your recent stay at Miramar Hotel.We do appreciate your kind words towards our staff, their kindness and helpfulness is one of our hotel's main assets. I will definitely congratulate them on your behalf.All of us at the Miramar Hotel are looking forward to welcoming you back again on your next visit to Barcelona.Thank you!Elena TeronFront Desk Manager

10/10 – Uitstekend

Brad

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Impressive view
2 nachten verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Allyson

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Our favorite hotel in Barcelona. Huge, well kept rooms. Convenient to great restaurant a short walk away, Martinez.
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Elena Teron / FDM op 16 sep 2023
Dear Allyson,Thanks for your kind words regarding Hotel Miramar being you favourite hotel in Barcelona, these words are a source of motivation for us to continue offering the same level of service and comfort. We hope to have the opportunity to welcome you back in the future.Kind regards,Elena TeronFront Desk Manager

10/10 – Uitstekend

Alicia

1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van ELENA TERON/FRONT DESK MANAGER op 16 aug 2023
Apreciada Alicia,¡Mil gracias por la excelente reseña que ha compartido con los viajeros de Expedia!Estamos muy felices de saber que todo fue excelente durante su estancia.Esperamos tener la suerte de darle la bienvenida de nuevo en su próxima visita a Barcelona.Saludos cordiales,Elena TeronFront Desk Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
7 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Elena Teron / FDM op 29 aug 2023
Dear guest,Many thanks for taking the time to review your stay at Hotel Miramar.It is wonderful to hear that you had such a positive experience with us.We look forward to welcoming you back whenever you visit Barcelona in the future.Elena TeronFront Desk Manager

8/10 – Goed

Amber

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Good and nice stay, breakfast was super! Only we had a room that is probably not used very often. Our balcony was not really shielded, it was just next to the terrace of the bar and the balcony chairs and table were not cleaned, there was bird droppings on them. The first day our room also felt a bit damp, but after proper airing, this was completely gone by day 2. But overall a great stay, friendly staff, nice pool with beautiful garden to spend the hot day in.
2 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van ELENA TERON/FRONT DESK MANAGER op 9 aug 2023
Dear Amber,We would like to thank you for sharing your great opinion following your recent stay at Miramar Hotel.Happy to read that you found the Miramar team friendly and that you enjoyed our delicious breakfast.Many thanks for bringing to our attention your comments regarding the balcony, are really appreciated.We all look forward to welcoming you back in the future.Elena TeronFront Desk Manager

4/10 – Matig

patrice

Positief: Netheid, comfort kamer
2 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van ELENA TERON/FRONT DESK MANAGER op 16 aug 2023
Cher Monsieur Patrice,J' espère que vous vous portez bien. Nous voulons vous adressez nos plus sincéres excuses en ce qui concerne votre séjour, nous regrettons que celui ci ne ce soit pas passer comme prévue. Néanmoins nous espèrons que votre experience se soit bein passé malgrés les contrariétés rencontrée. Nous serons ravis que vous mettez en contacte avec nous pour nous expliquer plus en detaille quels ont étè les incovenients reecontrées durant votre séjour.Cordialement.Elena Teron

10/10 – Uitstekend

Nick

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We have been going to the Miramar for ten years and it gets better each time. Great views, nice location, wonderful, helpful staff
4 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van ELENA TERON/FRONT DESK MANAGER op 9 aug 2023
Dear Nick,It brings us great joy to encounter your feedback. The privilege of hosting you at our establishment for a decade means for us a source of immense delight. Your loyalty brings us profound satisfaction.Your review serves to up light the spirit of our entire team and we are genuilly moved by your benevolence and steadfast commitment. With eager anticipation to welcome you back in the future.Many many thanks!Yours sincerely Elena TeronFront Desk Manager