ibis Barcelona Cornella
Hotel voor gasten met huisdieren in Cornella de Llobregat, met gratis parkeerplaatsen, bij het congrescentrum
Fotogalerie voor ibis Barcelona Cornella





Beoordelingen
8,6 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 68
inclusief belastingen en toeslagen
11 jan - 12 jan 2026
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Standaard kamer, 1 tweepersoonsbed
8,4 van 10
Zeer goed
(23 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Verwarming
Aangrenzende kamers beschikbaar
Gratis extra bedden
Gratis babybed
Televisie
Verduisterende gordijnen
Alle foto's voor Kamer, Meerdere bedden laden

Kamer, Meerdere bedden
8,6 van 10
Voortreffelijk
(32 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Verwarming
Aangrenzende kamers beschikbaar
Gratis extra bedden
Gratis babybed
Televisie
Verduisterende gordijnen
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Carrer Albert Einstein, 53-55, Cornella de Llobregat, 08940
Over deze accommodatie
ibis Barcelona Cornella
Gelijkaardige accommodaties

ibis Barcelona Aeropuerto Viladecans
ibis Barcelona Aeropuerto Viladecans
- Huisdiervriendelijk
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
8.2 van 10, Zeer goed, 1.000 beoordelingen
De prijs is € 63
inclusief belastingen en toeslagen
25 jan - 26 jan 2026
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: EUR 0.66 per persoon, per nacht, voor maximaal 7 nachten. Deze belasting geldt niet voor kinderen die jonger zijn dan 17 jaar oud.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer EUR 10 voor volwassenen en EUR 5 voor kinderen
- Toeslag voor huisdieren: EUR 15 per huisdier, per dag
- Hulpdieren zijn vrijgesteld van heffingen
- Toeslag voor vroeg inchecken: EUR 15 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Toeslag voor laat uitchecken: EUR 15 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een rookmelder en een EHBO-koffer
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Wegens de nationale wetgeving mogen contante betalingen bij deze accommodatie het bedrag van EUR 1000 niet overschrijden. Contacteer de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging voor meer informatie.
Aangrenzende kamers kunnen aangevraagd worden, afhankelijk van beschikbaarheid. Informeer rechtstreeks bij de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
De foto's bij deze beschrijving geven een beeld van de standaard van deze hotelketen en zijn uitsluitend bedoeld ter illustratie.
Accommodatie ook bekend onder de naam
ibis Barcelona Cornella
ibis Cornella
ibis Cornella Hotel
ibis Cornella Hotel Barcelona
Ibis Barcelona Cornella Hotel Cornella De Llobregat
Ibis Cornella De Llobregat
ibis Barcelona Cornella Hotel
ibis Barcelona Cornella Cornella de Llobregat
ibis Barcelona Cornella Hotel
ibis Barcelona Cornella Cornella de Llobregat
ibis Barcelona Cornella Hotel Cornella de Llobregat
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over ibis Barcelona Cornella
8,6
Uitstekend
9,0
Netheid
7,6
Locatie
8,8
Personeel en service
8,6
Milieuvriendelijkheid
8,6
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
15 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in augustus 2025
6/10 – Redelijk
Erwin
22 jul 2024
Erwin
3 nachten verbleven in juli 2024
6/10 – Redelijk
R
28 mrt 2023
R
9 nachten verbleven in maart 2023
8/10 – Goed
Haoxuan
12 mei 2022
Haoxuan
1 nacht verbleven in mei 2022
8/10 – Goed
Wim
15 feb 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wim
2 nachten verbleven in februari 2022
8/10 – Goed
Jeroen
Zakenreiziger
20 jun 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jeroen
1 nacht verbleven in juni 2021
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
9 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in maart 2020
8/10 – Goed
Robin
22 okt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed
Robin
1 nacht verbleven in oktober 2018
8/10 – Goed
Joke, Barcelona
30 mei 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fijn hotel.
Joke
3 nachten verbleven in mei 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
13 apr 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
betaalbaar hotel
Geverifieerde reiziger
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
8 apr 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
3 jun 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fatsoenlijk hotel
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in mei 2017
8/10 – Goed
gerry, Breda
5 mei 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
gerry
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
23 jul 2016
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
10 min van een metrostation
Geverifieerde reiziger
10/10 – Uitstekend
Hector
Reisde met familie
5 dec 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hector
2 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Guillermo
Reisde met familie
2 dec 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Guillermo
3 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
John H
Reisde met familie
1 dec 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
John H
3 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
lisa
Reisde met partner
2 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
lisa
1 nacht verbleven in oktober 2025
6/10 – Redelijk
Shiela Merrie
23 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Shiela Merrie
5 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
NICOLAS
21 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
NICOLAS
3 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Myra
9 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Myra
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Forough
Reisde met een groep
7 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Forough
3 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Sonia
Reisde met partner
4 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sonia
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Luis
Reisde met partner
4 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Luis
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
ROBIN
Reisde met familie
3 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ROBIN
1 nacht verbleven in oktober 2025








