Aspen Suites Hotel Sukhumvit 2 Bangkok

4.0-sterrenaccommodatie
Hotel met gratis parkeerplaatsen, op wandelafstand van Nana Square

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Aspen Suites Hotel Sukhumvit 2 Bangkok

Een buitenzwembad
Dagelijks ontbijtbuffet (THB 250 per persoon)
Een koelkast, een microgolfoven, een koffiezetapparaat/waterkoker
2 slaapkamers, een kluis op de kamer, een bureau
Executive suite | 2 slaapkamers, een kluis op de kamer, een bureau

Beoordelingen

7,8 op 10 –
Goed

Populaire voorzieningen

  • Zwembad
  • Ontbijt beschikbaar
  • Fitnessruimte
  • Roomservice
  • Parkeren inbegrepen
  • Schoonmaakservice

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
5 van 5 kamers weergeven

Suite

7,0 van 10
Goed
(4 beoordelingen)

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Keuken
Een koelkast
Lcd-televisie
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
Een bidet
Een privébadkamer
  • 62 m²
  • 1 slaapkamer
  • Max. aantal: 4
  • 1 queensize bed

Suite

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Een gratis babybed
Keuken
Een koelkast
Lcd-televisie
2 slaapkamers
Verduisterende gordijnen
2 badkamers
  • 85 m²
  • 2 slaapkamers
  • Max. aantal: 6
  • 1 kingsize bed en 2 eenpersoonsbedden

Deluxe kamer

7,2 van 10
Goed
(13 beoordelingen)

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Een koelkast
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
2 slaapkamers
Een bidet
Een privébadkamer
Een haardroger
  • 40 m²
  • Max. aantal: 4
  • 1 kingsize bed

Executive suite

10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Keuken
Een koelkast
Lcd-televisie
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
Een bidet
Een privébadkamer
  • 52 m²
  • 1 slaapkamer
  • Max. aantal: 4
  • 1 kingsize bed

Deluxe kamer

9,2 van 10
Fantastisch
(5 beoordelingen)

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Een koelkast
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
2 slaapkamers
Een bidet
Een privébadkamer
Een haardroger
  • 33 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
65/1 Sukhumvit Soi 2 Sukhumvit Road, Bangkok, Bangkok, 10110

In de buurt

  • Nana Square - 7 min. wandelen - 0.6 km
  • Bumrungrad Hospital - 10 min. wandelen - 0.9 km
  • Terminal 21 Shopping Mall - 12 min. wandelen - 1.1 km
  • Erawan-heiligdom - 19 min. wandelen - 1.6 km
  • Siam Paragon Mall - 3 min. rijden - 2.7 km

Lokaal vervoer

  • Station Bangkok Makkasan - 4 min. rijden
  • BTS-station Ploenchit - 10 min. wandelen
  • Suvarnabhumi internationale luchthaven (BKK) - 41 min. rijden

Restaurants

  • ‪Swan Bar & Restaurant - ‬8 min. wandelen
  • ‪Red Square Roof Top Bar - ‬8 min. wandelen
  • ‪Food Exchange Restaurant - ‬11 min. wandelen
  • ‪Di-jung Coffee - ‬9 min. wandelen
  • ‪Arabesque Taste Of Egypt - ‬1 min. wandelen

Over deze accommodatie

Aspen Suites Hotel Sukhumvit 2 Bangkok

Hotel met een chique stijl niet ver van Nana Square
Aspen Suites Hotel Sukhumvit 2 Bangkok bevindt zich dicht bij Central Embassy en Terminal 21 Shopping Mall en biedt dagelijks een gratis receptie, een koffiebar/café en een droogkuis/wasserijservice. Het plaatselijke restaurant met internationale gerechten, Aspen Cafe, serveert ontbijt, lunch en diner. Gratis wifi in de kamer en een healthclub zijn beschikbaar voor alle gasten.
Andere voordelen zijn:
  • Een buitenzwembad
  • Gratis parkeerplaatsen
  • Een ontbijtbuffet (toeslag), gratis lokale shuttleservice en een televisie in de gemeenschappelijke ruimte
  • Een kruier/portier, bagageopslagruimte en koffie/thee in de gemeenschappelijke ruimte
  • Beoordelingen van gasten zeggen niets dan goeds over het behulpzame personeel
Kamervoorzieningen
De 65 kamers zijn voorzien van leuke voordelen zoals airconditioning, bovenop faciliteiten zoals gratis wifi en kluisjes.
Er zijn extra voorzieningen zoals:
  • Bidets, badkuipen of douches en gratis toiletartikelen
  • Lcd-televisies van 32 inch met kabelzenders
  • (kleer)kasten, koelkasten en microgolfovens

Talen

Engels, Thai

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi en kabelinternet
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi en kabelinternet

Parkeren en vervoer

  • 24-uurs shuttleservice van/naar de luchthaven (toeslag)
  • Gratis plaatselijke shuttleservice tot 1 km afstand
  • Gratis zelf parkeren ter plaatse
  • Beperkte parkeergelegenheid ter plaatse

Eten en drinken

  • Dagelijks ontbijtbuffet tegen een toeslag beschikbaar van 07.00 uur tot 10.00 uur: THB 250 voor volwassenen en THB 125 voor kinderen
  • Dagelijks gratis welkomstreceptie
  • Een koffiebar/café
  • Een restaurant
  • Koffie en thee in gemeenschappelijke ruimtes

Restaurants ter plaatse

  • Aspen Cafe

Dingen om te doen

  • Buitenzwembad
  • Fitnesscentrum
  • Tv in gemeenschappelijke ruimtes

Gezinsvriendelijk

  • Buitenzwembad
  • Gratis plaatselijke shuttleservice
  • Koelkast op de kamer
  • Microgolfoven op de kamer
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Kluisje bij het onthaal
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Droogkuis-/wasserijservice
  • Hulp met excursies en tickets
  • Meertalig personeel
  • Portier
  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Lift
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)

Meer

  • 1 gebouw
  • 8 etages
  • Aparte rookruimtes
  • Gebouwd in 2008

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen
  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Bad of douche
  • Bidet
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Shampoo
  • Tandenborstel en tandpasta (op verzoek)
  • Toiletpapier
  • Zeep

Entertainment

  • Lcd-tv van 32 inch met kabelzenders

Eten en drinken

  • Beperkte roomservice
  • Gratis mineraalwater
  • Koelkast
  • Koffiezetapparaat/waterkoker
  • Microgolfoven

Meer

  • Airconditioning (met klimaatregeling)
  • Bureau
  • Kluisje
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek
  • Telefoon

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: 12.00 uur
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Minimale leeftijd om in te checken: 16

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie biedt transfers vanaf de luchthaven (hiervoor kan een toeslag gelden). Om opgehaald te worden, dien je de accommodatie 24 uur voor aankomst te contacteren. De contactgegevens vind je in de boekingsbevestiging.
Je dient de accommodatie op voorhand te contacteren om de incheckinstructies te ontvangen. De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.
Contacteer de accommodatie minstens 24 uur voor aankomst via de contactgegevens in de boekingsbevestiging om regelingen voor het inchecken te treffen.

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Geen huisdieren of assistentiedieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Kinderen van 11 jaar en jonger kunnen gratis verblijven als ze gebruikmaken van de aanwezige bedden wanneer ze slapen in de kamer van de ouder of voogd

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer THB 250 voor volwassenen en THB 125 voor kinderen
  • Toeslag voor luchthavenshuttle: THB 1200 per voertuig (enkele reis, voor maximum 2 personen)

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten of per kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de kredietkaart die bij de check-in wordt gebruikt om bijkomende kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam voor de kamerreservering.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een rookmelder, een beveiligingssysteem en een EHBO-koffer
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Aspen Suites Bangkok Nana Sukhumvit
Aspen Suites Nana
Aspen Suites Nana Hotel
Aspen Suites Sukhumvit 2 Compass Hospitality Hotel
Aspen Suites 2 Compass Hospitality Hotel
Aspen Suites Sukhumvit 2 Compass Hospitality
Aspen Suites Hotel Sukhumvit 2 Bangkok Hotel
Aspen Suites Hotel Sukhumvit 2 Bangkok Bangkok
Aspen Suites Hotel Sukhumvit 2 Bangkok Hotel Bangkok
Aspen Suites Hotel Sukhumvit 2 Bangkok by Compass Hospitality

Veelgestelde vragen

Beschikt Aspen Suites Hotel Sukhumvit 2 Bangkok over een zwembad?

Ja, deze accommodatie heeft een buitenzwembad.

Zijn huisdieren welkom bij Aspen Suites Hotel Sukhumvit 2 Bangkok?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel berekent Aspen Suites Hotel Sukhumvit 2 Bangkok voor parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik bij Aspen Suites Hotel Sukhumvit 2 Bangkok inchecken?

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: 12.00 uur. Je kunt op beperkte tijden laat inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij Aspen Suites Hotel Sukhumvit 2 Bangkok uitchecken?

Je dient om uiterlijk 12.00 uur uit te checken.

Biedt Aspen Suites Hotel Sukhumvit 2 Bangkok een shuttle naar het vliegveld?

Ja, er is een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van THB 1200 per voertuig.

Waar staat Aspen Suites Hotel Sukhumvit 2 Bangkok?

Dit hotel ligt in Sukhumvit, op 15 minuten wandelen van Nana Square, Bumrungrad Hospital en Central Embassy. Ook Gaysorn Plaza en Erawan-heiligdom liggen op 2 km afstand. BTS-station Ploenchit ligt op 10 minuten wandelen en naar BTS-station Nana is het 11 minuten wandelen.

Beoordelingen over Aspen Suites Hotel Sukhumvit 2 Bangkok

Beoordelingen

7,8

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 278 van 991 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 416 van 991 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 188 van 991 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 68 van 991 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 41 van 991 beoordelingen

8,2/10

Netheid

8,0/10

Personeel en service

7,4/10

Voorzieningen

7,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Danish

Service bad
4 nachten verbleven in juni 2022

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer

Good location, decent price

Hotel staff is nice, breakfast ok, bathrooms are a bit dated but ok. Decent price for the area. Rooms are not soundproof that is the biggest disadvantage.

8/10 – Goed

Rob ter Horst

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer

8/10 – Goed

Bas philips, Assen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Netjes,schoon,goede service

Geen rare dingen. Gewoon een goed hotel

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Rustig

Dit hotel ligt in Sukhumvit, de omgeving voor het zaken en nachtleven. Verrassend lag dit kleinere hotel in een rustige zijstraat en heeft een shuttle naar Sukhumvit road.

10/10 – Uitstekend

Douwe, Amsterdam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Aspen suites

Mooie ruime hotelkamers, super schoon en aardige hotelmedewerkers. Aanrader!

10/10 – Uitstekend

Yonas

2 nachten verbleven in juli 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Ali

Reisde met een groep
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Very bad I don’t advise anyone to stay here bad property and staff is unhelpful and.at the begging they tried to cheat on me by giving me a poor condition room not matching the original reservation request that made by me. After arguing and fighting with them they gave the room so really bad bad service and I don’t advise anyone to stay at this property
5 nachten verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

Vanessa L.

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The place was huge and clean.
6 nachten verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

adam

4 nachten verbleven in juni 2025

4/10 – Matig

Ryan

3 nachten verbleven in mei 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Ali

Negatief: Personeel en service
One room was very bad smoke smell, they change other still room condition not good, shower hot water system not good, buffet breakfast very bad quality. Not recommend to anyone.
3 nachten verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

Naved

13 nachten verbleven in april 2025

4/10 – Matig

Torrsten

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Disappointing Stay

The Photos on the Hotel web site a miles far away from the reality ! the Hotel needs urgent to have a better maintenance of the rooms.the 3rd pillow in the Cabinet was dirty ...one of the chairs in the kitchen was badly damaged ...wobbling like a "Horse" ... the bathroom hangers and other holders inside just hanging loose at the wall...the safety box wasn't attached to the wall ... I called them to fix at least that box as I feared for my passport and valuables. there is only one small Lift available for the entire hotel which take ages to "call in'' in peak times.not one window there you can open ... no fresh air ....only the AC ... which only one was working well ..the other one was just like a fan! Lots of customers are Indians , which i guess: for them this kind of Hotel is still a 4-5 Star Hotel ..but it isn't at all.Wifi and the Hotel TV sucks also .... dont forget your i pad to bring ...not really value for money there.
8 nachten verbleven in april 2025

6/10 – Redelijk

Alamgir

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service
Good location. Poor design, appliances are not very well maintained. Bathtub shower partition is not wide enough, water spills outside the tub. Hot and cold water flow is not balanced and weak water pressure. A bit smelly hallway near the elevators.
4 nachten verbleven in april 2025

4/10 – Matig

Alex

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Not a suitable place for single women; the chain lock on our door had been broken off and the building is rather dark and dingy. very few pieces of cutlery, bowls etc were left, this place really needs a refit.
20 nachten verbleven in maart 2025

6/10 – Redelijk

David

Positief: Personeel en service
Ive been coming here for almost 15 years and its been great....but the rooms are showing its old age. Pros: staff is excellent, rooms are big, lobby is nice, very cheap stay, one block over from big entertainment area Cons: room is usally dirty somehow, shower water is either ice cold or super hot, beds have been hard but this last time was nice, room ac takes forever to make room cold, usually not enough towels, there is usally either broken tiles on floor or bathroom ceiling, The rooms need to be renovated, fix the little things and this place can go back to being great.
1 nacht verbleven in maart 2025

10/10 – Uitstekend

Bogdan

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
A great hotel with a very good service and excellent value for money. Very good location close to SRT and restaurants.Staff are very friendly and accommodating.
7 nachten verbleven in maart 2025

8/10 – Goed

Richard

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
A nice enough hotel in a very lively area.
2 nachten verbleven in maart 2025

4/10 – Matig

Sneh

Reisde met familie
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten

Family Vacation

Pictures look good, but the actual hotel is not that great. rooms are BIG, however, we found live cockroaches in our room. Not at a very convenient location. I understand that Bangkok is a very busy place, however, it takes over an hour to get anywhere. Better to walk. Breakfast was not that good. Very few choices.
3 nachten verbleven in maart 2025

8/10 – Goed

Jon

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Decent hotel, with one very inept front desk staff

A very decent hotel and worked out rather well for a longer-term stay in the heart of Bangkok. Staff were relatively decent overall. Though, I did have an incident on my final night's stay with one particular front desk staff member who is completely and utterly inept. Upon leaving, I asked this gentleman if he could call a taxi for me at 4am, as I was headed for the airport. He flatly refused, saying that in order to get a cab, it had to be booked in advance. I explained to him that I wasn't aware of this policy and asked him if he could kindly find the number of a taxi company and call a cab for me please. He again refused. He said that the only way to get a taxi was to drag all of my luggage to the main street in the middle of a very hot and humid night. I have never experienced this anywhere, at any hotel in the world and there have been many. When I asked him his name, he refused to give it to me, which is completely out of protocol for any hotel that I have ever worked, or visited. I ended up standing in the street for quite some time, waiting for a random taxi that was completing its fare, in order flag it down, thus taking me to the airport. I ended up leaving this otherwise decent hotel with a very bad feeling about it.
28 nachten verbleven in januari 2025

8/10 – Goed

Jimmi

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service
1 nacht verbleven in maart 2025

10/10 – Uitstekend

Matthew

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in februari 2025

10/10 – Uitstekend

michael

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2025

10/10 – Uitstekend

Abiey

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
having your own kitchen
1 nacht verbleven in oktober 2024