Een buitenzwembad en ligstoelen

Beoordelingen van Mercure Bandung City Centre

4 out of 5
Mercure Bandung City Centre
Jalan Lengkong Besar 8, Bandung

Beoordelingen

8,0

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 23 van 65 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 27 van 65 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 6 van 65 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 6 van 65 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 3 van 65 beoordelingen" "

8,4/10

Netheid

8,2/10

Personeel en service

7,4/10

Voorzieningen

8,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sportschool en de begeleider daar ( Dewi) Restaurant en service daar. Gastdame ( Angel Tania ) erg beleeft en behulpzaam. Kom hier vast weer als ik ooit weer naar Indonesie ga.
4 nachten verbleven in juli 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Dennis

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mercure-label zeker niet waard...
Ik ben geen grote fan van de Mercure hotels, maar het verblijf in dit hotel in Bandung is wel heel erg teleurstellend verlopen. Ik heb hier voor mijn werk 4 nachten doorgebracht. Het management van het hotel is onvoldoende op de hoogte van de wereldwijde standaarden van de keten. - Kamer was niet schoon (kruimels en druppels massageolie op de nachtkastjes). Vlekken op stoel... - Schoonmaak van de kamers vaak pas na 16:00 uur. Onduidelijk systeem om aan te geven dat de kamer kan worden schoongemaakt (zowel een lampje als een kaartje aan de deur), - Handdoeken worden niet dagelijks vervangen, maar opgeraapt van de vloer en weer opgehangen. Grote vlekken in de handdoeken. Soms waren ineens handdoeken weg en had ik er nog maar eentje over. - Kamers zijn erg gehorig, met name naar de gang. Het hotel is een familiehotel en kinderen spelen al vroeg in de ochtend in de gang. - Overlast van de club (muziekcafe), die onderin het hotel is gelegen. - Lampen bij het bed waren defect. - Masterschakelaar bij het bed was ook defect, waardoor ik steeds naar het halletje moest lopen om het licht aan de doen. In het donker in de nacht erg lastig. - Hoewel dit een nieuw hotel is, was er al behoorlijk was slijtage aan muren en kasten in de kamer (fineer van de kasten gescheurd / getrokken). - Hotel is gelegen bij een moskee (oproep gebed om 4:00 uur). - Laundry service: na de was zaten er meer vlekken in de kleding dan ervoor. - Positief was de service van de receptie.
4 nachten verbleven in december 2018

10/10 – Uitstekend

j

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geweldig 👍
3 nachten verbleven in juli 2018

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great hotel
A nice and well kept hotel in the heart of Bandung. Fully worthy of its 4 star rating. Extremely comfortable, helpful staff, nice pool and a pretty good breakfast buffet. I highly recommend it!
3 nachten verbleven in juni 2018

10/10 – Uitstekend

Enny

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Friendly staff , clean hotel. I enjoyed their breakfast menu. Overall it was a good experience
8 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Adi

1 nacht verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

Shella

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Stayed here for a business trip with a total of 4 nights. The check in was quick, received a room upgrade, the food is good and the room condition is excellent. I pretty much enjoy the location and the atsmophere in the hotel. Highly recommended.
4 nachten verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

MIKWANG MACHINERY

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
good position
3 nachten verbleven in februari 2023

10/10 – Uitstekend

karla

Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The breakfast buffet was awesome
2 nachten verbleven in augustus 2022

10/10 – Uitstekend

Bryan

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2022

8/10 – Goed

djoko

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ok Hotel
Parking space is very limited and small. Room is sizeable but no hand soap and only 2 big towels. Internet is fast. Breakfast is good.
1 nacht verbleven in januari 2022

8/10 – Goed

stephanus paulus

1 nacht verbleven in november 2021

10/10 – Uitstekend

IRWAN

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great place to stay in Bandung
A great place and location. Convenient to go around within the City
1 nacht verbleven in augustus 2021

8/10 – Goed

Eddy

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2021

10/10 – Uitstekend

Marthen

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in mei 2021

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Hotel needs to improve their service and cleanliness.
2 nachten verbleven in december 2020

8/10 – Goed

Ashwani

Zakenreiziger
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Service response need to improve
Hotel is okay, but they need to improve their room service. Specially sanitising rooms properly. No iron board in the room. And they provide only two water bottles in a day. Operator/ room service is not very responsive as for even asking for towels they took some time more than 20 min. So definitely hotel need to improve service
1 nacht verbleven in december 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in oktober 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2020
Reactie van Tomy Yovan - General Manager op 16 sep 2020
Thank you for giving us a great review and perfect score. We appreciate your wonderful comments, as we look forward to your next visit. Thank you again for staying with us, feel welcome

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, comfort kamer
It’s ok hotel/stay
Rooms looks old, shower water pressure inadequate. Good staff. Breakfast quality so-so
4 nachten verbleven in augustus 2020
Reactie van Tomy Yovan - General Manager op 16 sep 2020
Thank you for sharing your wonderful experience on your recent stay with us. It's such a pleasure for me to read a positive feedback from satisfied guest. Every guest comment is very valuable for us, and we do apologize for your unexpected experience, we will take this up with the Team to find out where the flaws occurred and avoid this in the future to give our guest a better experience. We wish have another chance to welcoming you back and give another memorable experience stay.

10/10 – Uitstekend

chika

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
sangat baik
1 nacht verbleven in juli 2020
Reactie van Tomy Yovan - General Manager op 16 sep 2020
Kami sangat berterima kasih atas komentar Anda mengenai kunjungan Anda di Mercure Bandung City Centre. Sangat menyenangkan bagi kami untuk menerima komentar positif, dan kami berharap kunjungan Anda berikutnya akan sama memuaskan seperti kunjungan sebelumnya.

8/10 – Goed

Wulan

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2020

10/10 – Uitstekend

Tiara Lara

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in mei 2020

8/10 – Goed

Fransiskus

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Fransiskus

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good Hotel
Hotel bersih dan lokasi nyaman.
2 nachten verbleven in oktober 2019

6/10 – Redelijk

kkkk, Tokyo

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen
シャワーの水圧とお湯がチョロチョロで(悲しい)疲れを癒やすためにシャワーはかなりホテルのイメージを左右してしまいます。改善したらまた是非利用したい。
6 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van General Manager op 14 feb 2020
Dear Valued Guest, Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Mercure Bandung City Centre. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies. At Mercure, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence. We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future. Sincerely, Tomy Yovan Andriansyah General Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Like the spacious room and bathroom and pool on level 15th. Dislike the old towels.
3 nachten verbleven in december 2019
Reactie van General Manager op 11 jan 2020
Dear Valued Guest, We very much appreciate your comments regarding your stay at the Mercure Bandung City Centre, It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely, Tomy Yovan Ardiansyah General Manager

10/10 – Uitstekend

kevin

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
New and confortable
This has the feel of a new hotel. The room was comfy and stylish. We loved lounging at night on the rooftop terrace next to the swimming pool. The morning swim with city overview was nice as well altough the pool is somehow on the small side and the water was a bit chilly. Very nice experience overall.
2 nachten verbleven in december 2019
Reactie van General Manager op 11 jan 2020
Dear Bapak Kevin, We very much appreciate your comments regarding your stay at the Mercure Bandung City Centre, It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely, Tomy Yovan Ardiansyah General Manager

10/10 – Uitstekend

Tony

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Baik
1 nacht verbleven in december 2019

4/10 – Matig

Elizabeth

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Not recommended for a Business trip
The rooftop pool has amazing views. However, there are no umbrellas. The rest of the hotel was very disappointing. No toilet roll or towel holders, as TV that kept coming on automatically (including after a power cut in the middle of the night), very noisy, etc. Renovation works ongoing, causing noise at bad times.
6 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van General Manager op 4 nov 2019
Dear Mrs. Elizabeth, Thank you for taking the time to tell us about your experience at Mercure Bandung City Centre. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies. We apologies for the inconvenience caused as currently we are upgrading the hotel facilities. Towel holders, TV issue has been discussed with the department concern. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence. We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future. Sincerely, Tomy Yovan Andriansyah General Manager

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
1 nacht verbleven in oktober 2019
Reactie van GM op 28 okt 2019
Dear Sir/Madam, Thank you for taking the time to tell us about your experience at Mercure Bandung City Centre. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies. We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future. Sincerely, Tomy Yovan Andriansyah General Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in september 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, comfort kamer
午後4時のチェックインで部屋の準備が未だ、だと。。。。。話しにならないですね。 また、これは施設の問題ではありませんが、ホテル周辺の喧騒が激しい。 恐らく二度と泊まらないです。
1 nacht verbleven in september 2019
Reactie van General Manager op 19 sep 2019
Dear Anonymous, Thank you for taking the time to tell us about your experience at Mercure Bandung City Centre. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies. We apologize for the inconvenience caused during check in. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence. We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future. Sincerely, Tomy Yovan Andriansyah General Manager

8/10 – Goed

Alex

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Bed creaky right side very badly. No dressing table.
2 nachten verbleven in augustus 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in juni 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in mei 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good for stay.
It was good.
2 nachten verbleven in april 2019
Reactie van General Manager op 20 mei 2019
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon! Sincerely, Tomy Yovan Andriansyah. General Manager

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The toilet was flooded! Disappointing for a new hotel
3 nachten verbleven in april 2019
Reactie van General Manager op 23 apr 2019
Dear Anonymus, Thank you for taking the time to share your feedback. While I wish you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it's apparent in this case that we fell short. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of. Sincerely, Tomy Yovan Andriansyah General Manager

6/10 – Redelijk

Kaz

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
I like the atmosphere there. Very cosy and quiet. However, the service was slow and the quality food was unperposition. The price and the quantity was irrelevant
4 nachten verbleven in maart 2019
Reactie van General Manager op 9 apr 2019
Dear Kaz, Thank you for taking the time to tell us about your experience at Mercure Bandung City Centre. First I am happy that you like the hotel atmosphere, however I am sorry for the experience which did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies. At Mercure, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence. We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future. Sincerely, Tomy Yovan Andriansyah General Manager

10/10 – Uitstekend

sook meng

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
I love the hotel and hotel room, so good......
3 nachten verbleven in maart 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
i asked for an upgrade of the room, but front desk never explain clearly what I'm paying the extra for
4 nachten verbleven in maart 2019
Reactie van General Manager op 29 mrt 2019
Dear Sir/Madam, Thank you for taking the time to tell us about your experience at Mercure Bandung City Centre. Allow me to inform you that it was for the upgrade fee since the room rate you booked has a different rate with room that you have stayed. However we will share your feedback with team to improve our level of service. Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon! Sincerely, General Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Awesome location with lots of food and amenities nearby
2 nachten verbleven in februari 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in januari 2019

10/10 – Uitstekend

Troy

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mercure bagus
Great place to stay.location is good close to Asia Africa and plenty of good places to eat nearby
7 nachten verbleven in januari 2019

4/10 – Matig

Cathrine

Negatief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Disappointing
If you want to relax I don’t recommend this place. The walls is not very good isolated and there is no quiet zone inn the hall. It wasn’t just a little noisy, but I got woken up several times of slamming doors, children running and screaming. And they also start vacuum the hallway pretty early to. And it’s not like a normal vacuum. It’s sounds like a industrial vacuum. They also turn on music 06.00 in the hall The service is good, but it could been better and also the cleaning of rooms and sheets. I mean the hotel opened one year ago, but still the sheets and carpets look much older than that. The hotel looks very nice, but all in all I don’t think it’s worth it.
6 nachten verbleven in december 2018

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

3 nachten verbleven in december 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2018

8/10 – Goed

Murat Can

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2018