Bernstein Schlosshotel Ballenstedt
Hotel voor gasten met huisdieren bij het shoppingcenter in Ballenstedt met een volledig uitgeruste spa
Fotogalerie voor Bernstein Schlosshotel Ballenstedt





Beoordelingen
8,4 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Alle foto's voor Comfort tweepersoonskamer laden

Comfort tweepersoonskamer
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Verwarming
Flatscreentelevisie
Hypoallergeen beddengoed
Luxe beddengoed
Een bad/douchecombinatie
Een haardroger
Een bidet
Satellietzenders
Alle foto's voor Superior tweepersoonskamer (Plus) laden

Superior tweepersoonskamer (Plus)
8,0 van 10
Zeer goed
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Verwarming
Flatscreentelevisie
Hypoallergeen beddengoed
Luxe beddengoed
Een bad/douchecombinatie
Een haardroger
Een bidet
Satellietzenders
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Schlossplatz 1, Ballenstedt, ST, 06493
Over deze accommodatie
Bernstein Schlosshotel Ballenstedt
Gelijkaardige accommodaties

Romantik Hotel am Brühl
Romantik Hotel am Brühl
- Ontbijt inbegrepen
- Huisdiervriendelijk
- Gratis wifi
- Restaurant
9.2 van 10, Fantastisch, 156 beoordelingen
De prijs is € 161
inclusief belastingen en toeslagen
9 nov - 10 nov
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer EUR 18.00 voor volwassenen en EUR 9 voor kinderen
- Betaald parkeren (openlucht): EUR 3 per dag (incl. in- en uitrijden)
- Toeslag voor huisdieren: EUR 18 per huisdier, per dag
- Hulpdieren zijn vrijgesteld van heffingen
- Toeslag voor laat uitchecken: EUR 50.00 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Toeslag voor babybed: EUR 25.0 per dag
- Toeslag voor extra bed: EUR 30.0 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Neem vooraf contact op met de accommodatie om parking ter plaatse te reserveren.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Je dient vooraf te reserveren voor massagebehandelingen. Reserveringen kun je voor je aankomt maken als je de accommodatie contacteert via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Van der Valk Schlosshotel Grosser Gasthof
Van der Valk Schlosshotel Grosser Gasthof Ballenstedt
Van der Valk Schlosshotel Grosser Gasthof Hotel
Van der Valk Schlosshotel Grosser Gasthof Hotel
Hotel Van der Valk Schlosshotel Grosser Gasthof Ballenstedt
Ballenstedt Van der Valk Schlosshotel Grosser Gasthof Hotel
Hotel Van der Valk Schlosshotel Grosser Gasthof
Van der Valk Schlosshotel Grosser Gasthof Hotel Ballenstedt
Van der Valk Schlosshotel Grosser Gasthof Ballenstedt
Bernstein Schlosshotel Ballenstedt Hotel
Van der Valk Schlosshotel Grosser Gasthof
Bernstein Schlosshotel Ballenstedt Ballenstedt
Bernstein Schlosshotel Ballenstedt Hotel Ballenstedt
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Bernstein Schlosshotel Ballenstedt
8,4
Zeer goed
8,6
Netheid
8,2
Locatie
8,4
Personeel en service
8,6
Milieuvriendelijkheid
8,4
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
9 okt 2022
1 nacht verbleven in oktober 2022
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
27 mrt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Tussenstop hotel
Geverifieerde reiziger
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
31 aug 2013
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Zéér aangenaam verblijf
Geverifieerde reiziger
8/10 – Goed
Steven
28 jul 2012
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Steven
10/10 – Uitstekend
Marcel
2 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Marcel
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Joachim
Zakenreiziger
20 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Schönes Wochenende


Joachim
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Kathryn
6 dec 2024
Beautiful hotel.
Kathryn
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Martin
Reisde met familie
22 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Martin
2 nachten verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
Linus
Reisde met partner
1 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service
Linus
1 nacht verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
Steffi
4 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Steffi
1 nacht verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
Martin
Reisde met familie
21 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Martin
1 nacht verbleven in oktober 2023
8/10 – Goed
Edward
Reisde met een groep, Reisde met partner
11 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Edward
1 nacht verbleven in augustus 2023
8/10 – Goed
Richard
Zakenreiziger
7 jan 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bon hôtel
Richard
1 nacht verbleven in december 2022
10/10 – Uitstekend
Iris
Reisde met partner
30 okt 2022
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Iris
1 nacht verbleven in oktober 2022
10/10 – Uitstekend
Siegbert
Zakenreiziger
22 sep 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer


Siegbert
1 nacht verbleven in september 2022
8/10 – Goed
Ulla
20 sep 2022
Ulla
3 nachten verbleven in september 2022
8/10 – Goed
Torsten
19 aug 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Torsten
1 nacht verbleven in augustus 2022
10/10 – Uitstekend
Andreas
1 aug 2022
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Andreas
2 nachten verbleven in juli 2022
10/10 – Uitstekend
Mik Harbhajn
Reisde met familie
23 jul 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mik Harbhajn
2 nachten verbleven in juli 2022
8/10 – Goed
Franziska, Heidelberg
Reisde met partner
18 jul 2022
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Franziska
3 nachten verbleven in juli 2022
10/10 – Uitstekend
Gertraud
Reisde met familie
19 jun 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gertraud
1 nacht verbleven in juni 2022
8/10 – Goed
Constanze
Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
19 apr 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Constanze
3 nachten verbleven in april 2022
10/10 – Uitstekend
Kathleen
Reisde met partner
18 apr 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kathleen
2 nachten verbleven in april 2022
6/10 – Redelijk
Sabrina
Reisde met familie
22 okt 2021
Sabrina
3 nachten verbleven in oktober 2021
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
23 aug 2021
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in augustus 2021








