Giz Galasi

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel voor families in Bakoe, bij het congrescentrum, op enkele stappen van Stratencircuit van Bakoe

Kies datums om prijzen te bekijken

Beoordelingen

7,4 op 10 –
Goed

Populaire voorzieningen

  • Zwembad
  • Fitnessruimte
  • Roomservice
  • Parkeren inbegrepen
  • Schoonmaakservice
  • Huisdiervriendelijk

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven

Deluxe kamer, 1 tweepersoonsbed of 2 eenpersoonsbedden

Hoogtepunten

De binnenplaats
Een balkon
Een aparte eetruimte
Een aparte zitruimte
Open haard
Airconditioning
Een koelkast
Ledtelevisie
  • 20 m²
  • 1 slaapkamer
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed OF 2 eenpersoonsbedden

Suite

Hoogtepunten

De binnenplaats
Een balkon of patio
Een aparte eetruimte
Een aparte zitruimte
Open haard
Airconditioning
Een koelkast
Ledtelevisie
  • 23 m²
  • 1 slaapkamer
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Mirza Mansur Str. 34, Old City, Baku

In de buurt

  • Stratencircuit van Bakoe - 1 min. wandelen - 0.0 km
  • Maagdentoren - 3 min. wandelen - 0.3 km
  • Fonteinplein - 7 min. wandelen - 0.6 km
  • Tapijtmuseum Azerbeidzjan - 8 min. wandelen - 0.7 km
  • Flame Towers - 13 min. wandelen - 1.1 km

Lokaal vervoer

  • Icherisheher - 5 min. wandelen
  • Bakoe (GYD-Heydar Aliyev Intl.) - 38 min. rijden

Restaurants

  • ‪Çay Bağı 145 - ‬3 min. wandelen
  • ‪Book and Coffee - ‬3 min. wandelen
  • ‪Terrace Garden - ‬3 min. wandelen
  • ‪Shakh Garden - ‬2 min. wandelen
  • ‪Təndir - ‬3 min. wandelen

Over deze accommodatie

Giz Galasi

Hotel met een gezinsvriendelijk beleid niet ver van Stratencircuit van Bakoe
Giz Galasi bevindt zich dicht bij Philarmonia Garden en Maagdentoren en biedt een koffiebar/café, een tuin en een wasserij. Geniet van een sauna om tot rust te komen. Het plaatselijke restaurant Qız Qalası serveert ontbijt. Blijf online met gratis wifi in de kamer en geniet van een fitnesscentrum en babysitting/kinderopvang.
Verder zijn er nog deze extra voordelen:
  • Een binnenzwembad en een buitenzwembad
  • Gratis parkeerplaatsen
  • Fietsverhuur, een shuttleservice van/naar de luchthaven en snelle uitcheckservice
  • Snelle incheckservice, een receptieruimte en een lift
Kamervoorzieningen
Alle kamers bij Giz Galasi bieden voordelen zoals 24-uurs roomservice en airconditioning, naast voorzieningen zoals gratis wifi en badjassen.
Er zijn ook andere gemakken voorzien in de kamers zoals:
  • Pillowtopmatrassen en verrijdbare/extra bedden (toeslag)
  • Badkamers met badkuipen of douches en gratis toiletartikelen
  • Ledtelevisies met premium tv-zenders
  • Privétuinen, koelkasten en microgolfovens

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi en kabelinternet
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi en kabelinternet

Parkeren en vervoer

  • Parkeerplaatsen buiten het terrein beschikbaar (AZN 5 per dag); kortingen beschikbaar
  • Parkeerplaatsen op straat beschikbaar
  • 24-uurs shuttleservice van/naar de luchthaven (toeslag)
  • Plaatselijke shuttleservice (toeslag)
  • Parkeren ter plaatse alleen op verzoek
  • Gratis zelf parkeren ter plaatse

Eten en drinken

  • Een koffiebar/café
  • Een restaurant
  • Koffie en thee in gemeenschappelijke ruimtes

Restaurants ter plaatse

  • Qız Qalası

Dingen om te doen

  • Binnenzwembad
  • Buitenzwembad
  • Fietsenverhuur
  • Sauna
  • Sportschool

Gezinsvriendelijk

  • Binnenzwembad
  • Buitenzwembad
  • Extra bed (toeslag)
  • Kinderopvang op de kamer
  • Koelkast op de kamer
  • Microgolfoven op de kamer
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Gratis kranten in de lobby
  • Kluisje bij het onthaal
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Hulp met excursies en tickets
  • Huwelijksservices
  • Meertalig personeel
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Wisselen van handdoeken op verzoek

Zakelijke diensten

  • Computerstation

Buiten

  • Aan een meer
  • Aan het vlonderpad/de promenade
  • Tuin

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Goed verlicht pad naar de ingang
  • Informatieborden in braille of reliëfletters
  • Leuningen in de gangen
  • Lift
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
  • Rolstoeltoegankelijk pad naar lift
  • Rolstoeltoegankelijke openbare wasruimte
  • Rolstoeltoegankelijke paden
  • Rolstoeltoegankelijke registratiebalie

Meer

  • 1 gebouw
  • 4 etages
  • Gebouwd in 1999
  • Receptieruimte
  • Rookvrije accommodatie
  • Traditionele architectuur

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Extra bed (toeslag)
  • Pillowtop-matras
  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Bad of douche
  • Badjassen
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Betaalfilms
  • Led-tv met premium kabelzenders

Eten en drinken

  • 24-uurs roomservice
  • Koelkast
  • Microgolfoven
  • Minibar

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau
  • Telefoon

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 13.00 uur; inchecken kan tot: op elk moment
Vroeg inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Vroeg inchecken is tegen een toeslag beschikbaar
Snelle incheckservice
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur
Contactloos uitchecken
Laat uitchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Voor laat uitchecken wordt een toeslag aangerekend
Snelle uitcheckservice

Speciale incheckinstructies

De accommodatie rekent 3.5 procent aan voor betalingen met kredietkaart.
De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Voor huisdieren betaal je een toeslag van AZN 20 per huisdier, per nacht, naast een borgsom van AZN 100 per verblijf
Assistentiedieren zijn welkom en er wordt geen toeslag voor in rekening gebracht
Alleen katten zijn toegestaan
1 in totaal (tot 5 kg per huisdier)
Alleen rookkamers, beperkingen van toepassing. Huisdiervriendelijke kamers kunnen worden aangevraagd door de accommodatie via het telefoonnummer in de boekingsbevestiging te contacteren.

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Eén kind van 1 jaar of jonger kan gratis verblijven als het gebruikmaakt van de aanwezige bedden wanneer het slaapt in de kamer van de ouder of voogd
Er zijn verrijdbare/extra bedden beschikbaar aan AZN 20.0 per dag.
Er zijn babybedjes beschikbaar aan AZN 20.0 per nacht.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • De stad heft de volgende belasting: AZN 1.10 per persoon, per nacht.

We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.

Optionele extra's

  • Toeslag voor luchthavenshuttle: AZN 25.00 per kamer (retour)
  • Toeslag luchthavenshuttle per kind: AZN 20 (tot 12 jaar oud)
  • Toeslag voor parking in de buurt: AZN 5 per dag (op 200 meter afstand)
  • Borgsom voor huisdieren: AZN 100 per verblijf
  • Toeslag voor huisdieren: AZN 20 per huisdier, per nacht
  • Hulpdieren zijn vrijgesteld van heffingen
  • Vroeg inchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
  • Laat uitchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
  • Toeslag voor babybed: AZN 20.0 per nacht
  • Toeslag voor extra bed: AZN 20.0 per dag
  • De accommodatie berekent een toeslag van 3.5 procent op betalingen met een kredietkaart

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Neem vooraf contact op met de accommodatie om parking ter plaatse te reserveren.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
Contactloos betalen is mogelijk
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Als je een visum nodig hebt, contacteer dan de accommodatie voor hulp. De contactgegevens vind je in de boekingsbevestiging. Voor hulp bij visa kan een accommodatie kosten in rekening brengen, zelfs wanneer je de boeking nadien annuleert. Alle regelingen, inclusief toepasselijke kosten, worden rechtstreeks tussen de gasten en de accommodatie afgehandeld.
Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Galasi
Giz Galasi
Giz Galasi Baku
Giz Galasi Hotel
Giz Galasi Hotel Baku
Giz Galasi Baku
Giz Galasi Hotel
Giz Galasi Hotel Baku

Veelgestelde vragen

Beschikt Giz Galasi over een zwembad?

Ja, deze accommodatie biedt een binnenzwembad en een buitenzwembad.

Zijn huisdieren welkom bij Giz Galasi?

Ja, bij Giz Galasi zijn katten met een gewicht van maximum 5 kg per huisdier toegestaan (maximum 1 in totaal). Er geldt een borgsom van AZN 100 per verblijf en een toeslag van AZN 20 per huisdier, per nacht. Hulpdieren betalen geen toeslag. Er kunnen beperkingen van toepassing zijn. Contacteer de accommodatie voor meer details.

Hoeveel berekent Giz Galasi voor parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik bij Giz Galasi inchecken?

Inchecken kan vanaf: 13.00 uur; inchecken kan tot: op elk moment. Voor vroeg inchecken geldt een toeslag (afhankelijk van beschikbaarheid).

Tot hoe laat kan ik bij Giz Galasi uitchecken?

Je dient om uiterlijk 12.00 uur uit te checken. Tegen betaling van een toeslag kun je laat uitchecken (afhankelijk van beschikbaarheid).

Biedt Giz Galasi een shuttle naar het vliegveld?

Ja, er is een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van AZN 25.00 per kamer.

Waar staat Giz Galasi?

Dit gezinsvriendelijke hotel in Bakoe ligt aan het vlonderpad, op 5 minuten wandelen van Stratencircuit van Bakoe, Philarmonia Garden en Maagdentoren. Ook Sabir Park en Concertgebouw van Azerbeidzjan liggen op 10 minuten wandelen. Icherisheher ligt op maar 5 minuten wandelen.

Beoordelingen

Beoordelingen over Giz Galasi

7,4

Goed

7,2

Netheid

8,6

Locatie

7,6

Personeel en service

6,6

Staat van de accommodatie en faciliteiten
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 6 van 30 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 12 van 30 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 9 van 30 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 1 van 30 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 2 van 30 beoordelingen

Beoordelingen

2/10 – Ontzettend slecht

Glayvaboy

Reisde met partner
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Nothing as described on your website . Not a deluxe room No microwave or tea coffee maker as advertised The accommodation was actually closed for refurbishment and we were the only people in the building . No bath as advertised. No nice view of the city. TV worked by internet so it buffered all the time until it went off about 9 pm and needed a code to use it which tbe one man there did not know . Only managed to stay one night despite booking for three. Airport Shuttle did not exist either .
3 nachten verbleven in maart 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
部屋はとても広い。 エアコンも暖房設備も完備している。 但し、バスルームが少々難有りだ。 ま、総合的には、この金額で頑張っていると思う。
1 nacht verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

Muhammad

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten

Far but great

Staff were so flexible and we enjoyed our stay
2 nachten verbleven in januari 2020

6/10 – Redelijk

Stephen

3 nachten verbleven in oktober 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nettes, sauberes Hotel mit freundlichem Personal in der wunderschönen Altstadt von Baku. Zimmer war sauber, mit Klimaanlage, Bad mit Dusche und WC, bequemes Doppelbett.
8 nachten verbleven in oktober 2019

10/10 – Uitstekend

SP, Warsaw, Poland

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Location is good. Building is old but properly renovated. Staff is very helpful and pleasant. Number of eating places at walking distance.
4 nachten verbleven in september 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in september 2019

10/10 – Uitstekend

Eduard, Harrisburg, PA, USA

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very friendly all people working in this hotel. Highly recommended stay in this place.
13 nachten verbleven in augustus 2019

4/10 – Matig

vera

Positief: Netheid, personeel en service

похоже на мошенничество

не хотели заселять по приезду. сначала сказали, что номеров нет. потом требовали повторную оплату. говорили - что вы деньги не перевели. заселили христа ради... утром разобрались ps.: приехала в отель в 00 примерно. одна. первый раз в баку...
3 nachten verbleven in juli 2019

6/10 – Redelijk

Eberhard

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Comfort kamer

Einfaches Hotel.

Zuerst einmal muss ich kritisieren, dass die Informationen über das Hotel völlig falsch waren. Es gibt viele versproche Einrichtungen gar nicht. Die Matratze war ziemlich hart und das Frühstück dürftig. Das Personal war freundlich und hilfsbereit und die Lage ist gut.
3 nachten verbleven in juni 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It was OK regarding the prices, closed to a lot of activities
1 nacht verbleven in april 2019

6/10 – Redelijk

Anders

Negatief: Comfort kamer

Prisvärt

Hotellets läge är mycket bra mitt i gamla stan, men betyget åker ner med att det bara var kallt vatten när jag tvättade mig. Frukost buffén var mycket sparsam. Men ska man se till vad det kostade och jag sov mycket bra in den sköna sängen.
4 nachten verbleven in december 2018

6/10 – Redelijk

Linda

2 nachten verbleven in oktober 2018

8/10 – Goed

Allan Wolff

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Super Baku

Super søde mennesker og meget venlig betjening ;-) Vi kommer igen

8/10 – Goed

Michal

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Bardzo przyjemny hotel na Starym Mieście w Baku

Spędziliśmy w hotelu Giz Galasi 3 noce w kwietniu 2018r. Hotel znajduje na Starym Mieście, blisko Wieży Dziewiczej, Pałacu Szachów ale również stacji metra i promenady nadmorskiej. Pokój który otrzymaliśmy pachniał nowością mebli, był wyposażony w tv, klimatyzację, małą lodówkę, w łazience: wanna. Obsługa bardzo miła - udostępnili nam wcześniej pokój (przed oficjalną godziną check-in). Śniadania od godz. 9.00 do 11.00 - oferowane menu mogłoby być trochę bogatsze. Ogólnie polecam i jeśli jeszcze raz odwiedzę Baku na pewno skorzystam ponownie z tego hotelu!

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer

Hotel in old historic area

This hotel is located in old town, there are Metro station, Palace and Maiden Tower nearby. But old town is like maze, hope they have a map again for tourists. Staff are all kind!

8/10 – Goed

Andrey

Negatief: Netheid

Гостеприимное, радушное но не очень чистое место

Отель удобно расположен. Приемлемый завтрак. Не очень чисто, что характерно для всех несетевых отелей в Баку. Слабый Wi-Fi. Если Вас не пугает использование собственные дезинфицирующих средств в ванной комнате (советую запастись) - вполне подойдёт. Правда, это не избавит Вас от наличия волос прежних путешественников в местах общего пользования... Радушные и добрые хозяева посоветуют Вам хорошие и недорогие ресторанчики. Есть в отеле на первом этаже №4 без окон - не берите его - не проветривается, окон нет, вентиляция плохая !
4 nachten verbleven in oktober 2017

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service

Старенький отель в центре

Расположение отеля отличное, персонал внимательный, завтрак средний, а вот террасы на крыше и бассейна, о котором четко написано на сайте, нет. Выбирали отель обязательно с бассейном или спа-салоном, очень расстроились.
2 nachten verbleven in augustus 2017

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Comfort kamer

OK apart from breakfast

Breakfast is super basic and not good at all - I didn't eat it. However, there are places to eat nearby and the location is great. Staff are friendly and helpful but need prompting and reminding if they are organizing something.
4 nachten verbleven in juli 2017

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service

Bem localizado, mas serviço fraco

Bem localizado, Quarto espaçoso, café da manhã mto fraco, serviço fraco, recepção prestativa
2 nachten verbleven in juni 2017

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

6/10 – Redelijk

Sina

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service

so - so

Hotel was really clean and located in nice historical place of city. price is really great. but breakfast actually was nothing. there is no pool and sauna as they said in website !

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, comfort kamer

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten