Smile HOTEL Hirosaki

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel met een 24-uurs receptie en een restaurant in Hirosaki

Kies datums om prijzen te bekijken

Beoordelingen

8,2 op 10 –
Zeer goed

Populaire voorzieningen

  • Parkeerplaatsen beschikbaar
  • Ontbijt beschikbaar
  • Receptie 24/7
  • Wasservice
  • Schoonmaakservice
  • Airconditioning

Over deze buurt

Kaart
73-2 Dotemachi, Hirosaki, Aomori-ken, 036-8182

In de buurt

  • Hirosaki Museum of Contemporary Art - 3 min. wandelen - 0.3 km
  • Saisho-in-tempel - 8 min. wandelen - 0.7 km
  • Park van Hirosaki - 9 min. wandelen - 0.8 km
  • Stedelijk Museum van Hirosaki - 15 min. wandelen - 1.3 km
  • Kasteel van Hirosaki - 15 min. wandelen - 1.3 km

Lokaal vervoer

  • Station Chuohirosaki - 6 min. wandelen
  • Station Hirokōshita - 17 min. wandelen
  • Aomori (AOJ) - 54 min. rijden

Restaurants

  • ‪菊富士本店 - ‬3 min. wandelen
  • ‪Pub Grandpa - ‬1 min. wandelen
  • ‪ビア・コトブキ - ‬3 min. wandelen
  • ‪ル・ブルジョン - ‬2 min. wandelen
  • ‪土手町のクレープ屋さん クルックー - ‬2 min. wandelen

Over deze accommodatie

Smile HOTEL Hirosaki

Hoogtepunten van de accommodatie
Bij Smile HOTEL Hirosaki zijn er de volgende voorzieningen: een droogkuis/wasserijservice, een businesscentrum en een restaurant. Ga het net op via gratis wifi in de kamer.
Andere voordelen zijn:
  • Een ontbijtbuffet (toeslag), gratis fietsen ter plaatse en parkeerplaatsen ter plaatse
  • Vergaderruimtes, een lift en een automaat
  • Een 24-uurs receptie en bagageopslagruimte
Kamervoorzieningen
De 121 kamers bieden volop comfort met airconditioning en voorzieningen zoals gratis wifi.
Er zijn nog meer voorzieningen zoals:
  • Badkamers met bidets en gratis toiletartikelen

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi en kabelinternet
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi en kabelinternet

Parkeren en vervoer

  • Parkeerplekken ter plaatse (JPY 500 per nacht)

Eten en drinken

  • Dagelijks ontbijtbuffet tegen een toeslag beschikbaar van 07.00 uur tot 09.30 uur: JPY 1.100 per persoon
  • Een restaurant

Dingen om te doen

  • Gratis fietsenverhuur

Gezinsvriendelijk

  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Automaat
  • Bagageopslag
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Droogkuis-/wasserijservice
  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Zakelijke diensten

  • Businesscentrum
  • Vergaderruimtes

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Lift
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)

Meer

  • Aparte rookruimtes (boetes bij overtreding)

Kamervoorzieningen

Badkamer

  • Bidet
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Flatscreen-tv

Meer

  • Airconditioning (met klimaatregeling)

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 15.00 uur; inchecken kan tot: middernacht
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 10.00 uur

Speciale incheckinstructies

De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.
Contacteer de accommodatie op voorhand via de contactgegevens in de boekingsbevestiging als je verwacht na middernacht te arriveren. 
De informatie die de accommodatie verstrekt, is mogelijk vertaald met automatische vertaaltools

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Geen huisdieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Er zijn geen verrijdbare/extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • De stad heft de volgende belasting: JPY 200.00 per persoon, per nacht.

We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.

Optionele extra's

  • Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer JPY 1100 per persoon
  • Betaald parkeren: JPY 500 per nacht

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
Contactloos betalen is mogelijk
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren. 
Deze accommodatie verwelkomt gasten van elke seksuele geaardheid of geslachtsidentiteit (LHBTI+-vriendelijk)

Accommodatie ook bekend onder de naam

Smile Hirosaki
Smile HOTEL Hirosaki Hotel
Smile HOTEL Hirosaki Hirosaki
Smile HOTEL Hirosaki Hotel Hirosaki

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Smile HOTEL Hirosaki?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel kost het om hier te parkeren?

Parkeren kost JPY 500 per nacht.

Hoe laat kan ik bij Smile HOTEL Hirosaki inchecken?

Inchecken kan vanaf: 15.00 uur; inchecken kan tot: middernacht. Je kunt op beperkte tijden laat inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij Smile HOTEL Hirosaki uitchecken?

Je dient om uiterlijk 10.00 uur uit te checken.

Waar staat Smile HOTEL Hirosaki?

Dit hotel in Hirosaki ligt op 10 minuten wandelen van Shoten-kerk van Hirosaki, Hirosaki Museum of Contemporary Art en Gozensui. Ook Saisho-in-tempel en Tomita no Shitsuko liggen op 10 minuten wandelen. Station Hirokōshita ligt op 17 minuten wandelen en naar Station Hirosaki-Higashikōmae is het 27 minuten wandelen.

Beoordelingen over Smile HOTEL Hirosaki

Beoordelingen

8,2

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 19 van 50 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 15 van 50 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 14 van 50 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 2 van 50 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 0 van 50 beoordelingen

8,0/10

Netheid

8,6/10

Personeel en service

7,2/10

Voorzieningen

7,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

6,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Ryan

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
On the page it says that there is parking available for ¥500, but when you get to the hotel there aren't any signs telling you were to park. I ended up having to park in a random paid lot a couple blocks away from the hotel. When you take the escalator up to the lobby it appears that the hotel is pretty nice. On check in the gentleman asked if I had a car and to put down my plate to pay. He then showed me a map of where to park, it was already too late for that. Once you take the elevator to the floors with the rooms it looks pretty aged and could use some updates. The room was on the smaller side and was clean. The bed was very firm with a single small and extremely flat pillow. Would I stay here again? Probably not, I don't think I received enough value for the amount that it cost to stay here, as it was pretty expensive.
1 nacht verbleven in november 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

お心遣いが魅力

チェックインの際に、レディス限定フロアの禁煙に空きがあるとの事で、変更のご提案をいただきました。アメニティの充実、価格変更が必要ない事なども説明してくださいました。 コロナで大変な中、お心遣い、お部屋の清潔感に感謝です。また泊まりたいなって思いました。
1 nacht verbleven in oktober 2020

10/10 – Uitstekend

HIROYUKI

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in augustus 2020

8/10 – Goed

Yoshihide

Positief: Netheid, personeel en service

Good breakfast

This hotel is located about 15 minutes on foot from the JR Station. It's a three-minute walk from another station of another line. It's in a very good location for sightseeing in this town. This hotel is relatively old. It does not have a public bath but they provide a good breakfast. The room is quite small but they offer free wifi.
1 nacht verbleven in juli 2020

10/10 – Uitstekend

TAKUYA

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
スタッフ一人一人が丁寧でした。また、街へのアクセスがよく便利でした。朝食も美味しかったです。
1 nacht verbleven in juli 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juni 2020

10/10 – Uitstekend

koko

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

弘前城

静かな環境でゆっくり休めました❗弘前城にも近く観光しやすい場所でした
1 nacht verbleven in maart 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
よかったです◎
1 nacht verbleven in maart 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

ビジネス利用なら最高です。

朝食バイキング豊富な食材で満足しました。ビジネス利用ならお勧めホテルだと思います。
1 nacht verbleven in september 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2019

6/10 – Redelijk

Luong

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in augustus 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
飯店乾淨、空間大小尚可,距離車站有些距離,但剛好在弘前睡魔祭的路線上。
2 nachten verbleven in augustus 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

良いホテル‼︎

とっても良いホテルだと感じました! なんと言っても朝食が美味しかったです。 ベットも寝やすくてゆっくり出来ました! 強いて言えば歯ブラシが硬すぎて歯茎を痛めてしまったのでもう少し柔らかいと良いかなぁ〜と思いました(^^) また利用したいです‼︎
2 nachten verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very convenient and affordable, with polite and helpful staff. A very pleasant stay.
3 nachten verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer

気持ちの良い朝食バイキング

朝食バイキングがとても良かった。メニューが豊富な上に青森ならではの工夫があり、3日間滞在しても飽きることがなかった。特にスタッフがすばらしい。こまめに気を配って、料理も十分補充できていて、配膳台周囲が汁こぼれなど無くとてもきれいで気持ちよく利用できた。 フロントで無料配布している入浴剤も嬉しかった。 場所は駅からは徒歩10分と少し遠いが、観光ポイントに近く、買い物や食事処も充実している。
2 nachten verbleven in augustus 2019

6/10 – Redelijk

Hartmut, Berlin

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Sehr gutes Frühstück, Einrichtungen des Hotels sind ok, Verkehrsanbindungen und Lage zum Bahnhof ist gut.
2 nachten verbleven in augustus 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in juni 2019

10/10 – Uitstekend

Jonathan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in mei 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
飯店人員服務好,但旅館設備太舊,不值得入住
1 nacht verbleven in april 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in april 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
スタッフの方の対応が丁寧で気持ちよく過ごせました。
1 nacht verbleven in mei 2019

8/10 – Goed

hideki

Positief: Personeel en service
1 nacht verbleven in april 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
煙店有煙味
2 nachten verbleven in april 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
風呂の浴槽の汚れが一寸気になりました。そして窓からの景色が一寸残念でしたが昔通学路に近く、遠くに見える五重塔の向こうに建つ母校を思いだし、懐かしさで心は和みました。 有難うございました。
2 nachten verbleven in april 2019

10/10 – Uitstekend

yichun

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in april 2019