Wind of Lara Hotel and SPA

5.0-sterrenaccommodatie
Elegant hotel aan het strand met een gratis waterpark

Kies datums om prijzen te bekijken

Beoordelingen

7,4 op 10 –
Goed

Populaire voorzieningen

  • Bar
  • All-inclusive
  • Zwembad
  • Roomservice
  • Fitnessruimte
  • Wasservice

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven

Deluxe kamer

9,2 van 10
Fantastisch
(9 beoordelingen)

Hoogtepunten

Gemeubileerd balkon
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Gratis extra bedden
Een gratis babybed
Ledtelevisie
Een privébadkamer
Een haardroger
  • 26 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed

Deluxe eenpersoonskamer

Hoogtepunten

Gemeubileerd balkon
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Gratis extra bedden
Een gratis babybed
Ledtelevisie
Een privébadkamer
Een haardroger
  • 26 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Familie suite

Hoogtepunten

Gemeubileerd balkon
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Gratis extra bedden
Een gratis babybed
Ledtelevisie
2 slaapkamers
Een privébadkamer
  • 52 m²
  • 2 slaapkamers
  • Max. aantal: 4
  • 1 tweepersoonsbed en 2 eenpersoonsbedden

Suite

Hoogtepunten

Gemeubileerd balkon
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Ledtelevisie
Een privébadkamer
Een haardroger
Een regendouche
Een minibar
  • Max. aantal: 2
  • 1 eenpersoonsbed

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Kemeragzi Mah. Meydan Bulvari, Sk. No:8 Lara, Antalya, 1003

In de buurt

  • Antalium Premium Mall - 15 min. wandelen - 1.3 km
  • Aksu Belediyesi Halk Plajı - 19 min. wandelen - 1.6 km
  • Lara-strand - 5 min. rijden - 4.1 km
  • Strand van Konyaalti - 23 min. rijden - 23.9 km
  • Strandpark Konyaalti - 25 min. rijden - 26.2 km

Lokaal vervoer

  • Antalya (AYT-Internationale luchthaven Antalya) - 22 min. rijden

Restaurants

  • ‪Wind Of Lara Hotel Aqua Bar - ‬4 min. wandelen
  • ‪Ramada Resort Lobby Bar - ‬6 min. wandelen
  • ‪Fincan Cafe - ‬7 min. wandelen
  • ‪Gloria Jean’s Coffees - ‬6 min. wandelen
  • ‪panoramisch terras Wind of Lara - ‬3 min. wandelen

Over deze accommodatie

Wind of Lara Hotel and SPA

Hotel met een luxe stijl en een all-inclusive formule vlak bij Lara-strand
Gratis toegang tot een waterpark, een nachtclub en 2 poolbars verwelkomen je bij Wind of Lara Hotel and SPA. Geniet van een lichaamsbehandeling, een body scrub of een massage bij het wellnesscentrum ter plaatse. Ga lekker eten bij een van de 4 restaurants ter plaatse. Ze serveren er ontbijt, lunch, diner en een kindermenu, en je geniet er van Turkse gerechten. Gratis wifi in de kamer, een terras en een speeltuin zijn beschikbaar voor alle gasten.
Tijdens je verblijf geniet je ook van:
  • Een seizoensgebonden buitenzwembad en een binnenzwembad
  • Gratis parkeerplaatsen
  • Een babysitter/kinderoppas (toeslag), conciërgeservice en koffie/thee in de gemeenschappelijke ruimte
  • Bagageopslagruimte, een lift en een 24-uurs receptie
Kamervoorzieningen
De 273 kamers zijn voorzien van leuke bijkomstigheden zoals 24-uurs roomservice en gemeubileerde balkons, naast faciliteiten zoals gratis wifi en airconditioning.
Er zijn ook andere voorzieningen zoals:
  • Badkamers met regendouches en gratis toiletartikelen
  • Ledtelevisies met premium tv-zenders
  • Koffiezetapparaten/waterkokers, dagelijkse schoonmaak en telefoons

All-inclusive details

Dit hotel is all-inclusive. Het eten en drinken ter plaatse is bij de kamerprijs inbegrepen (er gelden mogelijk beperkingen).

Eten en drinken

Buffet- en à-la-carte-maaltijden, snacks en bepaalde dranken zijn inbegrepen
Minibar op de kamer (incl. alle dranken)
Gourmetmaaltijden en gerechten à la carte zijn beperkt tot 1 maaltijd per verblijf

Activiteiten en faciliteiten/uitrusting

Alle plaatselijke activiteiten en gebruik van faciliteiten en uitrusting zijn inbegrepen.

Entertainment

Toegang tot clubs ter plaatse

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Gratis zelf parkeren ter plaatse

Eten en drinken

  • 2 bars aan het zwembad
  • 3 bars/lounges
  • 4 restaurants
  • Koffie en thee in gemeenschappelijke ruimtes
  • Snackbar/delicatessenwinkel

Dingen om te doen

  • Bibliotheek
  • Biljart/pooltafel
  • Binnenzwembad
  • Buitenzwembad
  • Fitnesscentrum
  • Gratis kinderclub
  • Gratis waterpark
  • Kinderzwembad
  • Nachtclub
  • Sauna
  • Speeltuin
  • Stoombad
  • Volledig uitgeruste spa

Gezinsvriendelijk

  • Binnenzwembad
  • Buitenzwembad
  • Geluiddichte kamers
  • Gratis kinderclub
  • Gratis toegang tot waterpark
  • Kinderopvang (toeslag)
  • Kinderzwembad
  • Snackbar/delicatessenwinkel
  • Speeltuin
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Kluisje bij het onthaal
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Droogkuis-/wasserijservice
  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Zakelijke diensten

  • Businesscentrum
  • Vergaderruimte

Buiten

  • Terras

Volledig uitgeruste spa

  • Body scrubs
  • Massage

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Lift
  • Noodtrekkoord in badkamer
  • Rolstoeltoegankelijke paden

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen

Badkamer

  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Privébadkamer
  • Regendouche

Entertainment

  • Led-tv met premium satellietzenders

Eten en drinken

  • 24-uurs roomservice
  • Gratis mineraalwater
  • Koffiezetapparaat/waterkoker
  • Minibar

Meer

  • Airconditioning (met klimaatregeling)
  • Geluiddichte kamers
  • Kluisje
  • Telefoon

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: middernacht
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur

Speciale incheckinstructies

De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.
De informatie die de accommodatie verstrekt, is mogelijk vertaald met automatische vertaaltools

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Geen huisdieren of assistentiedieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een rookmelder en een EHBO-koffer
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Registratienummer van de accommodatie 15569
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Wind Lara Hotel Antalya
Wind Lara Hotel
Wind Lara Antalya
Wind Lara
Wind of Lara Hotel SPA
Wind of Lara Hotel SPA
Wind Of Lara And Spa Antalya
Wind of Lara Hotel and SPA Hotel
Wind of Lara Hotel and SPA Antalya
Wind of Lara Hotel SPA All Inclusive
Wind of Lara Hotel and SPA Hotel Antalya

Veelgestelde vragen

Beschikt Wind of Lara Hotel and SPA over een zwembad?

Ja, deze accommodatie beschikt over een binnenzwembad, een buitenzwembad en een kinderzwembad.

Zijn huisdieren welkom bij Wind of Lara Hotel and SPA?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel kost het om hier te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik bij Wind of Lara Hotel and SPA inchecken?

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: middernacht.

Tot hoe laat kan ik bij Wind of Lara Hotel and SPA uitchecken?

Je dient om uiterlijk 12.00 uur uit te checken.

Is Wind of Lara Hotel and SPA all-inclusive?

Ja, dit is een all-inclusive accommodatie.

Waar staat Wind of Lara Hotel and SPA?

Dit gezinsvriendelijke hotel in Antalya bevindt zich in Lara, op 2 km afstand van Antalium Premium Mall en Aksu Belediyesi Halk Plajı. Lara-strand ligt op 4,1 km.

Beoordelingen

Beoordelingen over Wind of Lara Hotel and SPA

7,4

Goed

8,0

Netheid

8,0

Locatie

7,2

Personeel en service

7,2

Milieuvriendelijkheid

8,0

Staat van de accommodatie en faciliteiten
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 76 van 202 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 45 van 202 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 35 van 202 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 24 van 202 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 22 van 202 beoordelingen

Beoordelingen

4/10 – Matig

Gülistan

Negatief: Netheid, personeel en service
5 nachten verbleven in augustus 2024

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Top hotel

Het was een leuke hotel met leuke concepten voor dat prijs uitstekend hotel
4 nachten verbleven in augustus 2021

2/10 – Ontzettend slecht

Saafa

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten

Slechte ervaring

Eten was echt teleurstellend. Slecht eten voor een 5 sterren hotel! Er mag ook beter worden schoongemaakt.
7 nachten verbleven in juli 2021

6/10 – Redelijk

Ikram

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service
7 nachten verbleven in juli 2021

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Slechtste hotel ever

Slechte service airco werkt niet te druk eten goor als je medewerkers spreek arrogant geld gaat voor niet vriendelijk terwijl vriendelijkheid en service op 1 moet staan is dat er niet gatver
3 nachten verbleven in juni 2021

8/10 – Goed

Ibrahim

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2020

10/10 – Uitstekend

Co, Zoetermeer

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Vriendelijke en behulpzame medewerkers, prachtig gebouw en mooie kamers. Keurig schoongehouden. Restaurant echt fantastisch! Dichtbij winkels en supermarkt. Mooi strand en ook daar alles keurig en goed!
7 nachten verbleven in september 2019

10/10 – Uitstekend

Kerim

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hersey için teşekkür ederiz balayımız çok güzel geçti 💛💛💛
5 nachten verbleven in oktober 2025

8/10 – Goed

Farida

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bonne ambiance mais le ménage dans la chambre n’était pas bien fait.
9 nachten verbleven in juli 2025

8/10 – Goed

Ali

Reisde met een groep
Positief: Voorzieningen
☎️
5 nachten verbleven in september 2025

6/10 – Redelijk

Stuart

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Negatief: Netheid

A bit of a let down!

On first impression hotel looked nice, it slowly went down hill from there on in. Cleanliness of the rooms was poor with peanuts on the floor when the room had supposedly been cleaned but it stayed there for the whole of our stay. There was an awful drains/sewage smell in the bathroom. Daily housekeeping was poor nothing actually cleaned/replenished. We had to ask for toilet roll after daily housekeeping had been done. There are no top sheets on the beds just a scratchy blanket’s .There is a huge language barrier for English speakers with most of the staff. For instance when we asked for toilet paper they brought towels? There is supposed to be three additional restaurants apart from the Ocean canteen but never saw these open for the 10 days of our stay. Some positives Ozman the late night waiter was an absolute pleasure so friendly helpful and kind. The same can be said for the regular shuttle bus driver(don’t know his name). If I’m honest I wouldn’t recommend this hotel or stay there again.
9 nachten verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

Hibeh

Reisde met een groep, Zakenreiziger, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
7 nachten verbleven in juli 2025

8/10 – Goed

Colin

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in juli 2025

6/10 – Redelijk

AnnKatrin

Toilets could be cleaner, special at the beach. Staff could be more customeroriented. Have been here before but this time too many people.
2 nachten verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

jamila

Reisde met partner, Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
From the moment we stepped into Wind of Lara Hotel & Spa, we were welcomed with genuine warmth and hospitality that set the tone for our entire stay. The hotel itself is stunning modern, clean and beautifully maintain but it’s the staff that truly made our experience unforgettable. A special shout-out to Rose from Guest Relations, who went above and beyond to make sure we were comfortable every single day. Her kind nature, attentiveness, and professionalism were unmatched. She truly made us feel like valued guests, not just room numbers. The manager with a fringe on the reception desk omg I just loved her was always smiling and helpful, making sure our dining experiences were top-notch. Her energy and friendliness made every mealtime a joy. We were also impressed by Behram and Attila, who were both incredibly hardworking, respectful, and consistently ready to help. Whether it was assisting by the pool or ensuring our needs were met in the common areas, they delivered exceptional service with a smile. The rooms were spotless, the food was delicious with great variety, and the entertainment was vibrant and fun for all ages. The pool areas and spa facilities were especially relaxing. Every detail felt thoughtful and well-managed. Thank you, Wind of Lara team, for making our holiday so special. We can’t wait to return and we’ll definitely be recommending this hotel to friends and family!
4 nachten verbleven in juni 2025

6/10 – Redelijk

Neslihan

8 nachten verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

masoud

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in juni 2025

2/10 – Ontzettend slecht

MARIKO

I don’t recommend it. It was shocking when you are brought to the room with trash left in the bin, wet sink, used soap, used towel and pet bottles left under the bed. No cup was installed and they never bring it even if I asked for it. They said medical consultation is free but there was no such service existing. They didn’t even provide ice cube when my child hit the head because of their wet floor. Food is not well made. Everything tasted too less salty and not much variety in cooking method. In snack time you will basically only have fried or baked potato and some fruits. Facility itself is big but it’s running with far less employee. People don’t speak English.
3 nachten verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

Ashkan

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice and clean property and lovely food
Lovely Turkish night
7 nachten verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

Laura

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
What a lovely hotel had the best 4 nights there
4 nachten verbleven in juni 2025

4/10 – Matig

Naser

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 tage lang keine geputzt Zimmer
7 nachten verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

Janel

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
6 nachten verbleven in mei 2025

6/10 – Redelijk

Michael

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lækkert hotel. Ligger dejligt centralt . Meget larm på hotellet fra morgen til aften.
3 nachten verbleven in juni 2025

4/10 – Matig

Berkay

Reisde met partner
Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Der Aufenthalt war insgesamt schlecht und dem 5-Sterne-Standard nicht gerecht. Beim Ankommen fehlte eine ordentliche Einweisung – keine Erklärung, wo was ist oder wie Abläufe funktionieren. Das Zimmer war okay, aber deutlich in die Jahre gekommen: Schränke und Türen schließen nicht richtig. Das Essen war leider unterdurchschnittlich – meist fad, optisch wenig ansprechend (v. a. Obst & Salate). Organisatorisch wirkte das Personal überfordert: Gläser und Besteck lassen auf sich warten, während Teller im Gegenzug viel zu schnell abgeräumt werden. Freundliche Mitarbeiter waren die Ausnahme, meist wurde man ignoriert. Positiv hervorheben möchte ich Atilla – er war freundlich, hilfsbereit und hat sich um Anliegen gekümmert, die über den Standard hinausgehen. Der Strandshuttle war zu klein, aber da man in 10 Minuten laufen kann, war das erträglich. Extrem störend war jedoch der ständige Verkaufsdruck durch Spa-, Foto- und Sportmitarbeiter – auch nach mehrfacher Ablehnung. Der krönende Tiefpunkt war beim Auschecken: Eine Mitarbeiterin nahm uns ungefragt das Handy ab und füllte selbstständig eine 5-Sterne-Bewertung auf HolidayCheck aus – extrem übergriffig. Ohne diese Aktion wäre das Hotel mittelmäßig in Erinnerung geblieben, durch diesen Vorfall sehen wir uns gezwungen, eine ehrliche Bewertung zu teilen. Preislich mit ca. 150 €/Nacht zwar okay, aber das allein reicht leider nicht.
4 nachten verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

Feisal

5 nachten verbleven in mei 2025