Een binnenzwembad, een buitenzwembad en gratis zwembadcabana's

Beoordelingen van Ramada Plaza by Wyndham Antalya

5 out of 5
Ramada Plaza by Wyndham Antalya
Genclik Mh. Fevzi Cakmak Caddesi No:22, Antalya, Antalya

Beoordelingen

8,0

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 399 van 930 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 296 van 930 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 117 van 930 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 52 van 930 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 66 van 930 beoordelingen" "

8,2/10

Netheid

7,8/10

Personeel en service

7,8/10

Voorzieningen

8,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Leonie

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Al vele keren bij Ramada verbleven in een kamer met zeezicht en dat was altijd goed. Dit keer gekozen voor een kamer met stadszicht ivm een kort verblijf. Stadszicht betekent een appartementencomplex voor je neus, dat was dus eens en nooit weer. In verband met renovaties was de fitnesszaal dicht. De sauna was open maar niet op goede temperatuur. Drinkwater was niet voorhanden, dat moest je bij het personeel vragen. Het binnenzwembad was open maar kon schoner, de treden hadden gele aanslag. In de spa liep weinig personeel. Al met al dit keer geen 5 sterren waard, eerder 3.
5 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Guest Relations op 29 mrt 2024
Dear Leonie,First of all thank you for your kind interest and rate us on Expedia.Your positive comments have made us very happy. We always try to provide the best service for our guests. We will be much more careful about the issues you mentioned.We would like to welcome you again as soon as possible.Kind Regards,RPA

8/10 – Goed

zina

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Ideaal lokatie, veel keuze qua eten en goede service. Kamers zijn ruim.
5 nachten verbleven in april 2022
Reactie van Guest Relations op 9 mei 2022
Dear Zina, Thank you very much for your kind feedback. We will be happy to welcome you again here. Best regards

10/10 – Uitstekend

Cire Aleamae

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The best hotel that my partner & I ever visited so far, it was more than our expectation, very friendly staffs and the service was excellent, their all inclusives was worth the price, we actually wanted to extend our stay but we have to change our flights and everything.. so we decided not to do it but we will deffinitely come back to this hotel. a really recommended one Thank you Ramada Plaza Hotel Antalya for the amazing service.
2 nachten verbleven in februari 2022
Reactie van Guest Relations op 10 feb 2022
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback We greatly value and appreciate your positive and constructive feedback and it will be our pleasure to share your kind compliments with our team. It is an honor to realize that we contributed to such a remarkable vacation for you. Your experiences will serve as an encouragement to all of our colleagues as we strive every day to provide the highest standards of service for our valued guests. We will be happy to have you as our guests again. Kindest Regards

8/10 – Goed

Richard

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good option
Older hotel, but maintenance was good. As it was not so busy the breakfast buffet was good, but if it is completely full I would not be so sure.
3 nachten verbleven in januari 2022
Reactie van Guest Relations op 31 jan 2022
Dear Richard, Thank you very much for your kind feedback to Ramada Plaza Antalya. We will be happy to welcome you again here. Best regards

8/10 – Goed

J

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel op mooie locatie.
Een mooi hotel, ruime kamer met balkon en fraai uitzicht over de zee. Het restaurant is prima en zowel de kwaliteit als de variëteit van het eten zijn in orde. Het binnenzwembad, de Spa en fitnessruimte zijn uitstekend , het buitenzwembad en het “strand” zijn goed maar wat aan de krappe kant wat betreft de ruimte en het aantal ligstoelen bij een drukke bezetting van het hotel. Vanaf het zwembad en vanuit het restaurant heb je een geweldig uitzicht en het hotel ligt aan de rand van het centrum en dus volop vertier. De service aan de receptie bij het inchecken zou wat beter en sneller kunnen. Samengevat een prima hotel.
2 nachten verbleven in augustus 2021
Reactie van Guest Relations op 10 sep 2021
Dear Guest, Thank you for staying with us at Ramada Plaza Antalya. We appreciate your time and your review. We value our guest’s feedbacks and that help us to improve our service. Your feedbacks were addressed to our Executive team and we are working very hard to take immediate precautions to make sure all of our guests are happy. Thank you once again for your comments and we look forward to welcoming you back at our hotel in the near future. Best Regards,

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Afrader
5 nachten verbleven in augustus 2021
Reactie van guest relations op 14 aug 2021
Dear Guest, Thank you for choosing our hotel and your comments. We want to sincerely apologize for your negative experience in our Hotel. All your notes have been taken into consideration and sent to the Management for review. We are constantly working to improve the level of service, and your feedback is very helpful in this matter. We hope to see you again in our hotel! Best Regards,

10/10 – Uitstekend

Baurjan

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in november 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great hotel good food and helpful staff
Clean hotel Friendly staff Good breakfast Access to sea Great sauna gym facilities
6 nachten verbleven in oktober 2020
Reactie van guestrelation op 17 nov 2020
Dear Guest, thank you very much for choosing our hotel and for your feedback. We look forward to welcoming you back to our hotel.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het voledige Spa, Hamam, zwembaden enz. is fantastisch erg uitgebreid en goed. Verder ligt dit Hotel ideaal, je loopt zo de stad in en het ligt aan zee.
7 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van Guestrelations op 24 jan 2020
Dear Guest, Our gratitude for your kind review regarding the recent holiday. We are happy that we were able to live up to your expectations, creating a memorable experience for your vacation. Thank you for your gracious words. We hope to have the pleasure of seeing you for long years. With regards

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
6 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Guestrelations op 4 jan 2020
Dear Guest, Thank you for sharing your experience. It sounds like you had a wonderful stay, and we are pleased to read of your satisfaction. We truly appreciate the kind sentiments you have shared regarding our attentive staff and the amenities we are able to offer. We hope to have you come to see us again, hopefully in the nearest future. Kind Regards,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima hotel! dicht bij alle bezienswaardigheden in het centrum
7 nachten verbleven in april 2019
Reactie van Guestrelations op 16 mei 2019
Dear guest . First of all we wish you have a nice day as Ramada Plaza Antalya.it is always dedicated to give the guest a good service and care about all comments your leave here.We want to thank you for time you shared by writting this review.We appreciate it. We are looking forward to meet you again at Ramada Plaza Antalya. Best Regards,

10/10 – Uitstekend

Ivan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed zakenhotel met alle gemakken voorzien
Goed zakenhotel met alle gemakken voorzien, alleen jammer dat voor vers geperst sinasappelsap bij het ontbijt extra 2.50 Euro wordt gerekend, terwijl overal sinasappelen voorhanden zijn.
1 nacht verbleven in november 2018
Reactie van Guestrelations op 25 dec 2018
Dear Guest, Thank you very much for your comment. We hope to welcome you as soon as possible again. Best Regards Ramada Plaza Antalya

8/10 – Goed

Layla, amsterdam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Luxe hotel dichtbij bezienswaardigheden en strand
Heel prettig verblijf met indoor en outdoor zwembad. Geweldig uitzicht tijdens ontbijt/dinner. Je komt echt tot rust. Van hieruit bereik je binnen 5 min lopen Isiklal winkelstraat, bezienswaardigheden en tot slot de haven.
6 nachten verbleven in april 2018
Reactie van guestrelations op 10 apr 2018
Dear Layla, Thank you very much for taking the time to share your positive impressions regarding your recent stay at the Ramada Plaza Antalya. Our team has made a commitment to offer friendly and efficient service, and we are happy to hear that we exceeded your highest expectations. Also, thank you for your amazing comments about the spotless grounds . Your feedback is very much appreciated. It will be an honor to have you stay with us again in the future. Kind regards, Ramada Plaza Antalya

4/10 – Matig

Jeroen

Negatief: Netheid
Op eerste gezicht goed.
Het personeel aan de bali is vriendelijk. De badkamer had vele mankementen. De regendouche deed het niet de handdouche kon je niet ophangen dat was defect. De airco kon alleen op warm. Exta kussen waren niet aanwezig. De kamer was niet echt schoon net als de douche. Er waren vele artikelen in de badkamer van deodorant tot condooms, maar dat alles tegen hoge prijzen. Ik had utra allinclusief geboekt, dat was niet te merken voor het meeste op de kaart moest je gewoon flink betalen. Kortom het lijkt heel wat, maar je wordt bedrogen.
1 nacht verbleven in maart 2018
Reactie van guestrelations op 18 mrt 2018
Dear Jeroen, Thank you very much for taking your time to write a review . Your feedback is important for us, because it helps us to continuously improve our hotel service quality. We are sad, that you didn't enjoy your holiday at our hotel.We will train our staff with your review. We wish you all the best and are hoping to seeing you again in one of our hotels. Best regards Your Ramada Plaza Antalya Team

10/10 – Uitstekend

Chris, Indonesia

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Uitstekend hotel.
Helaas maar een korte periode gebruik gemaakt. Te kort. Heel fijn hotel. Behulpzame werknemers.....van receptie tot bediening etc.
Reactie van Guest Relations Manager, Ramada Plaza Antalya op 31 aug 2018
Dear Guest, Thank you very much for choosing our hotel and for your feedback. We look forward to welcoming you back to our hotel.

10/10 – Uitstekend

Fatima K.

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
aanrader
Het hotel ziet er mooi uit. Mooie entrance en ook de kamers zijn ruim en goed verzorgd. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Goede faciliteiten en prijs/kwaliteit verhouding. Ook een duikje nemen in de middelandse zee is prima mogelijk vanuit de accomodatie. Zeer goed ontbijt!

8/10 – Goed

Reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Aanrader !
Heel nette kamers, behulpzaam personeel aan de balie. Dicht bij het stadscentrum gelegen

10/10 – Uitstekend

G.J, Amsterdam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
very nice and central located
everything was very nice and good except for one thing, the roomservice... embarressing poor quality of food and very below the standard of this hotel.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
mooi hotel maar nog niet af
Het hotel is schitterend. Allee zijn ze nog druk bezig. Buiten is nog niets klaar. Geen zwembad, geen restaurant met buitren terras. Dus kun je niet buiten ontbijten, lunchen of dineren. Verder erg mooi en luxe verblijf. Moest wel haast iedere dag bellen voor koffie kopjes en koffie. Dit terwijl er wel een watrekoker aanwezig was.

8/10 – Goed

Andrew John

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good location, good and varied facilities (e.g. spa, gym, pool, games room). Spacious room. Large variety of food, however quality of food quite average/nothing special, but not terrible either - just OK.
4 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Guest Relations op 17 mei 2024
Dear Andrew,Thank you for your review. We are very glad you were satisfied. We are very careful about our food variety but your kind suggestion will be taken into consideration.We hope to see you again soon.Best Regards,RPA

2/10 – Ontzettend slecht

Rana

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Not safe Rude staff Felt not safe , extremely not safe , not clean
7 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Guest Relations op 15 mei 2024
Dear Rana,Thank you for your feedback. We couldn't understand why you didn't find our hotel safe, but we wish you had contacted us during your stay. We could provide you with the necessary explanation and beneficial solutions.We hope you will give us another chance.Best Regards,RPA

8/10 – Goed

Scott

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice stay in a nice hotel.
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van Guest Relations op 14 mei 2024
Dear Scott,Thank you for your evaluation.We were very pleased to know that our hotel left a positive impression. We hope too see you soon.Best Regards,RPA

10/10 – Uitstekend

Sahar

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fantastic hotel. Fantastic location can walk to all restaurants and markets. Hotel has its own yellow taxis which are Cheap. Hotel is exactly how it looks online can not fault. Breakfast was one the best hotel breakfast that I have had. Amazing location, amazing staff, amazing facilities
5 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Guest Relations op 2 mei 2024
Dear Sahar,Thank you very much for your comments on your recent stay with us and for sharing your like and dislike with us. Its only through feedback such as yours that we are able to maintain and improve our services we provide to valued guests. Looking forward to welcome you back to Antalya. Best regards, RPA

8/10 – Goed

SURENDRA

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Guest Relations op 18 apr 2024
Dear Surendra,Thank you very much for your evaluations.We are pleased to hear that you were satisfied lots of points during your holiday.We hope to see you soon.Best Regards,RPA

10/10 – Uitstekend

Bridgette

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The best place to stay close to the old town. Lovely facilities and views. Definitely worth a stop to sight see before moving further out to the beach hotels. Particularly liked the spa facilities with their cave entrance and the terraces leading down to the sea with the lovely view of the mountains.
4 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Guest Relations op 18 apr 2024
Dear Bridgette,Thank you very much for taking the time to provide such a great feedback and sharing your experience on Expedia.We are pleased to hear that you were satisfied the rooms, cleaning and restaurants of our hotel. Your kind words about our hotel made us happy and feedback about your stay helps follow travelers to get right impression of our hotel. That's why we would like to thank you one more time your feedback.Best Regards,RPA

2/10 – Ontzettend slecht

MOHAMMED

Reisde met een groep
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The worst hotel I have stayed in the world. First thing they give us the room late in check in and didn’t get same as I booked I was different room. They did downgrade for us and we are waiting in wrong room. Until 2:00 AM to move our room with hot A/C. Also they don’t want to give us our room until I spoke with manager. Our room the A/C also hot. And isn’t clean and smell like a dust. The reception they were rude. We booked for two days but we lost firs day with out good room and slept too late. I paid for the best room but they just take the money and don’t care after that. I don’t recommend for this hotel. 0/10😡👎
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van RPA op 17 apr 2024
Dear Mohammed,Thank you for your feedback. We are so sad for your low rating based on your experience. Your room was given to you before the hotel check-in time of 14:00. You were given a room of the room type you reserved. Your room was changed after you called and complained to the front office and night manager about the air conditioning issue. Meanwhile, although it was a seasonal transition period, our air conditioners were working.We are sorry that it remained unresolved.We hope to see you among us again.Best Regards,

10/10 – Uitstekend

Renat

1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Guest Relations op 17 apr 2024
Dear Renat,Thank you very much for your evaluations.We look forward to welcome you again in Ramada Plaza Antalya.Best Regards,RPA

2/10 – Ontzettend slecht

Oliver

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
.
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Guest Relations op 29 mrt 2024
Dear Oliver,Thank you for your evaluation.However, we would like to know the reason for your low-rated evaluation of your experience.If we can learn out exactly which services you are not satisfied with, we would like to make the necessary improvements.We hope you'll give us another chance.Best Regards,RPA

10/10 – Uitstekend

Lyubov

2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Guest Relations op 11 mrt 2024
Dear Lyubov,Thank you for your evaluation.We are Glad that you were satisfied.We would like to see you again as soon as possible.Best Regards,RPA

4/10 – Matig

Kevin

Reisde met familie
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Thé lady at the front desk was excellent
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Guest Relations op 7 mrt 2024
Dear Kevin,Thank you very much for sharing your opinions. Your complimentary words to our employee are gratifying. However, we would love to know the reason for your low rating and correct it. This is very important to us.We hope to see you soon.Best Regards,RPA

8/10 – Goed

Nadine

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Really good area everything’s is in reasonable walking distance. Hate how there is a 2 water bottle limit per day. I find that ridiculous, the least you can provide is more - to unlimited water. I’ve been to a cheaper hotel and they offered a lot more water than Ramada.
8 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Guest Relations op 27 feb 2024
Dear Nadine,Thank you for your feedback.Its only through feedback such as yours that we are able to maintain and improve our services we provide to valued guests.I wish you had shared your water requests with our guest relations unit during your stay, we could have provided you with a special option.We wish you all the very best for the foreseeable future. It would be a pleasure for us to greet you in our facilities again.Best Regards,

2/10 – Ontzettend slecht

Fatih

1 nacht verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

AYSEGÜL

Zakenreiziger
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Guest Relations op 19 feb 2024
Sayın Ayşegül,Değerlendirmeniz için teşekkür ederiz.Otelimizden memnun kaldığınızı duymak bizi çok mutlu etti.Sizleri tekrar Antalya'da ağırlamayı sabırsızlıkla bekliyoruz.Saygılarımla,RPA

10/10 – Uitstekend

Oguz Uluhan

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Guest Relations op 19 feb 2024
Sayın Oğuz Uluhan,Değerlendirmeniz için teşekkür ederiz.Otelimizden memnun kaldığınızı duymak bizi çok mutlu etti.Sizleri tekrar Antalya'da ağırlamayı sabırsızlıkla bekliyoruz.Saygılarımla,RPA

6/10 – Redelijk

Stefanie

Positief: Netheid
3 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Guest Relations op 13 feb 2024
Dear Stefanie, Thank you for your evaluation.However, we would like to know the reason for your low-rated evaluation of your experience.We hope you'll give us another chance.Best RegardsRPA

8/10 – Goed

RAMAZAN

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Guest Relations op 10 feb 2024
Sayın Ramazan,Değerlendirmeniz için teşekkür ederiz.Misafirlerimizin memnuniyeti için her zaman elimizden gelenin en iyisini yapmaya çalışıyoruz. Eğer başarırsak ne büyük mutluluk.Sizi tekrar ağırlamayı umuyoruz.Saygılarımla;

4/10 – Matig

Isa

2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Guest Relations op 7 feb 2024
Sayın İsa Bey,Değerlendirmeniz için teşekkür ederiz.Düşük değerlendirmenizin sebebini biliyor olmak çok isterdik.Sizi yeniden aramızda görmeyi umuyoruz.Saygılarımızla;RPA

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Guest Relations op 19 jan 2024
Dear Guest,Thank you for your evaluation.We look forward to seeing you again at Ramada Plaza Antalya.Best Regards,

10/10 – Uitstekend

JOUNG HWAN

2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Guest Relations op 16 jan 2024
Dear Joung Hwan,Thank you for your evaluation.We hope to see ypu soon again.Best Regards,RPA

8/10 – Goed

Bayram

6 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Guest Relations op 22 jan 2024
Sayın Bayram Bey,Değerlendirmeniz için çok teşekkür ederiz.En kısa zamanda sizi yeniden aramızda görmeyi çok isteriz.En içten dileklerimizle;Ramada Plaza Antalya

4/10 – Matig

hazal

Reisde met een groep, Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
İyi dwğil
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Guest Relations op 1 dec 2023
Değerli Misafirimiz Hazal Hanım,Öncelikle geri bildiriminiz için teşekkür ederiz. Ancak verdiğimiz hangi hizmetlerden memnun kalmadığınızı biliyor olmak isterdik. Böylelikle gerekli iyileştirmeleri yapabilme şansımız olurdu.Sonraki konaklamanızda bize yeniden şans vermenizi umuyoruz.Saygılarımızla,Ramada Plaza Antalya

8/10 – Goed

Scott

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Guest Relations op 20 nov 2023
Dear Scott,Thank you for your Evaluation.We hope to see you soon.Best Regards,Ramada Plaza Antalya Guest Relations Team

2/10 – Ontzettend slecht

Mirsad

Reisde met partner
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
All inclusive gebucht und bezahlt - Übernachtung mit Frühstück erhalten (gar nichts darüber in der Reisebestätigung! Sonst wäre eine Stornierung möglich)
7 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Guest Relations op 12 nov 2023
Sehr geehrter Herr Mirsad,Zunächst einmal vielen Dank, dass Sie Ihre Ansichten mit uns teilen.Alle Meinungen und Anregungen unserer Gäste ist für uns eine Richtschnur. Wir möchten Sie über einige der von Ihnen hervorgehobenen Themen informieren. Gemäß den Informationen Ihrer über Expedia vorgenommenen Reservierung; Sie haben ein Bed & Breakfast-Konzept gebucht.Wir ergreifen Maßnahmen gemäß den im System angezeigten Informationen. Ich wünschte, Sie hätten Ihre Informationen überprüft, bevor Sie eine schlechte Bewertung abgegeben hätten.Wir hoffen, das die von İhnen angesprochenen Punkte benantwortet zu haben und für Sie nützlich sind.Freundliche Grüße;Gästebetreuungsteam

4/10 – Matig

baris

1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Guest Relations op 7 nov 2023
Sayın Misafirimiz Barış Bey,Değerlendirmeniz için teşekkür ederiz ancak memnuniyetinizi sağlayamadığımız konularda bilgi alabilmeyi çok isterdik. Böylelikle gerekli iyileştirmeleri yapabilirdik. Bize yeniden şans vermenizi umuyoruz.Saygılarımızla;Ramada Plaza Antalya

8/10 – Goed

guray

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Property is a in good location. Clean. Stuff is unfriendly and they triple your room rate if you walk in rather than booking online. It feels super unfair behaving.
2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Guest Relations op 7 nov 2023
Dear Guray,First of all, thank you very much for your feedback.We are very glad to hear that you were satisfied with the location and cleanliness.We would like to know details about your impressions regarding staff behavior. We need more information to make the necessary improvements in this regard.There are agreements between agencies and hotels, therefore the agency price and hotel price differ. This is not a special situation for our hotel.We would love to see you again with us.Best RegardsRamada Plaza Antalya

10/10 – Uitstekend

NGOC DUONG

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
7 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Guest Relations op 31 okt 2023
Dear NGOC DUONG ,Thank you for your evaluation. We hope to see you soon again.Best Regards Ramada Plaza Antalya

6/10 – Redelijk

Anna

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, comfort kamer
Negatief: Netheid
Bitte an Sauberkeit arbeiten!
Leider wurden alle diese positiven Eindrücke vom Punkt „Sauberkeit“ zunichte gemacht. Ich habe bei dem nicht so hohen Preis kein Palas erwartet und war schon darauf eingestellt, dass die Ausstattung des Hotels eher heruntergekommen ist. Damit kann ich leben. Doch das Verständnis von Sauberkeit von dem Putzpersonal ist abseits von jeglicher Vorstellung von Gut und Böse. Wir waren 7 Tage im Hotel und bei uns wurde 2-mal geputzt. Als ich das am Empfang gemeldet habe, kam doch jemand schnell vorbei. Also 3-mal in 7 Tagen. Hier unter geputzt bitte um Gottes Willen sich nicht das Bodenwischen vorstellen. Die Betten wurden zugeworfen, dabei wurden unsere Sachen unliebsam auf den Nachttisch geworfen. Die Tücher wurden im Bad ausgetauscht. Das wars. Echt! Das Zimmer hat seit Jahren kein Abstauber gesehen. Der Boden wurde nicht mal vor unserem Einzug gewischt (im Bad Blutspritzer auf dem Boden). Aber das Allerliebste waren die Kakerlaken. Ich habe bis dahin auch nicht gedacht, dass die (angeblich) 5-Sterne Hotels die Kakerlaken haben können. Die zuständige Zimmerfrau hat wohl erwartet, dass ich das Putzen in Form von Trinkgeld im Voraus bezahle, doch das ist in meinem Verständnis ein no go. Ich hinterlasse Trinkgeld für einen guten Service und nicht andersrum.
7 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Guest Relations op 17 okt 2023
Sehr geehrte Frau Anna,Vielen Dank, dass Sie Ihre Erfahrungen während Ihres Aufenthalts im Ramada Plaza Hotel geteilt haben.Ihre Rückmeldung ist für uns äußerst wertvoll, weil wir uns immer verbessern und weiterentwickeln möchten.Zu der Beschwerde bezüglich der Sauberkeit: Wenn Sie uns waehrend Ihres Aufenthaltes hier (Gästebetreuung) kontaktiert hätten,würden wir alle Ihre Beschwerden lösen und Ihre Ferien viel besser machen, zum Beispiel könnten wır Ihr Zimmer noch gründlıcher reınıgen lassen. Unsere Zımmer werden von unserer Seite periodisch gegen Kakerlaken und Insekten besprüht. Das könnte auch sein, weil die Kakerlaken auch fliegen können und dagegen können wır nıchts unternehmen.Aber trotzdem können Sie sicher sein, dass wir Ihren Kommentar an das Management-Team weiterleiten und umgehend Korrekturmaßnahmen ergreifen werden.Wir hoffen, Sie wieder bei uns begrüßen zu können, um Ihre Erwartungen zu übertreffen.Mit freundlichen Grüßen,

6/10 – Redelijk

Nimalaraj

Reisde met partner
Negatief: Personeel en service
What is nice in the hotel is the breakfast view. Other than that staffs are not helpful and they can be more polite.
2 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Guest Relations op 17 okt 2023
Dear Nimalaraj,Thank you for sharing your views with us.We are sorry about your experience with staff behavior. Necessary improvements will be made in this regard. We hope you choose us again for your next stay. Best Regards

10/10 – Uitstekend

Andrea

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great location, 5 minute walk from old town. On the water. Rooms very comfortable with balcony, but not many with views. Extensive breakfast, spa and gym. We enjoyed our stay.
3 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Guest Relations op 17 okt 2023
Dear Andrea, First of all thank you for your kind interest and rate us on Hotels.com.Your positive comments have made us very happy. We always try to provide the best service for our guests. We would like to welcome you again as soon as possible.Kind Regards,

2/10 – Ontzettend slecht

Aminmohamed

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Location is good Had a very bad experience checking in
2 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Guest Relations op 17 okt 2023
Dear Aminmohamed,We are sorry for your review.Please contact us, we want you to have a holiday beyond your expectations.We hope to see you among us again.Kind regards