Hotel The Bird
Hotel aan een rivier in Amsterdam, met een 24-uurs receptie, bij het shoppingcenter
Fotogalerie voor Hotel The Bird





Beoordelingen
7,8 op 10 –
Goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 158
inclusief belastingen en toeslagen
4 jan - 5 jan 2026
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Comfort kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden laden

Comfort kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden
8,4 van 10
Zeer goed
(6 beoordelingen)
Hoogtepunten
Verwarming
Een gratis babybed
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Een privébadkamer
Een haardroger
Een bad/douchecombinatie
Alle foto's voor Comfort driepersoonskamer, 3 eenpersoonsbedden laden

Comfort driepersoonskamer, 3 eenpersoonsbedden
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Een privébadkamer
Een haardroger
Een bad/douchecombinatie
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Alle foto's voor Comfort kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden, uitzicht op het water laden

Comfort kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden, uitzicht op het water
8,2 van 10
Zeer goed
(11 beoordelingen)
Hoogtepunten
Verwarming
Een gratis babybed
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Een privébadkamer
Een haardroger
Een bad/douchecombinatie
Misschien vind je dit ook leuk

citizenM Amsterdam South
Amsterdam-Zuid
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
9.2 van 10, Fantastisch, 1.000 beoordelingen
De prijs is € 103
inclusief belastingen en toeslagen
4 jan - 5 jan 2026
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Amstel 30, Amsterdam, 1017AB
Over deze accommodatie
Hotel The Bird
Gelijkaardige accommodaties

Hotel Oscar
Hotel Oscar
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Parkeerplaatsen beschikbaar
- Wasservice
8.0 van 10, Zeer goed, 113 beoordelingen
De prijs is € 142
inclusief belastingen en toeslagen
4 jan - 5 jan 2026
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Er wordt een stedelijke/lokale toeristenbelasting van 12.50 procent aangerekend
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Valetparkeerkosten: EUR 36 per dag
- Toeslag voor extra bed: EUR 50.0 per dag
- De accommodatie berekent een toeslag van 5 procent op betalingen met een kredietkaart
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de kredietkaart die bij de check-in wordt gebruikt om bijkomende kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam voor de kamerreservering.
Er geldt mogelijk een speciaal annuleringsbeleid of aparte toeslag voor groepsboekingen (meer dan 8 kamers voor dezelfde accommodatie/verblijfsdatums).
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een rookmelder, een beveiligingssysteem, een EHBO-koffer en raambeveiliging
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Deze accommodatie serveert geen alcoholische dranken.
Nationale beoordeling
Deze accommodatie heeft geen classificatie gekregen van het toeristenbureau in Nederland. Voor het gemak van onze klanten hebben wij op basis van ons classificatiesysteem deze accommodatie een sterrenclassificatie toegewezen.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Bird Amsterdam
Hotel Bird
Bird Amsterdam
Hotel The Bird Hotel
Hotel The Bird Amsterdam
Hotel The Bird Hotel Amsterdam
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel The Bird
Beoordelingen
7,8
Goed
8,2/10
Netheid
8,0/10
Personeel en service
8,2/10
Voorzieningen
7,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met een groep
4 jul 2022
Positief: Netheid, personeel en service
2 nachten verbleven in juni 2022
6/10 – Redelijk
Rithy
10 mei 2022
Rithy
1 nacht verbleven in mei 2022
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
19 feb 2018
Positief: Personeel en service
Basic hotel
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2018
8/10 – Goed
Karen
5 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Karen
2 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Lisa
30 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lisa
6 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Juan, Piedmont
Reisde met partner
19 sep 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Juan
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Craig, Safety Bay
Reisde met partner
31 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Craig
2 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
CARLOS
2 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice
CARLOS
3 nachten verbleven in juni 2025
6/10 – Redelijk
Rachel
Reisde met familie
15 jul 2025
Negatief: Voorzieningen
Rachel
3 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
ALICIA
Reisde met familie
13 jul 2025
Positief: Personeel en service, comfort kamer
ALICIA
2 nachten verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Halliet
Reisde met partner
27 jun 2025
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Halliet
3 nachten verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Rob
3 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rob
4 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Patricia
Reisde met familie
26 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Small toilet space
Patricia
5 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Adela
23 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Clean
Adela
5 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Rob
20 mei 2025
Rob
6 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Jonette
12 mei 2025
Jonette
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Randal
9 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Randal
3 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Hao Tung
Reisde met familie
4 mei 2025
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Expérience d'hébergement
Hao Tung
4 nachten verbleven in april 2025
6/10 – Redelijk
Cecilie
Reisde met familie
21 apr 2025
Positief: Personeel en service
Cecilie
3 nachten verbleven in april 2025
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
15 apr 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Good location/room, staff need attitude adjustment
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Jennifer
15 apr 2025
Jennifer
4 nachten verbleven in april 2025
6/10 – Redelijk
Brenda
Reisde met een groep
14 apr 2025
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Really small rooms
Brenda
3 nachten verbleven in april 2025
6/10 – Redelijk
Fredrik
Zakenreiziger
10 apr 2025
Positief: Netheid
Fredrik
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Gaylan
9 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Gaylan
3 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Jamie
Reisde met een groep
4 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jamie
3 nachten verbleven in maart 2025

















