Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Hotel Wilhelmina





Beoordelingen
6,8 op 10 –
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Eenvoudige tweepersoonskamer laden

Eenvoudige tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Verwarming
Televisie
Gerenoveerd in 2019
Select Comfort
Aparte slaapkamer
Alle foto's voor Driepersoonskamer laden

Driepersoonskamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Verwarming
Televisie
Gerenoveerd in 2019
Select Comfort
Aparte slaapkamer
Alle foto's voor Klassieke tweepersoonskamer laden

Klassieke tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Verwarming
Televisie
Gerenoveerd in 2019
Select Comfort
Aparte slaapkamer
Misschien vind je dit ook leuk

Leonardo Hotel Amsterdam Leidse Square
Museumkwartier
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
- Bar
8.8 van 10, Uitstekend, 734 beoordelingen
De prijs is € 142
inclusief belastingen en toeslagen
27 aug - 28 aug
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Koninginneweg 169, Amsterdam, North Holland, 1075 CN
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Waarborg: EUR 20 per verblijf
- Er wordt een stedelijke/lokale toeristenbelasting van 12.50 procent aangerekend
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- De accommodatie berekent een toeslag van 5 procent op betalingen met een kredietkaart
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs en een kredietkaart voor te leggen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de kredietkaart die bij de check-in wordt gebruikt om bijkomende kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam voor de kamerreservering.
Er geldt mogelijk een speciaal annuleringsbeleid of aparte toeslag voor groepsboekingen (meer dan 8 kamers voor dezelfde accommodatie/verblijfsdatums).
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
Deze accommodatie maakt gebruik van milieuvriendelijke schoonmaakproducten
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een rookmelder en een EHBO-koffer
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Het beleid van deze accommodatie staat bepaalde reserveringen voor groepsevenementen of groepsfeesten, waaronder vrijgezellenfeesten, niet toe.
Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.
Deze accommodatie serveert geen alcoholische dranken en staat geen alcohol toe.
Deze accommodatie verwelkomt gasten van elke seksuele geaardheid of geslachtsidentiteit (LHBTI+-vriendelijk)
Nationale beoordeling
Hotelstars Union kent in Nederland een officiële sterrenclassificatie toe. Deze accommodatie heeft 3 stars toegekend gekregen.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Aadam Hotel
Aadam Hotel Wilhelmina
Aadam Wilhelmina
Aadam Wilhelmina Amsterdam
Aadam Wilhelmina Hotel
Hotel Aadam Wilhelmina
Hotel Aadam Wilhelmina Amsterdam
Hotel Wilhelmina
Wilhelmina Hotel
Hotel Wilhelmina Hotel
Hotel Aadam Wilhelmina
Hotel Wilhelmina Amsterdam
Hotel Wilhelmina Hotel Amsterdam
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Wilhelmina
Beoordelingen
6,8
7,4/10
Netheid
7,6/10
Personeel en service
6,8/10
Voorzieningen
6,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
6,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
27 jan 2025
1 nacht verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
Keiren
22 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice affordable rooms
Keiren
1 nacht verbleven in januari 2025
6/10 – Redelijk
Shyangelles
7 jul 2023
Shyangelles
1 nacht verbleven in juli 2023
8/10 – Goed
C.A.
30 mei 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
C.A.
2 nachten verbleven in mei 2022
10/10 – Uitstekend
Jan
1 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Klein maar fijn
Jan
1 nacht verbleven in mei 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
15 feb 2019
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
15 feb 2019
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
17 dec 2018
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in december 2018
8/10 – Goed
Michiel
1 dec 2017
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Functioneel
Michiel
2 nachten verbleven in november 2017
4/10 – Matig
Anda
13 dec 2015
Positief: Netheid, comfort kamer
Negatief: Personeel en service
redelijk
Anda
4/10 – Matig
Angelique, Vriescheloo
12 nov 2015
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
jammer
Angelique
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
28 mei 2015
Positief: Comfort kamer
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Goede ligging
Geverifieerde reiziger
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
24 mrt 2015
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
Waar voor je geld
Geverifieerde reiziger
8/10 – Goed
Marja
3 feb 2014
Positief: Netheid, personeel en service
Gunstig gelegen hotel
Marja
8/10 – Goed
rens, zwolle
25 dec 2013
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
rens
8/10 – Goed
JL
23 nov 2013
Positief: Personeel en service, comfort kamer
Prima hotel qualiteit/ prijs
JL
4/10 – Matig
Emily
16 jun 2025
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Emily
5 nachten verbleven in juni 2025
6/10 – Redelijk
Satori
8 jun 2025


Satori
2 nachten verbleven in juni 2025
4/10 – Matig
Aida
Reisde met een groep
27 mei 2025
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Aida
3 nachten verbleven in mei 2025
6/10 – Redelijk
John Christopher
Reisde met een groep
26 mei 2025
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
John Christopher
3 nachten verbleven in mei 2025
6/10 – Redelijk
Steven-Jan
Reisde met partner
6 mei 2025
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Steven-Jan
4 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Dang Hoa
Reisde met partner
3 mei 2025
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Dang Hoa
3 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Roger
28 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Roger
3 nachten verbleven in april 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
18 apr 2025
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in april 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Andreja
8 apr 2025
Andreja
4 nachten verbleven in maart 2025